Результати VІІ міської олімпіади з математики для учнів 4 – 6 класів

Результати та критерії

Результати 4 клас                  Критерії 4 клас
Результати 5 клас                  Критерії 5 клас
Результати 6 клас                  Критерії 6 клас
Текст_з_розвязками_4-6_класи

Тут наводяться результати олімпіади (попередні), критерії оцінювання задач та умови з розв’язаннями. Шановні батьки, ви маєте поговорити з дітьми, уважно почитати розв’язання задач та критерії їх оцінювання. Якщо ви дійсно вважаєте, що робота вашої дитини оцінена не вірно, тобто не у відповідності з наведеними критеріями, то напишіть про це в коментарях до цього повідомлення. Треба вказати Прізвище та ім’я дитини, клас, та задачі, які ви вважаєте оцінені не вірно. Якщо ви зробите формально (без уважного з’ясування з дитиною його розв’язань) – начебто треба переглянути усі задачі, то ми перевіряємо першу з них, якщо вона оцінена вірно, то далі і не дивимося. Я вже бачу такі коментарі від батьків – перегляньте усю роботу, там щось на чернетках, тощо.

На такий перегляд ми даємо рівно тиждень, тобто з понеділка 24 грудня 2019 року вже такі коментарі не оброблятимуться.

Другий тур олімпіади

За результатами першого (сьогоднішнього) етапу олімпіади, будуть визначені переможці, тобто учні, яким будуть присуджені дипломи І, ІІ та ІІІ ступеня. В кожній паралелі їхня кількість буде приблизно від 60 до 70. Для цих призерів 1 туру буде проведений другий етап, приблизно в середині березня у форматі усної олімпіади.

Реєстрація, прибуття, внески…

Тепер можемо констатувати в чергове, що наші батьки не несуть жодної відповідальності за реєстрацію, у 4-му класі було 155 учасників, і 65 зареєстрованих не прибуло, у 5-му класі – 258 учасників та 92 не прибуло, в 6-му класі – 222 учасники та 54 “мертві души”. Як я й казав на зустрічі з батьками, яку відвідали найбільш позитивно налаштовані з батьків, це сильно засмучує. Фактично 200 зареєстрованих не прибули, що означає, що нами було задіяне приблизно 10(!!!) зайвих аудиторій, відповідно спостерігачів…

Як і домовлялися частину коштів, що були зібрані, було витрачено на оплату роботу журі та інші організаційні моменти. Хто проти цього заперечуватиме, тому його внесок буде повернутий без зайвих вагань та проблем.

Дякую нашому молодому журі за натхнену працю. А усі неточності ми виправимо протягом тижня.

СЛАВА УКРАЇНІ!!!
ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

148 коментарів до “Результати VІІ міської олімпіади з математики для учнів 4 – 6 класів

  1. Мария

    Добрий вечір! Переглянте, будь ласка, работу Забігайла Володимира, 5 клас, особливо задачі 2, 3, 4,5. Дуже дякую.

  2. Жанна Китаева

    Доброго вечора,

    Щиро вдячні за оперативність і якість перевірки, не очікували побачити результати настільки швидко!

    Прийміть будь-ласка заяву на апеляцію від Сидоренка Михайла за 5 клас: просимо переглянути оцінку за задачу 4. На нашу думку, логіка розрахунку є вірною, деякі розряди пораховані вірно, але забув помножити на 2 перераховуючи розряди сотень. Ввважаємо, що наведений розв’язок може бути оцінений принаймні на 1 бал. Дякуємо!

  3. Наталия

    Добрый вечер!
    Просим пересмотреть работу Иванова Артема 5 класс задачи:3, 4, 5.
    Спасибо!

  4. Тетяна

    Добрий вечір!
    Прошу переглянути роботу Мудрого Олександра за 4 клас.
    Пояснення та частково відповіді, наведені у чернетці -вірні. У зошит все записав.
    Дякую!

