brand

Остаточні підсумки Математичного занзібару для 4 – 6 класів

Остаточні підсумки Математичного занзібару для 4 – 6 класів

Розв’язання задач

Нижче наводяться виправлені розв’язання задач. Прикра помилка трапилася в задачі № 2 для 5-го та 6-го класів про турнір. Відповідь 8 та розв’язання були невірними в організаторів. Відповідно до коментарів ми перевірили цю задачу і все виправили. На жаль, відповідь в задачі “така ситуація неможлива”, а тому жодна команда з нею не упоралися. Можливо учні 9 чи ще старших класів могли б надати таку відповідь,для учнів 5–6 класів – це не природно. Приносимо вибачення за таку задачу. Але це не завадило виправити результати по цій задачі, оскільки усі відповіді команд зберігаються в журі.

Занзібар_результати_6_клас_остаточні

Занзібар_результати_5_клас_остаточні

Занзібар_результати_4_клас_остаточні

2018-19 Розвязання усі-06 (2)

Нижче наводимо умови та розв’язання задач, а також остаточні результати по лігах. Журі чесно передивилася усі коментарі з проханням переглянути і скрізь, де припустилося помилки, вона була виправлена.

 

Нагадую, що на олімпіадах є поняття абсолютне місце (не дуже популярне) та диплом відповідного ступеню. В табличці вказаний розподіл дипломів.

 

 

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

 

 

Юля

    13 коментарів

    Анна Оприлюднено11:09 pm - Жов 15, 2018

    Доброй ночи. В таблице 5 класса две первые колонки не совпадают. где-то “потерялась” строчка. команда “Шах” не учится в Лидере, “Кустики” не в Науковой зміне и тд
    Большое спасибо за результаты, детки очень ждали:)

    Жанна Оприлюднено11:31 pm - Жов 15, 2018

    «Смешались в кучу кони, люди… и залпы тысячи орудий слились в протяжный вой…» – все тот же 5 класс…

    Aleksandr Оприлюднено3:01 pm - Жов 16, 2018

    Добрый день . Уважаемые организаторы математического Занзибара , исходя из логики первые 3 команды решили по 8 задач , следующие по убыванию меньше , соответственно у первых 3 команд должен быть диплом первой степени , вообще исходя из первых результатов Команда Цыфра 5.3 была на первом месте с большим отрывом ,но каким то магическим способом оказалась на 3 месте , будь те любезны дать ответ на вопрос откуда такое странное стечение обстоятельств ,что каким то магическим способом умногих команд то появлялись то пропадали задачи и менялся результат .Слава Украине ! С ув. Александр

    Александр Оприлюднено3:13 pm - Жов 16, 2018

    Добрый день уважаемые организаторы математического Занзибара . Первые 3 команды решили по 8 задач , следующие команды по убыванию , исходя из логики у первых 3 команд должно быть по диполому 1 степени , а не у первых 2 . Вообще исходя из первых результатов Команда Цыфра 5.3 заняла 1 место с большим отрывом , но каким то магическим способом у многих команд ,то появлялись ,то решались задачи и в конце концов имеем фантастический подсчёт результатов , будь те любезны дайте ответ на вопрос почему Команда занявшая первое место при первом подсчёте в итоге решившая 8 задач изначально оказывается с дипломом только 2 степени . Слава Украине ! С ув. Александр

      Богдан Рубльов Оприлюднено8:17 pm - Жов 17, 2018

      Загалом місця розставляв я особисто. В мене немає жодного уподобання до команд чи шкіл, так само немає тих, кого б я хотів “принизити”. В Вашому коментарі була дійсно слушна ідея. Для мене виявилося число 800 – “магічним”, що я вирішив виставити перші місця командам, що перевищили цей результат. Ви сказали, що перші 3 команди розв’язали по 8 задач, а тому більш-менш рівною мірою мають претендувати на перший диплом. Хотілося б до цього дослухатися. Я навіть задумався над зміною.
      Але надалі Ви звинуватили журі в нечесності. І одразу останнє бажання зникло. Підсумки підведені, розподіл дипломів наведений на сайті. Будь-який розподіл можна вважати упередженим. І того, хто так вважає, я не переконаю, …. і не збираюся. Я навіть не пам’ятаю, яка команда була до цих виправлень першою, яка 50-ю. Усі зазначені зауваження щодо перевірки відповідей були виправлені. от і все.

