brand

Голова журі про вибір на останньої учасниці на EGMO

Голова журі про вибір на останньої учасниці на EGMO

Шановні колеги, друзі, просто усі ті, хто цікавиться нашими подіями в олімпіадах!

Я б хотів трохи підвести підсумок вибору четвертої учасниці на EGMO. Одразу зазначу, якщо Ви думаєте, що то легко, що нам не шкода якусь з двох дівчат, яка напевно за будь-яким підходом – голосування журі, додаткові критерії, додатковий тур тощо не потрапить на EGMO, то Ви геть нас не розумієте. Організовувати та проводити таку кількість заходів – турнірів, зборів, олімпіад тощо стільки років, а особливо цього року, коли не проводиться майже геть нічого з інших предметів – це надважкий труд. Усі ці роки ми намагаємося все проводити максимально прозоро, відкрито, а зараз і з дотриманням усіх рівнів безпеки, з отриманням усіх можливих дозволів на їх проведення. Якщо Вам щось не подобається, то не варто долучатися до цього процесу, а якщо долучилися, то треба довіряти нашому журі та оргкомітету, дотримуватися затверджених правил, прецедентів, а також розуміти, що при відсутності точного пункту, все віддається на розсуд журі.

Усім, кому дуже шкода Яну, яку більшістю голосів не обрали, то, по-перше, Ви погано про нас думаєте, якщо нам її не шкода, звідси така велика кількість членів журі, які утрималися при голосуванні, а, по-друге, уявіть, що обрали саме Яну, і Вам геть не стане шкода Роксолану Іванчук? Тобто, Ви для себе придумали певні ознаки (оскільки вони беруть участь в безлічі наших змагань протягом багатьох років, то знайти де одна перемогла чи інша – геть легко), за якими треба обрати Яну. А хіба це не те саме голосування, тобто вибір однієї з двох? Ми ж Вас ні в чому не звинувачуємо, тобто Ви маєте право на свою думку, то чому журі не має на це право? Чому прецедент вибору свого часу Тумак, а не Гарбузової не є повністю аналогічним?

Стосовно додаткових критеріїв. Не треба брати критерії, що були розроблені для відбору на ІМО та проводяться зазвичай під керівництвом МОН, вживати для будь-яких інших заходів. Колись ми навіть намагалися їх затвердити, але як то зробити, якщо за порядок тих критеріїв голосують геть по різному. За один порядок пріоритетів – 8 голосів, за інший – також 8 голосів, за третій – 7 голосів. Саме після такого гарячого обговорення свого часу ми й притримуємося при рівності балів думкою журі. Кожний член журі голосує таємно, жодного впливу ні від кого не було, кожний мав зробити вибір за об’єктивними (їхні результати на цьому відборі та виступи протягом купи років на усіх змаганнях) та суб’єктивними (клас, школа тощо) критеріями.

Якби ми були упереджені та не відкриті в таких рішеннях, то що нам заважало з’ясувати, кого ми хочемо більше і просто на апеляції додати 1 бал по якійсь із задач. Тоді все було б начебто коректно в сенсі вибору переможця. Але хіба то чесно? Принцип проведення апеляції простий – вона проводиться членами журі без урахування жодного іншого факту, окрім критеріїв та роботи. Впливає цей результат на щось чи ні, стане після цього табличка ідеальною для визначення переможців чи навпаки. Усі сторонні проблеми журі обговорює та вирішує по завершенні змагання та апеляції, коли діти свої справи завершили.

Стосовно цієї ситуації, то повірте, що вона не найскладніша з усього, з чого ми вибирали. Я й досі залишаюся на думці, що ідеальних критеріїв не існує і краще, коли все вирішує більшість членів журі голосуванням. Зазначу, що кожний член журі в нас так само має амбіції, характер тощо і має на це право, нам не потрібні аморфні байдужі члени журі. І уявіть, що при спробі розробці критеріїв, хтось не погоджується саме з таким порядком, і каже: “Не буде по-моєму, бо я вважаю свою думку однозначно правильною, я не буду в журі”. І такі речі також бували неодноразово. Стати на думку одних – це означає відхилити думку інших, в таких ситуаціях надто часто перевагу має думка більш “галасливих”, більш “скандальних” членів журі, а тихі спокійні типу погоджуються, а далі кажуть – ми не будемо за такими критеріями працювати і можуть тихо піти…

Я дуже співчуваю Яні, що журі проголосувало не за неї, так само я б співчував Роксолані при іншому виборі, але вибір зроблений. Бажаю успіхів на інших змаганнях, яких ще буде чимало.

