Остаточні результати першого туру ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади у м. Києві
Остаточні результати І туру_у м. Києві
Критерiї оцінювання в м. Києві:
7 класс критерiї;
8 класс критерiї;
9 класс критерiї;
10 класс критерiї;
11 класс критерiї.
Остаточні результати І туру_у м. Києві
Критерiї оцінювання в м. Києві:
7 класс критерiї;
8 класс критерiї;
9 класс критерiї;
10 класс критерiї;
11 класс критерiї.
В задании 4.1 для 10-го класса есть еще одно решение (1;-1)
В задании 1 10-го класса при a=b x-любое число и при a+b+c=0 x-любое число
З умови a,b,c>0, усі вони попарно різні, тому a=b i a+b+c=0 не підходять в умову.
В умові сказано, що числа попарно різні та додатні. Нажаль, я також зробив таку помилку про a+b+c=0.
10,1 В умові написано “…для попарно різних чисел а, b, c…”. Тобто а=b неможливо.
10,4(1) Так, дійсно у розв’язаннях допущено помилку: замість “2y^2=-4y” має стояти “2y^2=-2y”, що виключає пару (2;-2) і включає пару (1;-1).
там же написано в условии что числа а,b,c попарно разные и положительные
Доброго дня,чи маєте ви таку можливість викласти малюнок до другої задачі для сьомих класів?
Дякую, зповагою Ксенія.
9 клас.5 задача.Я не згоден з відповіддю.Чому чорні квадрати розташовані саме так.Чому тоді не може бути 36?
Тому що сказано знайти гарантовано найбільшу площу. Наприклад, Ваша відповідь 36, а чорні клітинки зафарбовані таким чином, як це запропонували члени журі.
Запитання: “яку найбільшу площу може гарантовано мати повністю білий прямокутник?” означає наступне: знайдіть таке число n, що для КОЖНОЇ розстановки чорних квадратів можна вирізати прямокутник (квадрат) площі не менше n. Тобто якщо існує хоча б ОДНА розстановка чорних квадратів, для якої неможливо вирізати прямокутник (квадрат) площі більше 25, то і n менше або рівне 25. У розв’язанні наведено приклад такої розстановки, з чого і зроблено висновок n<26.
9 клас 3 завдання.
Підкажіть, будь ласка, чи можна будувати, починаючи з середньої лінії, що дорівнює висоті трапеції? Дякую.
Чи варто очікувати результати сьогодні пізно ввечері, як в минулих роках, чи вони тільки будуть завтра вранці?
Іван наскільки я знаю в обласній та міській олімпіаді більшість задач співпадають проте є деякі різні 4,5 були в нас 4.1,5.1 в обласній олімпіаді
Доброго вечора, підкажіть, будь-ласка, коли будуть відомі результати з усіх, або с Луганської області, хоча б орієнтовно
10 клас 3 задача
чому розвязок з використовуванням методу програшних і виграшних позицій не зараховано?адже це цілком адекватний розвязок який пояснює всю суть даної гри
Скажіть, чи будуть відомі на цьому сайті результати з Житомирської області?
http://www.zippo.net.ua/data/files/2015/olimpiada_matematika_2015.rar
Як і де буде проходити апеляція 21-го січня? Чомусь нулі за дві задачі.
Іван у другий тур проходять десь із двох задач.Всі хто проходять-отримують місце
Добрий вечір! Скажіть, будь ласка, які принципи оцінювання задач з підпунктами, якщо один з підпунктів правильно, а другий – ні? Наприклад, 7 клас (Київ):
задача 1.а – неправильно, 1.б – правильно.
задача 3.а – правильно, але не найближчий варіант, 3.б – правильно.
В усіх відповідях присутнє обгрунтування. Невже в обох задачах оцінка 0 за шкалою оцінювання від 0 до 7?
Прохання переглянути оцінювання роботи Борисенка Юрія 7 клас.
З повагою, Валерій.
Доброго дня,
Дякуємо за оперативні результати! Чи можна дізнатися критерії оцінювання?
доброго дня. Питання до оргкомітету. Підкажіть будь-ласка, чи можна буде прийти на другий тур, якщо дитина не писала перший? в списках є, але були відсутні в місті в день написання. ДЯкую
А як 2 задача ( 7 клас ) може оцінюватися від 0 до 7 балів? Якщо ти розрізав і все. Чи можливо потрібне якесь доведення?
У мене за повністю правильну задачу ( №3) і на половину (№1) стоїть по 2 бали. Як так?
Прошу переглянути роботу Хміля Іллі, бо не може бути що в мене перше завдання повністю правильне а в третьому правильне тільки б) а в а)написаний не найближчий результат.
Дякую за увагу.
Добрий день! Підкажіть, чи будуть на даному сайті результати олімпіади в інших областях, зокрема, Кіровоградської? Якщо так, то коли? Заздалегідь дякую!
А чому в 1 задачі 8 класу знімали бал за те що вказав що трикутник рівносторонній проте не вказав кути.Я думав в 8 класі цей факт є досить очевидним.
Здравствуйте!Когда будут результаты из Закарпатської области , и вообще буду ли они
чи всі учасники що пройшли у другий тур отримають диплом I-III ступеня?
Сколько нужно баллов в 11 классе для прохода во второй тур?
И когда будет апеляция?
полагаю, проходной балл будет известен после апелляции,
она 21-го в 15:00
Підкажіть будь-ласка, процедуру апелляціі. Чи обов’язкова присутність учня( о 15-00 ще тривають уроки в деяких школах), вчителя, чи може це зробити хтось із батьків? Чи потрібно писати якусь заяву на апеляцію, мати при собі якісь документи?
Люди, хто не с Києва , шукайте свої результати на сайтах оіппо своїх областей.
А можна сказати хоча б приблизний прохідний бал для 7 класів? Просто цікаво, варто їхати на апеляцію.
Заявки заповнюються перед апеляцією там, де вона буде проводитись.
Доброе время суток! Где можно найти результаты по Одесской области?
А чи може хтось дати посилання на результати для кіровоградської області?
Скажіть, будь ласка, для того, щоб був автомат на екзамені в 9 класі, необхідно бути призером другого етапу?
Уважаемые организаторы!
Подскажите в одесской области только один тур?
Мені потрібні результати з Луганської області . Де їх можна знайти ?Допоможіть знайти,будь ласка
Это точно окончательные результаты? Мне казалось мы хотели исправить 2 строчки в 11 классе…
Добрий день! Підкажіть, чи можливо виправити помилку. В остаточних результатах ІІІ етапу олімпіади у учня 10 класу Зайченко Сергія прізвище вчителя написано помилково. Вчитель, що викладає – Вішенська Інна Яківна. Заздалегідь дякую!
90 коментарів