brand

Результати VІІІ міської олімпіади з математики для учнів 4 – 6 класів

Результати VІІІ міської олімпіади з математики для учнів 4 – 6 класів

  1. Результати та критерії
  2. Допомога батьків, студентів та школярів
  3. Переможці та другий етап олімпіади

Результати, критерії та форма апеляції

В олімпіаді, відповідно до протоколів, взяли участь 113 учнів 4 класу, 249 учнів  класу та 216 учнів 6 класу. То менше ніж ми очікували, але це й добре, бо все пройшло спокійно та без ексцесів.

Нижче (або вище, в кого яка орієнтація) наводяться попередні результати олімпіади, критерії оцінювання задач та умови з розв’язаннями. Стосовно перегляду результатів перевірки у відповідності до наведених критеріїв. Шановні батьки, ви маєте поговорити з дітьми, уважно почитати розв’язання задач та критерії їх оцінювання. Якщо ви дійсно вважаєте, що робота вашої дитини оцінена не вірно, тобто не у відповідності з наведеними критеріями, то напишіть про це в коментарях до цього повідомлення. Треба вказати прізвище та ім’я дитини, клас, та задачі, які ви вважаєте оцінені не вірно. Якщо ви зробите формально (без уважного з’ясування з дитиною його розв’язань) – начебто треба переглянути усі задачі, то ми перевіряємо першу з них, якщо вона оцінена вірно, то далі і не дивимося. На такий перегляд ми даємо рівно тиждень, тобто до неділі 22 грудня 2019, після цього терміну усі коментарі з проханням переглянути роботу вже не розглядатимуться.

Результати

Умови та розв’язання`

Критерії 4 клас

Критерії 5 клас

Критерії 6 клас

Допомога батьків, студентів та школярів

Цього року, як ніколи, зібралося дуже представницьке журі. Величезна заслуга в тому школярів та вчителів, які зголосилися допомогти нам з перевіркою робіт. Тому роботи були перевірені дуже оперативно, ну а якість – побачимо згодом, зазвичай учнівське журі найбільш уважне та ретельне.

Завдяки нашим студенткам-організаторкам олімпіади – Каті, Зарині, Поліні та Юлії – вдалося зібрати достатню кількість помічників, які слідкували за порядком в аудиторіях. Дуже корисною тут стала і допомога батьків. Навіть останніх декілька бажаючих допомогти ми не задіяли, бо в усіх аудиторіях вже були доглядачі. Дуже за це усім вдячний.

Стосовно зустрічі з батьками, яка цього разу не відбулася, то, здається, що то на краще. Нагадаю, що минулого року, коли більше 30 батьків зголосилися нам допомогти, на ранок таких виявилося трохи за 10. На усі мої прохання допомогти з цим здебільшого батьки відповідали так: “Ми не можемо, бо на 11 в нас важлива зустріч з організаторами олімпіади!”, як бачите цього разу такої відмазки вже не було і зустріч заздалегідь не планувалася. Тим паче, що не було жодного побажання від батьків її провести. Таким чином це також стане гарною традицією цієї олімпіади. Нагадаю, що з минулого року гарною традицією стало за діяння до перевірки провідних школярів-математиків 9–11 класів.

Стосовно благодійних внесків від батьків, то їх було зібрано цілком достатньо, щоб тепер батьківський комітет зайнявся подарунками переможцям.

Переможці та другий етап олімпіади

За результатами першого (сьогоднішнього) етапу олімпіади, будуть визначені переможці, тобто учні, яким будуть присуджені дипломи І, ІІ та ІІІ ступеня. В кожній паралелі їхня кількість буде приблизно від 60 до 70. Для цих призерів 1 туру буде проведений другий етап, виходячи з планів та календаря, найвірогідніше, що вона відбудеться в неділю 1 березня 2020 року. Але то поки попередньо.

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

Kateryna

    151 коментар

    Наталія Оприлюднено20:15 - 15.12.2019

    Доброго дня! Щиро вдячна за проведення олімпіади та швидкі результати!
    Будь ласка, перевірте оцінювання задачі №5, 6-й клас, БАСОВ АНДРІЙ.
    Дякую заздалегідь. З повагою, Наталія Басова.

      Костянтин Оприлюднено22:05 - 21.12.2019

      Добрий вечір. Прошу переглянути оцінювання які виставлені учню 4-го класу Лєснікова Ярослава, за задачі 3, 1, 2.
      Дякую

    Светлана Оприлюднено20:15 - 15.12.2019

    Добрый вечер. Спасибо вам за организацию и за оперативные результаты. В тексте указано :”Нижче наводяться…критерії оцінювання задач та умови з розв’язаннями.” Будут ли выложены условия с решениями?

    Оксана Оприлюднено20:43 - 15.12.2019

    Доброго дня,
    Дякуємо за проведення олімпіади
    Додайте будь-ласка розв’язки!

    Світлана Оприлюднено20:46 - 15.12.2019

    Добрий вечір. Гришко Андрій 5 клас не виставлені бали за 5 задачу. Це означає 0 балів? Дякую за відповідь.

    Вікторія Оприлюднено20:55 - 15.12.2019

    Доброго дня!
    Дякуємо за організацію олімпіади, і оперативність з результатами.
    Прошу переглянути результат:
    Пушкарук Роман, 5 клас, задача 2

    Наведено 3 вірні відповіді, наведені малюнки до них, у варіанті з 8 – два малюнки , один з них закреслений як невірний.
    Син зробив фото роботи, перепрошую за неохайність у зошиті.
    Дякую заздалегідь.

    Юлия Оприлюднено21:25 - 15.12.2019

    Доброго вечора! Щиро дякую за організацію Олімпіади.
    Перевірте будь-ласка задачу #3 5й клас Карпова Віолетта

    Олександр Оприлюднено21:29 - 15.12.2019

    Доброго дня, Чорний Олександр 6 клас, 5 задача: Відповідь: 577, все гарно обґрунтував на сторінку, але мені дали за цю задачу 4 бали. Передивіться будь ласка.
    Дуже дякую, гарного дня!

    Светлана Оприлюднено21:31 - 15.12.2019

    Проверьте, пожалуйста, оценивание задач №1 и №2 Кузьменко Диана 5 класс. За ранее благодарю

      Наталія Оприлюднено09:59 - 16.12.2019

      Добрий день! Дякую за чудову олімпіаду та цікаві задачі! Прошу перевірити оцінювання першої задачі 5-й клас Бєлов Любомир. Нажаль, він почав рахувати третє тисячоліття з 2000 року і навів розв’язок для цього випадку.

    Анатолій Оприлюднено21:37 - 15.12.2019

    Шановні організатори, щиро дякуємо за організацію та проведення олімпіади.
    Чи не здається вам, що умова задачі 5 для 5-го класу (відповідно №4 для 6-го) некоректна? В умові немає обмеження на 1 кг меду на горщик – так що весь мед може бути налитий у один горщик. І гарантована кількість меду – нуль.

      Богдан Рубльов Оприлюднено22:31 - 15.12.2019

      Вам треба переглянути цей триллер: https://www.youtube.com/watch?v=vptYeINqelk

        Валерія Оприлюднено23:43 - 15.12.2019

        Велике ДЯКУЮ за організацію олімпіади, але не треба так відноситися до дорослих. П’ята задача для п’ятого класу складена некоректно! І це факт! Розв’язок задачі не відповідає умові.

