brand

Рішення журі та розподіл по аудиторіях учасників II туру Київської міської олімпіади

Рішення журі та розподіл по аудиторіях учасників II туру Київської міської олімпіади

Другий тур міської олімпіади відбудеться у суботу 24 січня 2015 року о 10:00. За адресою пр-т. Тичини 17 (Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету ім. Б. Д. Грінченка)

Завантажити розподіл по аудиторіях

Рішення журі Київської міської олімпіади

Нагадаємо головний принцип рішень журі – ті питання, які не виносяться на обговорення залишаються без змін, тобто працюють правила, принципи, засади минулих років. Тому, хто вважає, що окрім наведених нижче питань, що були обговорені, є ще предмет для розмови, то ви повинні нагадати про це, і питання буде обговорене на заключному засіданні журі у вівторок 27 лютого після апеляції.

А тепер детально про рішення журі.

  1. Дати відбору на IV етап 

Затверджені дати проведення відбору на IV етап Всеукраїнської олімпіади в місті Києві – це неділі 8, 15 та 22 лютого. Відбір буде проведений у ліцеї «Лідер», оскільки Київський національний університет імені Тараса Шевченка (традиційне місце проведення відбору останні роки) на зимових канікулах. Початок о 10:00. Апеляції будуть проведені там же, але їх дати будуть ще уточнені. Їх, як завжди, заплановано 2 – після 1-2 турів, та після останнього туру.

Прохання до членів журі, хто може допомогти у перевірці робіт відгукнутися або тут на сайті, або персонально повідомити Данила Хілька чи Богдана Рубльова, у які саме дні можна чекати на вашу допомогу.

  1. Уточнення правил відбору на IV етап 

Тепер стосовно самих відборів на IV етап Всеукраїнської олімпіади. Цього року у нас команда буде мати 13 представників. 9 за загальним рейтингом, 3 за перші місця на минулорічній Всеукраїнській олімпіаді та ще 1 місце за інтернет-олімпіаду. Більш детально про це поговоримо напередодні відбору, але коротенько нагадаємо ситуацію, що склалася.

По 8 класу будуть розіграні два обов’язкових місця.

По 9 класу одне місце зайняв Тригуб (переможець минулорічного IV етапу), а тому є ще рівно одне обов’язкове місце.

По 10 класу аналогічна ситуація, де одне місце зайняв Скибицький (переможець минулорічного IV етапу), а тому є ще рівно одне обов’язкове місце.

По 11 класу місце у команді мають Альохіна, Хотяїнцева та Яковлєв, як учасники відбору на ІМО минулого року. Тому у цій паралелі обов’язкових місць немає.

Тому на загальний «конкурс» залишилось рівно 3 місця, на які у рівних засадах претендують учасники з кожного класу.

Тому було прийняте рішення, як враховувати у такому конкурсі учасників, які виступають не за свої паралелі. Зазвичай це відбувається у випадках, коли хтось хоче змагатися за 11-й клас, але не факт, що колись не трапиться інша ситуація, наприклад учень 8-го класу за 9-й, або ще щось на кшталт такого. Учень, який має за результатами минулого року має персональне місце в команді, забирає місце у своїй паралелі не залежно від того, у якій паралелі він змагається. Тобто, цього року, навіть якщо Тригуб чи Скибицький будуть далі виступати за паралель 11 класу, додаткові обов’язкові місця в їх паралелі не з’являться. Якщо у більш високій паралелі буде змагатися людина, що не має персонального місця, то він буде боротися і за обов’язкові місця у цій більш високій паралелі (з останніх нагадаємо приклад Діомідова, коли він навчався у 10 класі).

Відповідно до правил відбору на IV етап в Києві можливе проведення 4-го (додаткового туру) за результатами відбору, якщо учасники показали «однаковий» результат за правилами проведення. Журі затвердило «Алгоритм визначення тих, хто попадає у додатковий тур», що були розроблені Богданом Ківвою. І алгоритм, і його реалізація скоро з’являться на сайті в розділі «Накази, правила, преса». Усі бажаючі зможуть з ними ознайомитись. При необхідності висловити запитання, побажання, зауваження, які можуть бути враховані вже цього року (якщо це буде до 27 січня) або наступного року.

Так само журі прийняло рішення, що 2 тур Київської олімпіади буде всередині відбору мати рівні права у порівнянні з іншими турами. Нагадаю, що минулі роки, цей результат не міг бути не врахований у сумі кращих 3-х турів. З цього року – це припустимо. 2 тур Київської олімпіади буде складатися так само з 4-х задач, як і кожний тур відбору.