  5. Тетяна

    Добрий вечір!
    Прошу переглянути роботу Мудрого Олександра за 4 клас.
    Пояснення та частково відповіді, наведені у чернетці -вірні. Записати в зошит все встиг.
    Дякую!

  6. Тетяна

    Добрий вечір!
    Прошу переглянути роботу Мудрого Олександра за 4 клас.
    Пояснення та частково відповіді, наведені у чернетці -вірні.

  7. Літвінов Дмитро

    Доброго дня прошу передивитись работу Літвинова Михайла 5 клас задача 2 у нього є чернетка де показан ход думок дитини з діями перевірів 8 дій до потрибного результата. Можу переслати скан чернетки

  8. Літвінов Дмитро

    Доброго Дня! Прошу передивиться работу Літвінова Михайла 5 клас. По чернетці перевірів 2 завдання 8дій до потрібного результату при необхідності могу предоставити скан чернетки

  9. Боряк Тетяна

    Добрий вечір. Прошу переглянути роботу Боряк Вікторії за 6 клас. Відповіді у 1, 2, 4,5 завданнях такі ж як і у ваших відповідях. Яким чином результат роботи оцінено у 5 балів? Дякую

  10. Оксана

    Доброго вечора!Дякую за проведення та організацію олімпіади!Будь ласка,перегляньте роботу Костенка Івана 5 клас.Номери задач: 4(там є перебір до 100),5(там наведений правильний приклад).Дякую за розуміння!

  11. Вадим

    Добрий вечір, прошу переглянути 2 (другу) задачу Красавцева Крістіна 4 клас. Відповідь правильна і обґрунтування написала досить розгорнуто. Дякую.

  12. Красавцев Вадим

    Добрий вечір! Прошу переглянути 2 (другу) задачу Красавцева Крістіна 4 клас. Відповідь правильна, обґрунтування досить розгорнуте. Все детально розписано. Дякую.

  13. Вадим

    Добрий вечір, прошу переглянути 2 задачу Красавцева Крістіна 4 клас. Відповідь правильна, обґрунтування досить розгорнуте, детально розписано. Дякую.

  14. Олена

    Добрий вечір!
    Прошу переглянути роботу Єрьоменка Романа, 6 клас. За його словами, в задачі #5 він вказав мінімальне значення сторони.

    Дякую!

  15. Наталя

    Добрий вечір! Прошу переглянути роботу Бокій Катерини 6 клас
    5 задача -За рішення задачі нараховано 0 балів, проте відповідь у задачі вказана вірно і надані пояснення

  16. Анна

    Добрий вечір! Прошу переглянути роботу Кириченко Данііла, 6 клас, завдання 5( відповідь + приклад) згідно з чернеткою є, тобі то 3 бали. По іншим завданням запитань не має. Дякую

  17. Тетяна

    Добрий вечір. Прошу переглянути роботу Боряк Вікторії за 6 клас. Відповіді у 1, 4,5 завданнях такі ж як і у ваших відповідях. Особливо 5 питання . Відповідь 15, а оцінено у 0 балів. Дякую.

  18. Юрій

    Вітаємо переможців та дякуємо організаторам за чудову можливість спробувати свої сили!

  19. Наталя

    Добрий вечір!
    Прошу переглянути роботу Бокій Катерини 6 клас, а саме 5 задачу.
    За рішення задачі нараховано 0 балів, проте відповідь у задачі вказана вірно і наведено пояснення
    Дякую!

  20. Анна

    Доброго вечора. Дякуємо за проведення олімпіади та швидкість результатів. Прошу переглянути результати Овчаренко Денис 5 клас , задачі 2,3,5. Веліке дякую за Ваш час.

  21. Лариса

    Добрий вечір,

    Прошу переглянути задачу № 5 Кирила Скаржинця, 6 клас.
    ВІдповідь вірна, приклад наведений.

    Дякую.