          Богдан Рубльов Оприлюднено23:53 - 15.12.2019

          Ця відповідь не коректна. І це факт

      Андрій Оприлюднено23:35 - 18.12.2019

      Віктор, ви не праві. “Гарантовано” це означає “незалежно від того як мед розподілений по горщиках”. Тобто, що можна гарантувати не знаючи того де скільки меду. У такій задачі має бути дві частини: т.з. “оцінка” коли доводимо, що при довільному розподілу меду можна завжди отримати якусь кількість і т.з. “приклад”, який показує, що більше за цю кількість гарантувати не можна.

      Розв’язання авторів правильне, а конкретно у вашому розподілі меду можна взяти горщик з 3 кг і отримати їх усі, а не 0 як ви вказали.

    Максим Оприлюднено21:50 - 15.12.2019

    Доброго вечора, прошу переглянути розв’язок задачі номер 2 (Корчан Максим 6 клас). Моє розв’язання та розв’язки викладені на сайті майже однакові. Відрізняються відсутністю приклада бо в умові задачі про це не було сказано. В чорнетці прикладом себе перевіряв.

    Ольга Оприлюднено21:51 - 15.12.2019

    Добрий день, у роботі Баштового Іллі (4 клас) у третій задачі наведено п’ять правильних варіантів. Прошу переглянути його роботу. Дякую.

    Яна Оприлюднено21:52 - 15.12.2019

    Доброго дня!
    Дякуємо за цікаві задачі та гарну організацію олімпіади.
    Прошу переглянути оцінювання: Гончаренко Вікторія, 5 клас, задача 3.
    Судячи з записів в чорнетці, в розв’язанні вказано, що число 2 – єдине (оскільки воно єдине з наведених при діленні на 4 дає остачу 2, а отже задовольняє наведену в розв’язанні рівність).
    Дякую

    Ольга Оприлюднено21:52 - 15.12.2019

    Пересмотрите ,пожалуйста, решение 5 задачи 6 класс Мегал Владимир.

    Оксана Оприлюднено21:53 - 15.12.2019

    Добрий вечір!

    Шановний пане Богдане!

    Просимо Вас надати уточнюючу інформацію (назву навч. закладу) щодо учасників 6 кл.Чернявської Ольги (19балів) і Чернявської Олі (0балів).

    Дякуємо!

      Богдан Рубльов Оприлюднено18:02 - 16.12.2019

      Так могло трапитися, якщо дитині було призначене місце в певній аудиторії, але її відвели в загальну, де усі дані дітей записувалися з зошитів, де не завжди була вказана школа

    Іван Оприлюднено22:09 - 15.12.2019

    Доброго дня!
    Дякуємо за проведення олімпіади!

    Перегляньте, будь ласка, 5ту задачу у Хоменка Тимофія (6й клас). Стверджує, що відповідь надав вірну, довів оцінку і навів приклад.
    Дякую!

    Ольга Оприлюднено22:16 - 15.12.2019

    Прошу проверить оценивание решения задачи 5 работы Мегала Владимира 6 кл

    Катерина Оприлюднено22:28 - 15.12.2019

    Доброго вечора
    Цивінський Едуард
    6 клас
    Прошу переглянути 4 задачу.
    Адже за умовою задачі необхідно визначити Найбільшу кількість меду ,яку гарантовано може отримати Вінні-Пух. У відповідях вказаний 1 кг. Але можна й більше ( в роботі це доведено).
    Дякую)

    Агарков Віктор Оприлюднено22:35 - 15.12.2019

    Шановні організатори, ви неправильно розв’язали 4 задачу для для 6 класів, адже ємності горщика не вказано, а правильний розв’язок – це покласти по 1.5 кг меду в 2 та 4 горщики, тоді Вінні гарантовано отримує 1.5 кг.

      Богдан Рубльов Оприлюднено23:42 - 15.12.2019

      поки ми не навчимося цю задачу розв’язувати правильно. цю апеляцію розглядати не будемо. Доведеться зачекати трохи вам…

        Агарков Віктор Оприлюднено07:34 - 16.12.2019

        Дуже сумно, що ви не визнаєте власних помилок

          Ростислав Оприлюднено15:35 - 17.12.2019

          дуже сумно, що ви не вмієте читати умови і вважаєте себе найрозумнішим

          Андрій Оприлюднено23:33 - 18.12.2019

          Віктор, ви не праві. “Гарантовано” це означає “незалежно від того як мед розподілений по горщиках”. Тобто, що можна гарантувати не знаючи того де скільки меду. У такій задачі має бути дві частини: т.з. “оцінка” коли доводимо, що при довільному розподілу меду можна завжди отримати якусь кількість і т.з. “приклад”, який показує, що більше за цю кількість гарантувати не можна.

          Розв’язання авторів правильне, а у вашому коментарі (про 1,5 кг) ви не можете довести, що “завжди” можна обрати 1,5 кг. Тому ваша відповідь неправильна.

    Наталія Оприлюднено22:39 - 15.12.2019

    Добрий день. Дякую за організацію та цікаві завдання!
    Прошу переглянути 2 та 3 задачі у Довгорук Тимофій 5й клас В чернетці всі розв`язки вірні. Дякую!

      Богдан Рубльов Оприлюднено23:45 - 15.12.2019

      Чернетки при перевірці не розглядаються

        Наталія Оприлюднено21:40 - 16.12.2019

        Так, я розумію. Мала на увазі що розвязок дитини відповідає наведенному. Тому прошу переглянути задачі 2 та 3. Дякую.

    Владимир Оприлюднено23:15 - 15.12.2019

    Добрый день
    Прошу проверить баллы за решение 1 и 2 задач за 6 класс Токарева Олега

    Считаю в 4 задачи за 6 класс условие и вопрос неполными (особенно учитывая решение). Поэтому задачу считаю некорректной

      Богдан Рубльов Оприлюднено23:48 - 15.12.2019

      Це Ваше право так вважати. Але ж є методи розв’язання некоректних задач.

    Алла Оприлюднено23:17 - 15.12.2019

    Скажіть будь ласка, чи будуть надані дипломи про учать дітям, які не зайняли призових місць?

      Богдан Рубльов Оприлюднено23:50 - 15.12.2019

      Ми не планували це робити, оскільки то не прийнято на таких олімпіадах, куди діти потрапляють без будь-якого відбору просто за реєстрацією

    Агаркова Інна Оприлюднено23:26 - 15.12.2019

    Шановні організатори, прошу перевірити вірність наданного Вами рішення 4ї задачі для для 6х класів! Адже ємності горщика не вказано. Правильний розв’язок – це покласти по 1.5 кг меду в 2 та 4 горщики, тоді Вінні гарантовано отримує 1.5 кг.

      Богдан Рубльов Оприлюднено23:52 - 15.12.2019

      Якщо ви бачили добревідому трагедію про Вінні в гостях у Кролика, то розумієте, що навряд чи Кролік зацікавлений дати змогу Вінні набрати побільше меду. за таких умов він поклав би весь мед в один горщик.

        Інна Агаркова Оприлюднено07:57 - 16.12.2019

        У завданні написано: “яку НАЙБІЛЬШУ кількість меду ГАРАНТОВАНО отримає Вінні Пух?”. Якщо у 2 й та 4й горщики покласти 1,5кг, то Вінні ГАРАНТОВАНО ОТРИМАЄ найбільшу можливу кількість меду! А розповідь про мультик не доречна. Перевірте, будь-ласка, роботу Агаркова Віктора і поставте дитині заслужені бали. Дякую!м.