  1. Загальні питання 

Цього року районна олімпіада виявилась дещо більш складною, ніж на те розраховували учасники та вчителі. Організатори так само не очікували, що все вийде так складно для дітей, безумовно ми це врахуємо. Але дуже багато клопоту нам задає те, що дуже важко скласти задачі з геометрії у 6-8 класи. Особливо ускладнює це питання той факт, що різні школи навчаються за різними підручниками з геометрії. Ми притримуємось послідовності викладення матеріалу за підручниками «Мерзляка, …». Якщо враховувати усі підручники та порядок викладення матеріалу в них усіх, то взагалі у 7 класі не можна дати на районній олімпіаді, що проходить наприкінці листопаду, жодної нової теми у порівнянні з 6 класом. Ми вважаємо це недоречним…З іншого боку районна олімпіада повинна підказати її учасникам, наскільки вони готові до участі саме в олімпіадних змаганнях. Чи варто, не ставши призером районної олімпіади, йти на змагання більш високого рівня.

Для збільшення кількісного складу команди Києва на IV етап Всеукраїнської олімпіади голова журі просить приймати участь в інтернет-олімпіаді усіх найпотужніших учасників від Києва, як це роблять учні з Харкова. Зрозуміло, що ці наші найкращі учасники здебільшого або мають вже персональне місце, або впевнені, що його виборють внаслідок відбору. Примусити ми їх не маємо права, тому це просто прохання до наших найкращих математиків подумати про своїх товаришів, яким вони можуть такими діями допомогти попасти на IV етап. Принаймні, призери ІМО Смирнов, Дубова не вважали якімсь приниженням участь в інтернет-олімпіаді і вибороли разом з іншими харків’янами купу додаткових місць для свого регіону.

Також прохання до учасників олімпіад і особливо для членів журі та вчителів – уважно слідкувати за повідомленнями на сайті. Зауваження стосовно сайту, що були висловлені ми будемо якнайшвидше врахувати та виправити. Але й випадки, коли учасники олімпіади дзвонять голові журі з питанням «А коли у нас олімпіада», «Куди і коли мені приходити», «Де і коли апеляція» тощо я вважаю недоречними. Так само і випадки, що члени журі не знають про дати олімпіади, або про те, що вони призначені заступниками старих по паралелі і повинні допомагати з 10:00 під час проведення олімпіади так само виглядають абсурдно. Сайт був створений для зручного і оперативного розповсюдження інформації, я б хотів, щоб усі наші члени олімпіадного руху (учасники, члени журі, вчителі, керівники гуртків тощо) принаймні раз на день заглядали сюди, чи не з’явилося для вас щось нового та цікавого. Так само ви можете тут залишати свої побажання та пропозиції. Це стосується також нових фахівців, які хочуть долучитись до наших змагань в якості членів журі, спонсорів, організаторів тощо.

  1. Про реєстрацію на Київську олімпіаду 

Про реєстрацію на Київську олімпіаду. Журі прийняло рішення залишити Київську міську олімпіаду відкритою, але зробити більш впорядкованою участь в ній.

УСІ УЧАСНИКИ, ЩО НЕ ПОТРАПИЛИ В ЗАЯВКУ РАЙОНА, ЯК ПЕРЕМОЖЕЦЬ ОЛІМПІАДИ ІІ ЕТАПУ, ПОВИННІ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ САМОСТІЙНО У СТРОГО ВІДВЕДЕНИЙ ТЕРМІН!

Це термін буде завершуватись за 1 тиждень до дати 1 туру олімпіади, щоб можна було спокійно опрацювати цей масив даних. Більше ні оргкомітет, ні журі не будуть допускати до участі учнів, що не встигли своєчасно зареєструватись, так само не будуть допущені до міської олімпіади учні, що просто приходять в день олімпіади, розраховуючи, що їх все одно не виженуть. Наступного року – виженемо!

  1. Про ІІІ Київську олімпіаду для 4-6 класів

Ця олімпіада буде проведена у неділю 15 лютого 2015 року на базі Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка (УФМЛ). Незабаром ми оголосимо про реєстрацію бажаючих, по її завершення ми вирішимо її порядок денний, оскільки на відміну від університету в УФМЛ є значно менша кількість місць для учасників. Тому нам треба і опрацювати усі замовлення, а також розподілити учасників різних класів по часу таким чином, щоб усі зареєстровані прийняли участь в олімпіаді. Це важливе ще й тому, що фактично н так багато є можливостей для учнів цих паралелей позмагатися.

Alisa

    Напишіть відгук

    Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.