Alisa
Богдан Оприлюднено10:32 - 26.03.2015
…А додаткові бали навіть менші за підготовчі курси… Хоч ще не пізно внести зміни до Закону – розділити особливі успіхи і підготовчі – підготовчі-0-5 відсотків; за особливі успіхи конкретно (це держава повинна встановлювати , а не ВНЗ) 5,6,7 відсотків максимального конкурсного бала відповідно за дипломи ІІІ,ІІ,І ступенів. І це не буде впливати на процес вступу цього року для всіх інших. А Комітет ВР займається минулорічними сертифікатами (з/п 2335), а не цим важливим питанням. Бо за що зараз змагались (в Бангкок не всі поїдуть)? В бюджеті додають 1 млн. на олімпіади, а реальний результат для дітей для вступу зменшують. Такі чиновники освітні…. Хто підтримує,- приєднуйтесь.
Максим Оприлюднено20:35 - 29.03.2015
Напишіть відкритого листа на ім’я Квіта/Гриневич. В листі також можна зазначити, що “олімпіадні” діти більше часу витрачають на профільний предмет і мають менше часу на підготовку до ЗНО з непрофільних дисциплін. Контакти батьків дітей, що активно змагаються у вас є. Також можна вийти на хіміків/фізиків/біологів і т.д. Ми підпишемося під цим листом. Також можна організувати зустріч активних батьків/вчителів/тренерів з міністром освіти чи з комітетом з питань освіти та науки ВРУ. Головне не опускати руки. Вода камінь точить!
Богдан Оприлюднено08:05 - 09.04.2015
Направив рекомендованим листом пропозиції до Л.Гриневич, так як вона є автором цих поправок до проекту закону. Хто бажає долучитись, звертайтесь до мене по dvv56@ukr.net за текстом.
Александр Оприлюднено19:00 - 27.03.2015
Добрый вечер! А когда же все таки будут результаты? Украине, конечно, Слава! Но хотелось бы посмотреть, чем закончилась 55-я Всеукраинская олимпиада по математике.
Владимир Оприлюднено13:35 - 29.03.2015
Задачу 8.2 можно решить вообще без желтых монет, и в таком варианте она была бы более “олимпиадной”.
Владимир Оприлюднено00:41 - 30.03.2015
Имеется 5 монет. Одну откладываем (монета Х) и взвешиваем две пары.
Случай 1: одна чаша перевесила. Тогда имеем две условно легкие монеты (Л1 и Л2) и условно тажелые (Т1 и Т2). Все возможные варианты сведены в таблицу. ИТ – истинно тяжелая монета, ИЛ – истинно легкая, Н – настоящая.
Л1 Л2 Т1 Т2 Х
1. ИЛ Н ИТ Н Н
2. ИЛ Н Н ИТ Н
3. ИЛ Н Н Н ИТ
4. Н ИЛ ИТ Н Н
5. Н ИЛ Н ИТ Н
6. Н ИЛ Н Н ИТ
7 Н Н ИТ Н ИЛ
8. Н Н Н ИТ ИЛ
Второе взвешивание Т1 ? Т2. Если Т1>Т2, то подтверждаются варианты 1, 4, 7. Если Т1<Т2, – варианты 2, 5, 8. Если Т1=Т2, – варианты 3, 6.
Третьтм взвешиванием Л1 ? Л2 находим конкретный вариант.
Случай 2. При вервом взвешивании – равновесие. Тогда обе искомые монеты на одной чаше. Два раздельных взвешивания содержимого каждой чаши дают результат.
Володимир М Оприлюднено09:21 - 31.03.2015
В журналі ” Квант № 6 1983 ” в розділі “Задачник Кванта “поміщено таку задачу :Из точки M, расположенной внутри равностороннего треугольника ABC, опущены перпендикуляры MX,MY и MZ на его стороны. Докажите,что сумма векторов MX+MY+MZ равна вектору 3/2MO где O -центр треугольника ABC.(задача № 807а, автор ПрасоловВ.В).
Якщо врахувати що 3MO=MA+MB+MC,то 2MX+2MY+2MZ=MA+MB+MC .Одержали умову задачі 10.2 що пропонувалась на олімпіаді . Тобто по суті задачі 10.2 і задача 807а)-це одна і та сама задача.Мабуть на олімпіадах такого високого рівня не повинно бути відомих задач -адже це ставить учасників змагання в нерівні умови….
12 коментарів