brand

Підсумки олімпіади з теорії чисел

Підсумки олімпіади з теорії чисел

Попередні підсумки

Нижче будуть наведені результати тих учасників, що зголосилися написати цю олімпіаду. Звичайно, що вони виявилися у порівнянні із стандартними олімпіадами «не дуже вражаючі». Але я не бачу в цьому нічого особливого.

Ця олімпіада задумувалася одночасно як масова та вишукана. Масовість малася не загальна кількість учасників, а кількість наших регіонів (областей, міст тощо). Справа в тому, що на всеукраїнській олімпіаді у кожній паралелі беруть участь від 30 до 50 школярів. Уявіть собі регіон, який відряджає на IV етап Всеукраїнської олімпіади 5-7 учнів. За ці місця в регіоні з ними конкурують ще 10-15 учнів. Саме на цю аудиторію і була розрахована тематична олімпіада. Просто щоб учні зайвий раз позмагалися на найвищому рівні, а крім того була й така мета. Дуже часто останні задачі на IV етапі викликають у більшості учасників повне нерозуміння, як їх розв’язувати. Саме на такого рівня завдання були й запропоновані на тематичній олімпіаді. Не було такої мети, щоб усі масово зробили по 3-4 задачі. А найкращі – усі 5 і за півтори години до завершення олімпіади здали роботи.

Якщо когось з учасників зовсім розстроїв показаний результат – дуже шкода. Треба вміти знаходити позитивні моменти навіть у такому. На сайті наведені повні розв’язання цих задач. А тому користь вже в тому, що ви уважно самі або з вчителем розберете усі розв’язання. це повинно принести свою користь.

Результати ТЧ

 Про наступні тематичні олімпіади

 У мене в планах продовжити проводити наступні тематичні олімпіади у такому ж самому форматі. Але можливо є інша думка. Тоді можете запропонувати свій підхід, який би зміг зробити ці олімпіади більш популярними. Ще раз наголошую, що ідея їх проведення – ознайомити олімпіадників з різними типами складних задач дами до їх відповідної тематики, з різноманітними підходами до їх розв’язання. ну й врешті решт хоч заочно позмагатися зі своїми прямими майбутніми конкурентами з різних регіонів.

Як варіант (мені особисто він не дуже до вподоби), можна підготувати текст з 7 задач у кожній паралелі. При цьому перші 2 задачі будуть зовсім прості, рівня 2-3 задачі ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади. При цьому у загальному заліку ці перші дві задачі не враховуватимуться. Таким чином той, хто як і раніше хоче приймати участь у запланованому заході, що орієнтується на найвищий рівень завдань, перші дві задачі просто ігнорує. Той, кому ідея предметних олімпіад прийшлася до вподоби, але рівень підготовки робить дещо марним витрату часу на такі складні задачі, буде розв’язувати перші 5 задач. І підсумок цієї олімпіади буде проводитись лише серед таких учасників.

Але усі обговорення можливі, якщо від вас буде зворотній зв’язок та конкретні побажання. Я маю на увазі і вчителів, і учасників.

 Тематична олімпіада з алгебри

Ця олімпіада запланована на неділю 29 листопада, з 10.00 по 14.00

 Дати інших Київських заходів

Якщо нас не виженуть з університету внаслідок сьогоднішнього інциденту із пожежею та задимленням (до речі, хто в курсі, що саме відбулося – відгукніться, будь ласка), то 2-й та 3-й тури Київського турніру заплановані на 15 листопада та 20 грудня.

Нагадую, що з 25 по 31 жовтня триватиме відбір на міжнародні олімпіади, реєстрація на нього завершується 20 жовтня. З 31 жовтня по 7 листопада пройде Всеукраїнський турнір математичних боїв, реєстрація на який завершується 23 жовтня. Будь ласка, своєчасно реєструйтеся.

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

Zarina

    4 коментарі

    Таїсія Оприлюднено22:42 - 12.10.2015

    Наскільки мені відомо, загорілася проводка. Я у цей час знаходилася у коридорі, сусідньому до найбільш задимленого, й мені про це повідомив чи хтось з людей, які намагалися ліквідувати цю проблему чи хтось інший. Я чомусь не пам’ятаю

    Таїсія Оприлюднено22:56 - 12.10.2015

    Але хіба у цьому є вина учасників, організаторів чи спостерігачів? Не думаю.

    Богдан Рубльов Оприлюднено19:47 - 13.10.2015

    Стосовно апеляції олімпіади з теорії чисел. Журі в місті Києві вирішило не проводити її як масову акцію, але просимо усіх, хто вважає, що його робота по деяких задачах оцінена невірно, написати про це тут на сайті в коментарях. Тоді журі без вашої участі ще раз перевірить ці задачі і прийме остаточне рішення. Якщо хтось з журі з регіонів вирішить зробити аналогічно, то також організуйте аналогічну процедуру. На все виділяємо термін до 22 жовтня. Після 23 жовтня ми виправимо результати, якщо будуть зміни, і підведемо остаточні підсумки та розподіл місць.

    Ілля Бабієнко Оприлюднено21:18 - 13.10.2015

    Прошу переглянути результати по задачах 2 та 3 в роботі учня 11 класу Бабієнка Іллі. На мою думку згідно з критеріями обидві задачі розв’язані повністю.

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.