brand

Про районну олімпіаду з математики в місті Києві

Про районну олімпіаду з математики в місті Києві

  1. Загальні міркування
  2. Результати олімпіади

005 Про районну олімпіаду з математики в місті Києві

1.Загальні міркування

Про своє відношення до такого формату будь-якої олімпіади, а тим паче з математики, я вже неодноразово висловлювався. Але усі можуть поставити галочку, що вона (а скоро й усі вони, тобто з усіх предметів) вже проведена. Мені було б цікаво подивитися на змагання з боксу, де переможець тупо визначався б силою удару по груші, або з футболу, щоб визначали переможців за сумарним жонглюванням м’ячом на голові усією командою… і таких прикладів можна навести багато, але чомусь спортивні чиновники так не вчиняють.

Нижче ми наведемо умови та розв’язання усіх задач, які були доволі не прості. Щоб за півтори години знайти правильні відповіді більшості задач, жодного разу не помилившись, то дорогого коштує. Можливо в нас в місті тепер колосальний потенціал. Принаймні ми дуже сподіваємося побачити усіх переможців районної олімпіади на Київській міській олімпіаді, яка пройде в очному режимі і де усі зможуть легко підтвердити свій результат на районній олімпіаді.

2.Результати олімпіади

Ось тут умови та розв’язання, і відсортовані результати по класах. Окрім того, що ця олімпіада вперше відбулася в такому форматі, ще й журі було сформовано за іншими принципами. Планувалося, що перевіряти роботи буде журі міської олімпіади, але фактично воно не було задіяне в цій справі. Але тепер постало питання визначення переможців. Раніше підсумки підводилися окремо по кожному району, де переможці, не дивлячись на спільні завдання, могли набрати різну кількість балів в залежності від району. І це правильний підхід. Тому зараз вирішується питання, виставити місця відповідно до чинного (оновленого) Положення про олімпіади по наведених чи окремо по районах. Якщо рахувати усіх разом – це справа 5 хвилин. Якщо окремо, то треба сидіти та розподіляти учасників по районах. Тому – це питання до оргкомітету олімпіаду, які зараз з’ясовують це питання. Але чекати ще далі з оприлюдненням результатів вже немає жодного сенсу.

Результати ІІ етапу_12.12.21

У попередніх розв’язаннях були у двох задачах неправильні відповіді. В задачі 8.4 відповідь замість 40 має бути 25, а у задачі 10.1 замість 94 відповідь 80. Зараз наводимо вже виправлений файл.

Розвязки 2021-2022-тести-03

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

 

 

Andrey

    8 коментарів

    Марія Оприлюднено22:59 - 15.12.2021

    Дякуємо за те, що опікуєтесь такими змаганнями, за те, що Вам не байдуже. Формат дійсно доволі дивний. Платформа, на якій проводяться олімпіади, працює жахливо. Постійно підвисає. За півтори години три з восьми задач, дитина не встигла прочитати і ​розв’язати відповідно. Конкурс Яцика з української мови був взагалі без твору, на що дитина сказала, як таке може бути? Адже твір в цьому конкурсі раніше – це було чи не основне. Математика хоча б п’ять задач розв’язав, а за 40 хвилин з мови нічого, бо платформа висіла весь час. Проводити змагання таким чином, то краще взагалі не проводити, і таким чином зберегти дитячі нерви.

    Жученко Олександра Оприлюднено23:42 - 15.12.2021

    Добрий вечір! перша задача 10 клас. там написано що числа A B C D можуть бути числами 1,3,7,143. а 143=11*13, а як ми знаємо число 2709 не має в дільниках таких дільників. також 1*3*7*143=3003, що неправильно. а також там не має варіанта, що числа A B C D можуть бути числами 1,3,7,129.

      Жученко Олександра Оприлюднено00:05 - 16.12.2021

      вибачте, що так багато, думала комп’ютер завис. це найзмістовніший коментар!

    Жученко Олександра Оприлюднено23:47 - 15.12.2021

    10 клас. задача 1. в розв’язку написано, що A B C D можуть бути числами 1,3,7,143. Якщо їх перемножити то вийде 3003, а не 2709. також 143=11*13, а таких дільників число 2709 не має.

    Жученко Олександра Оприлюднено23:52 - 15.12.2021

    Добрий вечір, це питання по 10 класу. задача 1. в розв’язку написано, що A B C D можуть бути числами 1,3,7,143. Якщо їх перемножити то вийде 3003, а не 2709. також 143=11*13, а таких дільників число 2709 не має.

    Жученко Олександра Оприлюднено23:54 - 15.12.2021

    Добрий вечір! 10 клас. задача 1. в розв’язку написано, що A B C D можуть бути числами 1,3,7,143. Якщо їх перемножити то вийде 3003, а не 2709. також 143=11*13, а таких дільників число 2709 не має.

    Елена Оприлюднено08:30 - 16.12.2021

    Добрий день.Чи є можливість передивиться правильність рішення в розв’язках задачі номер 4 в 8 класі при такому форматі Олімпіади?

      Богдан Рубльов Оприлюднено08:49 - 21.12.2021

      Звертайтеся до оргкомітету

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.