brand

Умови та розв’язання задач районної олімпіади в місті Києві

Умови та розв’язання задач районної олімпіади в місті Києві

Завантажити умови та розв’зання.

Райони, які бажають виставити резуьтати районної олімпіаді на нашому сайті, мають відправити їх на адресу rublyovbv@gmail.com

Alisa

    70 коментарів

    Шестопалов Олександр Оприлюднено17:01 - 20.11.2016

    Добрий вечір. У третій задачі для 7 класу сказано, що для призового білету цифри, що відрізняються на 5 повинні стояти поруч. А у вашому розв’язку розглянуті варіанти, для яких будь-які дві цифри різняться на 5.

      Валентин Оприлюднено18:54 - 20.11.2016

      Як на мене, розвязок задачі №3 повністю правильний.

        Ілля Оприлюднено19:19 - 20.11.2016

        Повністю з Вами згоден.

    Егор Оприлюднено18:01 - 20.11.2016

    у третій задачі для 6 класу не зрозуміла відповідь. В умові сказано, що можна перевернути лише 5 монет, а у Вас по 7 разів перевертають монети.

      Андрей Оприлюднено15:41 - 21.11.2016

      В задаче имелось ввиду за ход, но эти слова упустили. Да, если можно перевернуть только 5 монет, то никак нельзя перевернуть семь. Это неправильная формулировка условия, и если вы решили задачу опираясь на тот факт что можно переворачивать только 5 монет, то можете аппелировать по причине неверно заданого условия.

        Валентин Оприлюднено18:41 - 22.11.2016

        Мда, неприятная ситуация…:(

    Кирило Оприлюднено18:02 - 20.11.2016

    У другій задачі для 8 класу не найменший варіант, є 182, 183, 184, 185, 186…190, і вони всі непрості.

      Андрей Оприлюднено15:44 - 21.11.2016

      По факту это тоже правильный ответ, а какой это набор- наименьший или нет – не имеет значения

    Андрій Оприлюднено18:14 - 20.11.2016

    Доброго вечора. У відповіді на 2 задачу 8 класу написано, що набір чисел 213-221 є найменшим. Але я вважаю, що набори 140-148, 182-190 та 200-208 також підходять. Прошу переглянути правильність відповіді. Дякую.

      Максим Оприлюднено18:47 - 20.11.2016

      Доброго вечора!
      Я вважаю що 114-123 (114-126) теж задовольняє умову задачі.

      Оленка Оприлюднено19:02 - 20.11.2016

      Не бачу сенсу вести діалог на цю тему, адже в умові задачі не сказано знайти найменший такий набір. Достатньо навести приклад будь-якого такого набору.

      Андрей Оприлюднено15:46 - 21.11.2016

      Не имеет значения, наименьший этот набор или нет

    Анна Оприлюднено18:30 - 20.11.2016

    Доброго вечора. Я теж щодо 2 задачі 8 класу. Можу запропонувати набір 118-126.

    Назарій Оприлюднено18:48 - 20.11.2016

    Прошу переглянути відповідь до задачі 1 8 клас. За умовою задачі а, b, с попарно різні. У відповіді правильною є +2 та -2 й 1 та -1. Щодо правильної відповіді 1 та -1 не має заперечень. Але що -2 та 2 не згодний. У такому випадку а=+-2, b=1 та с=+-2. 4*1*2^4=4*16=64. Але у парі а і с є рівними. Тобто а=2 та с=2. А за умовою задачі а b та с є попарно різними.

      Андрей Оприлюднено22:40 - 21.11.2016

      При a = 2, c = -2, b = 1 удовлетворяет условие, точно также как и a = -2, b = 2

        Андрей Оприлюднено22:44 - 21.11.2016

        Не b = 2 , а c = 2, описка

          Назарій Оприлюднено13:37 - 26.11.2016

          А чому не виставити критерії оцінювання та результати оцінювання всіх учасників (всіх районнів)? Невже це таємниця? Чи результат різних махінацій?

