brand

Попередні підсумки відбору команди Києва на IV етап Всеукраїнської олімпіади

Попередні підсумки відбору команди Києва на IV етап Всеукраїнської олімпіади

В текст внесені уточнення, що спираються на Правила проведення відбору

Завантажити результати відбору
Завантажити розв’язання

Підсумки відбору

Якщо б це були остаточні результати відбору, то команда Києва була б сформована так, як то наведено в таблиці. Так само там врахована ситуація, що наші 3 переможці інтернет-олімпіади потрапляють в команду поза конкурсом. Вони виділені блакитним. Помаранчевим кольором виділені учасники, що мають персональні місця. Зеленим виділені учасники, що завоювали місця у своїй паралелі. Жовтим виділені учасники, що завоювали додаткові місця в команді. Рожевим – учасниці, що борються за останнє місце,тобто потрапляють в додатковий тур.

Пара пояснень та уточнень. Гаврилюк має перевагу над Горох та Матвійчук внаслідок 1 туру міської олімпіади та змаганню всередині паралелі.

Якщо інтернет-олімпіада не буде затверджена, то Хасін займає основне місце замість Шашкова.

Не дивлячись на те, що Хасін навчається в 10 класі, він пройшов весь цикл за 11-й клас, а тому й займає місце в паралелі 11 класу, тобто замість Шашкова. Тут чинним є такий пункт “Правил відбору команди Києва на IV етап Всеукраїнської олімпіади”:

 

Основне місце від паралелі не можна віддавати учням, що писали відбори за паралель, відмінну від даної (це не стосується учнів даної паралелі, які забезпечили собі місце в команді заздалегідь і захотіли виступати за інший клас). Наприклад, навіть якщо десятикласники в цілому написали відбори значно краще від одинадцятикласників, брати когось із десятикласників на основне місце від 11-го класу (щоб він виступив на IV етапі за 11-й клас) не можна.

Стосовно врахування 1-го туру міської олімпіади всередині паралелі, то слід прочитати такий пункт тих самих “Правил…”

Якщо до непевної множини належать учасники, що писали міську олімпіаду за один і той самий клас, то додати до залікових балів учасників з непевної множини результат першого туру поточної міської олімпіади та провести подальший поділ учасників відповідно до залишку основних місць у паралелі: сильну підмножину непевної множини зарахувати до складу команди, а непевну підмножину (непевної множини) назвати непевною множиною паралелі.

Про апеляцію

Нагадую, що вона відбудеться у вівторок 19 лютого там, де була й попередня апеляція. Оскільки в нас немає бажання вважати перевірку упередженою, то суттєві зміни в результатах можливі, але малоймовірні. Тому в першу чергу апеляцію прийматимемо в учасників, що претендують на місця в команді, тобто в тих, хто має результат 49 балів і вище. В усіх інших вона так само буде прийнята, але по завершенні першої частини апеляції. Прошу усіх з розумінням поставитися до такого порядку проведення.

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

Alisa

    19 коментарів

    Олеся Оприлюднено7:27 pm - Лют 17, 2019

    А если у людей одинаковое количество баллов то кто из них едет на Всеукр?

      Игорь Оприлюднено7:38 pm - Лют 17, 2019

      Если после апелляции кол-во баллов у “розовых” не изменится то их ждет доп.тур. В доп тур попадают все спорные 54 балла и те у кого разница меньше либо равна двум (53,52), т.е + Горох Катя.

      влыд Оприлюднено7:40 pm - Лют 17, 2019

      никто

      Игорь Оприлюднено9:58 pm - Лют 17, 2019

      Если вопрос об одинаковом кол-ве баллов на доп. туре, то “якщо кілька з них мають однакову кількість балів, провести
      жеребкування”

    Марк Оприлюднено8:00 pm - Лют 17, 2019

    Добрый вечер. Хочу уточнить (хотя это вроде ни на что не влияет) что я, Хасин Марк, являюсь учеником 10 класса, и в случае если интернетка не даст мест должен занимать место Штанденка, а не Шашкова.

      Богдан Рубльов Оприлюднено8:10 pm - Лют 17, 2019

      Дякую, зараз виправимо

      Богдан Рубльов Оприлюднено12:28 am - Лют 18, 2019

      Ви являється, що Ви не праві

    Участник Оприлюднено9:26 pm - Лют 17, 2019

    Здравствуйте. Хотелось бы уточнить один вопрос по предварительному распределению. Почему люди, выделенные розовым, не разделены согласно правилам отбора, а именно добавлением 1-го тура к полученному результату? Вроде бы все участники из 11-го класса. Или я что-то напутал? Заранее спасибо за ответ.

