brand

Підсумки Київських міських олімпіад

Підсумки Київських міських олімпіад

  1. Передмова
  2. Результати Київської міської олімпіади КНУ ім. Шевченка
  3. Результати відбору команди Києва на IV етап Всеукраїнської олімпіади
  4. Про ІІ тур Київської міської олімпіади для учнів 4–6 класів

Передмова

Дуже прикро, коли певною справою займаються люди, яким ця справа як «до баньки дверці», тобто їм набагато краще, щоб цієї справи геть не було і вони, відповідно, все роблять для її знищення, спотворення тощо. Наведу відповідний пункт «Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади…», який дуже наочно все це демонструє.

 

1.3. Основними завданнями учнівських олімпіад, турнірів, конкурсів з навчальних предметів, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, олімпіад зі спеціальних дисциплін та конкурсів фахової майстерності є:

  • стимулювання творчого самовдосконалення дітей, учнівської молоді;
  • виявлення, розвиток обдарованих учнів, надання їм допомоги у виборі професії, залучення їх до навчання у закладах фахової передвищої, вищої освіти;
  • реалізація здібностей талановитих учнів;
  • формування творчого покоління молодих науковців та практиків для різних галузей суспільного життя;
  • підвищення інтересу до поглибленого вивчення навчальних, спеціальних та фахових дисциплін, формування у колах учнівської молоді навичок дослідницької роботи;
  • популяризація досягнень науки, техніки та новітніх технологій;
  • підбиття підсумків роботи факультативів, гуртків, секцій, учнівських наукових товариств;
  • активізація всіх форм позакласної та позашкільної роботи з учнями;
  • підвищення рівня викладання навчальних, спеціальних та фахових дисциплін, фахової підготовки учнів;
  • залучення професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів закладів вищої освіти, працівників наукових установ до активної роботи з обдарованою учнівською молоддю;
  • формування команд для участі в міжнародних олімпіадах, конкурсах, турнірах.

 

Яким саме підпунктам цього пункту відповідає проведення олімпіад он-лайн на запропонованій платформі а навіть не уявляю, як на мене, то тут перед кожним пунктом варто поставити частку «не». Запропонований формат олімпіад прищеплює їх учасникам, що можна ні до чого не готуватися, взагалі не розбиратися в предметі, а просто знайти джерело, де можна знайти правильні відповіді. І цьому дійсно сприяє такий формат олімпіади – пошуку можливостей обійти своїх товаришів в нечесній боротьбі. І це біда для усіх – для недоброчесних учасників натяк на те, що так треба перемагати в сучасних олімпіадах, а для чесних – відчуття того, що вони марно сумлінно готувалися до олімпіад, якщо неуки поруч можуть показувати не гірші, а зазвичай і кращі результати. Серед батьків таких чесних учнів, які звикли перемагати в справедливих змаганнях, навіть виникла ідея зробити так, щоб перетворити такі олімпіади в фарс, створивши можливість усіх учасникам легко надати відповіді на повний бал. При бажанні там можна розмістити й розв’язання усіх задач, якщо організатори єдиним виходом побачать вичитування фотокопій робіт усіх учасників.

Фактично в Києві ми стали заручниками чиновників, в яких немає жодного бажання займатися талановитими дітьми. Усі розумні аргументи ними ігноруються. Навіть залізний висновок, що в Києві у порівнянні з минулорічними роками, при такому проведенні олімпіад та відборів, не буде призерів Всеукраїнських і тим паче Міжнародних олімпіад, ними сприймається абсолютно спокійно – «світ змінився», ну не буде в Києві переможців олімпіад і що з того? Головним аргументом є той, щоб на них ніхто не поскаржився за те, що діти під час таких заходів наражаються на небезпеку. Якщо тут зауважити, що ми проводимо олімпіади з дотриманням усіх можливих карантинних обмежень, то ця логіка геть дивна. В школах, транспорті, на спортивних змаганнях, які ніхто не відміняє, діти можуть наражатися на небезпеку, а от саме впродовж олімпіади їх хвилює надзвичайно. Чому за таких умов вони просто не передають (принаймні протягом таких буремних часів) проведення олімпіад небайдужим фахівцям геть незрозуміло. Не можеш та не хочеш – віддай цю справу тим, хто зробить все це належним чином.

Як приклад, тут достатньо пригадати, як яскраво в Києві вітають та нагороджують переможців Міжнародних олімпіад, Всеукраїнських олімпіад, я вже не кажу про нагородження переможців районної та міської олімпіади. Хтось може пригадати хоч щось? У більшості областей переможців збирають і урочисто нагороджують і дипломами, і стипендіями від мерів та губернаторів учнів переможців, преміями вчителів, що їх підготували. Все робиться задля того, щоб і учні, і вчителі продовжували цю роботу, що приносить шану області. Київ про це може лише мріяти. Минулі роки Київ завжди був взірцем при проведенні математичних олімпіад, а цей раз був показаний приклад, як можна знищити гарну ідею під корінь. Головна біда такого підходу ще попереду. Можуть деякі регіони перехопити таку класну ідею, що виявляється для проведення найяскравішої олімпіади в житті дитини, можна не докладати жодних зусиль, достатньо дати команду оператору системи і всі олімпіади самі собою проведені. Інша біда така – не факт, що коли вірус відступить, зникне епідемія, що чиновники не залишать цю систему назавжди. Ця система абсолютно не відповідає духу олімпіад і «Положенню про олімпіади…», але хіба хтось був за це покараний цього року? Так само і наступного року не бачу підстав, щоб вони відступили від такою чудової схеми.

