brand

Про Міжнародні олімпіади он-лайн

Про Міжнародні олімпіади он-лайн

hqdefault-300x225 Про Міжнародні олімпіади он-лайн scale_1200-300x200 Про Міжнародні олімпіади он-лайн

Напевно трохи затягнулося «тихе життя» на нашому сайті і захотілося просто поділитися своїми враженнями аби про що…, про футбол – поки не варто, бо Україна програла, але шанси на вихід в наступне коло ще є, але тепер вони не в наших руках. Тому з футболом просто почекаємо та будемо сподіватися на кращий розклад…

Приводом стали результати І Європейської олімпіади з інформатики серед дівчат. Одразу даю посилання на ці результати:

https://egoi.ch/en/results/

як тільки я їх передивився, то одразу згадалися результати останньої X EGMO:

https://www.egmo.org/egmos/egmo10/scoreboard/

як то кажуть – знайдіть 4 «відмінності», а точніше 4 верхні результати в обох таблицях (абеткою варто знехтувати).

Все подальше є лише плід моєї хворої уяви, але як казав класик «Не верю!», досвід усіх минулих років, усіх попередніх очних олімпіад жодного разу не свідчив про можливість таких результатів. Навіть наша «двічі золота» команда, в складі якої були Наталя Хотяїнцева (2 золота ЕГМО, золото та срібло ІМО), Анастасія Альохіна (2 золота, 1 срібло ЕГМО, срібло ІМО), Софія Дубова (2 золота ЕГМО, срібло та бронза ІМО) не мали настільки однакових як під копірку результатів.

Сам досвід проведення олімпіад он-лайн в Україні також наражався на випадок однакових робіт, а в разі перепитування як це можливо, ми наражалися на тривіальну відповідь: «Вони однаково думають!» Навіть виникає бажання наступного року в разі проведення олімпіади знову он-лайн отримати такі саме абсолютні результати. В математиці взагалі роботи перевіряли представники своїх країн…, контроля за учасницями особливого ‘ не було…

Зі мною можна не погоджуватися, можна заперечувати усі мої думки та висновки, я не проти. Але отак якось світ інформують про незаперечну перевагу і все це напередодні Міжнародної математичної олімпіади, яка так саме відбудеться он-лайн…

Загалом все це мені нагадує старий анекдот:

Поїхав Пєтька в Англію на навчання, за рік до нього приїжджає Василь Іванович і бачить, що в того агромадна вілла, купа прислуги, грошей кури не клюють. Василь Іванич і перепитує: «Як то тобі вдалося?» Пєтька й каже: «Та все просто, сів грати в очко з місцевими. Розадил карти, я кажу – в мене 18, англієць у відповідь, а в мене 19. Я кажу – а ну покажи. А той у відповідь, ну що ви, ми ж джентльмени! ОТУТ МЕНІ КАРТА І ПОПЕРЛА!!!»

Слава Україні!

Героям слава!

Andrey

    18 коментарів

    Игорь Оприлюднено15:05 - 22.06.2021

    Я не знаю что насчет EGMO, но насчет информатики могу сказать, что результат довольно закономерный всегда можно посмотреть рейтинги на CF и они у победительниц значительно выше чем у наших девочек. Критическим для школьных олимпиад можно считать рейтинг выше 2100. Те наши девочки с рейтингом 1600-2000 закономерно уступили девочкам с рейтингом 2100-2500.
    Плюс нужно понимать, что на информатике другая система оценивания каждая задача фактически состоит из нескольких задач с одинаковым условием и разными ограничениями. Набирать равные балы на информатике это совсем не странно. Плюс в большинстве случаев решать первый блок любой задачи можно и нужно (обычно это полный перебор вариантов) в данном случае в первый день могли набирать 9 баллов по 4 задаче и во второй день 15 баллов (их набирали гораздо более слабые участники) для большинства наших девченок это бы не имело значения, однако Юля при этом брала бы золото вместо серебра. Тут конечно есть нюанс перебор обычно это реализация, а реализация как показывает практика очень туго дается школьникам и занимает достаточно много времени. В связи с этим и “обвинять” в том что не решали 4е задачи тоже нельзя. Для меня лично результат по информатике выглядит закономерным и если оценивать возраст и уровень нашей команды девченки выступили отлично.

