Остаточні результати 1 туру Київської міської олімпіади з математики

Важлива інформація про IV етап олімпіади

Цього року усі олімпіади IV етапу пройдуть на тиждень раніше, тому Всеукраїнська математична олімпіада запланована з 11 по 15 березня 2019 року в місті Черкаси.

Тому прошу усіх переформовувати свої плани, бо для мене особисто то була не дуже приємна несподіванка. Як тільки буде підписаний наказ про проведення олімпіад IV етапу, ми наведемо його на нашому сайті, точніше ті розділи, що стосуватимуться математики. Чекаємо…

Про підсумки 1 туру міської олімпіади з математики

Ця олімпіада вкотре показала, що до математичних олімпіад слід готуватися, а щоб перемагати – плідно працювати самостійно, в гуртках, з тренерами… Просто навіть найвища оцінка з алгебри та геометрії в школі (або просто з математики) абсолютно не свідчить про вміння розв’язувати цікаві, хоча й доволі прості, олімпіадні задачі. Будемо сподіватися, що призери, які потрапили в 2-й тур, покажуть у підсумку набагато кращий результат.

Завантажити остаточнi результати (кольором виділені учасники, які пройшли у 2 тур).

Про 2-й тур Київської міської олімпіади

Нагадуємо, про дату, час та місце проведення 2-го туру.

2-й тур олімпіади
неділя, 27 січня 2019 року
початок о 10:00

7–11 класи – у Гуманітарному інституті Київського університету ім. Б.Д. Грінченка (вул. маршала Тимошенко, 13б).

Апеляція 2-го туру олімпіади
середа, 30 січня 2019 року
початок о 15:00

7–11 класи – у Гуманітарному інституті Київського університету ім. Б.Д. Грінченка (вул. маршала Тимошенко, 13б).

СЛАВА УКРАЇНІ!!!
ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

12 коментарів до “Остаточні результати 1 туру Київської міської олімпіади з математики

  1. Олексій

    Тичковський Олексїй 11 клас. Було відапельовано 4 бали за другу задачу та 1 бал за четверту. Додайте в таблицю.

  2. Андрій

    Романов Андрій 9-й клас було відапельовано 4 бали за 4-ту задачу та 2 бали за 5-ту. Виправте будь-ласка.

    1. Андрій

      Виправте будь-ласка остаточні результати, бо я навіть не впевнений, що мій минулий коментар прочитали. Дякую.

  3. Людмила

    Доброго дня.
    Хотіла би звернутись з питанням, що стосується остаточних результатів 1 туру Київської міської олімпіади з математики.
    Моя дитинка брала участь в цій олімпіаді (8 клас). Звісно моя увага була прикута до результатів як попередніх так і кінцевих. Особисто для мене не зрозуміла логіка відбору дітей до 2 туру. Питання до жюрі конкурсу: чому критерії відбору різні в чотирьох класах з 8 по 11 включно, якщо макимальна кількість балів роботи була рівна 35. В деталях:
    8 клас – 35 балів – 34 б. максимальний – проходить 81 дитина з 14 б. включно;
    9 клас – 35 балів – 35 б. максимум набрали – проходить 81 дитина з 10 б. включно;
    10 клас – 35 балів – 35 б. максимум набрали – проходить 96 дітей з 14 б. включно;
    11 клас – 35 балів – 28 б. максимум набрали – проходить 56 дітей з 7 б. включно.
    Як і що я мушу пояснити дитині, що набравши 13 б. вона не пройшла, а діти, які набрали по 7 та 10 балів, успішно пройшли в 2 тур?
    До речі, олімпіаду з математики саме у 8 класах писала найбільша кількість дітей!!! Можливо потрібно було їм дати більший коридор по кількості відібраних до 2 туру і поставити дітей у більш-менш однакові умови відбору? У нас не було можливості подати апеляцію, але якість виставлення балів за роботу бажає бути кращою.
    Буду щиро вдячна за Вашу відповідь.

    1. Школяр

      По-перше – на 2 тур міського етапу переходить ~ 40-50 % дітей. Оскільки умови для кожного класу різні, тому і різні прохідні бали у 2 тур. Наприклад, в 11 класі невелика к-ть людей бралася за 5 задачу, тому максимальний бал серед 11 класів не наближений до 35. У 8 ж класі ситуація з цього боку краще – є 33-34 бали у дітей. Тобто, якщо у вашої дитини 13 балів, то це не означає, що діти з інших класів з 7 і 10 балами не мають проходити в 2 тур. В усіх класах в середньому к-ть балів різна, тому і прохідний різний

      1. Вікторія

        Підтпимую!!! І теж би хотіла почути пояснення, щодо проходження в другий тур…. 81 дитина це не 40-50% від 326…і дійсно, коли завдання у всіх оцінюється однаковою кількістю балів, а прохідний бал у другий тур різний стає дуже прикро…

    2. Игорь

      Не являюсь членом жюри и на первый взгляд распределение мне тоже показалось странным. Однако если присмотреться к цифрам ближе, то похоже жюри брало по 81 человеку из всех классов. В 7-9 классах такое кол-во легко набралось. В 10 классе при попытке выделить топ 81 попадаем в середину списка набравших 14 баллов и взяли всех с 14 баллами, а в 11 классе не набралось 81 человек которые решили хотя бы одну задачу (7 б), поэтому взяли только 56.
      Вообще соревнования идет в рамках класса и сравнивать с другими классами не корректно. Бывают и более курьезные ситуации например в информатике где все классы пишут по одним и тем же текстам из года в год в 10 класс баллы ниже чем в 9. В этом году на 3 этапе в 9 классе для 2 места нужно было 132 балла, а в 10 классе 88.5. В 9 классе проходной бал на отборы 181, а в 10 – 139. Повторюсь задачи одинаковые. Такая же ситуация из года в год и на районе и на всеукраинской олимпиаде по информатике. Бывали случаи когда 6-классник выступая за 9 класс получал бронзу за кол-во балов достаточное для серебра в 10 :). В математике все честно и прозрачно (по сравнению со многими другими предметами), каждый класс пишет по своим текстам и соревнуется со своим классом. Считаете что в каком то классе пройти проще, пишите за старший класс это нигде не запрещено (например по информатике я бы так и делал).

  4. Ярослав

    А когда, и можно ли будет посмотреть на ответы к задачам, потому-что очень интересно узнать это.

    1. Ольга

      Ответы к задачам появились на этом сайте практически сразу после окончания олимпиады. Посмотрите в предыдущих записях

  5. Venice

    Доброї ночі! Прошу написати у яких аудиторіях буде проводитись апеляція для кожної паралелі. Заздалегідь вдячна!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.