 

СЛАВА УКРАЇНІ!!!
ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

 

Zarina

    23 коментарі

    Нікіта Скибицький Оприлюднено01:37 - 17.10.2020

    Трохи конструктиву: пропоную виключити із складу журі людей, котрі фактично не займаються перевіркою, і затвердити голосуванням на наступні роки ті ж додаткові критерії, які наразі діють при відборі на ІМО. Можливо, вони не будуть ідеальними, але принаймні тоді дії журі будуть послідовними.

      Нікіта Скибицький Оприлюднено02:48 - 17.10.2020

      Більше конструктиву: усім, кого поточна ситуація засмучує, пропонується підготувати новий проєкт правил, і винести його на обговорення ПЕРЕД початком наступних відборів. Якщо такий проєкт підтримає більша частина журі, то він буде прийнятий і вступить в дію

      Богдан Рубльов Оприлюднено10:41 - 17.10.2020

      Спочатку треба строго і точно визначити означення “склад журі”, означення “фактично не займаються перевіркою”, поняття “ідеальні критерії” тощо і тоді можемо приступати до обговорення та пропозицій…
      Спроби бюрократично точно визначити одне, не задумуючись над визначенням іншого – марні

    Лада Колодач Оприлюднено11:19 - 17.10.2020

    Обговорення має сенс. Пост пана Богдана виглядає, як виправдовування та захист свого вибору. Ситуація з дівчатами не прикра, а жахлива. З однієї сторони Роксолана, талановита дитина, яка вирішує надскладніші задачі з комбінаторики та має багато років підтримку пана Рубльова. З другої Яна, яка не мала підтримки, але багато років перемагала в олімпіадах українського циклу, а також керованих іншими професіоналами. Це EGMO 2020, 5 та 6 Іранська геометрична олімпіада, Геометрична олімпіада ім. Шаригіна 2018, 2020, Турнір Міст 2019, Олімпіада 5-12 2020, Всеукраїнська інтернет-олімпіада в Одесі 2018, 2019, Global Quarantine Mathematical Olympiad 2020. Та результат відборів, зведений до 50/50. Наполягаю, що голосування в цьому випадку найгірший вибір. Не можна голосуванням викидати з майбутньої професії, тим більше на такому рівні досягнень. З іншого боку, покладати на плечі дитини голосуванням свої великі надії на «42 бали, золото та тарілку». Порівняння з Аліною недоречне, тому що в наведеному прикладі дівчата не змагались на одному й тому ж самому змаганні EGMO, порядок участі інший: https:https://www.egmo.org/countries/country17/ Хочу зазначити, що велика кількість спроб не гарантує досягнення найвищого результату. Отже, вважаю, що обидві дівчинки зазнали великої психологічної травми. Талановитих дітей треба шукати, підтримувати та давати якнайбільше шансів проявити свої здібності. Для того й існує математичний олімпіадний рух. Але потрібно звести до мінімуму вплив людського фактору на результат відбору. Аргумент від монополіста всеукраїнських змагань та відборів «не подобається, не приймайте участь» та «довіряйте журі, або не приймайте участь» незрозумілий зовсім. Вирішити всі спірні питання, розробити та ствердити правила, зрозумілі для всіх учасників процесу це відповідальність журі. Тому прошу всіх причетних шановних профі долучитися до обговорення пропозиції пана Микити. Прошу розробити правила, положення, критерії, пункти, все потрібне для того, щоб в майбутньому якнайменше дітей зазнали таких важких психологічних травм.

      Богдан Рубльов Оприлюднено11:59 - 17.10.2020

      Цей пост не виправдовування, а просто пояснення для тих, хто хоче та може почути. Я упевнений, що якби Яна не пройшла за якимись з критеріїв (а їх існує ціла низка, легко підібрати не ті, якими Ви оперуєте, а інші так само змістовні та слушні), то де гарантія, що Ви б не сказали, що ці критерії є неправильними, а треба використовувати інші.
      Як приклад наведено, що Аліна та Олександра не змагалися на одному ЄГМО. Ось результат їхнього відбору на ЄГМО:
      Тумак Олександра 7-1-0-0 (8 балів) 7-0-0-4 (11 балів) сума 19
      Гарбузова Аліна 5-0-0-1 (6 балів) 7-6-0-0 (13 балів) сума 19
      Чим це змагання гірше ніж усі інші? А стосовно спільного ЄГМО, то хіба на наведеному ЄГМО-2020 Яна та Роксолана сиділи поруч і змагалися на рівних? Це було он-лайн змагання, де умови у кожної учасниці були геть різні і порівняння геть недоречне.