      Богдан Рубльов Оприлюднено22:11 - 22.06.2021

      Якби все в нашому житті визначалося рейтингами, то хіба був би цікавим спорт, олімпіади та інші змагання, хіба Давід переміг би Голіафа? Тільки роботи ніколи не хвилюються, ніколи не помиляються і рівно-рівно показують належний результат. Тут мова про людський фактор, на живих чесних олімпіадах хвилюються усі, до чого тут нюанси математики чи інформатики? Хіба результати спортивних змагань не показують, що відбувається, коли результат важливіший за все? І рейтинги там набуваються і все інше… А загалом, хіба я про щось конкретне тут писав, просто комусь поперло…

    Ольга Оприлюднено18:18 - 22.06.2021

    Вообще-то сравнивается не с нашими результатами, а со всеми участвующими командами. Как-то никто больше не показал такое “одинаковое мышление” всех 4 участниц

      Игорь Оприлюднено22:03 - 22.06.2021

      Я писал только про информатику и в результатах информатики я не вижу проблем. У наших соперниц рейтинг которому позавидуют 99% мальчишек в Украине. Результаты выглядят закономерными. Кто тренируется тот получает высокие результаты. В результаты киевских олимпиад тоже родители детей не из лицеев не верят). Это слабая позиция видеть обман везде где проиграл.

    Игорь Оприлюднено22:37 - 22.06.2021

    Я писал только про информатику и в результатах информатики я не вижу проблем. У наших соперниц рейтинг которому позавидуют 99% мальчишек в Украине. Результаты выглядят закономерными. Кто тренируется тот получает высокие результаты. В результаты киевских олимпиад тоже родители детей не из лицеев не верят). Это слабая позиция видеть обман везде где проиграл.

      Богдан Рубльов Оприлюднено16:41 - 23.06.2021

      Тобто, якщо писати прямим текстом, скрізь чисті спротсмени, що програли тим, кого накачали допінгом під зав’язку, потім підмінили аналізи і на весь світ кажуть – “все чесно, усі чисті” – мають змиритися з поразкою і ніяким чином не ставити під сумнів ті результати? Та будь-який програміст, призер міжнару минулих років, може взятися за накачуванняґ рейтингу будь-кому лівому, якщо перед ним поставлять таку мету. І це я кажу суто про інформатику та накачування допінгу, пардон, рейтингу. Якби то був результат Китаю чи США в мене б сумнівів не було… Напевно, я занадто довго в цих справах, може я й помиляюся, але б хотілося б більшої прозорості

    Ольга Оприлюднено12:39 - 24.06.2021

    При чем здесь наша команда? На информатике было больше 40 команд и ни одна из них не показала такого топового результата у ВСЕХ 4 участниц. И на ЕГМО аналогично

      Игорь Оприлюднено20:36 - 24.06.2021

      Я согласен со всем кроме слова аналогично.
      Повторюсь я не знаю что было на EGMO. Олимпиады по математике проходят в разы реже и сравнивать уровень школьников из разных стран очень тяжело. С информатикой все обстоит иначе есть множество онлайн соревнований когда школьники из разных стран пересекаются. Отсутсвие рейтинга на CF ни говорит ни о чем, однако его наличие это показатель. Плюс надувание рейтинга выглядит для меня как бессмысленное занятие. Если вас не убеждают проходные соревнования,
      возьмите для примера технокубок это олимиада первого уровня т.е олимпиада по которой можно поступить в любой росийский вуз без экзаменов.
      Вот результаты https://codeforces.com/contest/1482/standings?list=436e3a83e6626b63e400a59a9449a1a6
      если добавить чекбокс неофициальные разультаты то вы увидите наших участников. В частности 1,2,3,5 в списке это члены росийской команды на EGOI
      4,7 это члены украинской команды на IOI UKR-1 и UKR-3 это позволяет утверждать что девченки победительницы EGOI имеют уровень межнара по информатике, а это “две большие разницы”. Большинство участниц EGOI до IOI мягко говоря не дотягивают отсюда закономерный (как мне кажется) результат.
      Все сказанное исключительно мое мнение, но это мои аргументы, с другой стороны я слышу только “этого не может быть, потому что не может быть никогда”. Мне тоже не приятно осознавать на каком уровне у нас находятся олимпиады по информатике, но это объективная реальность. С математикой все обстоит гораздо лучше и тут я не буду даже пытаться оспаривать мнение Богдана Владиславовича и его впечатление от EGMO.

        Богдан Рубльов Оприлюднено21:00 - 24.06.2021

        Я думаю, що ніхто не ображається ні на кого, кожен висловлює свої аргументи, варто почути один одного, погоджуватися чи ні, вірити одному чи іншому доводу – це право кожного. Напевно один з останніх коментарів з мого боку на такий аргумент: “это олимиада первого уровня т.е олимпиада по которой можно поступить в любой росийский вуз без экзаменов”. Я особисто знаю купу представників з України, які свого часу за гроші здавали іспити за інших представників саме задля вступу без іспитів. Тому я не упевнений, що це аргумент на користь чесних рейтингів… Там де можливий вступ без іспитів — діє не гірше за допінг

        Ольга Оприлюднено20:35 - 25.06.2021

        Большинство участниц EGOI до IOI мягко говоря не дотягивают – на основе чего сделан такой вывод? На CF тусуются исключительно русскоязычная аудитория. Подавляющее большинство участниц EGOI не говорят по-русски и не зарегестрированы на CF. То, что наши слабее, никто не спорит.