            Богдан Рубльов Оприлюднено15:26 - 26.11.2016

            Давайте, усе виставимо. Не тримайте це в таємниці

    Уля Оприлюднено19:57 - 20.11.2016

    Добрий вечір! Я вважаю, що у першому завдані 6-го класу може бути також інший варіант. Дівчат, що подали документи може бути непарна кількість. Тоді 777 – ((123 * 2)+1) = 530. І тоді відповідь: 531 або 530.

      Андрей Оприлюднено16:05 - 21.11.2016

      Каждая вторая означает ровно 50%, это не означает что первых было 124 а вторых 123 и поэтому их было 246. Они же не станут расчитываться на 1 и 2 а потом смотреть)))))))

        Данило Оприлюднено21:41 - 22.11.2016

        1) То, что “каждая вторая” означает их четное количество – не очевидно для ученика 6 класса (такого определения нет). Если бы было сказано “половина из них”, тогда понятно что их четное количество. Но дело даже не в этом. Я не знаю как объяснить своему ученику рассмотревшему на всякий случай также и вариант когда девушек могло быть 247, за что ему сняли два балла. Он перестраховался, потому что знает что в задачах бывают ловушки. Горе от ума?? Как ему убедить на апелляции комиссию в том что он решил задачу и даже больше?
        2) Во второй задаче сказано привести набор последовательных чисел среди которых два простых. Пример приведен, но не указано какие именно простые. Минус два балла!!! Ребенок не понимает за что, ведь указание выполнено. Он знает наизусть все простые числа из первой сотни. Это же очевидно для тех кто много считает!
        3) Про монеты – ну Вы знаете, что тут скажешь! Спасибо , что Вы написали – именно на это мы и будем ссылаться на апелляции ))
        Хотелось бы Вашего мнения про оценивание в вопросе 1 и 2. Спасибо!

          Ольга Оприлюднено12:36 - 27.11.2016

          По пункту 2. Для понимания – на олимпиаде самым важным считается не ответ, а его обоснование. Причем подробное, даже то, что кажеться ребенку очевидным, надо как бы написать. Посему ребенок должен был обосновать, что приведенная последовательность именно такая, которая была в задании. То есть обязательно указать, что вот эти 2 числа прості, а остальные складені. За значительно меньшие недочеты в старших классах снимают баллы. У Вас скорее всего это первый опыт и ребенок этого просто не знал. На городе он уже этой ошибки не допустит.

      Діна Оприлюднено22:03 - 26.11.2016

      Доброго дня!
      Богдан Рубльов, я чекаю на Вашу відповідь. Дитина має знати чи правильно шукати інший варіант рішення, чи не треба гаяти час.

    Влад Оприлюднено22:15 - 20.11.2016

    Где відповіді без скачиаание підскажіть

    Саша Оприлюднено10:50 - 21.11.2016

    Навіщо щорічно в розданих учням умовах районної олімпіади писати, що ці умови і розв’язки будуть опубліковані на сайті ІППО, якщо вони там ніколи не будуть опубліковані?

      Валентин Оприлюднено11:35 - 21.11.2016

      Мабуть це питання до ІППО. 🙂

    Елена Оприлюднено17:43 - 21.11.2016

    По каким параметрам оценивается последнее задание в 6 классе? Как и за что начисляются баллы?

    Марія Оприлюднено21:35 - 21.11.2016

    а четверта задача в шостому класі некоректна. Хто може дати означення рівної частини в геометрії? а от рівної фігури чи рівновеликої – можна. Задача для звичайних дітей, що не думають глибоко, а для тих, хто сприймає завдання критично та читає уважно, знає про рівні фігури і рівновеликі, це заідання неправильно сформульоване.

      Андрей Оприлюднено22:53 - 21.11.2016

      Маша, если те дети, которые решают это задание действительно умеют думать, то логично предположить, что три фигуры должны быть равными а не равновеликими, потому что любую фигуру можно разрезать на три равновеликих). Я лично понял что надо разрезать на три равных фигуры. я решения не видел, оно не отпечаталось, но мне кажется что надо разрезать на три равных

        Татьяна Оприлюднено12:37 - 22.11.2016

        Сын сказал, что учительница в классе на вопрос по 4 задаче 6 класс ответила, что нужно разрезать на 3 части одинаковые по количеству(площади). Он так и сделал, хотя сами фигуры по форме получились не одинаковые. Ему поставили 0 за эту задачу.
        Возможно таки ответы нужно оценивать какими-то баллами.

