Попередні результати VІI міської олімпіади з математики для учнів 4 – 6 класів

Апеляція

Майже усі зазначені роботи були переглянуті, залишилося декілька, які ми не змогли просто знайти, або просто ці заявки поступили нещодавно. Нагадую, що більше жодна заявка на перегляд роботи не розглядається. Про ті роботи, що ми змогли знайти, то це наслідок сумлінного дотримання батьками прохання наклеїти на зошит дитини папірець з роздрукованими (або написаними великими розбірливими літерами) прізвищем, класом, контактом, тощо. В роботах, які діти здали, інколи прізвище вчителя написане більшими літерами та більш розбірливо, ніж самої дитини. Нижче наводиться доволі типовий приклад підписання роботи. Так само, приклад задачі, де просили провести апеляцію по ній.

Ну й звичайно, нагадую, що апеляція – це не просто спроба підвищити бали за певну задачу. Це процедура корегування виставлених балів відповідно до наведених критеріїв. Більшість робіт оцінка змінена не була, але були роботи як з підвищенням балів за задачу, так і зменшенням. Усі переглянуті задачі в таблицях відмічені жовтим фоном.

Підсумки олімпіади

Результати 6 клас

Результати 5 клас

Результати 4 клас

В наведених результатів показаний розподіл дипломів по кожному класу. Якщо внаслідок перегляду решти робіт (їх разом менше 10 лишилося), то при зміні результатів учасників – розподіл балів за дипломи не зміниться.

Другий тур цієї олімпіади пройде в лютому 2019 року для усіх призерів І етапу. Там будуть вручені дипломи та призи. Прошу батьківський комітет підібрати належну кількість призів, щоб ми встигли їх закупити для усіх.

СЛАВА УКРАЇНІ!!!
ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

12 коментарів до “Попередні результати VІI міської олімпіади з математики для учнів 4 – 6 класів

  1. Вадим

    Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, чому на апеляцію подавали на 2 (другу) задачу, а жовта клітинка на чотвертій? Красавцева Крістіна 4 клас. Дякую.

  2. Олена

    Доброго вечора!

    Враховуючи, що раніше встановлено кінцевий термін апеляції до 24.12, прошу , будь ласка, розглянути ще роботу Тетерятника Бориса, 4 клас.

    Задача 1. Знайдено правильний розв’язок задачі, який враховує всі умови задачі. Додатково зроблено перевірку, щоб у першій купці кількість була меншою, ніж половина добутку кількостей камінців у інших трьох купках.
    Вважаю, що відсутність запису очевидних відомостей 1 класу (3+3+3<10) не є обґрунтованим зняттям 1 балу, оскільки це було враховано при знаходженні розв’язку задачі.

    Задача 2. Знайдено правильний розв’язок. Обґрунтування побудовано на аналізі ймовірної достовірності двох останніх умов. Оскільки доведено, що обидві умови (3 та 4) не є правдивими та врахувавши, що умова 2 та умова 3 є взаємовиключаючими, то логічно випливає , хто є наймолодшим.
    Прошу переглянути оцінку в балах за цю задачу з огляду на викладене обґрунтування рішення.

    Задача 3. Розв’язок представлено одним із допустимих методів розв’язання математичних задач, а саме графічним, що відповідає критеріям оцінювання олімпіадних задач. Це підтверджується наведеним рішенням завдань минулих років (наприклад, VI олімпіада, 4 клас, задача №4).
    Вважаю, що викладене рішення повністю відповідає критеріям оцінки олімпіадних робіт.

    Заздалегідь дякую.

  3. Андрій

    Доброго вечора!

    Враховуючи, що раніше встановлено кінцевий термін апеляції до 24.12, прошу , будь ласка, розглянути ще роботу Тетерятника Бориса, 4 клас.

    Задача 1. Знайдено правильний розв’язок задачі, який враховує всі умови задачі. Додатково зроблено перевірку, щоб у першій купці кількість була меншою, ніж половина добутку кількостей камінців у інших трьох купках.
    Вважаю, що відсутність запису очевидних відомостей 1 класу (3+3+3<10) не є обґрунтованим зняттям 1 балу, оскільки це було враховано при знаходженні розв’язку задачі.

    Задача 2. Знайдено правильний розв’язок. Обґрунтування побудовано на аналізі ймовірної достовірності двох останніх умов. Оскільки доведено, що обидві умови (3 та 4) не є правдивими та врахувавши, що умова 2 та умова 3 є взаємовиключаючими, то логічно випливає , хто є наймолодшим.
    Прошу переглянути оцінку в балах за цю задачу з огляду на викладене обґрунтування рішення.

