brand

Команда України на ІМО – 2017

Команда України на ІМО – 2017

13 липня (четвер) – 23 липня (неділя) 2017 року

Ріо-де-Жанейро (Бразилія)

Делегація від України

Цього разу наша делегація включатиме 10 представників: 6 учасників, керівник, заступник керівника, спостерігач «А» та спостерігач «В». На жаль, дітям не дали часу на акліматизацію, а також запізно почала шукати квитки компанія, що виграла тендер. Тому наші діти матимуть доволі важку подорож, про це я писав раніше, але сюди слід додати ще більш складну подорож для наших 4 учасників з Харкова. Їм треба ще дістатися до Києва, отож до 30 годин подорожі від Жулян до аеропорту в Ріо додаються ще чимало годин дороги…


Ivanchik-256x300 Команда України на ІМО – 2017

Георгій Іванчик
10 клас, м. Київ
Всеукраїнська олімпіада 2015 (2 м), 2016 (1 м), 2017 (2 м)
Білоруська Республіканська олімпіада з математики 2017 (1 м)
На ІМО виступатиме вперше


Koval-298x300 Команда України на ІМО – 2017

Ілля Коваль
10 клас, м. Харків
Харківська академічна гімназія № 45
Всеукраїнська олімпіада 2014 (1 м), 2015 (2 м), 2016 (2 м), 2017 (2 м)
На ІМО виступатиме вперше


Rudenko-208x300 Команда України на ІМО – 2017

Олег Руденко
11 клас, м. Харків
Харківський фізико-математичний ліцей № 27
Всеукраїнська олімпіада 2014 (2 м), 2015 (1 м), 2016 (1 м), 2017 (2 м)
На ІМО виступатиме вперше


Sarapin-208x300 Команда України на ІМО – 2017

Роман Сарапін
10 клас, м. Харків
Харківський фізико-математичний ліцей № 27
Romanian Master of Mathematics – 2017 (срібло)
Всеукраїнська олімпіада 2015 (1 м), 2016 (2 м), 2017 (1 м)
На ІМО виступатиме вперше


Trigub-241x300 Команда України на ІМО – 2017

Антон Тригуб 
11 клас, м. Київ
Київська гімназія «Академія»
ІМО – 2015 (срібло), 2016 (бронза)
Romanian Master of Mathematics – 2015 (срібло), 2016 (срібло), 2017 (золото)
Всеукраїнська олімпіада 2014 (1 м), 2015 (1 м), 2016 (1 м), 2017 (1 м)


SHon-208x300 Команда України на ІМО – 2017

Нго Нгок Тхай Шон
10 клас, м. Харків
Харківський фізико-математичний ліцей № 27
ІМО – 2016 (бронза)
Romanian Master of Mathematics – 2016 (срібло), 2017 (срібло)
Всеукраїнська олімпіада 2014 (1 м), 2015 (1 м), 2016 (2 м), 2017 (1 м)


Rublev-Lishunov-300x169 Команда України на ІМО – 2017

Богдан Рубльов
Керівник команди України на ІМО 2009 – 2011, 2013 – 2017
Доктор фізико-математичних наук, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Віталій Лішунов
Спостерігач «А»
Призер ІМО – 2006, спостерігач на ІМО 2010, 2011, 2013 – 2017
Випускник Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Pankov-300x249 Команда України на ІМО – 2017

Андрій Паньков
Заступник керівника команди України на ІМО 2012, 2014 – 2017
Кандидат фізико-математичних наук, керівник сектору Інституту модернізації змісту освіти


Lysakevich-201x300 Команда України на ІМО – 2017

Анастасія Лисакевич
Спостерігач «В»
Призер ІМО – 2009, спостерігач на ІМО 2017
Вчитель математики Харківський фізико-математичний ліцей № 27
Випускник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Але все одно – це наші найкращі юні математики, тому побажаємо їм натхнення та успіху.

