Правила проведення бліцу

Завантажити правила проведення бліцу

Варіант № 1 (Індивідуальний бліц)

 «Індивідуальний бліц» — коротке змагання, що проводять для визначення в разі нічиєї переможця в бої, який, згідно з регламентом змагань, унічию завершитись не може. В індивідуальному бліці беруть участь по шість учасників, що записані в списках своїх команд першими, та капітани команд. Перед початком бліцу журі кидає жереб та присвоює одній з команд перший номер, іншій — номер два.



Перший етап бліцу складається не більш ніж із шести раундів. У кожному раунді до дошки виходять представники команд, що записані в списках під однаковими номерами. В першому раунді до дошки виходять перші члени команд, у другому — записані під другим номером тощо. Формат змагання в кожному раунді відповідає формату конкурсу капітанів. Однак, на відміну від конкурсу капітанів, задачі першого етапу індивідуального бліцу повинні мати математичний зміст та не можуть бути ігровими. Якщо жоден з учасників не зголоситься у визначений членами журі (та оголошений заздалегідь) термін відповісти на поставлене питання, переможцем раунду визнають учасника з команди номер один, якщо номер раунду непарний, та учасника з другої команди, якщо номер парний. Команді переможця нараховують один бал. Якщо після якогось із перших шести раундів одна з команд матиме 4 бали, бліц припиняють, переможницею визнають цю команду. Якщо по шести раундах першого етапу обидві команди мають по 3 бали, відбувається другий етап бліцу.

Другий етап складається з єдиного раунду — поєдинку капітанів команд. Раунд також розігрують за схемою конкурсу капітанів. Задача вирішального раунду є ігровою, нумерація команд уже неістотна. Хто ходить першим журі визначає шляхом жеребкування. Переможцем бліцу (й бою) вважають команду, що її капітан переміг у останньому раунді.

 Варіант № 2 (Командний бліц)

 «Командний бліц» — коротке змагання, що проводять для визначення в разі нічиєї переможця, але тут можуть змагатися при рівних показниках більше ніж 2 команди. Такі ситуації трапляються, коли у попередньому груповому турнірі 3 чи більше команд набирають однакову кількість очок. А для стикових зустрічей кожна команда повинна посісти своє місце.

Командам одночасно видають деякий набір задач (зазвичай 7 або 9) на невеликий проміжок часу (15–25 хвилин), по завершенні якого команди подають до журі тільки відповіді до задач. За кожну правильну відповідь команда отримує „+3” бали, за кожну неправильну відповідь отримує „–1” бал. За ті задачі, де відповідь командою не наводиться вона отримує „0”. Далі команди розподіляються по місцях відповідно до кількості набраних балів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.