Alisa
Влада Оприлюднено20:30 - 24.01.2015
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи всі учасники, що пройшли у другий тур, отримують призові місця? Дякую.
Антонина Оприлюднено22:21 - 24.01.2015
Підкажіть ,будь ласка,який відсоток учнів 8х класів проходить для подальшого відбору?
Евгений Диомидов Оприлюднено01:01 - 25.01.2015
Мне кажется, если на апелляции ничего не поменяется, проходной балл будет 34.
Олексій Оприлюднено16:03 - 25.01.2015
Доброго дня!
Чи не підкажете, як можна ознайомитися із роботою та чернеткою учасника ІІ туру (мого сина)?
Нікіта Оприлюднено17:54 - 25.01.2015
Можливо, я щось не так зрозумів, але що означає “3 б. – доведення, що немає дільників у проміжку [m^2-2m; m^2+2m]” у критеріях задач 11,3 та 10,4 , якщо в цьому і полягала задача – довести, що там нема дільників?
Павло Оприлюднено17:33 - 26.01.2015
Добрий вечір.
Задача 10.3 відповідь неправильна там повино бути округлення до верху, бо він спочатку програє потім пропускає.
Наприклад турнір:
1-ий програє 2-ому
2-ий програє 3-ому
3-ий програє 1-ому
Тоді за формулою в розв’язках отримуєм програшів третього [1/2]=0
А повино бути 1.
Москальков Антон Оприлюднено21:01 - 27.01.2015
Доброго вечора!
Звертається до Вас учасник олімпіади (7 клас) – Москальков Антон.
На сьогоднішній апеляції мені за 2 задачу було підвищено кількість набраних балів з “1” на “5”. На жаль в таблиці остаточних результатів це не було відображено. Прохання розглянути це питання і відкорегувати таблицю.
Дякую.
Сулейманова Дiaна Оприлюднено09:00 - 28.01.2015
В окончательных результатах мне не подняли отопеллированый балл. Из-за этого недоразумения я не попадаю во второе место. Прошу помочь.
Наталія Оприлюднено20:04 - 28.01.2015
Вибачте, шановні судді, але ЯК це може статися, що “підвищено кількість набраних балів з “1” на “5”, і це за одну задачу?! Ні в якому разі не ставлю під сумнів якість рішення конкретного коментатора, це не єдиний випадок. Але як це може статися? Судді не роздивилися відповідь до апеляціі? Чи не були знайомі з критеріями? Чи на апеляціі учень сказав якісь чудові слова? Чи ще щось…? Пояніть, будь ласка. Я можу зрозуміти відстояний 1 бал, або 2 – це природньо, але з 1 на 5 – це питання до компетентності перевіряючого?
Антон Оприлюднено21:20 - 28.01.2015
Перевірити близько 300 робіт за один день порівняно небагатьом членам журі – це надзвичайна праця. Зрозуміло, що через це члени журі втомлюються і їм легко не помітити вірного факту, вказаного в роботі, особливо, враховуючи, як оформлюють роботи більшість учасників (та і я сам інколи). Це ні в якому разі не свідчить про некомпетентність журі.
антон Оприлюднено22:33 - 28.01.2015
Я учень 7 класу Антон Холодар. Хворію з високою температурою. Не зміг прийти на апеляцію. В першій задачі я написав правильно16+16+16+4+2+1=55. Оцінили це в 5 балів. Оцінили неправильно. Але я обов”язково прийду в наступному році! Оцінка несправедлива!!!!
43 коментарі