Розв’язання оновлені. Перепрошуємо за неточності.
Несмотря на предыдущее сообщение, я считаю нужным сообщить, что я НЕ участвовал и НЕ буду участвовать в тематических олимпиадах. Откуда мое имя в результатах?
Прошу перевірити задачу 5 Осьмак Олени Владиславівни, я ввела правильну відповідь, а мені не зарахували. Дякую!
8 клас 1 задача, в вашому розвязку виходить що Петрик купляє пиво на всі гроші і у нього залишається 10 гривень і потім він якимсь чином кумпляє квиток в чернігів.
Прошу переглянути задачу 5 Осьмак Олени Владиславівни 8 клас, в мене правильна відповідь, але вона не зарахована. Дякую!
Добрий вечір! Я думаю що у вас є помилка у вирішенні задачі N5 за 7 клас. 2^2020 буде мати остачу 76 при діленні на 100, тоді 2^2021 буде мати остачу 52 при діленні на 100. Прошу переглянути ваше вирішення.
Добрий вечір! В 2-ій задачі 9 класу помилка: 2^2021 має дві останні цифри 52, як і всі інші числа з кроком 20 починаючи зі 21 степеня, а не з 2, як йдеться у розв’язанні. Тому і відповідь повинна бути 40, а не 24.
Доброго вечора! Задача 1 за 8 клас. Вважаю не зовсім коректним віднімання грошей за проїзд наприкінці усієї поїздки. Як, цікаво, перевезти пиво з Києва до Чернігова,не заплативши відразу гроші. Навіть якщо їхати своєю машиною, то треба щонайменше заправити машину, а паливо коштує грошей.
Доброго дня. Прошу переглянути задачу 4 в моїй роботі (9 клас, Квіт Данило), оскільки в мене за неї 0, хоча відповідь і розв’язок співпадають. Дякую!
Задача 8.1.Поясніть будь ласка чином Петро зможе купити 1010 банок пива,якщо йому не вистачить грошей на проїзд в Чернігів?
8 клас 1 задача. Якщо Петрик закупить пиво на всі гроші, як було наведено в розв’язанні, то за які гроші він їде до Чернігова, якщо вартість про’їзду 1000грн, а в нього 10грн і він не бере в борг?
Добрий вечір! Прошу перевірити задачу 4 за 9 клас Квіта Данила Романовича, я ввів правильну відповідь, а стоїть 0. Дякую!
Добрий вечір!
Питання по завданню №4.
Дочка не згодна з відповіддю задачі та вважає, що з перелічених чисел треба було обов`язково виключити 8 та 15, тому що 8=8 і не є найближчим до 8, а 15=15 та не є найближчим до 15, ці числа є самі собою, а не найближчими до себе. Видалення цих чисел є останньою та обов`язковою дією в рішенні цієї задачі згідно її умови. Тобто отримавши 12 треба відняти 2. Відповідь: 10
Просимо прислухатися до думки дитини та прийняти до уваги її хід рішення.
Перепрошую, у своєму зверненні я не вказала клас, завдання якого виріішувала дитина.
Це завдання №4 четвертого класу, робота Лукашевої Аліси.
Доброго вечора. У задачі 4, 5 класу у відповіді 1843 враховані числа 222 та 2000, але по умові требо порахувати числа котрі ближче до них, а саме число не може бути ближче само до себе, тобто 222 та 2000 не враховуються і тоді виходить 1841 число,а не 1843
Добрий вечір!
Питання по завданню №4, четвертий клас, робота Лукашевої Аліси.
Дочка не згодна з відповіддю задачі та вважає, що з перелічених чисел треба було обов`язково виключити 8 та 15, тому що 8=8 і не є найближчим до 8, а 15=15 та не є найближчим до 15, ці числа є самі собою, а не найближчими до себе. Видалення цих чисел є останньою та обов`язковою дією в рішенні цієї задачі згідно її умови. Тобто отримавши 12 треба відняти 2. Відповідь: 10
Просимо прислухатися до думки дитини та прийняти до уваги її хід рішення.
