brand

Остаточнi результати другого туру ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіди в м. Києві

Остаточнi результати другого туру ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіди в м. Києві

Остаточнi результати другого туру в м. Києві,
Завантажити умови та розвя’зання 2 туру

Критерiї оцiнювання:
Критерiї 7 клас;
Критерiї 8 клас;
Критерiї 9 клас;
Критерiї 10 клас;
Критерiї 11 клас.

Alisa

    43 коментарі

    Михайло Оприлюднено17:01 - 24.01.2015

    Здравствуйте, а когда будут результаты?

    Илья Оприлюднено17:01 - 24.01.2015

    Коли результати і розподіл місць?

    Таїсія Оприлюднено19:23 - 24.01.2015

    Тобто, результати очікувати у вівторок-середу?

      Илья Оприлюднено20:18 - 24.01.2015

      Скоріше за все результати будуть сьогодні.А ось критерії та місця!

    Влада Оприлюднено20:30 - 24.01.2015

    Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи всі учасники, що пройшли у другий тур, отримують призові місця? Дякую.

    Андрій Оприлюднено21:57 - 24.01.2015

    Чи можлива апелляція результатів в заочній формі?

    Андрій Оприлюднено21:57 - 24.01.2015

    Чи можлива апелляція в заочній формі?

    Антонина Оприлюднено22:21 - 24.01.2015

    Підкажіть ,будь ласка,який відсоток учнів 8х класів проходить для подальшого відбору?

      Илья Оприлюднено22:49 - 24.01.2015

      Все1-2 места

      Евгений Диомидов Оприлюднено01:01 - 25.01.2015

      Мне кажется, если на апелляции ничего не поменяется, проходной балл будет 34.

        Илья Оприлюднено10:30 - 25.01.2015

        Для каких класов?

    Илья Оприлюднено22:24 - 24.01.2015

    Коли будуть критерії.

    Макс Оприлюднено23:19 - 24.01.2015

    1 місце/2 місце/3 місце= 1/2/3?
    Критерії коли вивісять?

      Илья Оприлюднено23:41 - 24.01.2015

      Макс все кто прошли во второй тур имеют место

      Евгений Диомидов Оприлюднено01:04 - 25.01.2015

      Должны появится сегодня.

    Ілона Оприлюднено11:30 - 25.01.2015

    Добрий день!Коли будуть критерії оцінювання?

    Олексій Оприлюднено16:03 - 25.01.2015

    Доброго дня!
    Чи не підкажете, як можна ознайомитися із роботою та чернеткою учасника ІІ туру (мого сина)?

      Віталій Оприлюднено17:30 - 25.01.2015

      Приходьте на апеляцію.

      Евгений Диомидов Оприлюднено18:02 - 25.01.2015

      Вам – напевно ніяк. Вашому сину – на апеляції. Але майте на увазі що чернетка зазвичай не перевіряється.

    Нікіта Оприлюднено17:54 - 25.01.2015

    Можливо, я щось не так зрозумів, але що означає “3 б. – доведення, що немає дільників у проміжку [m^2-2m; m^2+2m]” у критеріях задач 11,3 та 10,4 , якщо в цьому і полягала задача – довести, що там нема дільників?

    Олександр Оприлюднено19:42 - 25.01.2015

    Чому критерії до задачі 11.4 є неповними?

      Евгений Диомидов Оприлюднено21:07 - 26.01.2015

      Тому що комусь було ліньки дописати стандартний і абсолютно неінформативний критерій “7 – повний розв’язок”. Я не бачу у цьому великої проблеми.

    Павло Оприлюднено17:33 - 26.01.2015

    Добрий вечір.
    Задача 10.3 відповідь неправильна там повино бути округлення до верху, бо він спочатку програє потім пропускає.
    Наприклад турнір:
    1-ий програє 2-ому
    2-ий програє 3-ому
    3-ий програє 1-ому
    Тоді за формулою в розв’язках отримуєм програшів третього [1/2]=0
    А повино бути 1.

