26.03.2025

Командний чемпіонат Києва з математики – попередньо остаточні підсумки

card-img

1. Результати по класах

2. Про чемпіонат в 6 класі

1. Результати по класах

Ми спробували показати, як планувалося підведення підсумків в кожній паралелі. Як бачите журі вручну проробило важку роботу, щоб команди не грали поміж собою двічі (4. 5 та 7 класи). Також ви зможете побачити кому ваша команда програла, в кого виграла, де було набране багато балів, де – не дуже багато. За будь-яких умов цікава статистика. 

Умови та розв’язання задач за цей час не змінилися, як не дивно... 

Очікуйте електронні дипломи на сайті протягом декількох днів. 

2. Про чемпіонат в 6 класі

Ми провели опитування усіх, кого тільки змогли. Відновили пари команд, які були проголошені дітям, але виставлені очки змінилися, бо на цей раз ми їх виставили правильно, тобто команда яка набрала більше балів від свого супротивника в цьому турі отримувала 2 очки, а не випадкову величина з мат сподіванням 1. Фактично на це витратили весь цей день. 

Дякую усім, хто брав участь і, можливо, до зустрічі на ІІ чемпіонаті. Але ви маєте підказати більш зручний термін його проведення. Цей раз просто він придумався десь наприкінці січня…

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

СМЕРТЬ ВОРОГАМ!!!