  22. Олександр

    Добрий вечір.
    Прошу переглянути роботу Черевика Олександра, 6 клас. Задачі 1, 2, 4, 5. Результати оцінювання не відповідають наведеним критеріям. Можемо надіслати фото роботи.
    Дякую!

  23. Олексій

    Дуже дякую Організаторам за проведене змагання.

    Шановні учасники.
    Всі ми люди і маємо право на помилку.

    У “Текст_з_розвязками_4_6_класи_2018” 6 клас, задача №5
    “Відповідь: 15. ” читати як “Відповідь: 12 “, це правильна відповідь, саме вона в розв’язку.

  24. Олена

    Добрий вечір.

    Прошу переглянути задачі №1 та 5 Солієва Микити 5 клас.

    Дякую.

  25. Лионг Києн Кионг

    Добрий вечір! Перегляньте, будь ласка, задачу № 2 (у неї два правильних відповідей) Лионг Мок Ань, 6 клас. Дуже дякую!

  26. Києн Кионг

    Добрий вечір! Перегляньте, будь ласка, задачу №2 (у неї два правильних відповідей) Лионг Мок Ань, 6 клас. Дякую

  27. Лілія

    Доброго вечора. Дякую за проведення олімпіади. Прошу переглянути результати Савченка Володимира 6 клас , а саме задачу 5. За його словами, він вказав мінімальне значення сторони навів приклад.

  28. Олександр

    Добрий вечір! Прошу перевірити роботу Черевика Олександра, 6 клас. Завдання 1, 2, 4, 5. Результати оцінювання не відповідають наведеним критеріям. Можемо вислати фото виконаної роботи. Дякую!

  29. Андрій

    Доброго дня. апелюю до 1 задачі 6 клас, Смутчака Андрія.
    Я переглянув усі варіанти. тобто ‘Якщо І Лесь І Олесь сбрехали’ та ’Якщо Лесь каже правду’(у файлі з розв’язком рішення навіть меньш детальне)
    Дякую

  30. Павел

    Добрий день!
    У 5-ій задачі 6-ого класу з розв’язку чітко видно, що правильна відповідь- 12, у відповіді ж написано, що відповідь – 15. Моя донька стверджує, що відповідь у неї була 12, а розв’язання повне, схоже на ваше. У неї за задачу поставлено 1 бал, тобто у неї згідно критеріям, лише сказано, що сторони діляться на 3, але вона стверджує про повний розв’язок. Передивіться будь-ласка задачу, Брустінова Софія записується на апеляцію на 5-ту задачу, 6-ий клас.

  31. Олександра

    Доброго вечора! Прошу переглянути роботу Затравкіноі Марії 6 клас
    5 задача.
    Дуже вдячна за організацію!

  32. Олег

    Добрий вечір! Прошу переглянути роботу Савченка Володимира, 6 клас, а саме 5 задачу. За його словами, в задачі #5 він вказав мінімальне значення сторони та навів приклад. Дякую.

  33. Павел

    Добрий день!

    У 5-ій задачі 6-ого класу з розв’язку чітко видно, що правильна відповідь- 12, у відповіді ж написано, що відповідь – 15. Моя донька стверджує, що відповідь у неї була 12, а розв’язання повне, схоже на ваше. У неї за задачу поставлено 1 бал, тобто у неї згідно критеріям, лише сказано, що сторони діляться на 3, але вона стверджує про повний розв’язок. Передивіться будь-ласка задачу, Брустінова Софія записується на апеляцію на 5-ту задачу, 6-ий клас.

    1. Богдан Рубльов Автор запису

      Добрий день!
      У 5-ій задачі 6-ого класу з розв’язку чітко видно, що правильна відповідь- 12, у відповіді ж написано, що відповідь – 15. Моя донька стверджує, що відповідь у неї була 12, а розв’язання повне, схоже на ваше. У неї за задачу поставлено 1 бал, тобто у неї згідно критеріям, лише сказано, що сторони діляться на 3, але вона стверджує про повний розв’язок. Передивіться будь-ласка задачу, Брустінова Софія записується на апеляцію на 5-ту задачу, 6-ий клас.