          Богдан Рубльов Оприлюднено08:57 - 16.12.2019

          Тоді він отримає усі 3 кг, якщо Кролик покладе весь мед в один горщик. Гарантовано

            Агаркова Інна Оприлюднено09:41 - 16.12.2019

            Ні, 3 кг в один горщик – не ГАРАНТОВАНО! Тому що він може взяти два горщики без меду зовсім! Потрібно ж узяти два горщики поруч! Цю задачу ми вже розіслали математикам із багатьох вузів. І всі пишуть, що рішення 1,5кг є вірним! Чому Ви, як логік, можете писати про 3кг в один горщик при 5 наявних горщиках і що це гарантовано, я не зрозумію….

            Богдан Рубльов Оприлюднено09:53 - 16.12.2019

            Хіба Вінніпух ідіот, щоб брати порожні горщики?

            Ірина Оприлюднено10:11 - 16.12.2019

            Якщо покласти 3кг в один горщик, то як він ГАРАНТОВАНО зможе отримати найбільшу кількість меду??? Якщо він може взяти будь-які інші два горщики, що стоять поруч і вони будуть порожні?! Доведіть та обгрунтуйте!

            Попов В.Е. Оприлюднено10:55 - 16.12.2019

            Инна, ответ 1,5 правильный, если взять может не 2, а 3 или даже 4 подряд. Пример – по 1,5 на края, оценку оставляю Вам

            Алексей Оприлюднено16:45 - 23.12.2019

            3 кг в одном горщику не гарантирует получить его. А вот вариант, 0-1.5-0-1.5-0 гарантирует получить 1,5кг, что больше 1кг. В условии нет ограничения, что кролик должен отдать как можно меньше.

            Богдан Рубльов Оприлюднено20:52 - 23.12.2019

            3 кг більше 1,5 кг. В умові не сказано, що Вінні сліпий

        Марія Оприлюднено08:28 - 16.12.2019

        Сучасні діти не переглядають мультфільми про Вінні Пуха як ми колись – кожного тижня, а то й частіше. Мені здається, що треба було все ж вказати що Кролик має мету, щоб Вінні отримав якомога менше меду.

          Марія Оприлюднено10:54 - 16.12.2019

          Може Вінні Пух і не ідіот, але з умови не зрозуміло що він заглядає в горщики.

            Богдан Рубльов Оприлюднено11:39 - 16.12.2019

            Дытям давали на це відповідь, не в сенсі, що він ідіот, а в сенсі, що він не сліпий та бачить, що бере

    Михайло Оприлюднено00:42 - 16.12.2019

    Задача про горщики коректна і розв’язана правильно, адже формулювання “Яку найбільшу кількість меду ГАРАНТОВАНО…” передбачає, що таку кількість меду Вінні-Пух може отримати в будь-якому випадку, за будь-яких обставин, незалежно від того, як Кролик розлив мед по горщиках. А тому в цій задачі повинен бути приклад, що показує, за яких обставин Вінні-Пух не зможе набрати меду, більше ніж правильна відповідь, і доведення того, що в будь-якому випадку Вінні -Пух зможе набрати таку кількість меду, власне, що і наведено в розв’язаннях. І ніяких обмежень на місткість горщиків надане розв’язання не передбачає.
    (P. S. Ну і умови складають фахівці своєї справи, навряд чи вони би допустили якісь неточності, чи тим більше помилки в розв’язках задач).

      Агарков Віктор Оприлюднено09:16 - 16.12.2019

      Категорично з Вами не погоджуюсь, адже, якщо слідувати Вашому трактуванню умови, то Кролику вигідніше весь мед покласти в 1 горщик, і тоді Вінні весь мед отримує з певною ймовірністю, але НЕ ГАРАНТОВАНО.

    Михайло Оприлюднено00:44 - 16.12.2019

    Шановні батьки, задача про горщики коректна і розв’язана правильно, адже формулювання “Яку найбільшу кількість меду ГАРАНТОВАНО…” передбачає, що таку кількість меду Вінні-Пух може отримати в будь-якому випадку, за будь-яких обставин, незалежно від того, як Кролик розлив мед по горщиках. А тому в цій задачі повинен бути приклад, що показує, за яких обставин Вінні-Пух не зможе набрати меду, більше ніж правильна відповідь, і доведення того, що в будь-якому випадку Вінні -Пух зможе набрати таку кількість меду, власне, що і наведено в розв’язаннях. І ніяких обмежень на місткість горщиків надане розв’язання не передбачає.
    (P. S. Ну і умови складають фахівці своєї справи, навряд чи вони би допустили якісь неточності, чи тим більше помилки в розв’язках задач).

      Богдан Рубльов Оприлюднено00:55 - 16.12.2019

      Дякую

      Владимир Оприлюднено06:47 - 16.12.2019

      Да, но не понятно, как именно Винни Пух выбирает горшки. Видит ли он содержимое горшков перед тем, как выбрать. Именно этот момент должны были описать. Ведь если он не изучает их содержимое перед этим, а берет вслепую, то в случае, если все 3 кг наложили в пятый горшок, а он выбирает первые два — у него будет ноль килограммов

        Виктория Оприлюднено07:54 - 16.12.2019

        В аудитории 303К на вопрос: “Видит ли Винни Пух, что в горшках?”, детям ответили: “Нет”

      Агарков Віктор Оприлюднено09:32 - 16.12.2019

      Я дуже вдячний організаторам за такий захід. Тим не менше, ви самі собі протирічите.
      П.с. Я ніяким чином не намагаюсь поставити під сумнів кваліфікацію організаторів, але фахівці своєї справи теж можуть помилятися.

        Попов В.Е. Оприлюднено09:55 - 16.12.2019

        Задачу понимать надо так: представьте, что К и В играют в игру. К знает, что В может заглянуть в любые горшочки и выбрать какие-то два соседних. Задача К распределить мед так, чтобы В взял как можно меньше. Вот если К нальют мёд лишь в один горшочек, он его весь гарантировано потеряет. Если же, к примеру, равномерно разольет по пяти – точно потеряет 1.2 кг. Так вот, есть вариант для К потерять ровно 1 кг, меньше же никак ( оценка в решении)

          Островерхий Сергей Оприлюднено16:07 - 16.12.2019

          В Ваших условиях задачи абсолютно ничего не сказано о том, что К и В играют в какую-то игру, и каждый преследует свою цель, и самое главное о том, что можно смотреть в горшки, а лишь сказано, что К налил 3 кг меда. Вы составили условие не корректно и это необходимо признать.

    Елизавета Оприлюднено07:04 - 16.12.2019

    Добрый день!
    Прошу пересмотреть решение задачи #5, Глеб Никоненко, 6й класс.

    Наталія Оприлюднено07:39 - 16.12.2019

    Доброго ранку!
    Прошу перевірити задачу №2 у Власенка Михайла (6 клас). Дитина стверджує, що задача повністю правильно розв’язана.

    Наталія Оприлюднено07:43 - 16.12.2019

    Доброго ранку!
    Прошу перевірити задачу №2 у Власенка Михайла (6клас). Дитина стверджує, що задача вирішена повністю. Дякую!

