Юля
Nikita Skybytskyi Оприлюднено21:45 - 27.01.2019
Трішки проясню поняття “схеми” у задачі 11.4.
При розв’язанні задачі в основній частині розв’язку можна було рухатися двома шляхами: з та без міркування про n > m / 2. Бали, які стосуються тільки одного зі шляхів занесені у відповідну схему. Бали, які стосуються обох схем розміщені окремо: невід’ємні перед основною частиною, а від’ємні (за недоліки) – після.
Основний посил цього повідомлення у тому, що бали можна отримувати ТІЛЬКИ за однією з двох схем, причому при наявності елементів обох схем у розв’язку журі автоматично вибирало ту схему за якою в учасника виходило більше балів.
Ульяна Оприлюднено08:13 - 28.01.2019
Доброе утро! В 8 классе не все задачи есть в критериях. Дополните, пожалуйста!
Десятерик Олександра Оприлюднено12:41 - 28.01.2019
Критерії
10 клас, задача № 2
0 б – розгляд часткових випадків початкової послідовності, в яких можна виконувати операції;
0 б – міркування про нескінченну кількість операцій 1-го типу на основі нескінченної кількості операцій 2-го типу;
1 б – міркування, що в даній послідовності, починаючи з якогось номера, не буде жодної пари букв «b», що стоять поруч;
1 б – доведення, що в початковій послідовності є скінченна кількість фрагментів виду «aabb»;
6 б – повний розв’язок з незначними недоліками;
7 б – повний розв’язок.
p.s. Чомусь критерії не були додані до загального файлу. Тому викладаю їх тут.
6 коментарів