  34. Наталя

    Добрий день!
    У 5-ій задачі 6-ого класу з розв’язку чітко видно, що правильна відповідь- 12, у відповіді ж написано, що відповідь – 15. Моя донька стверджує, що відповідь у неї була 12, а розв’язання повне, схоже на ваше. У неї за задачу поставлено 1 бал, тобто у неї згідно критеріям, лише сказано, що сторони діляться на 3, але вона стверджує про повний розв’язок. Передивіться будь-ласка задачу, Брустінова Софія записується на апеляцію на 5-ту задачу, 6-ий клас.

    1. Богдан Рубльов Автор запису

      Добрий день!
      У 5-ій задачі 6-ого класу з розв’язку чітко видно, що правильна відповідь- 12, у відповіді ж написано, що відповідь – 15. Моя донька стверджує, що відповідь у неї була 12, а розв’язання повне, схоже на ваше. У неї за задачу поставлено 1 бал, тобто у неї згідно критеріям, лише сказано, що сторони діляться на 3, але вона стверджує про повний розв’язок. Передивіться будь-ласка задачу, Брустінова Софія записується на апеляцію на 5-ту задачу, 6-ий клас.

  35. Олександра

    Доброго вечора

    Прошу переглянути задачу № 5 Затравкіноі Марії , 6 клас.
    Дуже дякую.

  36. Наталья

    Добрий день!
    У 5-ій задачі 6-ого класу з розв’язку чітко видно, що правильна відповідь- 12, у відповіді ж написано, що відповідь – 15. Моя донька стверджує, що відповідь у неї була 12, а розв’язання повне, схоже на ваше. У неї за задачу поставлено 1 бал, тобто у неї згідно критеріям, лише сказано, що сторони діляться на 3, але вона стверджує про повний розв’язок. Передивіться будь-ласка задачу, Брустінова Софія записується на апеляцію на 5-ту задачу, 6-ий клас.

  37. Марина

    Добрий день. Прошу переглянути роботу Зарькова Дмитра, 6 клас, задачу 5, задачу 2. Дякую

  38. Наталя

    Добрий день!
    У 5-ій задачі 6-ого класу з розв’язку видно, що правильна відповідь- 12, у відповіді ж написано, що відповідь – 15. У доньки відповідь 12 i розв’язання повне. За задачу – 1 бал. Передивіться задачу, Брустінова Софія записується на апеляцію на 5-ту задачу, 6-ий клас.
    Дякую.

  39. Ирина Шовкова

    Добрый вечер. Спасибо Вам за олимпиаду. Не могли бы вы пересмотреть работу Шовкового Георгия 5 класс. Задача номер 2. На черновике решение правильное. Заранее спасибо.

  40. Павел

    Добрий день!
    У 5-ій задачі 6-ого класу з розв’язку чітко видно, що правильна відповідь- 12, у відповіді – 15. Моя донька стверджує, що відповідь у неї була 12, а розв’язання правильне. У неї за це 1 бал, тобто згідно критеріям, тільки є, що сторони діляться на 3. Передивіться задачу, Брустінова Софія записується на апеляцію.

    1. Андрій Анікушин

      Чим більше повідомлень – тим більше шансів, що роботу преглянуть 😉

  41. Катерина

    Добрий вечір, щиро вдячні Вам за надану можливість прийняти участь у олімпіаді і надшвидке оприлюднення результатів.
    Просимо прийняти апеляцію від Татаренка Владислава, 6 клас, 5-те завдання. В чернетці відповідь і пояснення вірні, але поставлена оцінка 1. Просимо переглянути оцінку.
    Наперед вдячні за витрачений Вами час.

