brand

Про олімпіаду з комбінаторики

Zarina

    72 коментарі

    Надія Оприлюднено09:56 - 11.04.2020

    Доброго ранку, уточніть будь ласка до котрої години необхідно надіслати розв’язки?

    Ben Оприлюднено09:57 - 11.04.2020

    Чи будуть знову 20 хвилин щоб відправити розвязання?

    Олена Оприлюднено10:04 - 11.04.2020

    Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, до якої години потрібно надіслати відповіді? Так само, як і минула олімпіада?

    Синельник Андрій Оприлюднено10:19 - 11.04.2020

    У 1 задачі 7 клас , є тільки 2 варіанти фігур , які на малюнку ? Чи може бути відзеркалене вниз?

    Синельник Андрій Оприлюднено10:19 - 11.04.2020

    У 1 задачі 7 клас , є тільки 2 варіанти фігур , які на малюнку ,чи може бути відзеркалене вниз?

      Богдан Рубльов Оприлюднено10:21 - 11.04.2020

      2 варіанти, там же написане, тільки та наприклад

    Ян Оприлюднено10:21 - 11.04.2020

    Доброго дня! А у сьомого класу в задачі 4 звідки йде відлік? Тобто “п’ята позиція” це місце після п’ятої книги чи до неї?

      Богдан Рубльов Оприлюднено10:25 - 11.04.2020

      no comments

    Тетяна Оприлюднено10:22 - 11.04.2020

    Чи немає помилки в задачі 1 за 5 клас?

      Богдан Рубльов Оприлюднено10:24 - 11.04.2020

      Там питання “чи могло трапитися…”, в чому помилка?

    Павло Оприлюднено10:25 - 11.04.2020

    Доброго дня! У 5 задачі за 7 клас, в мене виникло питання. Куди зміститься том, який стояв на 5 позиції: на шосту чи поміняється місцями з тим, з яким поставили на 5 позицію?

      Богдан Рубльов Оприлюднено10:38 - 11.04.2020

      no comments

    Ян Оприлюднено10:27 - 11.04.2020

    І в 4 задачі сьомого класу Петрик з’єднував точки на сторонах відрізками?

    Анастасія Оприлюднено10:30 - 11.04.2020

    Добрий день. До котрої години можна буде надіслати відповіді?

      Богдан Рубльов Оприлюднено10:37 - 11.04.2020

      як завжди

    Людмила Оприлюднено10:31 - 11.04.2020

    Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи регламент часу такий самий, як був на попередніх олімпіадах? Чи є додаткові 20 хвилин на відправку робіт?

    Олександр Оприлюднено10:34 - 11.04.2020

    Щодо задачі 7.2: чи вважаються симетрічні розфарбування круга різними? (тобто, повертання круга і в просторі, чи тільки в площині?)

    Владимир Оприлюднено10:37 - 11.04.2020

    Вопрос в 10.1 Петрик меняет в числе цифры местами в ту же минуту что и Василь суммирует или на следующую минуту?

    Людмила Оприлюднено10:41 - 11.04.2020

    Доброго дня, 1 задача 4 клас. Уточніть, будь ласка, фразу “Відомо, що там є принаймні один олівець кожного кольору та кожного
    розміру.” Кожного кольору кожного розміру (наприклад, є сині трьох розмірів і т.д.) або в коробці знайдеться принаймні один синій, один жовтий, один чорний, один великий, і т.д

      Богдан Рубльов Оприлюднено10:44 - 11.04.2020

      Принаймні

    Ілля Мандебура Оприлюднено10:42 - 11.04.2020

    Доброго дня. Задача 9.3. Чи достатньо буде навести 1 приклад того, коли канадці не в призерах , але умова виконується?

    Михайло Оприлюднено10:44 - 11.04.2020

    В четвертій задачі 11 класу, мається на увазі, немає циклів C3 та C5 – циклів довжини 3 та 5, чи просто взагалі в графі немає жодного однокольорового циклу?

      Богдан Рубльов Оприлюднено10:49 - 11.04.2020

      а не можна разом прочитати цю умову?

        Михайло Оприлюднено11:17 - 11.04.2020

        Вибачте, не зрозумів. Немає жодного однокольорового циклу та ще й немає циклів довжини 3 та 5, чи як?

          Богдан Рубльов Оприлюднено11:20 - 11.04.2020

          немає жодного однокольорового циклу С3 та С5.

    Іван Оприлюднено10:59 - 11.04.2020

    Доброго дня!
    6 клас, 2 задача
    Не зовсім зрозуміло, що мається на увазі під “однакова кількість клітинок, що зафарбовані в однаковий колір”
    Дякую!

      Богдан Рубльов Оприлюднено11:02 - 11.04.2020

      Наприклад, є 2 рядки в яких по 3 червоних клітинки

    Іван Оприлюднено11:06 - 11.04.2020

    Доброго дня!
    6 клас, 2 задача
    Не зрозуміло, що мається на увазі пвд “однакова кількість клітинок, що зафарбовані в
    однаковий колір.”
    Дякую!

    Андрій Контовський Оприлюднено11:08 - 11.04.2020

    Добрий день. У мене є питання по умові.
    У 8 класі завдання 2 зафарбовані клітинки обов’язково повинні бути розташовані разом?

      Богдан Рубльов Оприлюднено11:15 - 11.04.2020

      ні

        Андрій Контовський Оприлюднено11:20 - 11.04.2020

        А і чи можливо одним хідом замалювати зразу весь рядок чи стовпчик

    Олена Оприлюднено11:08 - 11.04.2020

    6 клас 4 задача, про монети: легша та важча фальшиві монети відрізняються від справжніх на однакову кількість грамів?
    Дякую

      Богдан Рубльов Оприлюднено11:14 - 11.04.2020

      невідомо

    Мар’ян Оприлюднено11:09 - 11.04.2020

    Добрий день.В задачі 2 для 6 класу мається на увазі: рядочок і стовпчик чи два рядочка або одночас ?