          Андрей Оприлюднено18:06 - 22.11.2016

          Любую фигуру можно разрезать на три которые равны по площади. В шестом классе дети уже учат дробные числа и должны это понимать. Поэтому надо разрезать на три одинаковые

          Михайло Оприлюднено18:41 - 22.11.2016

          На вопросы по условию могут отвечать только ЧЛЕНЫ ЖЮРИ. Дежурные в аудитории не несут ответственности за то, что говорят участникам. По этому, рационально спрашивать только у членов жюри. Что касается этой задачи, тут очевидно нужно резать на 3 РАВНЫЕ фигуры, а не РАВНОЕЛИКИЕ. На три равновеликие фигуры можно разрезать абсолютно любую фигуру. Если бы авторы хотели написать про равенство по площади, в задаче было бы написано РАВНОВЕЛИКИЕ (и в 6-м классе написали бы в скобках “равные по площади”)

        Антоніна Оприлюднено13:27 - 22.11.2016

        В шостому класі ще не вчать геометрію, і в цьому завданні слово “рівні” зважаючи на розв’язок – не корректно, правільніше слово “однакові”, але тоді , мабудь, більшість дітей цю задачу би вирішило.

          Богдан Рубльов Оприлюднено16:29 - 22.11.2016

          Так вони і алгебру не вчать…

            Марія Оприлюднено19:59 - 22.11.2016

            і ще тоді перевіряючим варто поставити 2, бо якщо дитина розрізала на рівневеликі, а вони зарахували їй бали, то що робити? може варто переглядати умови уважніше. А взагалі після цього в мене зникло бажання готувати до олімпіади і водити туди дітей)

            Богдан Рубльов Оприлюднено21:32 - 22.11.2016

            А Ви хто і де готуєте дітей і до яких олімпіад? Якщо не секрет, звичайно

            Марія Оприлюднено21:37 - 22.11.2016

            вчитель Українського колежу імені В.О. Сухомлинського, звершила аспірантуру, пишу дисертацію. Працюю за НПП “Інтелект України”.

            Богдан Рубльов Оприлюднено00:25 - 23.11.2016

            Дякую, не бачу ніяких підстав за результатами саме цієї олімпіади припиняти роботу з дітьми, якщо це і Вам, і Вашим учням подобається. Чи минулі роки у Ваших учнів вже були значні здобутки, яких не стало цього року?

            Попов В.Е. Оприлюднено21:44 - 22.11.2016

            Дорогие родители!
            Бывают вопросы по формулировкам, но ваша цель какая? отлучить или приучить своих детей к математике? Если последнее – пожалуйста про олимпиады старайтесь только позитив

            Марія Оприлюднено21:51 - 22.11.2016

            так а хіба це не є чесним: отримувати оцінку за свою роботу справедливу? чи ми маємо вчити дітей працювати, і результату не бачити? Дітям не цікаво йти на олімпіаду і не розуміти того, де я зробив правильно, а де ще маємо працювати. Так вони можуть самостійно розв’язувати вдома

            Марія Оприлюднено00:34 - 23.11.2016

            та ні, я молодий спеціаліст, на олімпіаду ходили вперше, але сам факт…неприємно

          Юрій Оприлюднено19:13 - 22.11.2016

          Відкрийте підручник 5-го класу та знайдіть в ньому тему “Многкутники. Рівні фігури” там є відповідне означення.

          Марія Оприлюднено19:57 - 22.11.2016

          так а є інші програми, такі як “Інтелект України”, де вчать основи геометрії

        Марія Оприлюднено20:00 - 22.11.2016

        так чому б не написати фігури, а частини?? це робить умову коректною

    Татьяна Оприлюднено13:56 - 22.11.2016

    Кто знает, как подать апеляцию или хотя бы узнать, почему за правильное решение 2 задачи 6 класс ставят 6 баллов(Оболонский район).