      Тепер стосовно розробки положень, привил, критеріїв. Я ніколи проти цього не виступав, десь вони є затверджені і діють, але кожного разу, як тільки багато учасників беруть в них участь, виникає ситуація, що розділити учасників не можна. І що тоді – жеребкування чи голосування журі. Звичайно, що комусь здається більш правильним одне, комусь інше, я свою думку вже навів, завжди при виборі головним є голосування журі. Я навіть уявити собі не можу, щоб на міській олімпіаді, коли ми визначаємо межі місць, чи потрапляння на відбір на 4-й етап ми кожного разу кидатимемо монетку, а не спиратимемося на думку журі, яка при відсутності консенсусу, завжди приймається більшістю голосів.
      І останнє – ось будуть кимось розроблятися критерії…, а хто буде розробляти критерії, які будуть визначати, що запропоновані критерії є дійсно слушними та справедливими критеріями? Як після того приймати ці критерії для критеріїв, чи просто критерії? Голосуванням журі чи киданням монетки? Якщо голосуванням, то чим те голосування гірше за будь-яке інше голосування?

    Лада Колодач Оприлюднено14:13 - 17.10.2020

    Я вам відповім. Я теж звертаюсь до людей, які чують інших. Умови нерівні, це коли дитина змагається не з такими ж дітьми, а з вами. Умови нерівні, це коли дитина змагається, а правил змагань не існує. Умови нерівні, коли ви виказуєте недовіру до проведення EGMO 2020, тому що незадовільні результатом. Але я не розумію, чому срібні медалі в хлопців на IMO це добре, а аналогічний результат у дівчат – ні. Я не розумію, чому ви звинувачуєте дівчат в «нерівних умовах», в той час як вони писали, сканували та відправляли роботу під камерами. Вони б були раді поїхати до Нідерландів, та бути таким чином в рівних умовах. Але то не їх провина, як ви організували, так і писали. Добре, що ця подія відбулася. Нерівні умови, це коли з інтелектуального спорту ви робите конкурс переваг журі. Нерівні умови, коли мати змушена захищати свою дитину, яка не програла, а їй навіть не було запропоновано місце запасного гравця. Я, як і більшість, ніколи не ставила під сумнів результати змагань, проведених за правилами. Я була шокована, що таких правил відбору на EGMO та RMM взагалі не існує. Чому ви побоялись зробити додатковий тур та тим самим поставити дівчат в рівні умови? Загалом, довіра до правил, запропонованих МОНом більша, ніж до проведеного вами голосування.

      Богдан Рубльов Оприлюднено16:36 - 17.10.2020

      Напевно вам приємно слухати і чути лише себе. Прошу, я не проти. На завершення, дійсно ваша дитина не програла, це правда, але вона й не виграла.