Слава Україні!

Anastasiia

    18 коментарів

    Віктор Оприлюднено11:05 - 11.07.2017

    Вперед ! Ми віримо, що ви зробите все, що від вас залежить! Навіть якщо результат буде не настільки добрим як очікували – ми все одно з вами .

    Володимир Михальов Оприлюднено18:31 - 11.07.2017

    ЧОМУ В УКРАЇНІ НЕ ТАК??? ХОЧА ПРИКЛАД БЕРЕМ У ВСЬОМУ ІЗ СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ АМЕРИКИ.
    Из выступления Президента США Барака Обамы 27 апреля 2009 года на ежегодном собрании американской Национальной академии наук.
    ……….
    Наши школы отстают от других развитых стран, а в некоторых случаях — и от развивающихся стран. Наших школьников обгоняют в математике и точных науках школьники из Сингапура, Японии, Англии, Нидерландов, Гонконга, Кореи, других стран. По данным еще одного исследования, пятнадцатилетние американцы находятся на 25-м месте по математике и на 21-м месте по точным наукам в сравнении со сверстниками из других стран.
    ………..
    поскольку мы знаем, что прогресс и процветание будущих поколений будет зависеть от того, как мы сейчас обучаем следующее поколение, я объявляю о новом решении о поддержке математического и естественнонаучного образования. (Аплодисменты.) Это — то, что мне в особенности не безразлично. Благодаря этому решению американские школьники в течение следующего десятилетия поднимутся со средних на верхние позиции — на верхние позиции в математике и естественных науках. Ведь мы знаем, что страна, которая опередит нас в образовании сегодня, завтра обгонит нас и в других областях. И я не намерен мириться с тем, чтобы мы уступали другим по уровню образования.

    «Я не намерен мириться с тем, чтобы мы уступали другим по уровню образования».

    С началом этой программы нельзя не торопиться. Мы знаем, что уровень подготовки учителей математики и естественных наук является важнейшим из факторов, определяющих успехи или неудачи учеников по этим предметам. Тем не менее, сейчас в старших классах более 20% учителей математики и более 60% учителей химии и физики не имеют специализированной подготовки по своим дисциплинам. И проблема со временем лишь усугубляется. Ожидается, что число учителей математики и естественных наук уменьшится к 2015 г. по всей стране более чем на 280 тысяч.

    И именно поэтому я объявляю сегодня, что штаты, обеспечившие мощную поддержку и добившиеся прогресса в математическом и естественнонаучном образовании, смогут этой осенью принять участие в конкурсе на получение дополнительного финансирования в рамках программы министерства образования «Гонка к вершине», объем которой — 5 млрд долл.

    И я призываю штаты радикально повысить результаты математического и естественнонаучного обучения, повышая стандарты, модернизируя учебные лаборатории, обновляя учебные планы и формируя партнерства, чтобы больше использовать науку и технологии в наших классах. (Аплодисменты.) Я также призываю штаты улучшить подготовку учителей и привлечь новых высококвалифицированных учителей математики и естественных наук, которые могли бы увлечь учеников и оживить преподавание этих предметов в наших школах.

    И в этом начинании мы приложим все усилия для поддержки творческих подходов. Давайте создадим систему, которая будет вознаграждать и удерживать в школе эффективных учителей, и давайте создадим для опытных профессионалов новые пути, которые приведут их в школу. Прямо сейчас есть химики, которые могли бы учить химии в школе, физики, которые могли бы преподавать физику, статистики, которые могли бы преподавать математику. Но нам нужно создать пути, по которым знания, опыт и энтузиазм этих людей — таких, как вы, — могли бы прийти в школу.

    «Давайте создадим для опытных профессионалов новые пути, которые приведут их в школу».