      Андрей Оприлюднено18:08 - 22.11.2016

      6 балов, это значит что был какой то недочёт или же не объяснена какая то часть решения

    Марія Оприлюднено20:01 - 22.11.2016

    а як Вам те, що дитина в 2 задачі написала 9 чисел з десяти послідовних і отримала 0?

      Юрій Оприлюднено21:25 - 22.11.2016

      Якщо десяте число було третє просте, то 0 закономірний результат. А взагалі перевіряючі не повинні додумувати розв’язання або відповіді. Інакше додумати можна будь-що написане в роботі.
      Критерії на апеляції дізнайтеся, а потім робіть висновки.

        Марія Оприлюднено21:39 - 22.11.2016

        складене

        Марія Оприлюднено21:53 - 22.11.2016

        я згодна, але вважаю, що критерії мають іти разхом із завданнями, а не на перевірці вчителі визначають їх самі

    Марія Оприлюднено21:39 - 22.11.2016

    складене

      Ольга Оприлюднено10:24 - 23.11.2016

      Мария, недочеты при проверке работ встречаются. Для их исправления и придумали апелляцию. Мои дочки неоднократно повышали на апелляции свои баллы за ту или иную задачу.

    Маргарита Оприлюднено17:22 - 23.11.2016

    Мою работу вообще потеряли, как можно так относится к работам, я не понимаю! Столько сил, нервов на это было потрачено. Работа была подписана, после того как я её сдала я специально посмотрела, что сделают дальше, женщина прямо на работе написала работа сдана и написала время. Потом задание № 3 меня поразило, почему когда в задаче сказано что нужно 5 раз перевернуть монеты, они переворачивают 7 раз?! Задание № 4, нам сказали что наверняка мы не учили этой темы (что мы и подтвердили), а потом сказали пишите как знаете. ( 6 класс)

      Гольцов Ілля Оприлюднено19:10 - 24.11.2016

      Принцип “это мы не проходили, это нам не задавали” работает лишь в стенах школы. По олимпиадам четкой программы нету, если ребенок в 5 классе знает анализ, то имеет полное право его применить при решении. К тому же, очень часто случается, что задача, на первый взгляд решаемая лишь с применением каких-то сверхсложных приемов, на самом деле имеет достаточно простое решение, главное додуматься, где модно схитрить. А по поводу потерянной работы, поймите, мы не имеем никакого отношения к проверке и/или шифровке. Это просто сайт, который знают очень много людей, интересующихся математическими соревнованиями.

        Маргарита Оприлюднено19:12 - 25.11.2016

        Илья я все понимаю, но нам так сказали! И с этого можно сделать выводы, я ездила на районные олимпиады не один раз, а 4, и про то что вы сказали я знаю…Но, я это написала никак не с целью понизить Вашу репутацию и т.п. Я веду к тому что из 27 тетрадей потерялась именно одна, и я лично за эти года и за эти олимпиады знаю достаточно много нюансов. Я просто обратила внимание всех на то что к работам отнеслись без ответственности, а помимо этого рассказала как все происходило. По поводу 5 класс я с Вами согласна, если присутствуют такие элементарные способности то конечно можно схитрить.

          Гольцов Ілля Оприлюднено22:37 - 25.11.2016

          Да, к сожалению, действительно случаются потери ученических работ. Однако тетрадь могла потеряться не одна из 27, а вероятнее всего 1 из >150. Почти невозможно проследить за таким огромным количеством работ, особенно учитывая, что приблизительно столько же работ и в остальных параллелях.