І от за таких умов нам довелося підлаштовуватися під такі забаганки чиновників, а дітям – мати подвійне навантаження в дні турів.

Велика шана та подяка нашим волонтерам, які відгукнулися на прохання допомогти при проведенні заходів. Велика їхня кількість була з Русанівського ліцею, допомагали також представники інших математичних шкіл. Чому жоден волонтер не відгукнувся від гімназії № 178, хоча їх про це безпосередньо просили, лишається загадкою. Думаю на наступний рік при проведенні наших заходів ми будемо від вчителів шкіл, які традиційно та масово беруть участь в заходах, гарантувати наявність відповідної кількості волонтерів на заходи, де вони потрібні для нормального проведення заходу. Це я просто переказую те обурення, з яким постійно зіштовхуються найактивніші батьки, які завжди допомагають при проведенні заходів.

Результати Київської міської олімпіади КНУ ім. Шевченка

Починаючи з 2004 року я вперше захворів на день олімпіади. Якби стан був більш-менш, може я б активно спілкувався з усіма причетними до заходу і цікавився чи все гаразд. Але тут збіглися два чинники – мені було дуже кепсько в сенсі самопочуття, і я майже не міг говорити, ну й наш оргкомітет, журі та волонтери з усім чудово упоралися. Знову таки шкода, що по деяких позиціях представників було замало (наприклад, волонтерів), але така вже наша доля останні декілька років. Не хочуть активно долучатися до журі студенти випускники Київських шкіл, наче для них усі ці заходи не проводилися. Левове навантаження витягують представники з усіх регіонів України, які приїхали навчатися в КНУ ім. Шевченка. Дякую усім за чудово проведений за таких складних умов захід.

Результати з дипломами

Результати відбору команди Києва на IV етап Всеукраїнської олімпіади

Цього року на відбір команди Києва були відібрані приблизно по 15 учнів з кожної паралелі. До них додаються 6 найкращих учнів 7 класу, що будуть змагатися в паралелі 8 класу. Разом з командою Києва буде відбіратися і команда УФМЛ.

Результати відбору

Попередньо початок відбору запланований на перший тиждень березня 2022 року, більш точно це буде зрозуміло і залежатиме від епідеміологічної ситуації в Україні, Києві та КНУ ім. Шевченка.

Про ІІ тур Київської міської олімпіади для учнів 4–6 класів

Цей захід має проводитися в усному форматі, а тому знову таки її проведення залежить від епідеміологічної ситуації в Києві. Попередньо ми її призначимо на 6 березня 2022 року, детальніше буде відомо ближче до цього терміну.

 

 

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

Kateryna

    10 коментарів

    Рабінович Ю.М. Оприлюднено01:47 - 05.02.2022

    Віткін Павло (7 клас, гімназія 178)) у 2 турі набравв 10 балів. У таблиці стоїть нуль. Виправте, будь ласка.

    Михайло Оприлюднено09:51 - 05.02.2022

    Извините пожалуйста, вы выделили неверным способом Панасюка Михайла в 10 классе, человек получил 2 диплом а вы выделили его цветом людей 3 диплома.

    Сергій Оприлюднено12:00 - 05.02.2022

    Підкажіть, будь ласка, за яким правилом ( за якими формулами та ранжуванням) відібрані на відбори?

    Звягина Александрина Оприлюднено15:28 - 05.02.2022

    Добрый день!
    Прошу прощения, но Вы не правы насчёт 178 гимназии. Я была волонтёром и в 1 туре (ауд. 8К) и во 2 туре (ауд. 312К). И знаю как минимум ещё одну маму, которая была в 1 туре от нашей гимназии.

      Волонтеры Оприлюднено16:04 - 06.02.2022

      Александрина, здравствуйте!

      Извините, Вас мы просто по не знали, просили помочь родителей 7-11 классов, шестые классы в этом году мы ещё не успели охватить. Добавим Вас в группу активных родителей математических детей, там и познакомимся. Спасибо Вам за помощь!

    Член журі Оприлюднено16:43 - 05.02.2022

    Серед семикласників на відбори брались перші місця, а серед 8-11 класів вибиралось так, щоб в сумі було близько 15 людей, та серед них були ті, що пропустили перший тур, а на другому набрали результат на рівні перших 10-15 людей. Звичайно, що вибір цього достатнього результату на другому турі це досить суб’єктивна річ, проте за теперішніх умов, коли деякі сильні учасники пропустили перший тур за вимушених обставин (наприклад хвороб) важко було знайти кращий вихід.

    Олексій Оприлюднено09:42 - 07.02.2022

    Не дуже зрозумілі критерії розподілу місць.
    Чому деякі діти, які набрали достатню кількість балів, не стали призерами?

      Член журі Оприлюднено01:34 - 08.02.2022

      Аби стати призером, потрібно набрати достатню для цього кількість балів в першому турі.

    Роман Шичинова Оприлюднено14:47 - 07.02.2022

    Шичинов Иван ( 11 класс 145 лицей ) набрал 9 баллов, но в списке “Результати відбору” – отсутствует, но в тоже время там есть участники которые набрали 2 балла. Проверьте пожалуйста списки, или поясните почему его не допустили к 4 туру?

      Член журі Оприлюднено01:41 - 08.02.2022

      Тому що, якщо учасник не писав перший тур, то для того аби попасти на відбори, він мав би показати на другому турі результат, що явно показує конкурентноспроможність цього учасника боротися за прохід від команди Києва на Всеукраїнську олімпіаду. На думку журі, результат 9 балів на другому турі при відсутності першого туру таким не є.

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.