    НЕ ПРОЙШЛО Й 10-И РОКІВ ПВСЛЯ ЦІЄЇ ПРОМОВИ, А АМЕРИКАНСЬКІ ШКОЛЯРІ ВЖЕ У ЛІДЕРАХ НА МІЖНАРОДНИХ МАТЕМАТИЧНИХ ОЛІМПІАДАХ.
    http://madan.org.il/ru/news/barak-obama-nauka-nuzhna-kak-nikogda-ranshe

      Віктор Оприлюднено08:30 - 22.07.2017

      Чудовий текст. Але його треба слати не Богдану Рубльову, а обраним нами народним депутатам. Там же є Міша Гаврилюк, Вова Парасюк, Таня Чорновіл, Добкін молодший (той, що нюхає) та інші чотири сотні талантів. Хтось може собі уявити, що Обама міг виступати перед такою публікою?

    Сергій Оприлюднено13:46 - 12.07.2017

    Удачі нашій команді!

    Короткий коментар щодо Америки. По-перше, дослідження, на яке посилається Обама – це PISA, за яким США так і лишається десь на 20-30 місці в світі. Математична освіта в школах США дійсно слабка і ніяких змін в цьому не відбувається. По-друге, США завжди була в лідерах на ІМО і займали 2-5 місця. Як людина, яка досить добре знайома із системою в США, ось основні фактори успіху США на ІМО, на мою думку, і які не маюсь нічого спільного з вищезгаданим виступом:
    – високотехнологічні компанії, особливо в Силіконовій долині, маюсь великий апетит до но нових спеціалістів. На приклад, зп програміста після закінчення коледжу може швидко сягнути $100К+ на рік. Тому займатися математикою просто вигідно.
    – вища освіта коштує багато грошей, а перемоги на олімпіадах можуть дати не тільки право вступу до найкращих навчальних закладів, але і зекономити порядку $80К за рахунок стипендії.
    – економічні важелі, про які я згадав вище, роблять деяких батьків надзвичайно вмотивованими і вони займаються своїми дітьми ще з дитячого садочку. Деякі з них платять по $3-4К за дві неділі літньої математичної школи. Можна додати до цього ще й культурні особливості вихідців із Азії, де освіта займає найвищий пріоритет в сім’ї, особливо це є фактором для 1-ої генерації іммігрантів.
    – ну і останнє, але найважливіше це те, що все тримається на талановитих вчителях, як і в Україні (багато вихідців із східної Європи, до речі). Тому треба дякувати таким зіркових вчителям як Богдан Рубльов та іншим, за їх натхнення і самовіддачу. Без них, Україна немала би жодних шансів, а талановиті діти не могли б себе проявити по-максимуму.

      Ольга Оприлюднено14:03 - 15.07.2017

      Ну так американцы правильно делают. Зачем учить всех поголовно математике на высоком уровне? Дорого и бессмысленно и малореально.. Они дают возможность тем, кому интересно, изучать ее на очень серьезном уровне. Причем летние школы указывают, что финансовые проблемы не должны стать причиной неучастия в школе. То есть ребенок сначала подает все документы/тесты, а после того, как пришел положительный ответ, может просить финансовой помощи. И эта помощь при необходимости покроет и прибывание в школе и дорогу. Надо идти в эту сторону, а не пытаться получить средний уровень у всех школьников. Как бы в современном мире либо ты имеешь очень высокий уровень либо твой уровень не имеет значения.

      Ребятам – удачи!

        Фишер Оприлюднено14:04 - 05.08.2017

        Да тут не только с математикой проблемы, “пребывание в школе”, Оля, через “е” пишется. “Прибывание” — это когда ты прибываешь в школу. Такие вот тонкости выдают с головой проблемы образования в одной отдельно взятой стране…
        С одной стороны, конечно, нельзя всех сделать умными, но с другой стороны жить в стране, где большинство населения безграмотно и дальше арифметики математику не знает — такое не каждый себе может позволить.