26
Додати коментар
Марина 27.03.2025, 07:04
Я як відповідальна особа за команду «Перельман 6.1» можу сказати на підтримку Рубльова Б.В. та його команди (хто нічого не робить - саме той не допускає помилок і да перший блін може бути комом) , що всі результати по очкам за задачі, які були виставлені нашій команді не змінилися. Саме я там, на момент вручення призів, прочитавши таблицю побачила не відповідність між балами за перемогу – програш – нічию, тому що я знала що у другому раунді ми виграли у нашого суперника та повідомила про це журі та Рубльову. Після того, як команда проаналізувавши що щось таки не збігається, два дні дотошно збирала інформацію у нас батьків, які там були відповідальними, а саме: хто з ким грав, навить переглядали фотоматеріали щоб точно бути впевненими. Це був досвід для нас – у тому числі що потрібно одразу зупиняти захід та повідомляти усім що щось пішло не так, для журі, я сподіваюсь, що вони також відчули як дитячу радість та потім не розуміння того що трапилось, та вкрай важливу відповідальність. Наша команда не тренується у школі яка пов’язана з викладанням у неї Рубльова. Але я знаю, що він болеет душою за кожну дитину і за математику, яку він хоче донести дітям як цікаву, красиву та потрібну науку. Ще раз повторюсь не помиляється тільки той хто нічого не робить.
Відповіді:
ТаА 28.03.2025, 05:56
Підтримую. Всі знали куди йшли і що це перше змагання в такому форматі, то ж не могло бути, щоб все було ідеально. Треба було налаштувати себе на це і дітей також. Дуже шкода, що хтось залишився розчарованим, але в будь якому разі, всі діти та батьки які їх привезли, або відправили о 2 ночі, зробили цей перший чемпіонат, щоб надалі він існував, та ставав досконалішим і сприяв розвитку наших дітей. Також варто подумати про те журі, яке припустилося помилки, бо це теж ще зовсім юні ентузіасти і напевно вони дуже картають себе за це. Дякуємо всім хто створив цей цікавий чемпіонат!
Галина 29.03.2025, 05:24
Не зрозуміла Ваше "всі знали, куди йшли". Усі були присутні при підрахунку голосів: там було до 5 членів журі та спостерігачі. Усі підходили до монітора перевіряти свої бали та бали опонента. Крім однієї задачі у першому турі, проблем до моменту вручення не було. І у багатьох команд сума балів плюс перемог була нижчою на нашу. До моменту вручення усі спостерігачі бачили свої бали. Коли ми питали за ту задачу у першому турі, то сказали, що вона особливо не вплине на результат, бо мова йде про 1-4 бали. І дітей нагородили. Усі поїхали додому, не підозрюючи, що щось може піти не так, бо бачили підрахунок на свої очі. Аж через тиждень з'являються інші цифри, де мова йде не по 1-4 бали, а про набагато більші цифри. І це сприймається дивно, бо цифри з'явилися не в присутності усіх спостерігачів. І пояснюється це "ну ми перерахували". Що саме перерахували, яку саме задачу, у якому раунді - невідомо. Як зараз щось довести чи спростувати? Діти писали у більшості ручками стирайками. Згодьтеся, виглядає дивно, якщо до вручення сума усіх балів плюс перемог була однією (усі це бачили, усі з цим погоджувалися) а після тижня кардинально іншою.
Богдан 29.03.2025, 06:52
Я вже казав вам, що ви отримаєте диплом за І місце. Сподіваюся, що ви побачили рівень організації, і що не варто більше брати участь в таких нечесних заходах. Пояснити вам суть питання просто неможливо, бо ви 10-й раз пишете те саме, що вам "невідомо звідки взялися нові бали".
За чесну математику 29.03.2025, 06:52
Дякую за чудовий захід, а окремі недоліки завжди трапляються
Богдан 27.03.2025, 11:00
Нікому не може подобатися ситуація. що склалася в 6 класі. Одні команди назвали переможцями, хоча це сталося за рахунок неправильного підрахунку очок. Інші команди на заході навпаки не відмітили, як такі, що перемогли, і вони про своє справжнє місце дізналися вже по домівках. На мою думку наші діти розумні та справедливі, думаю, що вони розуміють ситуацію, що склалася. Якщо я не правий та головне диплом, то ми видамо усім командам в 6 класі диплом І ступеня, які вважають, що наведені результати не справедливі. Головне просто розуміти пріорітети, якщо для вас так краще, то ми спокійно підемо на зустріч, бо журі дійсно помилилося. Сподіваюся, що ви в своєму житті жодного разу не помилялися. А якщо помилялися, то вам не давали можливості ні виправити помилку, ні вибачитися. Тому ви на разі такі категоричні. Достатньо написати в коментарі, що ваша команда заслуговує на диплом.
Галина 27.03.2025, 10:23
Поясніть, будь ласка, чому у команди "Ааантюристи" забрали третє місце? І чому нашу коианду ставили тричі грати з однією і тією ж командою? Чому результати і бали постііно змінюються? То так задумано правилами?
Відповіді:
Богдан 27.03.2025, 10:23
Я був на заході весь час, але дізнався про таке вже по завершенні. де були керівники, які мене про це своєчасно не попередили?
Наталія 27.03.2025, 10:22
Дуже дивно відбувалися підрахунки балів у 6 класі. Нехай це буде на совісті організаторів, коли бали постійно оновлюються протягом тижня, електронне табло не працювало, а команди з гуртків організаторів через тиждень раптово стали призерами. За "швейцарською системою" команди по декілька разів грали з однаковими суперниками, а потрібні команди мали уявну команду за суперника. Але оце постійне тасування балів через тиждень просто добило. Про яку математику може йти річ, якщо журі не може елементарно порахувати бали з першого разу?
Відповіді:
Богдан 27.03.2025, 10:22
Погоджуюся, що журі працювало некомпетентно. Але чому керівники команд не сказали про це одразу?
Наталія 27.03.2025, 02:20
Керівники команд казали, проте журі не тільки не вміє рахувати, а ще й було, мабуть, глухе. Або робили те, що їм треба для реклами гуртків "Вектор" та "Кванта". Дуже прикро, пане Богдане, що такі ситуації трапляються під час війни, коли дітям і так важко.
Богдан 27.03.2025, 02:20
Не розумію, до чого тут війна. Це прикро за будь-яких умов. Але ті керівники мене не бачили там, щоб сказати мені все це? Щоб зараз не жалітися постфактум? До чого там реклама Вектора чи Кванти? При перерахунку ті команди свої результати не покращили так точно.
Галина 27.03.2025, 10:21
Пане Богдане, поясніть, як так сталося, що в день олімпіади у вас на моніторі була одна кількість балів, а тепер у багатьох команд ДИВНО ДОДАЛИСЯ бали. На кінець всі балт буди пораховані, в тому числі і за виграш в бою. Де взялися інші бали, якщо їх не було до цього????? Я не бачу іншої відповіді, ніж зумисне протягування своїх. Це не олімпіада, a цирк! Прошу повернути наше заслужене місце!!! Вибачайте, але змушена буду постити прл цю подію у соціальних мережах!
Відповіді:
Богдан 27.03.2025, 10:21
Які саме бали були незаконно додані, поясніть будь ласка. Головне, щоб все було правильно підраховане. Бо папірці з відповідями дітей в нас на руках, усі оцінки 5, 2 чи 1, що були занесені в початкову таблицю, збереглися
Галина 27.03.2025, 02:45
Пояснюю: проблема в підрахунку виникла через неправильну задачу в першому раунді з теорії чисел. Таким чином було виправлено результати у трьох команд: Вектор 6, Гравці та Інтегральчики А тепер питання: де взялися в інших турах високі бали, яких раніше не було? Я особисто спостерігала за монітором, команда Авантюристів впевнено йшла третьою. В устих, що були нижче по списку були нижчі бали. І навіть додавши їм по 4(+2) бали суттєво картина не змінилася б. Бо як показує таблиця, підвищили бали лише трьом командам. У числі переможців опинилися й ті, хто не ввійшов до списку трійки, що отримали додаткові бали. Де взялися ті бали?????
Богдан 27.03.2025, 02:45
Посянювати, що було там під час змагання - не треба. Там більшість балів були пораховані неправильно. Я попросив передивитися табличку по турах. Чи є там неточності. а не розповідати про "додаткові" бали. Немає жодного додаткового балу. Є 2 очки в кожній парі команд, хто переміг має отримати 2, хто програв - 0, при нічиєї - по 1 очку. Якщо комусь впродовж турів за поразки нараховували по 2 очки, то звичайно, що це неправильно. Ще раз прошу - усі бали, що набрали діти за задачі написані. вони не змінювалися, бо ці папірці є в нас, вони зберігаються. Треба перевіряти не нараховані очки командам з пальця висосані. а по парах, хто з ким грав і, відповідно, результат. Там є табличка по парах. Перевіряйте там, будь ласка, і не кажіть про додаткові бали, бо ту табличку складали вже ми, я з 2 помічниками