    1. Катерина

      Відкликаємо апеляцію. Оцінено вірно. В коментарі вище знайшли пояснення по 5 задачі.

  42. Наталія

    Добрий вечір.
    Дякую за організацію і проведення олімпіади! Прошу ще раз перевірити роботу Закревського Гліба, 6 клас згідно з наведеними критеріями оцінювання (завдання №1, №2, №4, №5).

  43. Наталія

    Добрий вечір! Шевчук Артем 6 клас, в червоному списку? Що це означає? Питання по задачі 2., прошу перевірити, один з розвязків 4Х4 дав вірно, також прошу переглянути задачу 5 . Щиро дякую, сподіваюсь на порозуміння.

  44. Новікова Ірина

    Доброго вечора! Висловлюємо свою подяку за цікави завдання та організацію олімпіади, а також за оперативну перевірку робіт! Це фантастична швидкість, не очікували.
    Просимо прийняти заяву на апеляцію від Пиріг Романа, 6 клас. Просимо переглянути задачу 3. Вважаємо, що наведений розв’язок за критеріями оцінювання може бути оцінений на більше балів. Дякуємо!

  45. Ірина Новікова

    Доброго вечора! Висловлюємо свою подяку за цікави завдання та організацію олімпіади, а також за оперативну перевірку робіт! Це фантастична швидкість, не очікували.
    Просимо прийняти заяву на апеляцію від Пиріг Романа, 6 клас. Просимо переглянути задачу 3. Вважаємо, що наведений розв’язок за критеріями оцінювання може бути оцінений на більше балів. Дякуємо!

  46. Ірина Новікова

    Доброго вечора! Висловлюємо свою подяку за цікави завдання та організацію олімпіади, а також за оперативну перевірку робіт! Це фантастична швидкість, не очікували.
    Просимо прийняти заяву на апеляцію від Пиріг Романа, 6 клас. Просимо переглянути задачу 3. Вважаємо, що наведений розв’язок за критеріями оцінювання може бути оцінений на більше балів. Дякуємо!

  47. Юлiя

    Добрый вечiр. Прошу переглянулись роботу Тафтая Андрiя, 6 клас, задача 5. Дякую

  48. Олена

    Добрий вечір!
    Прошу переглянути роботу Кочеткова Івана 5 клас, а саме 5 задачу.
    За рішення задачі нараховано 0 балів, проте відповідь у задачі вказана вірно і наведено пояснення
    Дякую!

  49. Оксана

    Добрий вечір!
    Шановні організатори олімпіади, зверніть будь-ласка увагу на розв”язок 5 задачі для 6 класу. Трохи вище була дискусія на рахунок вірної відповіді: 12 чи 15. Було прийняте рішення, що вірна відповідь 12, але при такому варіанті довша сторона початкового прямокутника має бути 35, що суперечить умові розрізання прямокутника на квадрати 3*3 тому що 35 не ділиться без остачі на 3. Умова ділення початкового прямокутника без остачі в умовах явно не задана, якщо припустити, що це можливо тоді вірна відповідь буде 5, бо тоді можна скласти два прямокутника 5*7 зі спільною стороною 5 і не звертати уваги на залишок від ділення на квадратики 3*3.
    Якщо прийняти обовязкову умову ділення початкового прямокутника без залишку то тоді вірний варіант 15 по коротшій стороні та 21 по довшій. Такий прямокутник буде містити в собі 9 прямокутників 7*5 або 35 квадратів 3*3 рівно.

    Ступа Артур 6 клас задача №5

    1. TMA

      5 задача 6 класса более сложная чем кажется на первый взгляд.
      Из прямоугольников 5х7 теоретически можно сделать следующие варианты сторон искомого прямоугольника:

      5х7 – 7 не кратно 3. Не подходит.
      7х5 – 5 не кратно 3. Не подходит.
      5х7 + 5х7 – 7+7 не кратно 3. Не подходит.
      7×5 + 7×5 – 5+5 не кратно 3. Не подходит.
      5×7 + 7×5 – 7+5 кратно 3. Подходит!!!