    Руслан Іванчук Оприлюднено15:37 - 17.10.2020

    Мені починає здаватися, що дискусія пішла трохи не в тому напрямку. Існувала проблема. Проблема вирішена. Можливо не ідеально. А можливо в єдиний реальный, а не надуманий кимось спосіб. В усякому разі, в той спосіб, який на сьогоднішній день легітимно існує. Для того, щоб про це судити, потрібно бути глибоко в темі. Потрібно на протязі років мати досвід вирішення подібних проблем. Тут потрібні не емоції мамы (при всій повазі до всіх матерів), а холодний розум і спокій, здатність підійти до вирішення проблем комплексно, універсально. Напевно, якби можна було б виписати універсальні критерії для всіх випадків, це було б уже давным давно зроблено, без будь-яких яких порад. Але, напевно, практика життя набагато складніша за будь-яку формулу. Тому в свій час і було прийнято рішення про голосування. Звичайно, людський фактор, суб’єктивність. Але ж і питання стоїть про людей. Невже сліпий вибір, або механічні критерії краще? Критерії теж пишуть люди, їх також можна написати по різному, і рішення на їх основі будуть різні. А монетку також кидає людина, теж може кинути по різному. Тут пишуть про психологічні травми і забувають, що, в першу чергу, ми, батьки, стоїмо за цими травмами. Що наша заслуга в цих травмах є найбільшою. Що подібне нагнітання і гіперболізація проблеми, в першу чергу шкодить нашим дітям. Я в страшному сні не можу уявити собі ситуацію, у випадку, якби вибір впав би не на Роксолану, ставити під сумнів легітимність, компетентність і право жюрі вирішувати подібні проблеми. Бо як тоді взагалі жити. І діти, і дорослі мають розуміти, що є певні правила. І тільки чесне дотримання правил може гарантувати легітимність будь-чого. Інша справа, що життя постійно ставить перед нами нові виклики. І наше завдання ці виклики зустрічати, тобто в разі необхідності змінювати існуючі правила. Але тільки в разі необхідності, і тільки, якщо нові правила будуть кращі за старі. Я би із задоволенням запропонував їх, але я не знаю як. Якщо хтось знає, нехай це зробить і свій вибір захистить перед десятками заперечень. І аргументів, які, я впевнений, будуть. В жюрі сидять, мабуть, найрозумніші люди нашої країни. Ставити під сумнів їх компетентність, підозрювати у загангажованості, симпатіях та антипатіях мабуть не правильно. І ще одне. Олімпіади – це всього на всього просто ігри. Складні, серйозні, але ігри. Тут не йдеться про життя та смерть, тут ніхто нікого не викидає із майбутньої професії (цитую). Тут мова йде про дитяче задоволення, емоції, дружбу, вміння перемагати і програвати, просто про гарний, а можливо, і найкращий в житті час. І тут, на мою думку, не має місця амбіціям батьків, спробам перевести це в хокейне протистояння СРСР- Канада. Це їхня, дитяча, територія. Найбільше, що мене хвилює. Роксолана і Яна друзі у реальному житті. Найгірше, що можемо зробити ми, батьки, це цю чисту юну дружбу зіпсувати. А найбільше, що можуть винести з цієї історії дівчата- зрозуміти, що нічого в цьому світі немає важливішого, ніж їхня дружба. От побачите, вони ще разом будуть вчитися в Цюріху і жити в одній кімнаті. В будь – якому разі, мені би цього найбільше хотілося. А олімпіад, і змагань, і випробовувань вони будуть мати ще достатньо. Все життя ще попереду

      Игорь Оприлюднено13:50 - 20.10.2020

      Все написанно красиво, чем только Вам монетка не угодила мне не понятно :). В крайнем случае есть random.org если вы хотите “честную вероятность”. Если мы говорим о непредвзятом жюри, то выводы должны делаться глядя не на имена, а на результаты, результаты у девочек одинаковые. Цель жюри провести отборы которые максимально выявят сильные и слабые стороны каждого из участников, если отборы сделать этого не смогли, то его величество Случай самый “честный из судей”. Да у всех соревнований есть правила и в этом году все прошло по текущим правилам, однако мне кажется случайный отбор, если отборы не смогли выявить сильнейшего – это лучшее из решений которое можно предложить. И да честные отборы не должны брать во внимание прошлые заслуги. Жюри не брать во внимание прошлые заслуги и личные симпатии теоретически не способно, потому что в нем седят живые люди, а не роботы.

        Богдан Рубльов Оприлюднено19:03 - 20.10.2020

        Якщо в футболі гра завершується нічиєю, то не кидають “найчеснішу в світі монетку”, а пробивають пенальті. Журі – це кваліфіковані люди, які перевіряли роботи учасників, чому вони мають бути відсторонені від прийняття останнього рішення. Якщо Ви думаєте, що то легко отак взяти і проголосувати, то Ви погано про нас думаєте. Але я вважаю, що саме журі при рівних результатах має висловити свою думку, а не монетка. Якщо Вас влаштовує наше журі, як воно все проводить, то чому не влаштовує думка більшості? Якщо піти далі, то у журі є уподобання у підборі завдань, тому ще чесніше тупо кидати монетки замість проведення відбору, чом би ні – все буде АБСОЛЮТНО ЧЕСНО та СПРАВЕДЛИВО. Ну, або ” есть random.org если вы хотите “честную вероятность”.

