brand

Остаточні результати XVI Київського турніру математичних боїв імені Лесі Рубльової

Остаточні результати XVI Київського турніру математичних боїв імені Лесі Рубльової

  1. Дуже-дуже приємна новина
  2. Результати по лігах XVI Київського турніру математичних боїв
  3. 2 тур умови та розвязання
  4. Порядок денний другого бою
  5. Про Київську міську олімпіаду

 

Дуже-дуже приємна новина

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №868/2019

Про відзначення державними нагородами України з нагоди 28-ї річниці підтвердження всеукраїнським референдумом Акта проголошення незалежності України 1 грудня 1991 року

 

За значний особистий внесок у державне будівництво, соціально- економічний, науково-технічний, культурно-освітній розвиток Української держави, вагомі трудові досягнення, багаторічну сумлінну працю постановляю:

 

Присвоїти почесні звання:

 

«ЗАСЛУЖЕНИЙ ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНИ»

АНІКУШИНУ Андрію Валерійовичу – учителеві Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка

ГОЛЬДШТЕЙНУ Ігорю Борисовичу – учителеві ліцею «Наукова зміна», м.Київ

ШАМОВИЧУ Олександру Анатолійовичу – учителеві Русанівського ліцею міста Києва

 

Щиро вітаємо наших дорогих колег і бажаємо великих здобутків їхнім учням та натхнення в їхній праці!!!

 

Результати по лігах XVI Київського

турніру математичних боїв

 

Наймолодша ліга

 

Група А

1 місце. Збірна–3 (Форсмажор)

2 місце. Лідер–2 (Лідер–6.1)

3 місце. Лідер–3 (Розбійники)

4 місце. Гімназія № 178

 

Група Б

1 місце. Лідер–1 (Кабачки)

2 місце. НЗ–3 (Парадігма)

3 місце. Технічний–3 (оці)

 

Група В

1 місце. Збірна–2 (Розбійники)

2 місце. РЛ–1

3 місце. Ліцей № 208

4 місце. Ліцей 142–1 (альфа)

 

Група Г

1 місце. Базис (базис7)

2 місце. Технічний–1 (кот)

3 місце. Ліцей 142–2 (формула)

4 місце. Політехнічний

 

Молодша ліга

 

Група А

1 місце. Лідер – 2 (Бета)

2 місце. ПНЛ № 145–1 (Ант.)

3 місце. Технічний

4 місце. Ліцей № 208

 

Група Б

1 місце. УФМЛ – 1

2 місце. Лідер – 1 (Альфа)

3 місце. ПНЛ № 145–4 (Спор.)

4 місце. ПНЛ № 145–3 (Ряб.)

 

Група В

1 місце. Гімназія № 178–1

2 місце. Лідер – 3 (Гамма)

3 місце. Ліцей № 100 Поділ

4 місце. НЗ – 1

 

Середня ліга

 

Група А

1 місце. Лідер – 1

2 місце. НЗ (Інфініті)

3 місце. ПНЛ № 145 (чумові)

4 місце. НЗ (Фенікс)

 

Група Б

1 місце. ПНЛ № 145 (pris.)

2 місце. УФМЛ

3 місце. Базис

4 місце. Лідер – 2

 

Старша ліга

 

Група А

1 місце. Лідер

2 місце. РЛ – 1 (Посейдно)

3 місце. УФМЛ – 1

4 місце. Ліцей № 208

 

Група Б

1 місце. Гімназія № 178–3

2 місце. НЗ – 2 (каламб.)

3 місце. РЛ – 2 (Гурвіч)

4 місце. Збірна (ПЛбазис145)

 

Група В

1 місце. УФМЛ – 2

2 місце. Гімназія № 178–1

3 місце. ПНЛ № 145

 

І знову оргмоменти фінального бою

 

Не з’явилося аж 2 команди. Це жахлива ситуація. Найбільш прикро те, що ці команди нікого про неявку не попередили. Ми про все дізналися вже під час боїв і самі повинні були з’ясовувати, чому немає дітей. Може вони з дому виїхали і не дісталися до змагань, то треба було б бити на сполох та шукати їх на просторах Києва або навіть усієї України. До речі, декілька команд з Києва зараз змагаються на боях в Харкові, але від цих навчальних закладів ніяких неявок не було. Дуже дякуємо їм за таку повагу до наших заходів. Зазвичай математичні класи заповнені дітьми, які радо приймають участь в подібних заходах, а тому при бажанні заміну завжди знайти можна.

 

Якщо в питання неявки команди Технічного ліцею на бій з Технічним ліцеєм більше питання не коректної поведінки, про яке ми згадаємо наступного року при реєстрації команд на наші заходи. То питання неявки команди з Вінниці має подвійний негаразд. По-перше, свого часу вона потрапила на бої жеребкуванням, тобто інша команда (з Києва, між іншим) лишилася цього змагання, по-друге, ми геть не маємо впливу на команди з інших регіонів. Окрім того, що більше команди з Вінниці не будемо запрошувати або навіть просто не будемо допускати до Київських змагань.

 

Так само прикро було бачити порушення нашого регламенту/домовленостей деякими командами. В деяких командах з різних причин було менше 5 учасників, а в одній команді було навіть порушення в інший бік.

 

Дуже дякую наших членів журі, яких сьогодні було цілком достатньо. І журі, як завжди, чудово упоралося з своєю роботою! Чекаємо тепер наше журі на Київській олімпіаді для 4–6 класів, що пройде за 2 тижні. Також чекаємо в цьому журі найкращих учнів 9–11 класів провідних математичних ліцеїв нашого міста. То буде їм дуже цікаво, а нам – гарна допомога.