      Т.е. теоретически минимальная сторона прямоугольника может быть 12 (7+5).
      Теперь нужно доказать, что такой прямоугольник может существовать.
      В таком прямоугольнике, другая искомая сторона должна быть кратна 5,7,3.
      Т.к. 5 и 7 и 3 – простые числа, то НОК(5,7,3) равно 105.
      Соответственно, наш прямоугольник будет 12×105.
      12 кратно 3.
      105 кратно 3.
      Доказано.

  50. Наталья

    Здравствуйте!
    Прошу пересмотреть решение 5 задачи у Шпака Кузьмы, 5й класс. Спасибо.

  51. Вікторія

    Дякуємо Вам за організацію і проведення олімпіади. Особлива подяка, за оперативність перевірки робіт.

  52. Олена

    Добрий день!
    Перевірте, будь ласка, 5 задачу в роботі Солов”янчика Арсенія, 5 клас.
    Відповідь у задачі вказана вірно (13 камінців) і наведено пояснення, але за розв”язання задачі поставили 0 балів.
    Дякуємо!

  53. Андрей

    Добрий день
    Перевірте, будь ласка.
    5й клас, Водоп’янов Кіріл. 3тя задача – вказана вірна відповідь 4×4, каже що э пояснення.
    Дякую

  54. Наталія

    Дякуємо за організацію заходу і оперативність результатів. Передивіться, будь ласка, роботу Куденко Михайла 6 клас, задачі 2 та 1 і 4
    Задача 2 – є обидві правильні відповіді та малюнок, який дитина вважає обґрунтуванням відповіді. Тобто це мінімум 4 бали за критеріями оцінювання, а не 1 (як оцінено).
    В задачах 1 і 4 правильні відповіді та їх обґрунтування, як вимагають умови задач. В умові задачі 1 не вказано, що треба розглянути всі інші випадки (як у критеріях оцінювання, за які доється +2 бали), тому їх у відповіді не було зазначено; в задачі 4 в умові не сказано що треба робити повний перебір (за який додається +4 бали), тому він не зроблений. Вважаємо, що за ці задачі можуть бути оцінені максимально, бо критерії оцінювання цих задач не зовсім відповідають умовам.
    Ще раз дякуємо.

  55. Світлана

    Добрий день. Перевірте, будь-ласка , роботу Гришка Андрія. 4 клас. Незрозуміло чому такий низький бал, адже всі задачі вирішені вірно.

  56. Елена

    Добрий день . Перевірте , будь ласка , роботу Горіна Данііла ,4 клас . Задача 3 – вірна відповідь , вірно вказані точки и є пояснення . Вважаемо , що , за критеріями оцінювання може бути оціненний на більше балів . Дякую

  57. Андрій Читовець

    Доброго дня!
    Просимо переглянути результати оцінювання завдань #2 та #5 Читовця Кирила, 5 клас.
    Завдання # 2 у нього оцінено 5 балами, хоча, на нашу думку, згідно критеріїв оцінювання надано чітке та правильне розв’язання.
    Завдання # 5 оцінено 3 балами, хоча у цьому завданні наведено і правильне розв’язання, і правильний приклад.
    Дякуємо!

