Попередні результати І етапу олімпіади в Києві

1. Попередні результати, умовим та розв’язання та критерії
2. Про апеляцію І етапу
1. Попередні результати, умовим та розв’язання та критерії
Дякуємо нашим організаторам І етапу олімпіади з математики в Києві, Київському МАНу та організаторкам локацій, яких цей раз було чимало, принаймні ми нарахували десь 23.
Дякуємо Київському національному університету імені Тараса Шевченка та його математичним факультетам- механіко-математичному і комп'ютерних наук та кібернетики - за можливість журі працювати в аудиторіях та спокійно перевіряти роботи два дні поспіль.
Дякуємо журі, яке два дні дуже плідно працювало, що дозволяє учням побачити попередні результати перевірки. Тут ми мали чудовий баланс між вчителями математики міста Києва та студентами провідних математичних навчальних закладів України – КНУ ім. Шевченка, НТУУ КПІ ім. Сікорського та НУКМА, під керівництвом викладачів університету Шевченка.
Дякуємо і школярам, які в вихідний день прийшли на олімпіаду з математики, замість усіх інших розваг. Задачі виявилися дещо заскладними для деяких учасників, але це означає, що їм треба більше працювати саме над підготовкою до олімпіад, бо на них розв’язуються дуже цікаві нестандартні задачі. Тому також дякуємо, що учасників було не 10025, а біля 7000, хоча й ця кількість вражає. Вона показує самовідданість роботи журі та оргкомітетів.
Спочатку нами були розроблені спрощені критерії для перевірки деяких задач. Але надалі ми зрозуміли, що ми в змозі застосувати більш об’єктивні та точні критерії.
Зауважимо, що нелюді таки скористалися можливістю завадити гарному проведенню олімпіади в багатьох регіонах України. Але наче і з цим випробуванням ми спокійно упоралися завдяки злагодженим діям школярів, вчителів та інших організаторі.
Деякі роботи не були ідентифіковані. Якщо це стосується вашої роботи, будь ласка, напишіть про це Марині Чігідіній в телеграмі @mari_chigidina
2. Про апеляцію І етапу
До уваги учасників. Ви бачите свої результати на І етапі. Далі ви маєте подивитися на критерії оцінювання задач і пригадати, що саме ви написали в своїй роботі. Після того, якщо ви вважаєте, що бали виставлені за певну задачу не відповідають наведеним критеріям (тобто виставлені бали є більшими чи меншими у відповідності до наведених в критеріїв), ви маєте заповнити апеляційну форму, що додається нижче.
Там ви маєте вказати задачу, по якій ви хочете провести апеляцію (якщо таких задач декілька, то на кожну задачу апеляція оформлюється окремо) і вказати номер задачі, виставлені бали, кількість балів на які ви претендуєте та коментар, що саме не було враховане.
Зрозуміло, що при такій кількості учасників не варто сподіватися на очну форму апеляції, так само як і онлайн в зумі чи аналогічним засобом. В першому випадку, а нас просто не вистачить укриття для потенційної кількості бажаючих провести апеляцію. В другому випадку в нас не вистачить людського ресурсу, щоб зустрітися з кожним бажаючим.
Тому нами обрана єдина можлива форма проведення апеляції, яка так само є легальною. Це проведення апеляції при відсутності учасників. Тобто, усі зазначені учасниками задачі будуть переглянуті журі без присутності учасника. Усі записані моменти будуть переглянуті. В разі помилки журі бали за задачу будуть виправленими (зазвичай, в бік збільшення, але всяке бувало), якщо журі вважає, що задача оцінена правильно, то бали змінюватися не будуть. Для слідкування за переглядом апеляцій можна буде бачити, що задачі, які треба переглянуті, позначені жовтим, якщо після того оцінка не змінена, комірка фарбується в зелений колір, якщо оцінка змінилася – в блакитний.
Форма для подачі апеляцій буде відкрита від моменту її появі на сайті до 9 ранку середи 22 жовтня 2025 року. Після цього члени журі почнуть її розгляд. По завершенні апеляції бюуде засідання журі, на якому будуть підведені підсумки І етапу Всеукраїнській олімпіади в місті Києві.
Головними питаннями стануть розподіл дипломів та запрошення на ІІ етап Всеукраїнської олімпіади. Нагадаю, що згідно з Положенням про олімпіади учасниками ІІ етапу можуть стати призери І етапу в кількості, що знаходиться в межах від 10% до 25% учасників олімпіади І етапу
(XI. Порядок визначення кількісного складу команд олімпіад і турнірів
1. Кількісний склад учасників-учнів для участі в II етапі олімпіад із навчальних предметів визначають відповідно до рейтингу учасників-учнів і не може бути меншим 10 % та більшим за 25 % від загальної кількості учасників-учнів І етапу.)
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
ГЕРОЯМ СЛАВА!!!
СМЕРТЬ ВОРОГАМ!!!