04.05.2025

Попередні результати Всеукраїнської олімпіади з математики для 5-7 класів імені Юлії Здановської

card-img

Якщо ви вважаєте, що ваша робота була оцінена не у відповідності до запропонованих критеріїв (у бік зменшення чи у бік збільшення балів), то ви можете написати заяву на участь в апеляції по відповідних задачах (навіть по усіх). Чому там написане «можете», бо якщо ваш результат суттєво не зміниться після розгляду апеляції в сенсі зайнятого місця, то інколи на це не варто і час витрачати. Особливо в цей час, але вирішувати вам. 

Для участі в апеляції вам треба заповнити запропоновану форму, на кожну задачу окремо. Апеляційна форма відкрита до 23:00 неділя 4 травня 2025 року.

Апеляція відбудеться 05.05.2024 в Інституті післядипломної освіти КНУ імені Тараса Шевченка (вул. Васильківська 36) о 9:00.

13
Додати коментар
Андрій 05.05.2025, 04:47
Це ж та сама «пʼята задача на EGMO». Ми придумали критерії оцінювання, а далі ріжемо бали всім дітям, хто не вгадав. Походу в 6.10 повністю вгадав тільки один учасник.
Відповіді:
Катя 06.05.2025, 04:57
Це та ж сама 5.10, то п'ятикласники як ви кажете "вгадали" краще ніж 6-ті класи. То може справа не в задачі
Андрій 07.05.2025, 05:15
Ні, не в задачі. В критеріях оцінювання. В пʼятикласників були інші критерії оцінювання, значно адекватніші. Не знаю чому так: задача така сама, а критерії інші. Шостому класу порізали бали за відсутність «побудови прикладу» — в пʼятому класі явно допускається текстовий опис. В шостого класу вимагаються «міркувань про структуру прикладу», «обгрунтування структури прикладу», пʼятому достатно порахувати без помилок і не забути пояснити як рахували кількість клітинок в рядках — з чіткою припискою, що це стосується тільки тих, хто власне по рядках і рахував. "Загалом там у підсумку стоїть десь 25 оцінок 7 по цій задачі та десь стільки ж оцінок 5 по цій задачі, тобто вони просто кожну другу роботу вирішили покарати. Отаке свавілля самовпевнених людей." Продовжувати цитату не буду, щоб нікого не ображати. Порівяно з Косово в нас ситуація вийшла справедливіше, всіх покарано значно рівномірніше, на 14 робіт бали не втратив тільки один учасник. Ще трьом вдалось відапелювати в індивідуальному порядку, але це напевне на совісті конкретних перевіряючих.
Роман 04.05.2025, 04:53
Я не зовсім розумію, звідки взялись критерії на 7 і 10 задачу за 6 клас. У них були пункти: +2б – побудова прикладу розфарбування; - у задачі не просили намалювати приклад до відповіді +2б – наведено приклад продажів (15 +18 = 33 л, 16+ 19+ 31 = 66 л); - питали лише про діжку з водою. Звідки ми на олімпіаді мали знати про ці вимоги? Це не було написано в умові задачі. Я написав відповідь, яку від мене просила задача і обгрунтував її.
Відповіді:
Богдан 04.05.2025, 04:53
Щоб ви там не написали, якщо там правильно, то ви отримаєте 7 балів за будь-якими критеріями, якщо там не все правильно та коректно доведено та обгрунтоване, то оцінюється просування до правильного та повного розв'язання
Олесь 04.05.2025, 09:06
Пане Богдане! В умові задачі наведено твердження A і проситься з нього знайти, чому повинно бути рівне певне n. Просування критерія на +5 балів показують, що, якщо A правильне, то A => n = 20. Якщо A неправильне, то імплікація A => n = 20 теж коректна. Отже, A => n = 20, а це повна задача (бо вона формулюється як «якщо A, то знайдіть n»; якщо ви хотіли, щоб вам вказали, коли n досягається, варто було так і сказати). Давайте не змушувати страждати учасників через чужі помилки.
Богдан 04.05.2025, 09:06
Та я взагалі проти страждань та інших знущань. Помилки так само роблять усі, і для кожного - це чужа помилка, але навіщо страждати?
Олесь 05.05.2025, 04:47
Я би хотів, аби ви справді подумали над моїми (і не тільки моїми) аргументами. Це, як мінімум негарно — так відповідати, як ви.
Віктор 05.05.2025, 04:47
Не зважайте. Богдан так відповідає завжди. І питання - чи зневажає, чи тролить... Не парьтеся...
Небайдужий 04.05.2025, 07:07
А як ви зібрались в 7 задачі доводити відповідь, не вказуючи як ця відповідь взагалі досягається? Здається очевидно, що показати що інші відповіді не підходять не достатньо, для того щоб стверджувати, що відповідь що залишилась - правильна
Олександр 05.05.2025, 04:48
В математиці існують не тільки методи перебору. І в 7 задачі багато хто знайшов відповідь і довів, що інших немає, але не став витрачати час на питання, яке в задачі не ставилось.
Олексій 05.05.2025, 04:48
При певних значеннях ємності діжок неможливо буде продати одному покупцеві 33 л соку, а другому 66 л. Наприклад: 12, 16, 18, 19, 20, 34. Отже, без прикладу в задачі про сік і воду рішення не може бути повним.
Вадим 05.05.2025, 04:48
По 6.7 напевне таки варто було знайти варіант продажу, щоб переконатись, що він взагалі можливий. Інакше ви не відсікли варіант "У жодній, це не можливо, у умові задачі помилка". ...Звісно, ми можемо сказати, що якщо задача помилкова — то що ми тут взагалі робимо? Але в реальному житті не всі задачі коректно поставлені, і навіть ті, що поставлені коректно — не завжди мають розв'язок. А от з оцінюванням 6.10 перемудрили.