03.11.2024

Попередні підсумки ХІІІ Київської міської олімпіади для учнів 4–6 класів

card-img

1. Попередні результати олімпіади

2. Другий тур олімпіади

3. Про математичні гуртки для кращих київських учнів 4–6 класів 

1. Попередні результати олімпіади

Загалом враження про олімпіаду доволі позитивні. Батьки гарно відкликнулися допомагати, як спостерігачі, як батьківський комітет тощо. єдине, що трохи дивувало до олімпіади – це повне не бажан7ня батьків заходити на наш сайт та цікавитися змінами стосовно регламенту олімпіаду, розподілу аудиторій тощо. Зараз така ситуація, що ці зміни дедалі частіші, ми не можемо за місяць до олімпіади все точно передбачити, а тому прошу слідкуйте за повідомленнями і не дзвоніть по тому єдиному телефону, що наведений на сайті з цих приводів. 

Наводимо умови та розв’язання усіх задач, критерії оцінювання кожної задачі, також попередні результати учасників, а також світлини з заходу. 

До 21:00 09 листопада 2024 року ви (учасники, батьки, вчителі тощо) маєте ознайомитися з критеріями оцінювання кожної задачі і результатом учасника. В разі незгоди з виставленими балами просимо написати про це старшим по класам за такими контактами – 4 клас Роман (@RomenKost2332), 5 клас Артем (@UrazovskyArt) та 6 клас Андрій (@PRIMATnaMAXIMALKAH) або в коментарях під повідомленням на сайті. Звернення має бути приблизно таким:

«Прошу переглянути результат учасника Петренко Петра (5 клас) за задачу № 3. На разі виставлені 2 бали, а ми вважаємо, що згідно до критеріїв оцінка має бути 4 бали».

Якщо ви вважаєте, що одразу декілька завдань були оцінені не правильно, то напишіть це по кожній задачі. Тоді журі буде легше переглянути роботу і в разі помилки журі виправити виставлений бал. Або залишити бал без змін, якщо журі вважатиме, що задача оцінена в точності згідно до критеріїв. Ну й бували випадки, коли випадково журі ставило бал вищій ніж це було написане в роботі згідно до критеріїв. То цей бал так само може бути змінений і в бік зменшення. 

За тиждень будуть наведені остаточні результати та розподіл дипломів у кожному класі. 

2. Другий тур олімпіади

Другий тур міської олімпіади – це ХІІІ олімпіада Київського національного університету імені Тараса Шевченка для 4–6 класів. Як завжди на цей ІІ тур запрошуються усі призери І туру. Ця олімпіада запланована на неділю 24 листопада 2024 року, і пройде як і І тур на математичних факультетах КНУ ім. Шевченка. 

Саме на цій олімпіаді усі переможці І туру отримають свої дипломи та призи, про які має подбати батьківський комітет цієї олімпіади на внесені вами кошти.

Ця олімпіада пройде у форматі усної олімпіади, а тому прошу відповідальних осіб наших учасників ознайомити дітей з правилами цієї олімпіади. Олімпіада в кожній паралелі триватиме 2 години, учасникам буде запропоновано по 5 задач на першому етапі та ще 3 задачі на другому етапі. 

3. Про математичні гуртки для кращих київських учнів 4–6 класів 

Цю олімпіаду одночасно з нами за схожими текстами писали ще діти декількох регіонів. Наш текст вони брали за основу, але могли його певним чином змінювати, міняючи деякі із задач. Ми хотіли б, щоб в усіх регіонах України запрацювали математичні гуртки, починаючи з 4–5 класів. 

В Києві така добра традиція є, тобто працюють одразу декілька таких гуртків, про що можна дізнатися на нашому сайті. На нього ми запросимо по 10–15 кращих учнів за результатами цієї олімпіади. Гурток планується розпочати вже в листопаді і планується його очне проведення. Якщо учасники скажуть, що їх цілком влаштовують ті гуртки, які він відвідує зараз, то це чудово. Ми хочемо допомогти саме тим, хто не відвідує подібні гуртки або хоче їх певним чином змінити. Якщо в певній паралелі не набереться достатня кількість бажаючих займатися з нами, гурток організований не буде. Тому не лякайтеся, коли по завершенні олімпіади до вас (скоріше це стосується батьків) почнуть звертатися з таким питанням. 