Добрий вечір. Задача 1, 6-й клас. Наведений розв’язок є коректним для умови, що всі діти в сім’ї народжені в різні роки. Формулювання “не є близнюками” не виключає наявності всиновлених дітей, народжених в один рік, та інші варіанти, вказані в сімейному кодексі. При вашому формулюванні умови, у задачі може бути більше одного розв’язку.
8 клас, задача 1. Прошу переглянути розв’язання задачі – не логічно, що водій возитиме пиво в обидва кінці та чекатиме оплату за це лише після продажу другої партії пива.
Добрий вечір! Прошу переглянути роботу Кузьмова Максима, 7 клас, 3 задача. Розв‘язок правильний і отримано нескоротний дріб 21/46, а у відповідь я випадково написав знаменник замість чисельника. Дякую.
Доброго вечора. Перегляньте будь ласка 3адачу № 3, Вилущак Володимир, 11 клас
Доброго вечора! 8 клас, задача 4. У Вас помилка у підрахунку останніх двох цифр у числі 2^2021, тому результат вийде не 24, а 40.
7 класс шовковый Георгий 4 задача решена правильно. Пересмотрите пожалуйста.
Прошу переглянути роботу Людоговського Іллі задача номер 2.( в таблиці нічого нема, а я її роз’язав
Уточнення. Прошу переглянути роботу Людоговського Іллі (7клас) задача №2 – розв`язав задачу правильно (надав відповідь 20), а у таблиці з результатами було зазначено 0 за цю задачу.
В четвертому завданні за 4 клас я написала у відповіді “10 (якщо не рахувати 8 та 15)”. Вважаю, що це правильна відповідь, бо якщо рахувати ці два числа ( 8 та 15), то буде 12, а якщо не рахувати, то буде 10.
Нагадаю завдання: “Скільки цілих чисел одночасно ближче до 15, ніж до 20, та ближче до 8, ніж до 3”. Як ви вважаєте: 8 ближче до 8? Це і є 8. Так само і з числом 15.
Я розуміла, що ця задача має неоднозначне запитання, тому написала розгорнуту відповідь “10 (якщо не рахувати 8 та 15)”.
Пораховано все вірно. Будь ласка, передивиться це завдання ще раз. Дякую.
В четвертому завданні за 4 клас я написала у відповіді “10 (якщо не рахувати 8 та 15)”. Вважаю, що це правильна відповідь, бо якщо рахувати ці два числа ( 8 та 15), то буде 12, а якщо не рахувати, то буде 10.
Нагадаю завдання: “Скільки цілих чисел одночасно ближче до 15, ніж до 20, та ближче до 8, ніж до 3”. Як ви вважаєте: 8 ближче до 8? Це і є 8. Так само і з числом 15.
Я розуміла, що ця задача має неоднозначне запитання, тому написала розгорнуту відповідь “10 (якщо не рахувати 8 та 15)”.
Пораховано все вірно. Будь ласка, передивиться це завдання ще раз. Дякую.
P.S. У попередньому коментарі неправильне ім”я випадково написала. Аліса – моя сестра.
Прошу переглянути роботу Вяхірєва Данила Дмитровича, 8 клас, перша задача. У таблиці навів відповідь -1, але у розв’язанні все правильно
Добрий день! Прошу переглянути 2 задачу у Жученко Олександри 9 клас.
Добрый день. Пожалуйста разъясните возможно ли отправлять ответы не в одном письме, в в нескольких. Не смогла отправить ответ ребенка на олимпиаде по алгебре все в одном сообщении. Задача отправленная во втором письме, номер 4
решена правильно. Но не засчитана .Впереди олимпиада по геометрии.
Добрый день! Прошу проверить задачу номер 2 Кабков Юрій Олексійович. Ответ и решение совпадают, но мне не засчитали.
Здравствуйте! 5 класс, Манойло Полина. Скажите, пожалуйста, почему была аннулирована оценка за вторую задачу? В предварительных результатах эта задача была принята и оценена, а в окончательных за неё стоит “0”. Ответ верный, решение отправлено вовремя. Вроде всё было нормально, а потом – ноль. В итоге вместо 2 места – третье. Спасибо большое за внимание!
52 коментарі