      вася Оприлюднено19:01 - 19.07.2017

      Пост про США чето ржал как конь. Именно поэтому вся команда США – китайцы 🙂

    Світлана Оприлюднено20:29 - 14.07.2017

    Бажаю впевненості, успіхів та перемог!

    Максим Оприлюднено08:17 - 22.07.2017

    http://www.imo-official.org/team_r.aspx?code=UKR&year=2017

    Володимир Михальов Оприлюднено11:09 - 22.07.2017

    Вітаємо з чудовим виступом. Молодці!!! 1 золота, 2 срібних, 2 бронзових медалі та одну похвальну грамоту. В командному заліку — 14 місце серед 111 країн учасниць змагань.

    сергей Оприлюднено19:59 - 22.07.2017

    Прыгнули выше головы. Для Украины – 14 место это супер

      Ольга Оприлюднено16:21 - 23.07.2017

      Да ладно. Ребята выступили достойно. Выше головы – это, если бы Штаты обошли. 😉

        вася Оприлюднено07:57 - 26.07.2017

        Ну на фоне 30 места год назад – 14 это гораздо выше, а азиатов по всей видимости уже не обогнать никогда в обозримой перспективе у европейцев нет. Там очень сильная мотивация у очень многих людей. Команда США – ну на фото 2016 года Дугласов и Милноров как-то не наблюдается 🙂

    Світлана Оприлюднено21:16 - 22.07.2017

    Вітаємо дітей та їх наставників з чудовим виступом! Високий рівень підготовки дозволив вибороти 14 місце серед 111 країн – учасниць. Дякуємо! Пишаємося вами! Молодці!!! Бажаємо щасливої життєвої дороги, впевненості у власних силах, прагнення до нових звершень!

    Борис Оприлюднено00:48 - 23.07.2017

    Вот как можно, вроде бы похвалили, а по сути “оплевали”.
    “Феномен датського кацапізма”

    Эдуард Оприлюднено20:44 - 25.07.2017

    Прыгнули​ ​выше​ ​головы?​ ​…Это​ ​Грузия​ ​и​ ​Беларусь​ ​прыгнули​ ​выше​ ​головы​ ​им​ ​создали
    для​ ​этого​ ​все​ ​условия…​ ​для​ ​наших​ ​ребят​ ​создали​ ​​ ​изнуряющие​ ​«условия»​ ​​ ​перед​ ​​ ​1
    туром,​ ​​ ​для​ ​того​ ​наверное​ ​чтобы​ ​приблизить​ ​к​ ​финской​ ​модели​ ​образования​ ​…см.
    место​ ​Финляндии​ ​по​ ​годам…и​ ​говорить​ ​сколько​ ​у​ ​нас​ ​общего???​ ​Не​ ​сложилось?​ ​Если
    бы​ ​Рублеву​ ​Б.В.​ ​и​ ​его​ ​единомышленникам​ ​хотя​ ​бы​ ​не​ ​мешали,​ ​потенциал​ ​ребят
    позволял​ ​им​ ​занять​ ​место​ ​на​ ​3​ ​позиции​ ​выше​ ​как​ ​минимум.​ ​Азиаты​ ​не​ ​летают​ ​через
    Копенгаген,​ ​​ ​они​ ​занимают​ ​ключевые​ ​позиции​ ​​ ​​ ​в​ ​оргкомитете…а​ ​судьи​ ​кто?…​ ​и
    скурпулезно​ ​​ ​просчитывают​ ​все,​ ​до​ ​​ ​мелочей…Ребята​ ​​ ​и​ ​их​ ​наставники​ ​показали
    настоящий​ ​характер​ ​и​ ​​ ​это​ ​дорого​ ​стоит…​ ​Молодцы!!!​ ​​ ​​ ​​ ​Слава​ ​​ ​Україні!

      вася Оприлюднено08:06 - 26.07.2017

      Грузия удивила (что там? пассионарный взрыв? тренер перебежал из мск в тбилиси? 🙂 ), Белоруссия – нет.

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.