          Игорь Оприлюднено01:02 - 27.06.2021

          Насчет рускоязычной аудитори cf хороший прикол. Жаль китайцы не вкурсе
          Deng Mingyang (Miracle03)
          Qian Yi (skip2004)
          Dai Chenxin (gtrhetr)
          Yu Haoxiang (yhx-12243)
          Как и большинство участников IOI. Да рейтинг им конечно накрутили.

    Алексей Оприлюднено19:59 - 25.06.2021

    По своему опыту: онлайн олимпиады это состязание или тренеров или родителей.
    Сложно потом рассказывать своему ребёнку, что надо честно выступать.

    Yurko Оприлюднено13:11 - 26.06.2021

    Якщо діти вирішують задачки в задоволення, зацікавлено спілкуються між собою і не вантажаться досягненням результатів в табличках, то стає байдуже:

    – Чи списали представники країни [X] за своєю споконвічною звичкою?
    – Чи накручено рейтинг представників [X] на сайті, що належить [X], який вже й тут посилено розкручують?

    Кожен знаходить те, що шукає.

    Игорь Оприлюднено01:22 - 27.06.2021

    https://kostka.dev/ioi/21/
    https://kostka.dev/ioi/20/
    Списки участников IOI из других стран которые якобы не вкурсе про CF
    А вот список некоторых участниц EGOI чтобы понимать откуда выводы про рейтинги девочек
    https://codeforces.com/list/b4c86fd7adf05c65c97bbde79ee881c4

    Megahoox Оприлюднено10:58 - 27.06.2021

    От думаю…Попереду декілька “основних” межнарів з інформатики, математики, фізики, хімії… Там учасники будуть представляти країни, а не тільки себе та свої навчальні заклади. Так от. Їх майбутні результати також вже можна вважати необ’єктивними тільки тому , що змагання будуть проходити он-лайн, хоча все буде під декількома камерами – “з переду” , “збоку” та “ззаду”? Так, пандемія, але в чому винні учасники цих змагань??? Мало того, що їх не визнає МОН, тому що вигідніше їх не визнавати, щоб не преміювати переможців, а вони будуть! … Просто це якась демотивація, пане Богдане.

      Богдан Рубльов Оприлюднено16:35 - 27.06.2021

      Ви не ті акценти розставляєте.
      1. Є країни, чиї результати ніколи під сумнів не ставляться, відбувається змагання під 100 камерами в туалеті включно чи без жодної, на повній довірі. Цей авторитет завойовується роками і при перевірці на очних заходах результат не дуже відрізняється від он-лайнових. Думаю, що Україну в світі відносять саме до таких, з математики стопудово, бо для нас то питання честі та власної гідності. Ну й медалі наші діти виборюють (від золота до бронзи, хто на що написав у цей момент), які визнаються в усбому світі, і лише мон їх не хоче визнавати.
      2. Є країни, які і раніше були помічені в нечеснотах, а також ті, де он-лайн результати та живі сильно разняться. безумовно, що то все підозри, але на мою думку геть не безпідставні. Я щиро вибачаюся, якщо я неправий, але ж…

      нагадаю тут стару-стару казочку, коли наша команда, зокрема, Я, Полонський, Якір, Номіровський та інші, звинувачавали в нечесних результатах деяких представників іншої команди. Знову таки, прямих доказів в нас не було, за що нас шельмували яґк могли. Але пройшло багато років і Роман Чепляка чесно зізнався в фальшуванні його результатів мітельманом, тобто що він зливав йому задачі. Тобто правда вийшла назовні, але хіба від того краще тим дітям, які не потрапили із-за такого фальшування на Міжнародну олімпіаду, недоотримали дипломи тощо…

        Megahoox Оприлюднено19:04 - 27.06.2021

        Будемо вважати, що, по крайній мірі, офіційні “міжнари” пройдуть на дуже високому рівні, виходячи з принципів академічної доброчесності, і наші учні з “точних” предметів покажуть гарні результати! Але як зробити так, щоб їх результати були враховані МОН й призери отримали нагороди в тому числі і від держави? У статтях та інтерв’ю Ви декілька разів казали, що спроби цього були у минулому році, і все марно. Можливо, треба об’єднатись математикам, інформатикам, фізикам, хімікам, біологам, екологам, астрономам та щось робити??? Кращі учні представляють КРАЇНУ, а КРАЇНА, вибачте, “морозиться”. Бо, дійсно, справа не у форматі, а справа в тому, що мон та імзо роблять щось не те…

          Богдан Рубльов Оприлюднено21:20 - 27.06.2021

          Треба усім єднатися, просто ці олімпіади вже почалися. Давайте ми їх завершимо і тоді, звичайно, що усі разом будемо пробувати пробити ту стіну байдужості та свято нічогонероблення протягом півторих років вже, а в планх – продовжити це щастя якомога надовше

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.