Розподіл дипломів та розв’язання задач олімпіади для 4-6 класів

8 коментарів до “Розподіл дипломів та розв’язання задач олімпіади для 4-6 класів

  1. Лілія

    Доброго вечора! Будь-ласка, перевірте знову підсумок за 1-й відбірковий тур Ніколаєва і Бабій. Замість нулів повинно бути 1 та 7.
    Дякую.

  2. Юлия

    Здравствуйте! Я понимаю, что апелляции в устных олимпиадах не подаются и не имею никаких претензий к результатам, но, т.к. у нас ещё мало олимпиадного опыта, хочу прояснить на будущее один вопрос. Обязательно ли решение должно совпадать с предложенным жюри, либо возможен иной подход к решению?
    P.S. Это касается задачи #3 для 5 класса. Ребенок решил обратным ходом, получив правильный ответ, но жюри дважды отклонило, ожидая решение уравнением с двумя неизвестными, что ещё не проходили в 5 классе.
    Буду благодарна за ответ.

    1. Богдан Рубльов

      Це треба перепитати в журі, чому воно відхилило розв’язання дитини. Просто воно могло бути невірним, але натяк на помилку міг стати принциповою підказкою, що не припустимо по відношенню до інших учасників. Але можливо й журі помилилося… все буває

  3. Інна

    Добрий ранок, шановні організатори та члени журі! Дякуємо Вам за чудову організацію та оперативні результати. Окрема подяка від сина за чудове математичне горнятко 😉
    З повагою, Інна Штовба

  4. Станіслав

    Величезне спасибі організаторам за підготовку цікавих завдань, організацію олімпіади, бажання підтримувати та розвивати цікавість дітей до математики!
    Це наш перший досвід, і будь який результат унікальний для подальшої роботи над собою. Наступного року спробуємо підготуватися краще. Тішить те, що перше, що зробила дитина після заходу, – сіла обдумувати задачі, які не подужала. Одну з них розв’язала одразу за 2 хвилини, коли зрозумліа значення використаного в умові задачі терміну “точний квадрат” (це 6 клас, вперше з ним стикнулися, на жаль). Щодо суддійства у дитини жодних нарікань – “сам винен, я міг спробувати уточнити умову, якщо не зрозумів”).
    Дякуємо також суддям за чесніть, неупередженість, максимальну коректність у роботі з дітьми та час, який вони готові приділяти таким вкрай потрібним ініціативам!
    І, до речі, дякуємо за гіперматематичну кружку. Цілий всесвіт нових знань, які чекають попереду! 🙂
    До нових зустрічей!

  5. Лира

    Здравствуйте. Огромное спасибо за организацию и подарки для участников! Подскажите пожалуйста, не находили в 205М аудитории диплома на имя Кучеренко Тимур?

  6. Лира

    Добрый день. Огромное спасибо за организацию и подарки для участников! Не находил ли кто диплом на имя Кучеренко Тимура в 205 М аудитоиии?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.