    Наталі Оприлюднено07:46 - 16.12.2019

    Доброго ранку!
    Прошу перевірити задачу №2 у Власенка Михайла (6клас). Дитина стверджує, що задача вирішена повністю. Дякую!

    Наталія Оприлюднено08:09 - 16.12.2019

    Добрыйц день!
    Просим пересмотреть решение задачи №4, Иванов Артем, 6 класс.
    Спасибо!

    Наталия Оприлюднено08:32 - 16.12.2019

    Добрый день!
    Просим пересмотреть решение задачи N4 Иванов Артем 6 класс.
    Спасибо!

      Богдан Рубльов Оприлюднено17:57 - 16.12.2019

      Перша літера прізвища точно “И”?

    Олександр Оприлюднено09:51 - 16.12.2019

    Доброго дня, Чорний Олександр 6 клас, 5 задача: Відповідь правильна, все гарно обґрунтував на сторінку, але мені дали за цю задачу 4 бали. Передивіться будь ласка.
    Дуже дякую, гарного дня!

    Агаркова Інна Оприлюднено09:59 - 16.12.2019

    Ні, не ГАРАНТОВАНО! Як Ви можете таке писати?

      Богдан Рубльов Оприлюднено10:08 - 16.12.2019

      Хіба це бранне слово ГАРАНТОВАНО? Зазвичай я його пишу маленькими літерами, правда

    Юлія Оприлюднено12:13 - 16.12.2019

    Доброго дня!
    Прохання переглянути роботу Остапенко Олександри, 6 клас.

    Задача 4 – логіка вирішення співпадає, але оскільки вже дуже поспішала встигнути записати, випадково використала число з п’ятої задачі (5000 замість 3000 г), що призвело до неправильної відповіді.

    Задача 5 – помилилась в розрахунках.

    Надалі будемо тренувати уважність.
    Дякуємо за олімпіаду.

    З повагою,
    Юлія Головенко

    Анатолій Оприлюднено12:18 - 16.12.2019

    Браво організаторам. Дійсно, задача 4 для 6-го класу (5 для 5-го) коректна, вона ламає стереотип мислення. Більшість ( і ми теж) вирішили, що треба знайти мінімально гарантовану кількість при виборі будь-яких двох горщиків поруч, не заглядаючи до горщика. Але грають двоє – скупий Кролик і ласий Вінні. Перший – розливає як хоче, другий – заглядає, вибирає, що хоче (але за єдиної умови – тільки два поруч

      Владимир Оприлюднено13:26 - 16.12.2019

      Задача интересная. Но Вы тут интерпретировали/подогнали условие задачи под то, что имели ввиду организаторы. Оказывается, это игра с такими-то правилами. Но разве из условия задачи это очевидно?
      Можно ведь сделать и другую интерпретацию, которая тоже может смело вложиться в условие задачи. Кролик заинтересован, чтобы Винни Пух выбрал как можно меньше. Поэтому не показывает тому содержимое горшков — все-таки кроличья нора — кроличьи правила. Особенно, если это нора кролика-наперсточника

      Еще раз — задача хорошая, но условия расплывчатые. Им не хватает правил игры, которые указали Вы и господин Попов

        Михайло Оприлюднено16:16 - 16.12.2019

        Якщо Вінні-Пух не бачить вміст горщиків, то тоді йому взагалі нічого не гарантовано, і зрозуміло, що в такій інтерпретації задача втрачає будь-який сенс.

        Богдан Рубльов Оприлюднено17:53 - 16.12.2019

        Повторюю, дітям давали відповідь про умову

        Андрій Анікушин Оприлюднено23:46 - 18.12.2019

        Владимир, участники олимпиад хоть с небольшим стажем понимаю что значит “гарантировано”. Понятно что ваш ребенок возможно не знает что значит “может гарантировать” в подобных задачах. Это абсолютно нормальная ситуация для начинающих. Но это не вина организаторов. Во-первых всем кто спрашивал давали ответ на этот вопрос, а во-вторых не возможно написать условие задачи так чтоб к ним не придрались. При желании, не в обиду вам, я могу любое условие любой вашей задачи интерпретировать как хочу. Это не сложно. Дайте мне задачу а я вам расскажу как я ее понимаю и что вы мне должны за это поставить 7.

    Жанна Китаева Оприлюднено13:01 - 16.12.2019

    Доброго дня!
    Щиро дякуємо за проведений захід!

    Просимо переглянути бали Сидоренко Катерини за задачу №5, 5 клас. Згідно критеріїв, на “3” бали було необхідно просто навести приклад. Катерина стверджує, що написала до прикладу пояснення і вважає, що заслуговує на 4-6 балів. Згідно з наведеними критеріями, оцінки “4” за цю задачу не може бути взагалі, але ж Катерина побачила “4” за цю задачу в інших дітей і задає питання, що потрібно було написати принаймні на “4”.
    Дякуємо.

    Володимир Бєлов Оприлюднено13:21 - 16.12.2019

    Доброго дня! Прошу вас переглянути розвязки задач #5 та #4 , 6й клас, Бєлов Андрій. Дякую

    Вікторія Оприлюднено14:08 - 16.12.2019

    Доброго дня. Дякуємо за Олімпіаду. Передивіться будь-ласка 2 та 4 задачі учня 4го класу Чугая Остапа. Наперед вдячна

    Світлана Оприлюднено14:32 - 16.12.2019

    Добрий день! Дякуємо за проведення цікавого заходу. Просимо переглянути роботу Бондарчука Максима, 6 клас – є питання по присвоєнню балів за задачу 1. Критерії оцінювання подивилися, але дитина так і не розуміє за що був знятий 1 бал. Завчасно дякуємо!

    Володимир Оприлюднено15:10 - 16.12.2019

    Перегляньте, будь ласка, задачу 2 Березовського Георгия 6 клас. Дякую.

    Ольга Оприлюднено15:27 - 16.12.2019

    Добрий день! Прошу надати відповіді Вересенко Георгій на 1 задачу, гаряче розповідає, що все пояснив.

      Богдан Рубльов Оприлюднено17:51 - 16.12.2019

      Треба вказати клас

    Ольга Оприлюднено15:50 - 16.12.2019

    Савельєв Ігор, 4 клас, задача № 4. Прошу пересмотреть оценку за эту задачу. Ребенок утверждает, что, как минимум, дал правильный ответ. Спасибо.

    Островерхий Сергій Оприлюднено15:53 - 16.12.2019

    Добрий день,
    Просимо переглянути бали Островерхого Іллі за задачу №5, 6-й клас. Син стверджує, що надав розгорнуте пояснення, та отримав вірну відповідь на цю задачу, але отримав за неї лише 3 бали.

    Варвара Оприлюднено16:59 - 16.12.2019

    Добрий день.
    Луковкіна Варвара, 6 клас
    Переглянте, будь ласка, оцінювання задачі №1. Відповідь вказана(2 бали), є пояснення, звідки вона з’явилась(1 бал), знайдено a, c, d(2 бали), знайдено b(2 бали). Розв’язано не так, як наведено тут, але в математиці може бути кілька способів розв’язання. Поставили 6 балів.
    Заздалегідь дякую.