      Богдан Рубльов Оприлюднено11:14 - 11.04.2020

      там написано рядки

    Андрій Контовський Оприлюднено11:24 - 11.04.2020

    Та сама 2 задача 8 клас. Чи можливо одним хідом замалювати весь рядок чи стовпчик?

      Богдан Рубльов Оприлюднено11:47 - 11.04.2020

      no comments

    Олег Оприлюднено11:25 - 11.04.2020

    Я не розумію умову 5 задачі за 5 клас. К-ий претендент- це кожен по аналогії, чи тільки К-ий

      Богдан Рубльов Оприлюднено11:47 - 11.04.2020

      Може хтось інший зможе відповісти на це запитання…

    Оксана Оприлюднено11:27 - 11.04.2020

    4 задача 6 клас – одна фальшива монета легша на стільки ж, наскільки важча інша? чи це невідомо?

    Учасник олімпіади Оприлюднено11:31 - 11.04.2020

    У задачі 10.1 нема помилок в умові?

      Богдан Рубльов Оприлюднено11:46 - 11.04.2020

      no comments

    Антон Оприлюднено11:36 - 11.04.2020

    Доброго дня!
    В задачі 4 9 класу чи є обмеження на числа m,n? Тобто, наприклад, m,n>=чогось

    Горох Єлизавета Оприлюднено11:36 - 11.04.2020

    Добрий день!Я вже раніше бачила задачу №5.9 ( можу надати розв’язання). Чи можливо її замінити? Заздалегідь дякую.

      Богдан Рубльов Оприлюднено11:44 - 11.04.2020

      не можна, пишіть, вважайте, що вам повезло

      Олег Оприлюднено12:10 - 11.04.2020

      Можете в таком случае для себя решить задачу 10-4. Хорошая задача, рекомендую!

    Ірина Оприлюднено11:36 - 11.04.2020

    8.5 Чи можуть прямокутники, які ми обмежуємо контурами залазити одне на одного?

    Іван Оприлюднено11:50 - 11.04.2020

    Умова задачі 10.1 правильна?

    Антон Оприлюднено11:57 - 11.04.2020

    Якщо немає обмежень, то беремо m=n=1 і зафарбовуємо його контур. Умова виконується. Але скоріше задача не в цьому

      Богдан Рубльов Оприлюднено12:05 - 11.04.2020

      для усіх m, n

    Іван Оприлюднено12:00 - 11.04.2020

    Доброго дня!
    6 клас, 4 задача
    “Визначити Фальшифу монету” це лише знайти її, чи і зрозуміти, важча вона чи легша?
    Дякую!

      Богдан Рубльов Оприлюднено12:05 - 11.04.2020

      знайти

    Кулєшов Ілля Оприлюднено12:00 - 11.04.2020

    9.4 достатньо навести приклад?

      Богдан Рубльов Оприлюднено12:05 - 11.04.2020

      так, але для усіх m, n

    Ilia Оприлюднено12:10 - 11.04.2020

    Задача 8.5. Чи може m=n=1?

      Богдан Рубльов Оприлюднено12:14 - 11.04.2020

      так. але відповідь дати треба для усіх

    Олександра Оприлюднено12:11 - 11.04.2020

    Доброго дня!
    Скажіть, будь ласка, чи може в 2 задачі, 6 клас, бути у рядку 2 кольори чи один?
    Дякую!

    Олександра Оприлюднено12:15 - 11.04.2020

    Доброго дня!
    Скажіть, будь ласка, в задачі 2, 6 клас, чи можуть бути у рядку клітинки лише одного кольору або двох кольорів?
    Дякую

    Ben Оприлюднено12:23 - 11.04.2020

    6.2
    Не розумію, що мається на увазі під “однакова кількість клітинок, що зафарбовані в однаковий колір.”

      Богдан Рубльов Оприлюднено12:27 - 11.04.2020

      однакова – це рівна кількість

    Ілля Мандебура Оприлюднено13:11 - 11.04.2020

    Задача 9.5. Найменше можливе N має бути числом чи може бути задане аналітично?

      Богдан Рубльов Оприлюднено13:35 - 11.04.2020

      виразом

    Данило Оприлюднено13:15 - 11.04.2020

    Чи можна 1 приклад в задачі 5 (8 клас) як розв’язок?

      Богдан Рубльов Оприлюднено13:35 - 11.04.2020

      здається вже час вийшов

    Євген Оприлюднено15:49 - 11.04.2020

    я не математик, але коли мій син готувався(7 клас), то я помітив, що задача про бур’яни на полуінваріант-“Квадратное поле разбито на 100 одинаковых квадратных
    участков, девять из которых поросли бурьяном. Известно, что бу-
    рьян за год распространяется на те и только те участки, у каждого
    из которых не менее двух соседних участков уже поросли бурья-
    ном (участки соседние, если они имеют общую сторону). Докажи-
    те, что это поле никогда не зарастет бурьяном полностью.” дуже схожа на задачу 9.5,тому я так розумію 9.5 задачу треба розв’язувати як задачу про бур’ян(помітити що довжина границі зафарбованих клітинок не збільшується,а в кінці,коли всі клітинки зафарбовані, вона дорівнює 2(n+m).Тому щонайменше на першому кроці повинно бути зафарбовано 2(n+m)/4=(n+m)/2).Але це не обов’язково потрібне значення N(повинен бути приклад).просто спостереження.

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.

    Перейти до панелі інструментів