09.11.2025

ХІV Київська міська олімпіада для учнів 4–6 класів. Попередні результати

card-img

1. Передмова

2. Підсумки олімпіади

3. Про апеляцію 

1. Передмова

Дякую ЗСУ, ППО, нашому народові та усім, хто нас щиро підтримує олімпіада пройшла без тривоги та відключення світла. Під час перевірки була недовготривала тривога, але це вже дрібниці, якби вона сталася під час заходу. 

Дякуємо нашій молоді, що прийшла працювати в журі, нагадаю, що тут знову був мікст студентів та школярів провідних математичних навчальних закладів, який вже багато разів показував себе якнайкраще.

Дякуємо волонтерам, що зголосилися посидіти в аудиторіях та допомогти в проведенні олімпіади. На жаль, батьківський комітет був сформований лише в 5 та 6 класах, в 4-му класі не виявилося жодного з батьків, хто б зголосився перейматися питанням нагородження переможців. Тому цілком імовірно, що ми будемо урочисто нагороджувати лише учнів 5 та 6 класів. Але це питання вирішуватиме батьківський комітет. 

Саме тому не було традиційної зустрічі з батьками від організаторів олімпіади, бо усі, з ким треба було зустрітися, як раз сиділи в аудиторіях. 

2. Підсумки олімпіади

Наводимо умови, розв’язання, критерії розв’язання задач та попередні результати олімпіади. Якщо тут не вистачає певних даних, то вони з’являться незабаром.

3. Про апеляцію 

Тут наводимо форму для апеляції, яку батькам/вчителям треба заповнити разом з учасниками. Треба переговорити з дитиною стосовно того чи правильно була оцінені його розв’язання кожної задачі у відповідності до критеріїв. Якщо ні, то по цій задачі треба заповнити апеляційну форму з доволі стандартними запитаннями – скільки балів поставили, на скільки ви претендуєте відповідно до критеріїв і невелике обґрунтування вашої позиції. Задач, на які подається апеляція в дитини може бути декілька, на кожну з них апеляційна форма заповнюється окремо. Але якщо буде формальна фраза (яка часто зустрічалася минулі роки, а чим цей рік кращий чи гірший за інші) «прошу переглянути усі задачі моєї дитини», то аналогічним чином вона й буде переглянута. 

Апеляція має завершитися до п’ятниці 14 листопада 12:00. Після цього старші по кожному класові або інші уповноважені члени журі розглянуть усі ваші записи. Задачі в таблиці будуть відмічені зеленим, що зміни після апеляції не відбулося, а блакитним, що оцінка змінена (зауважу, що далеко не завжди в бік збільшення). Не пізніше суботи вечора будуть оприлюднені остаточні результати та визначені переможці (тобто, хто виборов диплом І, ІІ чи ІІІ ступеня), а також список тих, кого ми запрошуємо на другий тур, що відбудеться у неділю 7 грудня в форматі усної особистої олімпіади. Деталі такої олімпіади читайте тут на сайті.

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

СМЕРТЬ ВОРОГАМ!!!

