19.10.2025

Попередні результати І етапу олімпіади в Києві

card-img

1. Попередні результати, умовим та розв’язання та критерії

2. Про апеляцію І етапу

1. Попередні результати, умовим та розв’язання та критерії

Дякуємо нашим організаторам І етапу олімпіади з математики в Києві, Київському МАНу та організаторкам локацій, яких цей раз було чимало, принаймні ми нарахували десь 23. 

Дякуємо Київському національному університету імені Тараса Шевченка та його математичним факультетам- механіко-математичному і комп'ютерних наук та кібернетики - за можливість журі працювати в аудиторіях та спокійно перевіряти роботи два дні поспіль.

Дякуємо журі, яке два дні дуже плідно працювало, що дозволяє учням побачити попередні результати перевірки. Тут ми мали чудовий баланс між вчителями математики міста Києва та студентами провідних математичних навчальних закладів України – КНУ ім. Шевченка, НТУУ КПІ ім. Сікорського та НУКМА, під керівництвом викладачів університету Шевченка.

Дякуємо і школярам, які в вихідний день прийшли на олімпіаду з математики, замість усіх інших розваг. Задачі виявилися дещо заскладними для деяких учасників, але це означає, що їм треба більше працювати саме над підготовкою до олімпіад, бо на них розв’язуються дуже цікаві нестандартні задачі. Тому також дякуємо, що учасників було не 10025, а біля 7000, хоча й ця кількість вражає. Вона показує самовідданість роботи журі та оргкомітетів. 

Спочатку нами були розроблені спрощені критерії для перевірки деяких задач. Але надалі ми зрозуміли, що ми в змозі застосувати більш об’єктивні та точні критерії. 

Зауважимо, що нелюді таки скористалися можливістю завадити гарному проведенню олімпіади в багатьох регіонах України. Але наче і з цим випробуванням ми спокійно упоралися завдяки злагодженим діям школярів, вчителів та інших організаторі. 

Деякі роботи не були ідентифіковані. Якщо це стосується вашої роботи, будь ласка, напишіть про це Марині Чігідіній в телеграмі @mari_chigidina

2. Про апеляцію І етапу

До уваги учасників. Ви бачите свої результати на І етапі. Далі ви маєте подивитися на критерії оцінювання задач і пригадати, що саме ви написали в своїй роботі. Після того, якщо ви вважаєте, що бали виставлені за певну задачу не відповідають наведеним критеріям (тобто виставлені бали є більшими чи меншими у відповідності до наведених в критеріїв), ви маєте заповнити апеляційну форму, що додається нижче. 

Там ви маєте вказати задачу, по якій ви хочете провести апеляцію (якщо таких задач декілька, то на кожну задачу апеляція оформлюється окремо) і вказати номер задачі, виставлені бали, кількість балів на які ви претендуєте та коментар, що саме не було враховане. 

Зрозуміло, що при такій кількості учасників не варто сподіватися на очну форму апеляції, так само як і онлайн в зумі чи аналогічним засобом. В першому випадку, а нас просто не вистачить укриття для потенційної кількості бажаючих провести апеляцію. В другому випадку в нас не вистачить людського ресурсу, щоб зустрітися з кожним бажаючим. 

Тому нами обрана єдина можлива форма проведення апеляції, яка так само є легальною. Це проведення апеляції при відсутності учасників. Тобто, усі зазначені учасниками задачі будуть переглянуті журі без присутності учасника. Усі записані моменти будуть переглянуті. В разі помилки журі бали за задачу будуть виправленими (зазвичай, в бік збільшення, але всяке бувало), якщо журі вважає, що задача оцінена правильно, то бали змінюватися не будуть. Для слідкування за переглядом апеляцій можна буде бачити, що задачі, які треба переглянуті, позначені жовтим, якщо після того оцінка не змінена, комірка фарбується в зелений колір, якщо оцінка змінилася – в блакитний. 

Форма для подачі апеляцій буде відкрита від моменту її появі на сайті до 9 ранку середи 22 жовтня 2025 року. Після цього члени журі почнуть її розгляд. По завершенні апеляції бюуде засідання журі, на якому будуть підведені підсумки І етапу Всеукраїнській олімпіади в місті Києві. 

Головними питаннями стануть розподіл дипломів та запрошення на ІІ етап Всеукраїнської олімпіади. Нагадаю, що згідно з Положенням про олімпіади учасниками ІІ етапу можуть стати призери І етапу в кількості, що знаходиться в межах від 10% до 25% учасників олімпіади І етапу 

(XI. Порядок визначення кількісного складу команд олімпіад і турнірів

1. Кількісний склад учасників-учнів для участі в II етапі олімпіад із навчальних предметів визначають відповідно до рейтингу учасників-учнів і не може бути меншим 10 % та більшим за 25 % від загальної кількості учасників-учнів І етапу.)

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

СМЕРТЬ ВОРОГАМ!!!

