brand

Математичний занзібар для 4—6 класів: умови, розв’язки та результати

Математичний занзібар для 4—6 класів: умови, розв’язки та результати

Умови та розв’язки

Результати 4 клас

Результати 5 клас

Результати 6 клас

Zarina

    9 коментарів

    Юлия Оприлюднено19:43 - 02.10.2016

    Доброго дня!
    Прошу перевірити наявність зарахованної відповіді 7 задачі у команди Лідер3 (Ломоносов)
    Дякую!

    Інна Оприлюднено15:03 - 03.10.2016

    Доброго дня!
    Прошу перевірити наявність зарахованної відповіді 6 задачі, та незарахованої 4задачі у команди гімназіяN178-1 (5клас)
    Дякую!

    Данило Оприлюднено16:02 - 03.10.2016

    Доброго дня!
    Прошу перевірити наявність відповіді у 11 задачі, та правильність відповіді у задачі 10 команди ліцею 208: 208-3 (5 клас)
    Дякую!

    Наталья Оприлюднено17:17 - 03.10.2016

    Добрый день.
    В условии задачи 13 для 6 класса на листиках, выданных детям, была допущена ошибка. В задаче на листиках нужно найти значение выражения (2016!) : (1008!). А согласно приведенному решению, нужно было найти значение выражения (2016!) : (2014!).
    Скажите пожалуйста, каким образом трем командам, занявшим 2,4 и 5 места, удалось решить эти задачи правильно? Как такое может быть?
    Даже при правильных условиях у части команд, справедливо будет эту задачу не засчитыаать никому, т.к. минус 1 балл команды могли получить именно из-за неправильных условий.
    К сожалению, тут нет возможности прикрепить скан заданий. При необходимости вышлю на почту.

      Богдан Рубльов Оприлюднено19:38 - 03.10.2016

      Я взагалі не зрозумів про що мова. Може хтось розтлумачить?

        Інна Оприлюднено20:30 - 03.10.2016

        Добрий вечір!
        Стосовно 5 класу гімназії178-1. Діти кажуть що здавали відповідь на 4 задачу (0,1,3,4,5,6) але вона не зарахована. А в 6 задачі була відповідь 91 та 10, це начебто право на відповідь, а зараховано -1бал. Чи можна перевірити їх відповіді. Ми всі люди і помилка могла статися з обох боків.
        З повагою, Інна.

        Наталья Оприлюднено21:27 - 03.10.2016

        Чтобы объяснить суть, проще всего привести условия задачи с листика. выданного детям.
        Задача № 13 (6 класс)

        Для натурального числа n визначимо дію “факторіал” (“!”) за таким правилом: n! = 1*2*3*…*n, тобто це є добуток усіх чисел від 1 до n, наприклад, 4!=1*2*3*4, 7!=1*2*3*4*5*6*7. Для парного натурального числа n визначемо дію “подвійний факторіал” (“!!”) за таким правилом: n!! = 2*4*6*…*n, тобто це є добуток парних чисел від 1 до n, наприклад, 6!!=2*4*6, 10!!=2*4*6*8*10.
        Обчисліть значення виразу (2016!!):(1008!)

          Наталья Оприлюднено21:31 - 03.10.2016

          Извиняюсь, ошибки в условиях не было. Были задачи с факториалом в 5 и 6 классах. И там, и там под номером 13. Ответ не там посмотрели

    Богдан Рубльов Оприлюднено18:03 - 06.10.2016

    Одразу про 2 моменти.
    Перший, про помилку в умовах за 6-й клас, якої не було. Спочатку написані пару бурхливих повідомлень. а далі коротеньке – “Извиняюсь”. Вибачення прийняті, але будьте уважними перед тим, як в чомусь звинувачувати. Бо це забирає нервові клітини та чкс у організаторів, як і пошук “чорної кицьки в кімнаті, де її немає”.
    Другий, про наявність відповіді та розв’язання задач у деяких команд. За правилами занзібару команди мали написати назву команди та відповідь. При відсутності назви чи неправильній відповіді ставилися відповідні оцінки. Сподіваюся, що наступного разу діти будуть уважнішими, якщо правильно розв’яжуть задачки.

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.