brand

Остаточні підсумки відбору на ІМО

Anastasiia

    4 коментарів

    Влдмр Оприлюднено2:30 pm - Тра 9, 2019

    Трішки критики, сподіваюсь конструктивної:

    Вирішувати рівність по >=5 і !=0 це просто рандом – аналогічно можна монетку підкинути. Я розумію що є обмеження по заселенню і т.д., але можна ж в день апеляції провести додатковий тур серед осіб що змагаються за місце в команді (або навіть коли різниця <= 1 бал). Або бліц якщо є обмеження по часу. Є якісь плани покращити в цьому плані регламент?

      Богдан Рубльов Оприлюднено6:40 pm - Тра 9, 2019

      Підказуйте, додатковий тур, бліц та все інше – нічим не краще запропонованого, на жаль

        Влдмр Оприлюднено12:42 am - Тра 10, 2019

        Ну, в футболі пенальті теж не найкраще рішення, та все ж це краще ніж давати перемогу команді з більшою кількістю кутових ударів 🙂

        Особисто я вважав би бліц кращим рішенням ніж додаткові критерії. Певна корреляція між результатами на бліці і результатами на олімпіадах є (наприклад в математичних каруселях в яких я брав участь топові команди очікувано займали топові місця).

        Я не кажу що це дуже хороше рішення (воно таким не є), але враховуючи що такого роду ситуації стаються майже кожен рік потрібно якось цю проблему вирішувати 🙂

        В Китаї у відборах на IOI доволі цікава схема з декількома частинами – https://ioinformatics.org/journal/INFOL059.pdf . Я б не сказав що вона хороша (бо oral paper defence і контести з програмування це різні речі), але ідея “домашнього завдання” доволі хороша. Є широкий пласт задач де доступ до інтернету не дає ніякої переваги, проте лишається проблема з сторонньою допомогою. Тому можна додати часові рамки і/або нагляд викладача.

        ^ Це лише приклад, я розумію що на практиці це тяжко реалізуати щоб не вийшов треш де хтось має нечесну перевагу. Тому сподіваюсь що в когось є кращі ідеї 🙂

          Богдан Рубльов Оприлюднено8:04 am - Тра 10, 2019

          Варіантів є надто багато, а ідеальний не знайдений. Додаткове змагання – домашнє бліц, тощо, зазвичай ставить одного із супротивників у гірші умови, наприклад, один киянин, інший живе в гуртожитку, один спокійно чекав завершення апеляції, інший в останню мить дізнався про результат…
          Я просто поясню наші перші 2 критерії. Кількість задач, за які набрано 5 та більше балів, це фактично кількість правильно розв’язаних задач. Ми хочемо брати на ІМО учасників, які це вміють робити, а не просто робити просування з невідомими наслідками. Бо на ІМО, якщо просування не призводить до вірного розв’язання, то воно не зараховується.
          Кількість ненульових оцінок – це вміння на повністю не розв’язаних задачах писати такі просування, які імовірно будуть оцінені в 1-2 бали. Це тиакож дуже важливі навички на ІМО.
          Кращі 3 тури – просто відчуття, що у дитини в один з днів був поганий стан і він його провалив…

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.

    Перейти до панелі інструментів