    Демура Ігор Оприлюднено17:18 - 16.12.2019

    Доброго дня!
    Скажіть будь-ласка, за трете місце у математичному Занзібарі були якись нагороди? Якщо так, де їх можливо отримати? Дякую. (Демура Іван)

      Богдан Рубльов Оприлюднено17:48 - 16.12.2019

      Загалом – на кубику в зручний час, або я усі невидані дипломи принесу на І тур міської олімпіади, де вчителі з усього Києва зможуть розібрати дипломи знайомих дітей

        Демура Ігор Оприлюднено13:44 - 21.12.2019

        Я, вибачаюсь, а де це на кубику?

    Сашко Оприлюднено17:55 - 16.12.2019

    Доброго дня, Чорний Олександр 6 клас, 5 задача: Відповідь правильна, все гарно обґрунтував на сторінку, але мені дали за цю задачу 4 бали. Передивіться будь ласка.
    Дуже дякую, гарного дня!

    Світлана Оприлюднено18:43 - 16.12.2019

    Добрий день. Дякуємо за проведення цікавого заходу!
    Просимо переглянути роботу Бондарчука Максима-6 класс -задача 1: при оцінюванні задачі було знято 1 бал. Ми подивилися критерії оцінювання, але дитина все одно розуміє за що цей бал зняли. Завчасно дякуємо!

    Андрій Оприлюднено19:22 - 16.12.2019

    Доброго дня! Дякуємо за проведення.

    Перегляньте, будь ласка, задачу #5 Водоп’янов Кіріл 6 клас.
    Дитина вважає – що є доведення.

    Дякую.

    Елена Оприлюднено19:35 - 16.12.2019

    Добрый вечер,
    проверьте, пожалуйста, решение Пристрома Тараса 6 класс:
    4 задача – есть доказанный правильный пример;
    2 задача – есть доказанная гипотеза.
    Спасибо

      Михайло Оприлюднено21:55 - 16.12.2019

      Доказанная гипотеза уже не гипотеза.

        Елена Оприлюднено07:46 - 17.12.2019

        Мое сообщение адресовано организаторам олимпиады, если Вы таковым не являетесь, я не нуждаюсь в Ваших комментариях.

          Капітан очевидність Оприлюднено11:55 - 17.12.2019

          Але ж з визначеннями не поспориш. Вірно?
          Не забувайте, ви на відкритому форумі. Якщо хочете спілкуватись з організаторами, пишіть особисто організаторам, а не дозволяєте собі хамити учасникам форуму.

    Роксолана Оприлюднено19:37 - 16.12.2019

    Доброго вечора!
    Прошу переглянути задачі 1, 5 Дровнікова Дмитра (6 клас).
    Дякую!

    Олена Оприлюднено20:28 - 16.12.2019

    Прошу переглянути результат:
    Глуховський Герман, 5 клас, задача 2

    Наведено мінімум 3 вірні відповіді, наведені малюнки до них

    Олена Оприлюднено21:26 - 16.12.2019

    Доброго вечора! Дякуємо за прекрасно проведений захід. Велике прохання, перевірити результат 5 задачі Кравецького Олексія, учня 6-го классу. Заздалегідь вдячна.

    Марина Мезенцева Оприлюднено21:31 - 16.12.2019

    Мухін Олександр, 5 клас, задачі 1,3,5.
    Дякуємо вам за організацію заходу та за розвиток математичних олімпіад в Україні.

    Діана Оприлюднено21:59 - 16.12.2019

    Доброго дня!
    Дякую за організацію олімпіади!
    Перегляньте, будь ласка, 5ту задачу у Штанько Кирила (6й клас).
    Дитина ствержує що розвенуто довів відповідь.
    Дякую!

    Діана Оприлюднено22:05 - 16.12.2019

    Доброго дня!
    Дякую за організацію олімпіади!
    Перегляньте, будь ласка, 5ту задачу у Штанько Кирила (6й клас).
    Дитина стверджує що розвенуто довів відповідь.
    Дякую!

    Віктор Оприлюднено22:27 - 16.12.2019

    Добрий день!
    Перегляньте, будь ласка, оцінювання задачі №4, у роботі Кунцевича Андрія , 4й клас. Син стверджує, що в відповіді до неї показав, що сума вибраних чисел кратна 4, та навів приклад .
    Дякую!

    Тетяна Оприлюднено23:18 - 16.12.2019

    Доброго вечора!
    Прохання перевірити оцінювання 4-тої та 5-тої задач Владислава Гусиніна з 6го класу, враховуючи:
    – 4-ту задачу оцінено в 3 бали, при тому що надана правильна відповідь (+1 б.); наведено приклад, у якому не можна взяти більше 1 кг меду (+2 б.); доведено, що завжди можна взяти хоча б 1 кг меду (+ 3 б.);
    – 5-ту задачу оцінено в 0 бали, при тому що є розв’язання, у якому допущено описку: замість значення ваги іграшки 380 г є розвязання із значенням 360 г.
    Заздалегідь вдячні за Вашу працю!

    лариса Оприлюднено00:10 - 17.12.2019

    Доброго дня.
    Дякуємо організаторам, що зібрали – небайдужих і створили подію, яка надихає дітей виходити за межі програми, витрачати свій час на підготовку до наступних олімпіад.

    Але все ж задача про мед і горщики – може стати класикою некоректної умови

      Владимир ІІ Оприлюднено15:40 - 17.12.2019

      В задаче про Винни-Пуха смешалось все: несовершенство языка, которым мы ежедневно пользуемся, неопределенность использованных понятий, отсылки к здравому смыслу и его отсутствие. Что такое «гарантировать»? Обеспечить возможность зрячему Пуху получить наибольшее количество меда? Тогда нужно налить в один горшок 3 кг. Но и здесь подвох: где гарантия, что зрячий (и не идиот) Пух не ошалеет от счастья и не перепутает что-нибудь в последний момент? Тогда «сердобольный» Кролик по-настоящему «гарантирует» ему максимум, и это будет вариант 0 кг, 1,5 кг, 0 кг, 1,5 кг, 0 кг.
      Теперь вспоминаем о том, кто такие Кролик и Пух, и решаем задачу с условием: «Яку найменшу (не «найбільшу», як в первинному варіанті) кількість меду гарантовано може отримати Вінні-Пух?» Этот тоже далеко не идеальная формулировка, но все же ближе к устремлениям Кролика и Пуха. Именно решение этой задачи и приведено у организаторов. Тогда ответ: 1 кг, 0 кг, 1 кг, 0 кг, 1 кг. А смысл гарантирования заключается в том, что Кролик знает, что у Винни «бачать очі…» и намеренно лишает его этого преимущества: разливает мед так, что смотри – не смотри, а ничего нового не узнаешь. И тут я не согласен с Михаилом, который говорит (см. выше), что «якщо Пух не бачить вміст горщиків, то тоді йому взагалі нічого не гарантовано…». А те наблюдатели, которые говорили детям, что Винни не видит содержимое горшочков, были по сути правы.
      Думаю, что родителям нужно поменьше язвить и требовать пересмотра баллов, а понять самим и объяснить своим детям, что олимпиады – это сложный процесс, в котором в стрессовой ситуации находятся все. И у всех, в том числе и у авторов задач, бывают мелкие неудачи. Такие казусы – неизбежная часть олимпиад, и на них можно многому научиться. Впереди еще много конкурсов, на которых можно будет себя показать.
      Отдавая должное профессионализму и энтузиазму организаторов, хотелось бы, чтобы они посвятили этой задаче немного больше внимания. По-моему, она того стоит.

