2-й тур Київської міської олімпіади з математики: критерії оцінювання

6 коментарів до “2-й тур Київської міської олімпіади з математики: критерії оцінювання

  1. Nikita Skybytskyi

    Трішки проясню поняття “схеми” у задачі 11.4.

    При розв’язанні задачі в основній частині розв’язку можна було рухатися двома шляхами: з та без міркування про n > m / 2. Бали, які стосуються тільки одного зі шляхів занесені у відповідну схему. Бали, які стосуються обох схем розміщені окремо: невід’ємні перед основною частиною, а від’ємні (за недоліки) – після.

    Основний посил цього повідомлення у тому, що бали можна отримувати ТІЛЬКИ за однією з двох схем, причому при наявності елементів обох схем у розв’язку журі автоматично вибирало ту схему за якою в учасника виходило більше балів.

  2. Ульяна

    Доброе утро! В 8 классе не все задачи есть в критериях. Дополните, пожалуйста!

  3. Десятерик Олександра

    Критерії
    10 клас, задача № 2

    0 б – розгляд часткових випадків початкової послідовності, в яких можна виконувати операції;
    0 б – міркування про нескінченну кількість операцій 1-го типу на основі нескінченної кількості операцій 2-го типу;

    1 б – міркування, що в даній послідовності, починаючи з якогось номера, не буде жодної пари букв «b», що стоять поруч;
    1 б – доведення, що в початковій послідовності є скінченна кількість фрагментів виду «aabb»;

    6 б – повний розв’язок з незначними недоліками;

    7 б – повний розв’язок.

    p.s. Чомусь критерії не були додані до загального файлу. Тому викладаю їх тут.

  4. Олена

    Доброго вечора! Будь ласка, завантажте критерії задачі 3 для 8-го класу, бо завтра вже апеляція, а дитина не може вирішити має сенс йти на неї чи ні. Дуже дякую!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.