    Задача 3. Розв’язок представлено одним із допустимих методів розв’язання математичних задач, а саме графічним, що відповідає критеріям оцінювання олімпіадних задач. Це підтверджується наведеним рішенням завдань минулих років (наприклад, VI олімпіада, 4 клас, задача №4).
    Вважаю, що викладене рішення повністю відповідає критеріям оцінки олімпіадних робіт.

    Заздалегідь дякую.

  4. Олена

    Шановні організатори!
    Вибачте мене за турботу. Я вперше публікую коментарі на таких сайтах.
    Написала коментар на апеляцію. Заходжу на сайт, а там вже кінець апеляції, в мене аж Кондратій ледь не схопив.
    Не можу знайти куди висилати коментар, написала у відповідь до попереднього учасника, потім зрозуміла, що не туди, видалила.
    Знайшла куди, воно не публікується…
    Ще раз вибачьте, якщо є можливість переглянути роботу мого сина, Тетерятника Бориса, 4 клас, то зробіть це, будь ласка, оскільки кінцевим терміном було заявлено до 24.12.
    Задача 1. Знайдено правильний розв’язок задачі, який враховує всі умови задачі. Додатково зроблено перевірку, щоб у першій купці кількість була меншою, ніж половина добутку кількостей камінців у інших трьох купках.
    Вважаю, що відсутність запису очевидних відомостей 1 класу (3+3+3<10) не є обґрунтованим зняттям 1 балу, оскільки це було враховано при знаходженні розв’язку задачі.
    Задача 2. Знайдено правильний розв’язок. Обґрунтування побудовано на аналізі ймовірної достовірності двох останніх умов. Оскільки доведено, що обидві умови (3 та 4) не є правдивими та врахувавши, що умова 2 та умова 3 є взаємовиключаючими, то логічно випливає , хто є наймолодшим.
    Прошу переглянути оцінку в балах за цю задачу з огляду на викладене обґрунтування рішення.
    Задача 3. Розв’язок представлено одним із допустимих методів розв’язання математичних задач, а саме графічним, що відповідає критеріям оцінювання олімпіадних задач. Це підтверджується наведеним рішенням завдань минулих років (наприклад, VI олімпіада, 4 клас, задача №4).
    Вважаю, що викладене рішення повністю відповідає критеріям оцінки олімпіадних робіт.
    Заздалегідь дякую.

  5. Олена Ведмідь

    Добрий вечір, дякуємо за Вашу роботу. Пане Богдане, ми відправляли прохання щодо апеляції Андрія Ведмедя, 6 клас, але сподіваюсь, його робота ще не розглянута. Дуже прошу передивитись його рішення задач 2 та 4. Дякую ще раз!

    Можливо, це через те, що його зошит підписаний не друкованими літерами, тому що він сам вирішив купити собі новий зошит і підписати прямо перед олімпіадою, поки я була в кабінеті з 5м класом.

    До речі, дякую за можливість побути волонтером. Це був цікавий досвід. Ми і надалі готові допомагати.

    З повагою,
    Олена Ведмідь

    1. Богдан Рубльов

      Дякую за допомогу на олімпіаді, але скажіть де в моєму проханні до батьків “Діти з собою повинні мати зошит у клітинку (12 аркушів цілком досить), ручку, олівець, лінійку та чернетку. Калькулятор та інші електронні прилади заборонені. Зошит треба заздалегідь підписати належним чином максимально розбірливо (найкраще на принтері або ж друкованими літерами)” йдеться про те, що дитина сама перед самою олімпіадою “купляє зошит, підписує, тощо?

      1. Олена Ведмідь

        Дитина сама підписала зошит друкованими літерами, але почерк у нього дійсно не найкращий. Він сфотографував і має фото – можу відправити, якшо є необхідність. Наступного разу будемо ще більш уважні Дякую!

  6. Наталия

    Добрый вечер!
    Просили пересмотреть задачи 3,4,5 Артема Иванова 5 класс одними из первых. Из Ваших ответов мы не поняли, что с нашей работой, просим пояснить. Спасибо!

  7. Татьяна

    Добрый день. Наш сын Дмитрий Болгов первый раз принимает участие в такой олимпиаде. Напротив его фамилии написано Диплом 3 степени. Значит ли это, что он призер и будет принимать участие во втором туре в феврале? Благодарю за ответ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.