brand

Попередні результати ВОМ–2021

Попередні результати ВОМ–2021

  1. Загальні міркування про ВОМ–2021
  2. Попередні результати ВОМ–2021
  3. Апеляція ВОМ–2021
  4. Підбиття підсумків ВОМ–2021

1. Загальні міркування про ВОМ–2021

З самого початку усім учасникам приношу свої вибачення за неточності в умовах, їх було геть небагато, але…, то суто моя провина, коли вичитувалися умова, щоб вони стали «ідеальними» для розуміння вкралися прикрі одруківочки, які я одразу не побачив…

 

Тепер про зміст Всеукраїнської олімпіади. Спочатку про цю олімпіаду для 8–11 класів, тобто ту, яка є аналогом (сподіваємося й правонаступницею) IV етапу Всеукраїнської олімпіади. До текстів (запропонованих задач) можна ставитися з двох міркувань. З одного боку – це є олімпіада, в якій зібралися кращі представники усіх регіонів, останній етап Всеукраїнських змагань. Зрозуміло, що учасники від різних областей можуть мати різний рівень, саме це змагання може показати справжній рівень учасників відносно один одного. Тут геть не важливо, який абсолютний результат покажуть учасники (розв’яжуть майже усі задачі, або менше половини), важливо мати засіб порівняти їхні результати і визначити, хто на даний момент кращий. Так само важливо, щоб учасники розуміли, що ще є куди рости і не можна зупинятися на досягненому.

Якщо ж цю олімпіаду розглядати як етап перед Міжнародними заходами, то тут мають бути задачі відповідного рівня. Я пригадую свої перші роки на чолі Всеукраїнської олімпіади, коли дуже важливим елементом були набрані бали. Тобто тих, хто набирав менше 1/3 від загальної кількості балів, не можна було робити призером. Дуже було шкода «недодавати» певну кількість дипломів, із-за чого в текстах з 8 задач були зазвичай 4 прості (геть прості) та 4 цікаві, з яких складними були максимум 2 останні кожного дня. Але із-за того фактично на відбір на ІМО потрапляли учасники, що не розв’язали жодної складної задачі. Як результат – з 12 учасників відбору на ІМО за 6 місць змагалися не більше 7–8. Останні роки, коли ми навчилися долати проблему набора балів, щоб учасники набирали «достатню» кількість балів, підхід до підбору задач змінився. Тепер зазвичай з 8 задач є 2 прості і 6 доволі цікавих, а деякі і міжнарівського рівня. Саме на таких задачах і хочеться порівнювати наших найкращих олімпіадників. Тому спокійно варто ставитися до набраних балів, усі вони зароблені чесно і по текстах з геть непростими умовами.

Окремо хотілося б торкнутися певного нюансу виступу нашим команд на останніх ІМО. Наші учасники «перестали» розв’язувати складні (3-тю та 6-ту) задачі ІМО. Для мене це проблема, бо принаймні одна з них завжди доступна і не складніша за задачі, які зустрічаються на інших, в тому разі Всеукраїнських заходах. Але на ІМО геть перемикає чомусь.

2020 рік за задачу № 3 4 бали набрав Гладков (решта 0), за задачу № 6 4 учасники набрали по 1 балу.

2019 рік, задача № 3 в сумі 5 балів (3 з них в Юдіна), № 6 в сумі 3 бали.

2018 рік задача № 3 7 балів у Коваля та в сумі в усіх 12 балів, задача № 6 7 балів в Юдіна в сумі в усіх 14.

Як наслідок – 2019 та 2020 роки – 11 командне місце, 2018 – 4 місце. Не можна перемагати інші країни без вміння розв’язувати складні задачі. Будемо і далі готувати наших представників на задачах різних рівнів, зокрема і на дуже складних.

І ще ви бачите авторів задач, так от, якщо ви думаєте, що в цих текстах чи не найскладніші їхні задачі, то повірте, що ви надто наївні. В папці авторських задач поміняти найскладніші задачі найпростіша справа. Тому і наступні роки на легке життя наші олімпійці нехай і не сподіваються.

Стосовно олімпіади в 5–7 класах, то тут ми намагалися підібрати цікаві і так само геть не прості для цього рівня задачі. Але тут передбачити доволі важко, бо діти інколи спроможні нас приємно здивувати…, а інколи – не дуже приємно.

 

2. Попередні результати ВОМ–2021

Тут результати до апеляції. Будемо сподіватися, що величезних змін не буде, але все буває. Головне виправити усі недоліки перевірки.

Результати 5-6

Результати 7 клас

Результати-8

Результати 9

Результати 10_після_перегляду_критеріїв

Результати-11-клас

Критерії I i II тур (оновлюється)

3. Апеляція ВОМ–2021 в Києві

Апеляція проходитиме 3 квітня весь день (тобто будьте готові о 9.00 перевірити сайт та знайти посилання та час вашої апеляції), 4 квітня до 14 години, від 14 до 16 має працювати наш експерт, щоб завершити обговорення усіх спірних питань. Для участі треба заповнити цю форму: https://forms.gle/rU53Vm394B2FQfdX6

Заявки на апеляцію приймаються до суботи 11.00. Якщо виникла проблема, то контактувати в оргкомітет (написати у Телеграм Богдану Рубльову, або @kodzarina)

А також уважно слідкувати за графіком апеляції:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zWDaEj85hdaqVQI4xthHAyZWRCt8XXx0UZFAESHOb-s/edit?usp=sharing

4. Підбиття підсумків ВОМ–2021

Вкотре нагадаю, що ми будемо намагатися притримуватися чинного «Положення» в пункті визначення кількості призерів у кожній паралелі. Це нам потрібно, щоб мати аргументи наступного року, коли є сподівання на відновлення усіх олімпіад повним обсягом. Якщо не вдасться зберегти рейтинги, то за рік буде від кожної  області по 4 учасники, думаю, що усі розуміють, що це не та «рівність» про яку ми мріємо, особливо в сенсі підготовки команди на ІМО.

Нагадаю, що кількість 1-х місць має не перевищувати 1/12 від загальної кількості учасників, тобто у кожній паралелі 8–11 класу – не більше 3. Далі приблизне відношення 1-х, 2-х та 3-х місць – як 1 : 2 : 3. Призерів може бути не більше ½ від загальної кількості учасників у кожній паралелі.

Для учасників по 5–7 класах будемо використовувати приблизно ті самі оцінки.

 

Слава Україні!!!
Героям Слава!!!

 

Zarina

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.