          Игорь Оприлюднено17:31 - 21.10.2020

          Богдан Владиславович, со всем уважением, Вы просто давите авторитетом, было “разрешено” высказаться, я высказался. Есть числовой результат одинаковое кол-во баллов. Есть девочка с 38 баллами и девочка с 38 баллами давайте голосовать. О чем голосовать? Задачи жюри не смогли выявить сильнейшего, пенальти – это доп. тур. В футболе бьют пенальти “до победного” (на сколько я знаю, я не фанат футбола), мы себе такого позволить к сожалению не можем. Непредвзятое – это не привязанное к имени или каким либо другим параметрам кроме результата текущих отборов. В рамках этой аксиоматики я не вижу других вариантов кроме жеребьевки. Я не считаю, что решение было не правомерным, все было в рамках правил, но как Вы сами сказали правила составляют люди и постоянно их меняют. Для меня правило с жеребьевкой выглядит более математически обоснованным нежели голосование. В футболе сперва играют, потом бьют пенальти, так точно и тут сперва определяем более подготовленных, потом из них выбираем с помощью доп. туров наиболее стабильных. Вы как жюри в праве принимать любые решения, но когда выносится вопрос на обсуждение мы просто высказываем свои мысли, прислушиваться к ним или нет дело ваше. Я уверен что жюри делает все из лучших побуждений, однако лучшие вовсе не значит правильные. У каждого из членов жюри свое видение целей и результатов олимпиад. Должно ли это мнение влиять на выбор. И да и нет, с одной стороны все решает сообщество, с другой это не имеет ничего общего со справедливостью для отдельно взятого человека.

            Богдан Рубльов Оприлюднено18:16 - 21.10.2020

            1. Я дуже радий, що Ви висловлюєте свою позиція, якщо в моїх відповідях Ви бачите “наїзди”, то їх там немає, я просто намагаюся, як і Ви висловити своє бачення ситуації, нічого більшого. Висловлюйтесь і надалі як завгодно, бо я тут не вбачаю жодних образ, сподіваюся, що й Ви. Просто емоції.

            2. Додатковий тур в олімпіадах – це не пенальті, а додатковий час. Ладно в футболі він обмежений 30 хвилинами, а в НХЛ додатковий час необмежений, тобто команди грають по 1, 2, 3 інколи і більше додаткових періодів до першого забитого голу. Так само і нам варто поступати, якщо 1-й додатковий тур не виявить переможця…

            3. Голосування журі – це пенальті, на чий бік стане той чи інший член журі. Перемагає той, за кого більше.

            Тепер стосовно нашого рішення. До речі, ці аргументи будуть висловлені на зустрічі з журі, яка пройде 31 жовтня в черговому намаганні придумати якісь критерії для цього заходу і почитайте на сайті скільком одночасно вимогам та умовам вони мають задовольняти. Не проводити ж декілька окремих відборів на Румунію, дівчат, білорусів чи на кожні іншу олімпіаду, куди ми маємо можливість відрядити команду від України.

            Так от, чому голосування журі, а не монетка. Я писав, що вже був прецедент, коли ми то зробили саме так і це рішення, напевно, комусь не сподобалося, але не викликало бурхливої дискусії, його математична спільнота просто прийняла.

            1. Вже був прецедент, в разі монетки, одразу багато хто перепитав би, а чому не як раніше – голосуванням журі. Бо зараз передбачити хто б переміг при киданні монетки, важко. Якби ми ту “справедливу монетку” кинули “кулуарно”, тобто в присутності 2-3 свідків, то нам так само могли не повірити при певному результаті. А збирати усіх зацікавлених гуртом, то не дуже зручно, тим паче, що це рішення так само стало б прецедентом і кожного наступного разу довелося б збирати зацікавлені сторони, а наступного разу вони можуть бути вже вдома і це можуть бути представники Маріуполя та Ужгорода, наприклад, які вже давно роз’їхалися по домівках. Крім того, цих учасників може бути більше 2-х з однаковими результатами, то вже замість монетки доведеться щось придумати.

            2. Додатковий тур так само може бути між учасниками з геть різних регіонів. А проводити чи не проводити в залежності від складу учасників не коректно.

            3. Журі в нас дуже фахове і людяне, тому воно має право на останнє слово.

            Повторюю, це все мої думки, якщо 31 жовтня журі розробить критерії, які будуть усіма прийняті, то ми їх приймемо і вони почнуть діяти від цього року. Хоча для мене – рівний результат, учасники на даний момент рівні за силою, і треба просто подумати та пригадати попередні здобутки, перспективи, інші чинники, які кожний член журі вважає важливими.