    Богдан Рубльов Оприлюднено19:22 - 23.11.2016

    Краще скажіть, що не варто більше ходити на олімпіади з математики…

      Богдан Рубльов Оприлюднено19:46 - 23.11.2016

      Хто сказав, що я образився? Я думаю, що купа студентів ПТУ має зрозуміти Ваше ставлення до них і Вашу некоректну оцінку їхнього існування та зробіть висновки.
      А я особисто надто старий і надто давно цим займаюся, щоб це мене заділо…

        Богдан Рубльов Оприлюднено17:34 - 24.11.2016

        Ну дякую, за оцінку нашого колективу, як колективу ПТУ, тим паче, що ми все добре пам’ятаємо, де що і як, це по-перше. По-друге, з більш як 6000 учасників районної олімпіади в Києві умову не зрозуміли одиниці, на жаль вони виявились дуже активними. Було б розумним рішення анулювати саме ці поодинокі роботи, але, знову таки, на жаль, ми не маємо відношення до перевірки…, принаймні ІІ етапу

        Татьяна Оприлюднено00:08 - 25.11.2016

        Мені здається, що питання не в тому хто, як зрозумів цю задачу. У даному випадку задача так сформульована, що вірна відповідь на неі (якщо гарно вчитатись і задуматись ) – ні. Діти не повинні вгадувати, що малось на увазі. Багато хто з них дав відровідь – ні, це видно по отриманих балах.

          Богдан Рубльов Оприлюднено17:41 - 25.11.2016

          Це Ви про яку задачу?

        Егор Оприлюднено20:39 - 25.11.2016

        Задача с копейками. Расположим их по кругу. Перевернем первые пять монет (1,2,3,4,5). Потом перевернем следующие пять монет (2,3,4,5,6) и так далее. После семи таких операций мы достигнем желаемого результата.

        Егор Оприлюднено13:29 - 26.11.2016

        В условии спрашивается, можем ли мы за некоторое количество таких операций достичь того, чтоб все монеты были перевернуты. Я написал способ, которым мы достигаем этого через 7 операций.

        Триббл Оприлюднено14:58 - 26.11.2016

        В условии обязательно должно было быть “Проверьте, правда ли, что если перевернуть задачи 7 раз по такому алгоритму, то условие будет выполнено”. А то какое-то слишком большое преимущество даётся некоторым детям.

      Гольцов Ілля Оприлюднено19:13 - 24.11.2016

      Ну и что такого страшного в результатах. Наоборот, олимпиады – это гораздо более лучший показатель для школ, чем ЗНО. Ну и растим мы никого иного, как будущее украинской математики

    Марія Оприлюднено22:28 - 23.11.2016

    ми теж пирудемо, і готуватись будемо вже зараз, але хотілося би, щоб після результатів і олімпіади самої діти розуміли, що працювати треба краще, а не комусь іншому треба працювати по-іншому, або від мене нічого н залежить там…. Ще проаналізувала результати, та зрозуміла, що якби завдання чотири було сформульовано коректно (і мовчу про третє), то серед моїх учнів було би третє місце)

      Лена Оприлюднено07:08 - 24.11.2016

      Главное для детей, как вы им это преподнесете. Будете говорить вам не доставили балы и дети расстроятся. Будете говорить: “Мы будем готовится и выступим лучше” – будет другой результат. Учитель должен ученику давать веру в себя, а не говорить, что нас засудили.

        Марія Оприлюднено18:29 - 27.11.2016

        так, але в дітей мами-тата можуть бути математиками, що тоді я їм маю говорити? взагалі люблю об’єктивність, і в олімпіаді це теж важливо. Діти готуються, вірять дорослим, а виходить, що хтось з розробників-організаторів-журі ставиться до неї менш відповідально, ніж діти.

          Ольга Оприлюднено20:52 - 27.11.2016

          У меня правило – “не знаешь, что сказать – говори правду” :))) Ну скажите, что задания были сформулированы не совсем понятно. Никого не засудили – всем одинаково оценили одинаковые решения. Лучше написали те, кто ходит на олимпиады с 4 класса – им было более понятны и условия и то, как надо объяснять решения. Они уже не делали ошибок, которые сделали те, кто пришли первый раз. Но у тех, кто пришел впервые, еще все-все впереди. Вон городская скоро. Опыт и еще раз опыт и все получиться. :))

    Марія Оприлюднено22:28 - 23.11.2016

    прийдемо, перепрошую)

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.