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

СМЕРТЬ ВОРОГАМ!!!

42
Додати коментар
Сергій 06.11.2024, 09:14
Прошу переглянути результат учасника Штаненка Станіслава (6 клас) за задачу № 3. На разі виставлено 1 бал. З критеріями ознайомлені. Але просимо переглянути ще раз його розв'язок, оскільки він пішов іншим шляхом, розписавши його, отримавши правильну відповідь. Про визначення площі шляхом добудову прямокутників в питанні завдання мова не йшла.
Відповіді:
Андрій Уразовський 06.11.2024, 09:14
Передивився роботу. На жаль, тут я не можу розібрати по записам, що саме Станіслав мав на увазі. Бачу деякі числа, деякі переноси фігур, але це треба розписувати, бо зараз незрозуміло. Тому я залишаю 1 бал за правильну відповідь.
Лілія 06.11.2024, 08:49
Добрий день. Прошу переглянути результат розвʼязку 2 задачі за 6 клас, Сиротенка Богдана. Він каже, що розвʼязував не рівнянням, як наведено в розвʼязках, але не підбором і відповідь була обгрунтована і однозначна. За задачу отримав 4б. Дякую.
Відповіді:
Андрій Уразовський 06.11.2024, 08:49
Добрий! Передивився роботу. Напевно, журі не сподобалось те, що Богдан не знайшов скільки було спочатку у хлопців, але я перечитав розв'язок і вважаю, що тут 7 балів.
Дарія 05.11.2024, 03:43
Шановні організатори, велике прохання передивитися критерії оцінювання задачі 5.4. По-перше, там написано 1б за доведення парної кількості друзів за столом, що очевидно, неправильно, бо за столом може сидіти непарна кількість друзів і умова задачі виконуватиметься. ( наприклад, 8,2,4- троє друзів - 6, ×2, ×2). По-друге, в пунктах +3б та +4 б треба замінити слово "парне" на слово "непарне". Так, зрозуміло, що це просто описка, але з математичної точки зору вона дуже принципова, погодьтеся. По-третє, якщо ( цитую +3б, виправлені) "наведені повні міркування про неможливість існування людини з непарною кількістю горішків", то це вже майже розв'язана задача, бо далі лише достатньо написати , що сума довільної кількості парних чисел є числом парним та, отже, 2025 отримати неможливо. Тобто, якщо це доведено в задачі, але не написаний висновок, то це аж ніяк не 3 бали, а мабуть, що усі 6. По пункту +4б ,( цитую, виправлено) - " показано, що у випадку з непарною кількістю горішків станеться суперечність стосовно найбільшої/найменшої кількості горішків" доведена суперечність так само , як і пункті +3б-це майже повністю вирішена задача, отже, це не +4бали, це мабуть, що 6. Дуже дякую за увагу, сподіваюся, що мої думки з приводу критеріїв оцінювання задачі 5.4 нікого не образили та будуть розглянуті )
Відповіді:
Богдан 05.11.2024, 03:43
В Вашому повідомленні немає образ. Дякую за цю думку, але, якщо журі не виправить критерії, значить воно вважає їх правильними після перегляту сотні робіт. Якщо воно дослухається Вашої думки, що цілком можливо, то вони будуть переглядати усі роботи за новими критеріями.
Марія 04.11.2024, 06:06
Вітаю.Прошу переглянути результати учасниці олімпіади Мудрої Єсєнії ( 5 клас) за задачу №3 та №4.Наразі виставлено по 0 балів, але 3 задачу Єсенія розв'язала повністю,обґрунтувала її.Тому оцінка точно не 0. Стосовно задачі №4, на мою думку, там може бути від 1 до 4 балів - задача обґрунтована та вирішена вірно.Також, не може бути 0 балів.Дякую.
Євдокія 04.11.2024, 06:06
Вітаю! Прошу переглянути рішення задачі #4 Лазарева Олега-5 клас. Говорить, що рішення по-своєму обгрунтовано написав і відповідь вірна, але пояснення відрізняється від виставленого на сайті і отримав 0 балів. Дякую