46
Додати коментар
Учасник 22.10.2025, 05:31
А коли будуть остаточні результати?
Відповіді:
Богдан 22.10.2025, 05:31
Якщо в суботу завершаться апеляції по усіх класах, то ввечері зберемо засідання журі онлайн, щоб проголосувати рішення. В разі затримки з завершенням апеляції, відповідно і остаточне рішення зсунеться.
Учасник 22.10.2025, 06:33
Тобто до суботи результатів не буде?
Богдан 22.10.2025, 06:33
Ну чому так категорично, ось один, наприклад, Арсенал-Атлетико=4-0
Каріна 21.10.2025, 08:31
Добрий день. Критерії оцінювання також були надані в регіони вашою командою? Бо бачу, що опубліковані тут, відрізняються від тих по яким оцінювали роботи у нас.
Відповіді:
Богдан 21.10.2025, 08:31
Були надани ескізи критеріїв, і в нас, і в кожному регіоні вони корегувалися, уточнювалися в процесі перевірки, щоб усі типи розв'зань, які пропонували учасники були узгоджені поміж собою
МОМ 21.10.2025, 05:15
Вітаю! В мене питання по задачі 10.4 Чи можна застосовувати нерівність Коши? Тоді за два ходи маємо доказ. Чи треба вирішувати саме так, як у наведених відповідях? Дякую.
Юлія 21.10.2025, 04:43
Добрий вечір. Прошу пояснити критерії оцінювання задачі № 3, 8 клас. Згідно критеріїв за задачу можна отримати 0, 1 або 7 балів. Проміжного результату тут немає. Але в попередніх результатах є і «3» бали за цю задачу. Може є сенс відкоригувати критерії або оцінки? Дуже дякую за відповідь.
Відповіді:
Богдан 21.10.2025, 04:43
Згідно яких критеріїв? В якій області?
Юлія 21.10.2025, 05:14
Київ. Задача 3 0 б. – неправильна відповідь, наведені міркування помилкові, або не приводять ні до яких просувань в задачі, некоректно використано тригонометрію, оцінка кута проведена випадковим підбором довжин, розв’язок спирається на припущення, що APQ рівнобедрений, APQ має кути в 30 та 60 градусів, PCQ рівнобедрений, P та Q співпадають з B та D. 1 б. – наведено правильну відповідь без пояснень та коректного доведення; 7 б. – наведено повне розвʼязання з доведенням.
Богдан 21.10.2025, 05:14
Побачив, з'ясуємо
Ірина 21.10.2025, 07:49
Перший рік, коли змінились організатори олімпіади- і жахливі результати по математиці майже по всім класам, особливо 6,8,10 класи. Я не знаю, хто погоджував завдання, але отримані результати вказують не про підготовку дітей, а саме про якість наданих задач. З особистого досвіду скажу одне, що дитина, яка попередні роки брала призові 2 і 3 місце на першому етапі в цьому році отримала 1 бал, а дитина, яка була призером другого етапу в минулому році в цьому році на першому етапі отримала 7 балів. Рекомендую всім перевіряти результати, бо строк подачі апеляцій дуже малий, а критерії і результати оцінювання також визивають певні запитання...Такий підхід в першу чергу демотивує дітей на майбутнє і це найгірше, що може бути в сьогоденні......
Відповіді:
Богдан 21.10.2025, 07:49
Завдання вже більше 10 років готую я щороку. Цього року просто перевірка була журі міської олімпіади, це по-перше, по-друге, було прийняте рішення скоротити текст до 4-х задач, щоб діти отримали результати не на Різдво, а трохи раніше. Тому гарантовано проста задача була лише перша. Для решти задач треба було трохи готуватися до олімпіади з математики. Навіть перед контрольною вчителі кажуть підготуйтеся, щоб гарно написати, а хтось замість математики, вчить біологію, пише контрольну погано, а потім претензії - він минулого року написав контрольну краще.
Анна 21.10.2025, 09:25
Пане Богдане, по-перше, дякую вам за роботу. Не зважаючи на певну критику, математичні олімпіади в Києві - це приклад змагань високого рівня, без корупції і всіх тих прикрих процесів, які ми бачимо загалом в освіті. Але деякі моменти з підбором задач і критеріями все ж таки є. По 7 класу вийшло так, що дві задачі вирішила дуже велика кількість учасників, одну задачу не вирішив ніхто (максимум 1 бал) і весь розподіл відбувся по третій задачі, яка до того ж має доволі специфічні критерії оцінювання. В результаті цього ми бачимо наразі доволі дивний розподіл місць. Так, ці місця мало на що впливають - так чи інакше, думаю, всі, хто вирішив бодай 2 задачі, проходять на наступний етап. Але все ж таки хотілося б більш репрезентативних результатів.
Богдан 21.10.2025, 09:25
Про критерії - нічого не скажу, бо їх складають люди з досвідом, що перевіряли цю задачу в більше ніж 1000 учасників. Про такий розхподіл балів - прикро, то моя провина, що підбір виявився таким, що погано поділив учасників. Очевидно, що такого не планувалося, але сталося, на жаль...
МОМ 21.10.2025, 05:54
Не скажу за інші класи, але для 10 класу три задачі зовсім не важкі. Хіба що задача 3 не просто цікава, але й не зовсім проста. І я засмучена, що мій учасник вирішив тільки одну задачу. Вдома виправдовувся, що ",стресував" та щось не так зрозумів з умови , тому і невірно щось там написав. А скоріше за все, погано підготувався.
Павло 22.10.2025, 02:25
Не можу погодись, у всякому разі щодо 6 кл., завдання цієї олімпіади були цікаві, + на різні теми, чисто логічні та +/-однорідні за складністю, у той час як в минулі роки (ми дивились завдання попередніх років) були наприклад 3 надто прості (але ж це олімпіада) + 1 надскладна або просто незрозуміла - що, суб'єктивно - не свідчить про якість вибору. Можливо дійсно цього року (якщо, з точки зору результатів) трохи перебільшили за складністю, але в усякому випадку хотіли би подякувати пану Богдану за роботу в цілому та підбір цікавих усіх чотирьох завдань на цю олімпіаду особливо.