        Олена Оприлюднено21:37 - 17.12.2019

        Не погоджуюся з Вами. Розділяю думки Михайла та Попова В.Е. (див. вище в коментарях).
        На мою думку, умова задачі коректна. Необхідно лише уважно читати умову та аналізувати її. За інших прочитань та трактувань, ніж вказано у двох вище названих коментаторів (не хочу повторюватися…), задача втрачає смисл.

        Гарантія – це запорука настання певних умов. “Гарантовано” – за будь-яких умов Пух отримає цю кількість меду. Можна ще назвати це “мінімальною кількістю меду”. Тому з цими словами стає зрозуміло, що наосліп він вибирати горщики не може. У даній задачі – Пух точно отримає мед, питання в тому, чи мінімальну кількість, чи більшу за мінімальну кількість (якщо помилиться той, хто мед розливає).

        Не є важливими герої (чого до них присіпалися вище, я не можу зрозуміти). Дана задача: задача з двома гравцями, з яких кожен має свою мету, протилежну меті іншого. Один має віддати якомога менше меду, а другий – отримати його ж якомога більше. Тому ясна річ, що другий наосліп вибирати горщики не може.
        Мета Кролика: втратити якомога менше меду, розподіливши по горщиках певним чином. А мета Пуха – отримати якомога більше меду (сподіваючись на те, що Кролик помилиться :)). Мінімальна кількість умовами задачі передбачена, потрібно було лише з’ясувати та обгрунтувати цю кількість.

        А ставити запитання організаторам ніхто не забороняв: в моїй аудиторії діти запитували. І про цю задачу також…

        P.S. взагалі, читати дуже корисно. А читати багато та вміти розуміти прочитане – ще корисніше. На жаль, із останніми навичками в сучасних дітей великі проблеми. Як виявляється, не тільки в дітей, а і в багатьох дорослих теж.
        А книга про пригоди Вінні є класикою дитячої літератури, по всьому світу, до речі…

        Щиро дякую організаторам за математичне свято! Моїм дітям дуже сподобалося! Задачі були цікаві та не дуже складні (для порівняння – на відміну від районних для 6-класників).

          Владимир ІІ Оприлюднено01:39 - 18.12.2019

          Дякую за цікаву відповідь.

          Коли можна одночасно розділяти цілком різні думки Михайла і Попова В.Є., а також «найбільшу кількість меду» назвати «мінімальною кількістю меду», то нас очікують великі дива.

          Здається, що всіх збило з пантелику сполучення слів «максимально» і «гарантовано» . Адже у слові «гарантовано» вже міститься поняття чогось мінімального, базового, що може нас задовольнить в тій чи іншій ситуації. Тому поєднання «мінімально гарантовано» це до певної міри тавтологія, але в задачі звучало б доречно, а «максимально гарантовано» натякає на протиріччя, і як мінімум, потребує розширеного контексту. Через це «гарантування максимального» у багатьох виникає думка, що хтось має добре постаратись, щоб таке гарантувати. Звідти і з’являються рішення типу 1.5 кг чи 3 кг.

          Якби умова була на кшталт: «На яку мінімальну кількість меду може розраховувати голодний Вінні-Пух?», то не було б цієї дискусії. І діти не повинні самі тлумачити таку туманну умову. Напевно, це справа журі, котре мало б провести швидку нараду і змінити формулювання питання. Тут діє така ж вимога, як до дитячої літератури: вона має бути така ж як і доросла, тільки краще.

          Тепер: заглядати чи не заглядати в горщики. Якщо йдеться про мінімальну кількість меду, тобто про ситуацію, коли Кролик про це свідомо потурбувався, то в кожній парі горщиків, що стоять поруч, повинна бути однакова кількість меду. Якщо це не так, то легко показати, розглядаючи трійки горщиків, тобто дві сусідні пари, які мають один спільний горщик всередині, що зрівнюючи зміст двох крайніх горщиків, Кролик зменшує кількість меду, що дістанеться Пуху. Тобто, для досягнення мінімуму Кролик має щонайменше розподілити мед за схемою x, y, x, y, x. Потім, оскільки потрібно мінімізувати x+y, коли 3x+2y=3, ми приходимо до висновку, що y=0. А тому для вирішення задачі нам не потрібно знати, чи гарний у Вінні-Пуха зір, або чи все у нього в порядку з головою.

            Михайло Оприлюднено21:33 - 18.12.2019

            Ваша думка про “мінімально гарантовано” мені видається абсурдною, адже мінімально гарантовано це, очевидно, нуль(Бо нуль це завжди мінімально серед невід’ємних чисел). В задачі ж написано все добре і малося на увазі максимально гарантовано. Тому що як ви кажете відповідь три, це не відповідь на питання максимально гарантовано. Це відповідь на питання просто яку максимальну кількість.(У вашому тлумаченні цього моменту слово гарантовано взагалі втрачає зміст). А ось не втрачає зміст це слово якраз у формулюванні нашої задачі, адже зрозуміло, ЩО ЯКЩО БІЛЬШЕ ЯК 1 КГ ВІННІ-ПУХ НЕ ЗМОЖЕ ЗАБРАТИ ЗА ДЕЯКИХ ДІЙ КРОЛИКА(В РОЗВ’ЯЗАННІ НАПИСАНО, КОЛИ ТАК МОЖЕ ТРАПИТИСЬ), ТО БІЛЬШЕ НІЖ 1КГ, ОЧЕВИДНО ВЖЕ НЕ Є ГАРАНТОВАНО. В цьому якраз і полягає зміст слова гарантовано, що він зможе забрати стільки, за будь -яких обставин, як би не діяв Кролик. І якраз слово гарантовано стосується того, що незалежно від дій Кролика. Тобто, якщо Кролик допомагає Вінні -Пуху, то зрозуміло задача втрачає сенс.
            (Якщо після цього вам все ще не зрозуміло, що умова складена коректно(не враховуючи, що Вінні-Пух зрячий), то на жаль мені вже немає вам більше, що сказати).

            Владимир II Оприлюднено21:14 - 19.12.2019

            Відповідь на пост Михайла 9:33 pm – Гру 18, 2019 (на жаль, там відповіти неможливо).

            – Максимально, що тобі гарантовано, то прожитковий мінімум.
            – То скільки ж я максимально гарантовано отримаю?
            З розмови двох пенсіонерів.

            Я бы остерёгся вмешиваться в этот глубокомысленный диалог, но уверен, что Вы, Михаил, легко справитесь.

            И снова про ноль. Ведь Пух видит, что берет (на который круг мы уже уходим – пассажиры в истерике). И его зрение и смекалка гарантируют ему, что меньше килограмма он не съест. Это и есть минимально гарантированное или просто гарантированное (зрением и смекалкой) количество. То, что при предложенном способе выбора горшочков этот минимум достигается именно тогда, когда зрение не дает преимущества – это результат других гарантий. А именно того, что Кролик хочет гарантировать себя от любых действий Пуха – осознанных или неосознанных. Таким образом, в задаче незримо присутствуют две «гарантии», и слово «гарантированно» в вопросе вносит дополнительную путаницу. Тут уже говорили, что нужно было строго описать ситуацию как игру, чтобы четко было понятно, что есть игроки со стратегиями, а не гарантии.