      Евгений Диомидов Оприлюднено21:17 - 26.01.2015

      Читайте уважніше: “найменше ціле, що не менше за число L”, тобто округлення йде вгору. Який ідіот вирішив позначати стелю підлогою – це вже інше питання…

    Павло Оприлюднено17:36 - 26.01.2015

    Ще ціла частина від -pi -4 а не -3 (10.3)

    Михаил Оприлюднено17:40 - 27.01.2015

    А когда будут окончательные результаты?

    Антонина Оприлюднено20:18 - 27.01.2015

    Пыдкажіть, будь ласка,прохідний бал 34-не змінився ?

      Илья Оприлюднено22:16 - 27.01.2015

      Проходять 1-2 місця.

    Москальков Антон Оприлюднено21:01 - 27.01.2015

    Доброго вечора!

    Звертається до Вас учасник олімпіади (7 клас) – Москальков Антон.

    На сьогоднішній апеляції мені за 2 задачу було підвищено кількість набраних балів з “1” на “5”. На жаль в таблиці остаточних результатів це не було відображено. Прохання розглянути це питання і відкорегувати таблицю.

    Дякую.

    Сулейманова Дiaна Оприлюднено09:00 - 28.01.2015

    В окончательных результатах мне не подняли отопеллированый балл. Из-за этого недоразумения я не попадаю во второе место. Прошу помочь.

    Іванна Оприлюднено19:31 - 28.01.2015

    Хто пройшов на відбори?

      Егор Оприлюднено07:50 - 29.01.2015

      Перші другі місця

    Наталія Оприлюднено20:04 - 28.01.2015

    Вибачте, шановні судді, але ЯК це може статися, що “підвищено кількість набраних балів з “1” на “5”, і це за одну задачу?! Ні в якому разі не ставлю під сумнів якість рішення конкретного коментатора, це не єдиний випадок. Але як це може статися? Судді не роздивилися відповідь до апеляціі? Чи не були знайомі з критеріями? Чи на апеляціі учень сказав якісь чудові слова? Чи ще щось…? Пояніть, будь ласка. Я можу зрозуміти відстояний 1 бал, або 2 – це природньо, але з 1 на 5 – це питання до компетентності перевіряючого?

      Антон Оприлюднено21:20 - 28.01.2015

      Перевірити близько 300 робіт за один день порівняно небагатьом членам журі – це надзвичайна праця. Зрозуміло, що через це члени журі втомлюються і їм легко не помітити вірного факту, вказаного в роботі, особливо, враховуючи, як оформлюють роботи більшість учасників (та і я сам інколи). Це ні в якому разі не свідчить про некомпетентність журі.

      Богдан Рубльов Оприлюднено22:07 - 28.01.2015

      Вот таким людям, забывшим о совести и сострадании к ближним, не замечающих своих недостатков, но критикующих других людей, Иисус Христос сказал: “Не судите, да не судимы будете”.

      Данил Оприлюднено22:11 - 28.01.2015

      Если Вы хоть раз читали детские работы, то знаете 1) как непонятно мысли могут быть сформулированы 2) какой плохой может быть почерк 3) в каком углу тетради может быть написано необходимое утверждение.

      Олег Оприлюднено15:08 - 01.02.2015

      Можете розглядати данний випадок як тест на впевненість у своїх знаннях. Якщо серйозно – саме для таких випадків і існує апеляція. А житті ще не раз доведеться змагатися за те що вам видається очевидним.

    антон Оприлюднено22:33 - 28.01.2015

    Я учень 7 класу Антон Холодар. Хворію з високою температурою. Не зміг прийти на апеляцію. В першій задачі я написав правильно16+16+16+4+2+1=55. Оцінили це в 5 балів. Оцінили неправильно. Але я обов”язково прийду в наступному році! Оцінка несправедлива!!!!

      Богдан Рубльов Оприлюднено11:49 - 29.01.2015

      Я з Вами згоден, за необгрунтовану відповідь Ви повинні були отримати не 5, а 3 бали. Оцінку би виправили на справедливу у 3 бали, якби підняли роботу на апеляції. Отож чекаємо Вас наступного року.

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.