 

Про Київську міську олімпіаду

 

Сподіваюся, що наша олімпіада як завжди буде відкритою, тобто на сайті незабаром відкриється реєстрація. Але прохання спочатку дочекатися заявки від району, щоб пересвідчитися, що вас там немає. З досвіду минулого року усім бажано пересвідчитися, що ви там є, щоб не траплялося прикрощів, як минулого року. Бо той, кого деякі батьки називали “фашистом” та обіцяли натравити пресу, по-перше, не на йоту не змінився і знову на чолі журі, і, по-друге, пресу ми завжди раді бачити на наших заходах. Але ті батьки лише на словах виявилися такими сміливими… і ми лишилися без уваги преси.

 

Так само прошу райони прискорити подачу заявок команд від районів на міську олімпіаду.

 

Також на першому засіданні журі ми плануємо прийняти 2 уточнення до правил проведення відбору до команди Києва на IV етап Всеукраїнської олімпіади.

 

  1. Про відсутність автоматичного місця в команді Києва для учнів, що не виступали минулого року у складі команди Києва чи УФМЛ, не дивлячись на їхні здобутки (навіть медаль ІМО).

 

  1. Позбавлення автоматичного місця в команді учасника, який на двох чи більше турах відбору на IV етап матиме нульові результати за тур.

 

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

 

Юля

    9 коментарів

    Михайло Оприлюднено12:55 am - Гру 2, 2019

    Доброго вечора!
    Дякуємо за організацію боїв!
    Підкажіть, яким чином визначалися місця команд в групі за підсумком двох боїв?

      Богдан Рубльов Оприлюднено9:34 am - Гру 2, 2019

      перші бої (24 листопада) – півфінали, другі бої (1 грудня) – фінали

    Олександр Оприлюднено1:03 am - Гру 2, 2019

    Команда шестикласників Лідер 6.1 вітає з перемогою семикласників з команди Форсмажор! Ми впевнені, що такі дрібниці, як спілкування керівника з командою під час бою, та мобільний телефон, яким користувався учасник команди Форсмажор, який прилюдно відібрали члени жюрі, суттєво не вплинули на результат фіналу! А жарт, який озвучили суперники після бою, що то був лоток з їжею, нам здається дуже дотепним! Приємно, що члени жюрі дуже послідовні в своїх вимогах щодо дотримання правил! )))

    Ірина Оприлюднено9:33 am - Гру 2, 2019

    Дуже прикро, що вінницька команда так себе повела. Але не всі вінницькі команди однакові. Є інші команди, з якими працюють інші вчителі і які не дозволяють собі такої поведінки. Тому дуже жаль, що вони мають постраждати від нерозуних вчинків однієї окремої команди.

    Іван Оприлюднено11:17 am - Гру 2, 2019

    Доброго дня.
    Хочу перш за все подякувати пану Богдану, оргкомітету і журі за цей захід, за те, що він відбувається і проводиться на високому рівні. Дітям дуже цікаво і корисно, вони чекають бої з нетерпінням.
    Хотів би описати деякий момент, який можна ще покращити. Уявіть собі ситуацію, коли заслужений вчитель математики приходить на бій в ролі глядача та починає оспарювати рішення журі майже по кожній задачі, інколи вигукуючи з місця, інколи виходячи з журі в коридор. Журі розуміють, що це ж авторитетна людина, прислухаються до нього і вже після того, як захист задачі завершено і бали виставлені, починають переглядати своє рішення, інколи повторно визиваючи доповідача. І якби це робилося незалежно від того, на чию користь виставлені бали, то було б ще нічого. А так з боку команди-суперника, це виглядає як бій вчителя математики проти них та засудження їх з боку журі. І далі журі, знаючи, що їх рішення буде оспарюватися, в наступних задачах, свідомо чи підсвідомо, починає присуджувати максимальну кількість можливих балів команді-підопічним заслуженого вчителя, бо це ж авторитетна людина, як їй суперечити. А якщо ще й виявиться, що журі колись вчилося у цього вчителя, то як же ж йому не віддячити.
    Хотілося б щоб це було змагання або дітей проти дітей з об’єктивним оцінюванням, без допомоги батьків і тим паче вчителів, або дозволити в правилах участь вчителів у боях. Мені особисто здається, що головна задумка цих змагань і була в тому, щоб діти змагалися між собою. Чи є якісь інші пропозиції або я десь не правий?

      Петро Оприлюднено4:15 pm - Гру 2, 2019

      Це ще добре, коли вчитель давить тільки авторитетом, а не волає, як різаний на дітей, на журі, на батьків…

    Швайко Олег Оприлюднено11:27 am - Гру 2, 2019

    Доброго дня!
    Прикро за поведінку команди з Вінниці, але прохання не карати все місто із-за непорядності окремих учнів.
    Сподіваюсь на розуміння.

    Анна Оприлюднено12:14 pm - Гру 2, 2019

    Щиро вітаємо Анікушина А.В., Гольдштейна І.Б., Шамовича О.А. з заслуженими почесними званнями! Здоров’я, творчої наснаги, здібних учнів!

    Дуже дякуємо Богдану Владиславовичу і його команді за організацію і проведення математичних боїв! Діти отримали чудовий досвід.

    Олена Оприлюднено2:06 pm - Гру 2, 2019

    Вітаємо наших чудових ВЧИТЕЛІВ із присвоєнням почесних звань! Хоча вони і без нього відомі та знані майстри високого рівня у свої справі, а також – чудові люди!

    Богдане Владиславовичу, дякую за чудові бої, вашу небайдужість та прекрасні особисті якості – без вашої організації все було б не так класно! Ба більше, може й взагалі не було б!

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.

    Перейти до панелі інструментів