    Ліза Оприлюднено18:07 - 17.10.2020

    Ви про що взагалі про яку чесність олімпіад і МАНіа може йти мова, коли на них потрапляють діти тільки з київських ліцеїв, та ліцея 27 в Харкові? Чи ви думаєте, що не можна під ці задачі “натаскати” дітей з іншого міста. Навіть в Одесі немає такої можливості,як піти кудись на гуртки, беруть тільки своїх.

      Богдан Рубльов Оприлюднено18:48 - 17.10.2020

      Тобто і в Одесі усі гуртки заповнені учнями з Києва та Харкова?

      Наталя Оприлюднено23:35 - 17.10.2020

      а чи не можете ви внести уточнення, що маєте на увазі ? бо мені не зрозуміло: чи то журі несправеливо віддає перші місця на всеукрах харків’янам і киянам; чи то в інших містах талановиті діти не можуть пробитись до математичних гуртків і через те не можуть розвинути свої здібності. бо поки що ви безпідставно “проти усього”.

      Лада Оприлюднено12:33 - 18.10.2020

      Діти, які відбираються на Міжнародні Математичні Олімпіади, працюють в напрямку олімпіадної математики практично без жодних канікул та вихідних приблизно з 5 класу. На мою думку, сам процес підготовки не має нічого спільного з дитячим гуртком по інтересам. Це спорт високого рівня, виснажливий марафон інтелектуальних змагань. На задачі такого рівня не можна «натаскати», потрібно навчитися думати та розуміти. Тому в самих талановитих, працьовитих та цілеспрямованих, з великою підтримкою батьків та зацікавлених осіб (вчителів, репетиторів, тощо) і виходить найкращий результат. Звісно, треба любити математику та для успіху мати деяку долю везіння.
      На зараз є така інформація. Київський гурток «Кванта» https://kvanta.xyz/ та Школа математики «Symplex» https://www.symplex.kiev.ua с цього року працюють для всієї України онлайн. Всеукраїнська літня школа «Математичний олімп» на базі УФМЛ КНУ Шевченка проходила онлайн. Існує чудова літня фізико-математична школа «Мудрамакітра» http://mudra.org.ua/. В Харкові проводять літню та зимову математичну школу та з початку нового учбового року дистанційні курси https://mathedu.kh.ua/.

    Богдан Рубльов Оприлюднено18:46 - 17.10.2020

    Хотілося б направити ці міркування на конструктив. дійсно більшості здалося, що голосування журі не найкращий вихід, а набагато зручніше або “критерії МОН” (чому вони МОН навіть я не знаю, але хтось їх тут назвав) більш справедливими, хоча ми їх змінювали декілька разів із справедливих на “ще більш справедливими”. Може кращі як на Київських відборах, де передбачений в разі рівності (а там не просто рівність результатів, а своєрідна рівність, яка мало де застосовується) додатковий тур після якого все попереднє відкидається в кидається монетка. Може ще десь застосовуються інші “ідеальні критерії та підходи”. Але для бажаючих їх розробити прошу врахувати те, що вони мають задовольняти таким вимогам одночасно, бо відбір проводиться одночасно.

    1. Давати змогу відбірати на Румунію певну кількість учасників, яка з року в рік може змінюватися, як тих, хто утворює команду України, так і тих, хто їде власним коштом.
    2. Давати змогу відбирати на EGMO 4 учасниць.
    3. Давати змогу відбирати на Білоруську олімпіаду учасників, що не потрапили на Румунію, на EGMO, які ще не брали участь в Білоріській олімпіаді жодного разу минулі роки, які не навчаються у випускному класі (нагадаю, що незабаром навчання триватиме 12 років) і з бажаним розподілом учасників між 8, 9 та 10 класом у складі 6 учасників.
    4. Це має бути відбір на інші Міжнародні олімпіади, які можуть спонтанно та несподіванно виникнути протягом року, як цього року виникла СМС олімпіада чи Македонський кубок з невідомим складом учасників та формою проведення.
    5. Це має бути вибір учнів в групу ІМО, якщо буде потреба її набрати, а також в групу “Джунірп при ІМО, якщо виникне бажання і її набрати.
    6. У пунктах 3-5 треба врахувати можливість відмови окремих (або масово) учасників від участі в заході і набір наступних за рейтингом, які так само мають потрапляти під критерії.
    7. Так само кількість турів може змінюватися в залежності від різних чинників, зокрема і епідеміологічної ситуації в країні.

