brand

Попередні результати Х Київської міської олімпіади для учнів 4–6 класів

Попередні результати Х Київської міської олімпіади для учнів 4–6 класів

  1. Загальні враження
  2. Умови та розв’язання, результати
  3. Про апеляцію

  1. Загальні враження

Дуже приємно завершувати календарний рік таким яскравим заходом, як олімпіада для 4 – 6 класів. Дуже приємно, що не дивлячись на складні умови ці олімпіади таки відбуваються. Тут треба завдячити і нашому молодіжному журі, яке як завжди на цьому заході складається зі студентів та школярів-старшокласників, а також самім учасникам заходу, які в прохолодний недільний день вирішили не залишитися в теплій квартирі біля комп’ютерів та інших гаджетів, а приїхали позмагатися з однолітками. Це правильний шлях, щоб розвивати свої математичні здібності. Для багатьох учасників (та їхніх батьків) це був взагалі перший крок, сподіваюся подальше математичне життя стане цікавим та яскравим. Не для кожного сьогоднішнього учасника цей шлях завершиться першими місцями на Всеукраїнський чи Міжнародній олімпіаді, але точно дасть змогу обрати правильний напрям подальшого вибору університету та професії.

Хочемо подякувати небайдужим батькам, які зголосилися бути волонтерами та допомогли при проведенні заходу, а також вкотре – нашому журі. До прикрих моментів сьогоднішньої олімпіади слід зазначити той момент, що в деяких аудиторіях було занадто прохолодно. На жаль, не усі наші аудиторії, особливо в умовах он-лайн навчання, зберігають тепло. Одразу прошу вибачити усіх школярів, що потрапили випадковим розподілом до таких аудиторій. Цього можна було б уникнути, якби усі, хто зареєстрував дитину, передумав врешті решт вести її на олімпіаду з будь-яких резонів. Як виявилося, в деяких, доволі теплих аудиторіях, замість 13–15 запланованих учасників виявилося 7, 5, а в одній взагалі було 2. Але створювати повний безлад з переводом дітей з аудиторії в аудиторію ми не наважилися. Бо навіть при наведеному розподілі купа батьків не знали куди вести дитину. Тобто в цьому моменті ми не знайшли батьківської допомоги, хоче здебільшого це стосується тих, кого не було на заході. Так само і про збір благодійних внесків, які мали піти на подарунки та дипломи для переможців, а також на оплату журі. Зазвичай останні 3–4 роки, коли працює цей підхід до збору коштів, ми збирали 23–28 тисяч гривень, чого із запасом вистачало на все. Цей рік було зібрано менше 10 тисяч…, але ж це все право та добра воля кожного з вас.

 

  1. Умови та розв’язання, результати

Текст-з-розвязками 4-6 класи 2021-22-02

Критерії 4,5,6 клас 12.12.21

4-6 класс 12.12.21

Фото

 

  1. Про апеляцію

Апеляція пройде за таким принципом. Ви маєте уважно прочитати критерії оцінювання задач та переговорити з дитиною, чи відповідає оцінка, яку за відповідну задачу виставили дитині, наведеним критеріям. В разі того, якщо ви вважаєте, що оцінка виставлена не вірно, то треба заповнити форму для апеляції. Там слід вказати, які саме задачі ви просите переглянути ще раз. Якщо ви зробите це формально (без уважного з’ясування з дитиною його розв’язань) – начебто треба переглянути усі або майже усі задачі, то ми спочатку передивимося першу з них, і якщо вона оцінена вірно, то інші задачі передивлятися не станемо, бо інакше усі напишуть вимогу передивитися усі задачі ще раз.

Апеляція за посиланням: https://forms.gle/vv9DdEbFyrYqeocW8

Форму апеляції треба заповнити до 12:00 суботи 18 грудня 2021, після чого форма буде закрита. По завершенні перегляду робіт від ми наведемо остаточні результати олімпіади. Так само там буде наведений розподіл місць та список учасників, які братимуть участь в ІІ турі цієї олімпіади.

 

СЛАВА УКРАЇНІ!!!
ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

 

 

 

Zarina

    11 коментарів

    Костянтин Оприлюднено04:49 - 13.12.2021

    Шановні організатори, дуже дякую Вам за організацію. Якщо можна побажання – вказуйте, будь ласка, в розв’язках трохи більше деталей, як до цього можна було б прийти. Якщо дивляться батьки чи діти – цікаво ж не просто зазирнути у відповідь, а зрозуміти як я можу до цього дійти наступного разу.
    Наприклад, в задачі 2 для 5-го класу.
    P.S. Там, мабуть, закралась описка, 10-ка наче має бути в групі, що множиться на 7.

      Костянтин Оприлюднено04:53 - 13.12.2021

      Перепрошую, це я помилився про 10-ку.

      Ирина Оприлюднено13:51 - 13.12.2021

      Присоединяюсь к просьбе о более подробных ответах. Например, 1 задача 6 класс.

    Костянтин Оприлюднено04:52 - 13.12.2021

    Перепрошую. То я помилився про 10ку.

    Сусанна Оприлюднено11:39 - 13.12.2021

    Добрый день!
    Лисенко Тимур, НВК 157, 4 класс, писал в 208М и сдал работу, но в списке проверенных работ его нет. Проверьте, пожалуйста. Сейчас он отмечен в красной зоне под другим номером школы.

      Олександр Оприлюднено22:50 - 13.12.2021

      Доброго дня, так робота дійсно є
      Лисенко Тимур 7 0 7 0 і сума 14 балів, прошу вибачення

    Микола Оприлюднено12:02 - 13.12.2021

    А волонтерів було достатньо? Бо я реєструвався, але запрошення не отримав.

    Микола Оприлюднено12:28 - 13.12.2021

    А волонтерів вистачило? А то я реєструвався, але запрошення не отримав.

    Ярослав Оприлюднено13:05 - 13.12.2021

    Шановні організатори та волонтери, дякую вам за чудово проведену олімпіаду!
    В таблиці результатів є неточність – в 4-му класі у Максима Лавренюка має бути школа – Європейський колегіум.

    Дарія Оприлюднено14:10 - 13.12.2021

    Скажіть будь ласка, коли орієнтовно передбачається проведення другого туру олімпіади? Заздалегідь дякую!

    Манойло Ю. Оприлюднено22:47 - 13.12.2021

    Доброго вечора! Якщо Манойло Поліна подала апеляцію двічі, просимо вибачення – в перший раз сторінка зависла і не дала відповіді, чи прийнята апеляція.

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.