            Теперь о максимумах и минимумах. Вы все время смотрите на ситуацию с точки зрения Пуха, подсчитывающего в уме тот минимум, который ему удастся съесть при любых действиях Кролика. Положим, ему кажется сначала, что 3 кг, потом 2 кг, потом 1.5 кг. Потом Вы задаёте вопрос олимпиады: а сколько на самом деле ему максимально гарантировано?, имея в виду «какую максимальную цифру можно указать в качестве минимума?». Вы ещё не забыли?, – Пух ищет минимум. Он хочет, чтобы минимум был побольше. Но это желание не превращает минимум максимум.

            Если падкому на мед Пуху скажут что этот минимум всего лишь килограмм, то он очень огорчится и спросит: «И это всё? И больше никак?». И в этот момент цифра в 1 кг ему будет казаться максимумом его напрасных надежд. Но с Пухом все понятно. Мне непонятно, почему точно так же думают математики из состава жюри.

            Можно, конечно задаваться вопросом: «Где начало того конца, которым оканчивается начало?», но только не на математической олимпиаде для 4 – 6-классников.

            Что-то мне подсказывает, что эта задача вообще была придумана в терминах молодежного жаргона, примерно так: «а сколько стопудово сможет захавать Пух, если он не лох?». А потом ее впопыхах перевели на более или менее литературный язык, забыв, что у использованных слов, как минимум (Михаил, специально для Вас: «как максимум»), другая коннотация, а – иногда – и смысл.

            Я тоже оставляю эту дискуссию. Если жюри поменяет свое отношение к данному вопросу, предлагаю учредить приз автору самой неудачной или некорректной задачи: горшочек меда 1.5 кг. В жюри приза – мамы и папы. Пусть у нас появится свой аналог «развесистой клюквы». Спонсорство смело беру на себя (мой адрес у организаторов имеется), искренне надеясь, что это меня не разорит – ведь такие казусы у нас случаются редко.

    Наталия Оприлюднено15:36 - 17.12.2019

    Добрый день!
    Просьба пересмотреть оценивание задачи. Шенклянова Анастасия 6 класс задача #5. Согласно критериям ребёнок утверждает, что количество шухляд определено верно, доказано, что меньше быть не может, и приведён пример по сколько игрушек в каждой шухлядке. Оценка при этом стоит 3 балла. Спасибо.

    Оксана Оприлюднено19:30 - 17.12.2019

    Добрий вечір!
    Велике прохання переглянути бали Торішнього Владислава 6-й клас за задачі 4 та 5.
    В четвертій задачі є правильна відповідь, є приклад, є доведення, що завжди можна взяти 1кг меду.
    В п‘ятій задачі – побудований приклад для 577 по ходу вирішення задачі, доведена оцінка на 577.
    Дякую!

    Тетяна Оприлюднено20:17 - 17.12.2019

    Доброго вечора, шановні друзі!
    Дякуємо за вашу працю!

    Прохання перевірити оцінювання 4-ї задачі Людоговского Іллі (6 клас) з врахуванням того, що 4-ту задачу оцінено в 4 бали, при тому що надана правильна відповідь (+1 б.); наведено приклад, у якому не можна взяти більше 1 кг меду (+2 б.); доведено, що завжди можна взяти хоча б 1 кг меду (+ 3 б.).
    Зазделегідь дякуємо!

    Дмитро Оприлюднено21:38 - 17.12.2019

    Перш за все хочу подякувати за гарну організацію олімпіади.
    Було цікаво й користно прийняти участь моїй дитині.

    Я переглядав розв’язки й у мене виникло запитання по 5-й задачі для 5-го класу.

    Чи правильно я зрозумів з умови, що Вінні-Пух володіє надприродною здібністю
    і може тільки по зовнішньому виду горщика безпомилково визначати вагу меду у ньому?

    Наперед дякую за відповідь.

      Богдан Рубльов Оприлюднено22:45 - 17.12.2019

      так, інакше доведеться переважувати кожну іграшку, чи точно вона важить рівно 380г, а не 380,001г, що може суттєво вплинути на розв’язання та відповідь, і так майже по кожній задачі…, прямокутник 8Х12 – враховується товщина межі чи ні?

    Дмитро Оприлюднено23:18 - 17.12.2019

    Дякую за розгорнуту відповідь. Не знайшов на сайті як видаляти свій коментар. Прохання, якщо це можливо, видалити цей і попередній (з запитанням) коментарі. Наперед дякую.

      Богдан Рубльов Оприлюднено00:22 - 18.12.2019

      Там не було жодних образ чи звинувачень. Нехай буде…

    Ельдар Оприлюднено09:25 - 18.12.2019

    Прошу переглянути задачу №2 та задачу №4 КОПИЛОВА ЕЛЬДАРА (6 клас)
    Дякую!

    Оксана Оприлюднено14:16 - 18.12.2019

    Добрий день! Щиро вдячні за проведення олімпіади! Будь ласка, передивіться роботу Овчаренка Ігната 6 клас. Задача 3 – наведений розв’язок, але робота оцінена в 0 балів. Задача 1 – знайдено a,b,c,d і є пояснення, звідки з’явилася відповідь, але завдання оцінено в 6 балів. Задача 5 -крім відповіді, наведений розв’язок і приклад. Зазделегідь вдячні.

    Олена Оприлюднено16:26 - 18.12.2019

    Доброго вечора! Дякуємо за прекрасно проведений захід. Велике прохання, перевірити результат 2 і 5 задачі Кравецького Олексія, учня 6-го классу. Заздалегідь вдячна.

    Іван Оприлюднено16:30 - 18.12.2019

    Доброго вечора! Дякуємо за прекрасно проведений захід. Велике прохання, перевірити результат 2 і 5 задачі Кравецького Олексія, учня 6-го классу. Заздалегідь вдячні.

      Проходил мимо Оприлюднено18:21 - 18.12.2019

      Ви вважаєте, що організатори з першого разу не зрозуміли, що Ви просите апеляцію? Потрібно було ще 2 рази написати?

        Богдан Рубльов Оприлюднено18:53 - 18.12.2019

        Просто в нас, щоб бруд не вивалювати на загал усі коментарі вимагають ухвали від модераторів, якщо ніхто з них не сидить в цей час на сайті, то вони з’являються трохи згодом. Я про це багато разів писав, що не треба клонувати те саме по 10 разів, але певна нетерплячка трапляється. Я ухвалюю такі клони, щоб дописувачі зрозуміли, що і одного було цілком достатньо. 2 копії – це геть не межа, бували і 6-7 клонів

          Проходил мимо Оприлюднено19:08 - 18.12.2019

          Так перше прохання було датоване ще “Олена Оприлюднено9:26 pm – Гру 16, 2019”

            Богдан Рубльов Оприлюднено19:26 - 18.12.2019

            Ну якщо в коменті немає образ чи ще чогось непорозумілого, то ми зазвичай це оприлюднюємо. Бігати та шукати чи то не клон – втрата часу

          Мирослав Оприлюднено22:26 - 18.12.2019

          Доброго вечора!
          Перевірте, будь ласка, задачі 2 та 4
          Любимий Мирослав, 6 клас.
          Дякую!
          В 2 задачі питали лише, яке число не обрали. Я дав відповідь та обґрунтував. Приклади перевірив усно бо про це не було в завданні.

    Ганна Оприлюднено19:47 - 18.12.2019

    Доброго дня! Щиро вдячні за проведення Олімпіади. Велике прохання переглянути задачу #4 і задачу #2, Юкало Надія, 4 клас. Дякуємо заздалегідь!