  58. Елизавета

    Добрий день!
    Дуже дякуємо за проведення олімпіади!
    Чи є надія з 14 балами (2 задачі вирішені) потрапити у другий тур?
    В минулому році дитина дуже вдало і в другому турі виступила, а цього року скаржився, что стало погано, не зміг сконцентруватися та дуже засмучений результатом, хоча всі ці задачі взагалі вирішує легко(

  59. Ольга

    Дуже дякуємо організаторам і помічникам у проведенні олімпіади. Діти нашого класу завжди із захватом приймають участь у ваших заходах. Зупинити їх можуть лише непередбачені випадки, хвороби 🙁 .
    Щиро дякуємо за ваш час та зусилля! 🙂

  60. Елена

    Добрий день . Перевірте , будь ласка , роботу Горіна Данііла ,4 клас . Задача 3 – вірна відповідь , вірно вказані точки и є пояснення . Вважаемо , що , за критеріями оцінювання може бути оціненний на більше балів . Дякую

  61. Оксана

    Дякуємо за організацію чудової олімпіади!
    Прийміть будь ласка апеляційну заяву що, до другої та третьої задачі Пісьменюк Юлії-Марії Романівни 6 класу.

  62. Наталія

    Добрий вечір. Згідно з критеріями оцінювання прошу переглянути рішення 3 задачі Розенберг Ілля, 4 клас. 3 задача-вірна відповідь , вірно вказані точки, є пояснення. Також дякую за організацію та проведення олімпіади.

  63. Богдан

    Возняк Богдан 6 клас
    4 завдання. В друкованому варіанті завдання, яким
    користувалися під час олімпиади в питанні вказано:
    «… та меншою ніж добуток кількостей камінців у цих трьох купках?» У розв’язуваннях – «в двох купках». Завдання виконувалось відповідно першому варіанту.
    5 завдання. Принаймі, в мене є остаточна відповідь, яка співпадає з відповіддю в розв’язуванні.
    В моєму розв’язуванні присутні дії:
    3*5=15 та 3*7=21. Саме так я доводжу, що обидві сторони мають ділитись на 3.
    3 завдання. Перегляньте ,будь ласка, моє розв’язування. По критеріям оцінювання, на мій погляд, в мене має бути 4 а не 3 бали.

  64. Юлія Видиборець

    Добрий вечiр. Прошу переглянути роботу Видиборця Дмитра, 6 клас, задача 5. Дякую

  65. Юлія Видиборець

    Доброго дня. Прошу переглянути 5 задачу Видиборця Дмитра, 6 клас. Дякую

  66. Олексій

    5 клас, Сімак Степан, задачі №4 і №5. Перегляньте, будь-ласка. Дякуємо за організацію та проведення олімпіади.

  67. Анна

    Добрий вечір. Перегляньте, будь ласка, роботу Рустамова Миколи ( 6 клас) , в завданні 2 (відповідь одна, але малюнок і пояснення до неї зі слів дитини були в зошиті) згідно критерію не вистачає два бали. Дякую.

  68. Наталія Гриневич

    Доброго вечора! Щиро дякуємо Вам за все, що Ви робите задля олімпіадного руху в Україні! Перегляньте, будь ласка, у Гриневича Павла, 6 клас, задачі 1, 3 і 5. Дуже дякуємо!

  69. Катерина

    Дякуємо за організацію! Будь ласка, прошу переглянути роботу Соколової Соні 5 клас 5 завдання.

  70. Микола

    Доброго вечора.
    Дякуємо за проведення олімпіади. Прошу переглянути роботу Панова Миколи 6-й клас 3-я задача.
    Красно дякую.

  71. Микола

    Добрий вечір.
    Дякуємо за проведення чудової олімпіади. Прошу переглянути роботу Панова Миколи за 6-й клас 3-я задача, згідно критеріїв оцінювання.
    Красно дякую

  72. Михайло

    Доброго дня!
    Прошу переглянути задачу №3 Лемешка Костянтина Михайловича (5 клас). Зі слів дитини він вказав одну з двох відповідей (4 х 4). Відповідно до наведених критеріїв оцінювання має отримати 2 бали, але у результатах за цю задачу стоїть 0. Дякую наперед

  73. Олена Ведмідь

    Добрий вечір!

    Богдане Владиславовичу, щиро дякуємо за організацію олімпіади.
    Ми вже третій рік підряд беремо участь, і в цьому році приєдналось молодше покоління нашої сім’ї.
    Дуже просимо Вас переглянути роботу Ведмедя Андрія, 6 клас, задачі 2 та 4.