      Игорь Оприлюднено10:49 pm - Лют 17, 2019

      Потому что они претендуют на дополнительное место. Первый тур учитывается только в случае если участники претендуют на место в своей параллели.

      Богдан Рубльов Оприлюднено10:50 pm - Лют 17, 2019

      Глобально ви праві.
      Зроблений лише попередній розподіл. Якщо на додатковий тур претендуватимуть лише ці учасниці (або додасться ще хтось також з 11 класу), то там додається 1-й тур міської, як то було в ситуації з 8 класом. Для 8 класу я вбачаю більш ймовірною ситуацію, що вони не претендуватимуть на додатковий тур, то в них все вирішується завдяки 1-му туру.
      Якщо до 11-класниць додасться після апеляції ще хтось з іншої паралелі, то 1-й тур вже ролі не відіграватиме.

        Олексій Оприлюднено11:41 pm - Лют 17, 2019

        Ось цитата з правил відбору на ІV етап Всеукраїнської олімпіади з математики:
        Якщо в команді залишилися місця (загальний залік), то всіх учасників відбору, які ще не ввійшли до складу команди, розбити відповідно до кількості цих місць на сильну, непевну та слабку підмножини. Сильну множину зарахувати до складу команди, а кандидатів із непевної множини відібрати відповідно до результатів виступу на четвертому турі і, якщо кілька з них мають однакову кількість балів, провести жеребкування. Навіть у випадку, коли в непевній множині опиняються учні, що писали міську олімпіаду за один і той самий клас, результати першого туру міської олімпіади в загальному заліку НЕ ВРАХОВУЄТЬСЯ.
        Чому ж тоді буде враховуватися 1 тур міської олімпіади в цьому випадку?

          Богдан Рубльов Оприлюднено12:27 am - Лют 18, 2019

          Я відповів в основному тексті, Ви посилаєтеся на наступний пункт, у той момент коли чинним є попередній

    Игорь Оприлюднено10:22 pm - Лют 17, 2019

    Топ 3 с отчеством Игоревич(вна) … как тебе такое Илон Маск :).

    Олексій Оприлюднено12:35 am - Лют 18, 2019

    Але ж уточнення яке ви внесли стосується непевної множини паралелі і внутрішнього відбору в кожній паралелі відповідно. “Сильну підмножину непевної множини зарахувати до складу команди, а непевну підмножину (непевної множини) назвати непевною множиною паралелі”. Навіть у прикладі, який наводиться у пункті, де учасники писали міську олімпіаду за різні класи говориться про випадок, коли вони писали міську за 7 та 8 клас. Це якраз найбільш поширений випадок, коли учасники міської олімпіади за різні класи пишуть відбір в одній паралелі

    Олексій Оприлюднено12:48 am - Лют 18, 2019

    Там навіть сказано про основні місця паралелі, якими є саме два обов’язкових місця в кожній паралелі. Тому, згідно правил, у випадку з 8 класом перший тур додається, а у випадку з 11 – ні.

      Богдан Рубльов Оприлюднено7:58 pm - Лют 18, 2019

      Можливо, що ви праві, хоча то суперечить ідеям, за якими це писалося. Бо раніше цей пункт завжди розумівся однозначно, що учасники з однієї паралелі мають змагатися лише після врахування 1-го туру

    Ольга Оприлюднено11:06 am - Лют 18, 2019

    Подскажите, пожалуйста. А могут участники, которые параллельно участвуют в отборе физики, прийти на аппеляцию на полчаса раньше? Как это было в прошлом году, когда точно также совпали аппеляция математики и тур по физике?

    Ольга Оприлюднено12:35 pm - Лют 18, 2019

    Извините, пожалуйста. По крайней мере нам не актуальна более ранняя аппеляция.

      Олександр Дашков Оприлюднено2:06 pm - Лют 19, 2019

      Нехай хтось принесе заяву від імені учасника з вказанням номерів задач. Можна також додати коментар щодо розв’язків, якщо ви вважаєте, що журі не зможе зрозуміти розв’язок без вас.

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.

    Перейти до панелі інструментів