    Катерина Оприлюднено22:21 - 18.12.2019

    Добрий день!
    Дякую за проведений захід та цікаві завдання!
    Будь ласка, перевірте оцінювання задач №5 та 4, Ліщука Олексія 6-й клас.
    Дякую.

    Самойленко Мария Оприлюднено22:38 - 18.12.2019

    Добрый день, прошу пересмотреть балы Самойленко Дмитрия 4 класс по 4-й задаче:утверждает что есть, все кроме доказательства невозможности других вариантов.Большое Спасибо за интересные задачи и проведение!

    Світлана Оприлюднено09:47 - 19.12.2019

    Добрий день! Дозвольте, будь ласка, звернутися ще з проханням переглянути оцінювання задачі 4 (та сама. Про мед))).
    Бондарчук Максим – 6 клас.
    Дитина стверджує, що він дав правильну відповідь (згідно критеріїв це + 1 бал), привів приклад в якому не можна взяти більше 1 кілограму меду (+ 2 бали) і правильно довів, що завжди можна взяти хоча б 1 кілограм меду (+ 3 бали). Вибачте, що не написали одразу. Дякуємо за ваш час!

    Валерій Оприлюднено18:28 - 19.12.2019

    Добрий день! Перегляньте, будь ласка, роботу Бабія Владислава, 6й клас. 1 задача – він впевнений, що вказав відповідь вірно, надав пояснення, та знайшов a, c, d, b.

    Стас Горянський Оприлюднено18:43 - 19.12.2019

    Прошу переглянути роботу учасника олімпіади Горянського Яна(6 клас), а саме задачу номер 5. Вона некоректно перевірена, бо за критеріями мало би бути за неї 7 балів, але поставлено лише 3, хоча наведена оцінка і показаний приклад на 577 шухляд і все детально пояснено. Дякую за розуміння.

    Стас Горянський Оприлюднено19:11 - 19.12.2019

    Прошу переглянути роботу учасника олімпіади Горянського Яна (6 клас), а саме задачу номер 5, бо за неї поставили 3 бали, хоча є приклад на 577 шухляд і оцінка, а це по критеріях 7 балів. Дякую за розуміння.

    Михайло Оприлюднено22:36 - 19.12.2019

    Лемешко Костянтин, 6 клас
    Задача 5. Дитина говорить, что окрім вірної відповіді доведена (принаймні спроба доведення) також оцінка на 577.
    Задача 4. Стосовно цієї задачі дитина говорить, що як мінімум частково доедено, що можливо взяти хоча б 1 кг меду (у деяких учнів стоїть 4 бала за цю задачу)
    Задача 2. Дитина не навела приклад стосовно 2, оскільки цього не було вказано в умовах – прикро, що критерій пов’язан с тим, що не вказано як питання та за відповідь знизили 2 бали 🙁

    Марія Оприлюднено17:14 - 20.12.2019

    Доброго дня!
    Дуже дякую за проведення олімпіади!
    Дуже прошу переглянути задачі 4 та 5 Забігайло Володимира, учня 6 класу.
    Завчасно дякую!

    Олена Сергіївна Васильєва Оприлюднено18:33 - 20.12.2019

    Доброго дня! Щиро вдячна за цю не легку справу та проведення олімпіади для дітей!
    Не можу знайти результати Соколової Поліни 4 клас. Мабуть сталась якась помилка. Якщо зможете знайти буду вдячна.
    З повагою Васильєва Олена

    Мамедов Платон 6 клас Оприлюднено19:27 - 20.12.2019

    Апеляцiя 1, 2, 4, 5.

      Богдан Рубльов Оприлюднено19:29 - 20.12.2019

      Випишіть набір чисел, що не перевищують 5 та не кратні 3

    Юлія Оприлюднено21:38 - 20.12.2019

    Доброго дня! Прошу переглянути задачу №2 Остренка Івана 6 клас. Завчасно дякую!

    Елена Оприлюднено10:56 - 21.12.2019

    Добрый день. Прошу пересмотреть 2 и 5 задачу Торбы Вячеслава 6 класс

    Анна Оприлюднено21:53 - 21.12.2019

    Доброго вечора. Вибачаюсь за пізне звернення. Прошу переглянути задачу №2 Овчаренко Дениса 6 клас. Дякую Вам за ваш час! Та велика вдячність за проведення олімпіад.

    Ирина Оприлюднено23:29 - 21.12.2019

    День добрый), прошу пересмотреть задачу №2, 4 класс, Богомаз Варвара. Возможно, снят балл, потому что она рассмотрела случай, где D=0 (она знает, что 0 – натуральное число, как это принято в западной литературе)

      Богдан Рубльов Оприлюднено00:12 - 22.12.2019

      Натуральне число 0 – “в західній літературі” – це лише Франція та Молдова. Якби ваша дитина почала грати в футбол руками, як то прийнято в США, то невже арбітри це сприйняли б позитивно?

        Ирина Оприлюднено10:10 - 22.12.2019

        Дякую за відповідь))). Дитину вчить математиці брат, що навчається в Англії))), там теж 0 – натуральне число)))

        Ирина Оприлюднено10:13 - 22.12.2019

        Дякую за відповідь). Дитину навчає математиці брат, що вивчає математику в Англії))), там теж 0 – натуральне число)))

    Анна Оприлюднено01:02 - 22.12.2019

    Добрый вечер! Огромное спасибо за олимпиаду!
    Перепроверьте, пожалуйста, результаты задач #1 и #2, Токарев Олег, 6-й класс. Согласно приведённым критериям может быть больше баллов.
    Заранее благодарна!

    Ирина Оприлюднено10:14 - 22.12.2019

    Дякую за відповідь). Дитину навчає математиці брат, що вивчає математику в Англії))), там теж 0 – натуральне число)))

    Іван Оприлюднено10:23 - 22.12.2019

    Доброго дня. Вдячні вам за організацію та проведення олімпіад!
    Просимо переглянути задачу 3 (пентаміно) – Опульський Антон, 4-й клас.

    Ірина Оприлюднено08:31 - 24.12.2019

    Доброго дня!Щиро вдячна за проведення олімпіади для дітей! Я вибачаюсь, розумію, що апеляція вже не приймається, але всеж звернусь с проханням, чи можливо переглянути роботу Єфременка Кирила 5 класс, не для диплому і зміни остаточних результатів, просто для себе і висновків з роботи на майбутне. Дитина доводить, що у всіх задачах робив роспис умов вирішення. Дуже дякую!

      Богдан Рубльов Оприлюднено17:42 - 24.12.2019

      Якщо все це виставити на загал, що там в роботі і як, то нам доведеться задовольняти і усі наступні такі “прохання”. Це вже ваша особиста справа, можете звернутися до старшого по 5 класу і під’їхати самі і подивитися ту роботу…, в нас зараз завершується сесія та очікується новий рік…

    Юлія Оприлюднено14:08 - 27.12.2019

    Доброго день. Дякую за організацію та цікаві завдання!
    Чи можливо отримати роботу на руки або подивитися? Як це зробити? Дякую за відповідь.

      Богдан Рубльов Оприлюднено18:35 - 27.12.2019

      Подивитися можна, забрати – ні. В зручний час там де проводили

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.

    Перейти до панелі інструментів