23
Додати коментар
Світлана 11.11.2025, 05:37
Богдане, велике дякую Вам за організацію. Єдине, що б я хотіла додати до організаційного листа, який видавався нам, як спотерігачам, це порядок як відпускати дітей по закінченню роботи над завданнями. Хтось закінчив раніше, а батьки "на каві" або по своїм справам.
Відповіді:
Богдан 11.11.2025, 05:37
Відпускати, звичайно, як тільки завершили. Допишемо все це. Дякую за допомогу
Наталія 10.11.2025, 05:09
Добрий день! Дякуємо перш за все за організацію олімпіади! Такі заходи дійсно необхідні дітям! Питання виникло щодо оцінювання 5.2 та 5.3 задач. Бали даються лише за вирішення способом рівнянь, але ніде не було вказано, що діти саме цим способом мали їх вирішувати. Виходить діти, які вирішили їх своїм способом не отримають бали за написання розвязку, бо вони вирішили іншим способом?
Марина 10.11.2025, 05:09
Підкажіть, будь ласка, коли саме будуть внесені остаточні дані? Бо поки що не бачу свою дитину в таблиці з результатими
Відповіді:
Богдан 10.11.2025, 05:09
Напишіть прізвище та аудиторію, деписала дитина, бо діти мають бути тут усі, хто брав участь
Марина 10.11.2025, 08:27
309 аудиторія. Поддубних Андрій
Богдан 10.11.2025, 08:27
А чому я її бачу? Там все за абеткою
Марина 11.11.2025, 05:37
Тоді підкажіть, будь ласка, де саме ви бачите? Бо за посиланням на попередні результати я бачу тільки 120 дітей, у яких по 4 завдання (так розумію, що це 4 клас). І ніяких інших листів в цій гугл таблиці не бачу. На жаль, не можу сюди прінтскрін додати
Марина 11.11.2025, 05:37
Побачила вже. Вибачте
Наталія 10.11.2025, 05:08
Богдане, дякуємо за супер організацію та за захід! Він дуже корисний для дітей! Є питання: чому згідно критеріїв за правильний розвязок 5.3 та 5.2 не дають більше 1 балу, якщо рішення не з допомогою рівняння. В завданнях не було умови, що задачу треба вирішити саме за допомогою рівняння, а з критеріїв випливає, що це обовязково. Якщо дитина вирішили інакше ці задачі, вона отримує лише 1 бал за правильну відповідь. Чому не зараховують розвязок дитині, якщо ці завдання вирішені іншим способом, відмінним від рівняння? Мені здається, що дитина має право вирішити зручним для себе способом, бо обмежень в умовах не було
Відповіді:
Богдан 10.11.2025, 05:08
Пишіть, будь ласка, все це в апеляційний форму. Очевидно, що правильне розв'язання може бути будь-яким, але підкреслюю, правильне. Якщо журі помилилося, то все юбуде виправлене. Але якщо було неправильне розв'язання без рівняння, то воно зараховане не буде.
Батько учасника 10.11.2025, 11:27
В аудиторії 205М спостерігач: 1. Заборонила дітям здавати роботи і виходити раніше. 2. Активно приймала участь у вирішення задач, розказувала, як саме потрібно їх вирішувати. 3. ЧИТАЛА РОБОТИ ДІТЕЙ і давала підказки на кшталт: "тут подумай краще", "тут перероби", "тут додай..." Не берусь говорити про якість таких підказок. Наприклад, 1 задача (4 клас) була пояснена так: "вам необхідно в два стовпчики написати всі можливі варіанти і порахувати, яких саме результатів більше - парних чи не парних". Я дуже вдячний організаторам олімпіади за її існування, за рівень завдань та швидкість перевірки!!! Але через таких "ентузіастів" діти працюють не в рівних умовах, а олімпіада перетворилась на урок математики. Я знаю, що волонтерів мало і відбору серед них немає, але ж якщо вже людина погодилась бути спостерігачем, то повинна знати хоч основні правила. А то виходить, що в сусідній аудиторії 0 - непарне число, а в цій взагалі коментувати важко. Вибачте, що про погане.
Відповіді:
Богдан 10.11.2025, 11:27
Погоджуюся, що ситуація, м'яко кажучи дивна. Але в цій аудиторії мав бути другий спостерігач, який би не дав цьому відбутися. А загалом, коли я бігав та волав, що потрібна допомога, то вибору не було, хоча в холах сиділо повно батьків, інші пішли по своїх справах або пити каву. Чому нам має юути більше справ до ваших дітей ніж вам самім. Лише разом ми зможемо робити бездоганні заходи, а поки що "маємо, що маємо"...
Тетяна 11.11.2025, 08:31
Пане Богдане, я до прикладу вказала, що згодна бути волонтером. Але оскільки ніхто не подзвонив, то вирішила, що мої послуги не потрібні. Відповідно навіть не поїхала з дитиною - поїхав батько. Я думаю, що на наступний рік порібно було б хоча б листа написати тим, хто погодився бути волонтером - так би у вас було більше спостерігачів.
Богдан 11.11.2025, 08:31
Цим займалися мої помічниці, кому і коли не подзвонили, я точно не знаю, бо вони мені переказали, де волонтерів достатньо. а де не вистачає. Прикра ситуація...