    Одразу додам, що в заході беруть участь учасники з усієї України, які можуть проживати в нерівних умовах – хтось біля батьків, а хтось геть один в гуртожитку, які можуть собі вже на наступний день спланувати певні поїздки – чи то додому, чи по інших справах і в плани яких додатковий тур не вписується. Тримати усіх учасників зайвий день і проголосити це для усіх (бо правила мають бути проголошені перед змаганням) звичайно гарна ідея, але чи сподобається це більшості учасників?

    Просуватися по критеріях, і коли вони перестають давати відповідь і казати, добре, а в цей момент жеребкування чи голосування журі після такого виглядає дивним.

    Можливо для такого ТЗ я ще не все пригадав, але в усіх є можливість підказати і дописати, якім ще вимогам має задовольняти ці критерії, щоб при одному змаганні відібрати одразу усіх.

    Ліза Оприлюднено17:56 - 18.10.2020

    Повідомлення для Лади і Богдана Рубльова: моя дитина сама працює з 5 класу вирішує по 21000 завдань(50 звичайних (профільний рівень і 10 олімпіадних, зазвичай книжки різних олімпіад і 3 єтап і 4 , ММО, і Рубльова в тому числі) починалося все з 3 додаткових номерів в день,головне ентузіазм і мотивація, вчитель математики дуже зацікавила,і вже вона в 11 класі, і лише в минулому році пустили хоча б на третій єтап, а так робили вигляд що в листку зовсім нічого не написано. Наприклад, в майже усіх переможців у нас хтось вже по 10 років сидить в журі, був інцидентна міській олімпіаді коли дитина прийшла з листком із розв’язками, його виперли і бац 1 місце, і з деякими(двома) даними вчителями знайомі займалися додатково, і олімпіадну математику вони не викладають, навіть з Філіповським є діти займались,розвод на гроші,моя дитина сама все робить, особливо алгебру, і теорію чисел полюбляє, комібінаторику не дуже, і минулого року вона ходила на МАН, мадам яка сиділа в журі спочатку, коли ми до неї пришли думала, що моя донька в ліцеї навчається, тому що там сиділи діти (це був квітень, вже всі на 3 єтап їхали) писали пробну контрольну, вона написала краще всіх( дали олімпіадні завдання 4 єтапу,що є дуже дивним, і сумнівним), вона сказала, що дасть тему, моя донька тероризувала її, і в липні сказала, що всі теми розібрали, (хоча потім як сказала наш викладач, ми самі обираємо тему) Вибрали, дитина об’їхала пів Одеси всілякі організації, вони, а ми тільки там історієї займаємося, чи в інший, а ми тільки ось той ліцей обслуговуємо. Робота була дійсно наукова-дослідницька, за заочні всякі контрольні поставили високі бали, а коли ця мадам дізналася , що вона зі звичайної школи з 3 годинами математики, вона к чортам нас послала і сказала, що дитина в звичайній школі не може знати математику, хоча дитина вчила тільки книжки поглибленного вивчення. І дитина їздила в їхню організвцію без дорослих(ну впринципі дивно в 15 років з дорослими їздити) вони спитали чого без завучів, як там он в іншій не буду називати “звичайній школі” другій в рейтингу. І на захист приїхало 80% дітей не курлик ні мурлик, поприїжали з темами про корені квадратного рівняння 3 штуки, плагіат київської роботи про діаграми Вороного, діти з цієї “звичайної школи” 9 клас з приростом аргументу функції(склалося враження не тільки у моєї доньки , а і у хлопця з 1 місцем, йому підфартило, бо він спілкувався з цією мадам із журі, але це одна з небагатьох робіт яка була саме наукового спрямування, там таких ще було лише пару штук).
    Клоунада, а не конкурси нікому нічого не треба, і ще в адресу, що доньки, що викладача посипалася не зовсім хороші коментарі, начебто і рівень стандарту не знає. Про таке писати не боюсь навіть якщо дізнаються хто це. Бо хочеться вберегти тих дітей які мучитимуться, і пахатимуть без канікул і вихідних, а доречі моя донька на індивідальному навчанні, тому звідки в неї стільки часу щоби перемайтися олімпадами. Доречі, коли планують проводити 2-3 єтапи, чи будуть вони взагалі, бо вона дзвонила в МОН переправили по одному, на інший, а потім ще на інший номер, стосовно предметних олімпіад, ніхто слухавку не бере, і навіть в департаменті освіти та науки ніхто не відповідає. Дякую, що дочитали до кінця.Бережіть себе і своїх рідних від корупції і цирку в нашій країні!