    Попов В.Е. Оприлюднено6:09 pm - Жов 16, 2018

    Александр, задачи Занзибара имеют разный вес, который тем больший, чем меньше команд их решило. Подробнее – смотрите правила игры. Таким образом, измерять количеством решенных задач – не вполне корректно

    Попов В.Е. Оприлюднено8:59 pm - Жов 16, 2018

    Ок, маленький секрет: во всех 6ти командах, получивших Диплом 2 степени сидят ученики Цифры. Так вот секрет: как раз и хорошо, что не Д1. Начало года всё таки)

    Костянтин Оприлюднено11:08 pm - Жов 16, 2018

    Добрий вечір. Знову щодо задачі №2 п’ятого класу.
    Відповідь 9 команд здається цілком можливою.
    7 команд зіграють між собою повноцінний турнір – тобто це 7*6:2=21 гра.
    А 2 команди, що передчасно завершили турнір, додадуть ще 3 гри.
    Це може бути, якщо в першому турі ці команди зіграють між собою (1 гра), у другому одна з них грає, а друга відпочиває (для непарної кількості команд це цілком природньо) – ще одна гра, і у третьому друга команда грає, а перша відпочиває – знову +1 гра. Тобто всього буде 21+3=24 гри.

    Спробував перебрати можливий розклад ігор.
    Він також здається можливим:

    Всього 9 команд: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
    1, 2 після 3-х турів вибули з боротьби.
    1 тур: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8, 9 відпочиває
    2 тур: 1-3, 4-5, 6-7, 8-9, 2 відпочиває.
    3 тур: 2-3, 4-6, 5-8, 7-9, 1 відпочиває
    1, 2 вибувають.
    Далі будуть зіграні такі матчі:
    3-5, 3-6, 3-7, 3-8, 3-9.
    4-7, 4-8, 4-9
    5-7, 5-9
    6-8, 6-9
    Всього 24 гри.

    Ще раз перепрошую, якщо надто багато приділяю уваги цим деталям та забираю даремно Ваш час.
    Знову таки, це виключно заради того, щоб діти, побачивши розв’язок на цьому ресурсі, орієнтувались на кращу практику, бо ресурс справді дуже корисний.
    Дякую Вам за організацію, шкода що донька не пішла.

      влыд Оприлюднено12:24 pm - Жов 17, 2018

      Мабуть, для непарної кількості команд це цілком природньо, однак в умові сказано, що під час кожного туру команди розбиваються на пари, тобто ситуація “всі розбились, крім однієї” за умовою неможлива.

      Богдан Рубльов Оприлюднено8:03 pm - Жов 17, 2018

      Думаю, що певним чином Ви праві. Така ситуація з турніром можлива, якби в умові не було вказано, що усі команди розбиваються на пари в турі. А цей пост дітей нехай навчить головному – на олімпіаді, турнірі, математичному бої, тощо, якщо трапляється непорозуміння з умовою, треба перепитувати журі. Дякую

    Денис Оприлюднено10:31 am - Жов 17, 2018

    Доброго дня!
    Будь ласка, перегляньте задачу 2 для 6 класу.
    Відповідь 9 цілком підходить, абсолютно згоден з логікою рішення пана Костянтина.
    А також перегляньте, будь ласка, задачу 10 для 6 класу.
    Вона може мати 2 відповіді. Відповідь А очевидна. Але і відповідь Д теж має право існувати. Тоді А і В, очевидно, кажуть правду, а Д каже, що якщо Б злочинець, то А невинний, але Б – невинний, значить, за логікою подібних задач, якщо Д каже правду, то А винний. Але у нас за припущенням Д винний, тобто бреше, а, значить, А невинний, тобто відповідь Д також підходить.
    Команда ТОР здала на цю задачу відповідь “Або А, або Д”, будь ласка, розгляньте можливість вважати таку відповідь також правильною.
    Дякую!

    Елена Оприлюднено4:38 pm - Жов 17, 2018

    Я прошу пробачення , але команда 5 класу Декарт стверджує, що задача номер 2 , була вирішена з відповіддю : неможливо.

    Наталія Оприлюднено9:24 am - Жов 18, 2018

    Доброго дня, як можна отримати диплом?

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.

    Перейти до панелі інструментів