brand

Умови та розв’язки 2 туру міської олімпіади з математики

Умови та розв’язки 2 туру міської олімпіади з математики

Ми дякуємо усім членам журі та учасникам за велику кількість альтернативних розв’язань запропонованих задач та уточнень до існуючих. Наводимо їхній новий варіант, зрозуміло, що геть усі альтернативні розв’язання ми не в змозі навести. Але журі уважно все читало і враховувало усі правильні

Умови та розв’язки (доповнені)

Anastasiia

    22 коментарі

    Олександр Оприлюднено16:11 - 27.01.2018

    А в Полтавской области интересно сделали – сегодня второй тур для всех, а завтра будет первый 🙂
    На прошлой неделе первый тур перенесли из-за погодных условий

    Володя Оприлюднено16:30 - 27.01.2018

    Прекрасна олімпіада та цікаві умови але найгірше те, що на умовах 8 класу (не знаю як у інших) вперше не надрукували вислів якоїсь видатної людини.
    Фактично всі на олімпіаду приходять тільки заради того, щоб ці вислови прочитати,((((

    Пользователь Оприлюднено17:49 - 27.01.2018

    Хотелось бы знать, почему в каждой аудитории были ученики только одного класса(как минимум 8-е классы сидели вместе, без 7, 9, 10, 11). Очень большой риск списывания, то есть олимпиада становится нечестной.

      Ольга Оприлюднено19:46 - 27.01.2018

      В 8-х классах кто-то списывал? Вы видели?

    Учасник Оприлюднено18:04 - 27.01.2018

    Дякую. Була дуже класна олімпіада. Особливо задача 3 8-го класу.

    Учасник Оприлюднено18:30 - 27.01.2018

    Задача 9.3 має розвязок в один рядок: Якщо позначити стовпчики зліва направо буквами а, b, c, d, …, а рядки числами 1, 2 ,3, 4 … І розглянути щілини між такими квадратиками: (c1;c2), (c3;d3), (c3;c4), (a3;b3), то, очевидно, що для кожної з виділених тріщин потрібно принаймні один шар і ці чотири шари не співпадають.

    Валера Оприлюднено20:02 - 27.01.2018

    Во 2й задаче 10го класса в решении небольшая лажа. Из того что число начинающиеся на 9876 не подходит делают вывод что надо начало 9867. А числа типа 987***6 забыли. Эти варианты тоже хорошо было бы перебрать.

    ТИМ Оприлюднено21:42 - 27.01.2018

    Хорошо, что новые варианты решений появились! Когда итоги будут? В том году в это время уже были.

    Учасник Оприлюднено21:58 - 27.01.2018

    У 2 задачі 8-го класу писалося, яка найменша кількість шарів. Відповідь :2.Так нащо ще розглядати окремо коли 3 шари, коли 4 шари. Тим більш я це перепитував у журі.Вона сказали, що треба довести, що меншої кількості шарів бути не може

      Михаил Оприлюднено22:36 - 27.01.2018

      Понимаете, жюри же тоже люди. Признать, что условие задачи поставлено некорректно, что кто-то вам дал неправильный совет и т.д. – это же для закомплексованного человека смерти подобно 🙂

      Так что кроме хамоватого ответа в духе дедовщины – “командир всегда прав” – вы не добъетесь… mikhajlo@lenta.ru и вообще, даже если все идеально, я докалупаюсь и напишу какую-нибудь гадость, ну вот такой я парень…

        Володимир Оприлюднено13:12 - 29.01.2018

        Михайло, для чого вам от тим паскудством з року в рік від олімпіади до олімпіади займатись? Граєте на почуттях дітей учасників та їх батьків і тільки те й робите, що в той чи інший спосіб паскудите журі. Для чого це вам??? Ну не поталанило учню добрати необхідну кількість балів, аби отримати омріяного диплома. Причин може бути багато чому так сталось. Звичайно і учні і їх батьки намагаються вияснити причину тут на форумі. А тут завжди вискакує на передній план, як той чорт із табакерки, Михайло у якого буквально у всіх невдалих розв*язках і недібраних балах учнів завжди винне журі. З року в рік одна й та сама пісенька сирітки Хасі: “ВІНОВАТА НЕ Я — ВІНОВАТО ЖУРІ”. Хоч би вже змінили пластинку чи якийсь інший форум обрали і дали людям спокій.

      Anastasiia Оприлюднено22:43 - 27.01.2018

      Шановний Учасник,
      Я усім, хто питав, казала, що для усіх можливих m, n треба відповісти, яка найменша кількість шарів. Та, власне, довести, що для заданих m, n меншої кількості бути не може.
      Здається, очевидно, що при m=n=1 (мінімальних) в нас і буде найменша (серед усіх можливих) кількість шарів (2); це була б доволі безглузда задача як для 8 класу

    Учасник Оприлюднено21:59 - 27.01.2018

    і навести відповідний приклад.

    Учасник Оприлюднено22:00 - 27.01.2018

    Тоді чому 2 бали?

      Богдан Рубльов Оприлюднено22:15 - 27.01.2018

      Дійсно, забагато за таку відповідь. Напевно журі помилилося

    Учасник Оприлюднено22:19 - 27.01.2018

    Але ж це відповідь на питання задачі! З доведенням.

    Dmytro Оприлюднено11:41 - 28.01.2018

    Почему в заданиях 8 класса есть задача номер 0, а в результатах и критериях только задачи с 1 по 4? Эту задачу дали решать на олимпиаде без оценки?

      Андрей Оприлюднено17:06 - 28.01.2018

      Ну за нее отдельная оценка идет

      Член журі Оприлюднено18:52 - 28.01.2018

      Вже декілька разів казали, що всі задачі, в яких нумерація не 1, 2,…, 5, а якась інша – задачі для інших регіонів.
      Київ традиційно пише складніший варіант олімпіади.

        Андрей Оприлюднено20:53 - 28.01.2018

        Не надо запутывать человека, пожалуйста . Задача с номером 0 – дополнительная, а с номерами 1.1, 2.1 , …, 5.1 – областные

          Член журі Оприлюднено21:10 - 28.01.2018

          Что-то я раньше никогда не видел “дополнительных задач”, и ни в одной из работ, что я проверял, не было 0-ой задачи.

            Богдан Рубльов Оприлюднено21:33 - 28.01.2018

            Панове, ну хіба не зрозуміло, що текст готується для декількох областей одночасно. Там є багато різних варіантів. В деяких областях було бажання писати 5 задач. Оскільки ті задачі були найпростішими, то вони в загальній нумерації отримали такий номер.

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.