      Наталя Оприлюднено19:47 - 18.10.2020

      Давайте розділимо ваші претензії:
      – до організаторів всеукраїнських олімпіад з математики ( ! – не інших предметів ). ви звинувачуєте, як я розумію, членів журі одеської області в тому, що є діти , яким умови відомі заздалегідь;
      – до журі областних МАНів.

      а прийшли чомусь сюди, звинувачувати пана Рубльова особисто.

      маю запитання:
      -чи намагались ви якось боротить в своїй області ?
      -якщо ви впевнені в здібностях і знаннях вашої дитини, чи брала вона хоч раз участь в змаганнях окрім одеської області ( відборах на міжнародні олімпіади, які пройшли в цьому році тиждень тому; інтернет -олімпіадах навесні ; тощо )? як результати? чи і в них до неї поставились упереджено і занизили бали ?

    Ліза Оприлюднено18:17 - 18.10.2020

    Продовду, свій коментар, а ще в ріш. ліцеї організовували (на бумаге) інтернет-школу для переможців третього етапу, з природничьо-математичних дисциплин, розіслали запрошення, це повинно було бути в травні, а вони зробили вигляд, що нічого такого не було, постраждав ще один переможець олімпіади.

    Ліза Оприлюднено21:21 - 18.10.2020

    Наталі: так,лагерь maths beyonds limits, олімпіада з алгебри, теорії чисел, якщо ви така сама пані із розповіді то співчуваю дітям, і це конкретно розповідь про всю марзматичну систему, бо я не зовсім поділяю погляди доньки ходити по олімпіадах та інших математичних конкурсах, а в припципі, розповідь про накипівше, розказую: наша школа спеціалізована по мовах: люди сидять в журі одні і теж, люди які англійською читати слабо вміють привозять 1 місця, стабільно по 2-3 чоловіка, в журі люди знайомі, у нас в школі з даним предметом особлива проблема з викладанням, наприклад з історії олімпіади нечесний міський етап, а об’єктивний обласний. Є знайомий який приймав участь в обласному етапі від ліцею з математики, намалювали результат, а є викладачка фізики яка перевіряє область, і вона перевіряє чесно, у дітей нарікань не було. Тому олімпіади це абсолютно про теорію ймовірності, про добру вдачу, деяких викладачів ентузіастів.

      Наталя Оприлюднено00:31 - 19.10.2020

      з якої розповіді ? вашої?
      чи ще когось? я заплуталась, ви несете якийсь інформаційний хаос.
      тобто, ваша донька була в MBL? минулого року чи цього? ви зараз стверджуєте , що вона написала самостійно іспит MBL і не змогла пробитись на обласний етап всеукру з математики?
      тоді потрібно було брати участь у відборах на EGMO\RMM – і вона отримала б шанс . чи її засуджують скрізь ?

      Наталя Оприлюднено00:48 - 19.10.2020

      ви розумієте, що зараз відбувається ? ви незадоволені організацією ДЕЯКИХ олімпіад в своїй області. систему зламати ніяк не намагаєтесь (!) Але принесли свій негатив сюди, до сайту ентузиастів, які займаються організацією олімпіадного руху зовсім не в Одесі і не мають відношення до вашої англійської школи, олімпіад з фізики і історії, МАНівських робіт, тощо.
      маєте талановиту дитину – допомагайте їй. потрібно було розпочати років зо три тому. наприклад, в Мудрій Макітрі завжди були не тільки київські діти, в серпневому таборі в УФМЛ – тим більше. а головне, що потрібно було зробити, стоворити дитині середовище, знайти специалізовану школу . Бо англійську можна вивчити будь-де , а математикою дітям потрібно займатись серед однодумців.
      повірте, те, що вирішували мої діти, щоб досягти високого результата, вимірювалось на штуками задач , а кілограмами списаних зошитів )))

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.

    Перейти до панелі інструментів