    Дякуємо!
    Гарних свят!

    З повагою,
    Олена Ведмідь

  74. Світлана

    Доброго дня! Просимо переглянути роботу Горбунова Олександра 4 клас, задача 3. Відповідь правильна, жовту і зелену точку вказано вірно, пояснення є, можливо неповне.

  75. Інна

    Доброго дня, шановні організатори олімпіади.

    Дякуємо Вам за відмінну організацію олімпіади, цікаві задачі та оперативність у наданні результатів учасників.
    Просимо Вас переглянути відповідь Штовби Тимофія, 6 клас, у задачі №4.

    Дякуємо.

    З повагою,
    Інна Штовба

  76. Inna

    Доброго дня, шановні організатори олімпіади.

    Дякуємо Вам за відмінну організацію олімпіади, цікаві задачі та оперативність у наданні результатів учасників.
    Просимо Вас переглянути відповідь Штовби Тимофія, 6 клас, у задачі №4.

    Дякуємо.

    З повагою,
    Інна Штовба

  77. Марина

    Доброго дня! Прохання переглянутся роботу Укше Дар”я, 6 клас, задачі N1 та 4 Дякую

  78. Марина

    Доброго дня! Прохання переглянути роботу Укше Дар’я , 6 клас, задачі N1 та 4 Дякую

  79. Оксана

    Добрий день!
    Задача №1 у 4 класі за умовою “Петрик має камінців. Чи зможе він поділити їх на чотири купки так, щоб кількість камінців в першій купці була більшою ніж сума кількостей камінців у трьох інших купках та меншою, ніж половина добутку кількостей камінців у цих трьох купках?” Я так розумію, що у відповіді повинно бути “Так (можна)” або “Ні (не можна)”. У розв’язку вже необхідно обгрунтувати чому так або ні.
    Але у ваших розв’язках надаються у відповіді конкретні числа. Це якось не відповідає питанню у задачі. Відповідно до цього згідно критеріїв оцінювання діти не отримали бали, тому що у них відповідь не збігається. Я вважаю, що необхідно передивитися всі роботи 4 класів, та внести коригування у бали.

  80. Марина

    Доброго дня! Прохання переглянутся роботу Укше Дар’я , 6 клас, задачі N1 та 4 Дякую

  81. Марина

    Доброго дня! Прохання переглянути роботу Укше Дар’я, 6 клас, задачі N 1 та 4 Дякую

  82. Ольга Юновська

    Доброго дня!

    Щиро дякуємо організаторам за працю і надані можливості дитині проявити себе. Прохання переглянути задачу 3 Матвіюка Святослава 6-й клас. Дякуємо.

    З повагою,
    Ольга Юновська

  83. Ольга Юновська

    Доброго дня!

    Щиро дякуємо організаторам за працю і надану можливість дитині проявити себе. Прохання переглянути задачу № 3 Матвіюка Святослава 6-й клас. Дякуємо.

    З повагою,
    Ольга Юновська.

  84. Попов В.Е.

    Оксана, смелая идея)
    Если ответ “нет” – то доказательство невозможности,
    Если “да” – пример.
    Один из возможных примеров и указан в решениях

    1. Оксана

      Математика потребує точності. У питанні не запитували скільки, тому я вважаю відповідь 10, 4, 3, 2 не вірною. Потрібно дітей привчати відповідати чітко на поставлені запитання. Відповідно, якщо вважати на правильну відповідь так, то за поточними критеріями оцінювання бали будуть зовсім інші.

        1. Оксана

          Я бачила:
          3 – тільки відповідь та приклад
          4 – відповідь, арифметична помилка
          6 – правильна відповідь, неповний розв’язок

          Ці всі критерії не потребують правильного числового рішення, а тільки правильної відповіді, тобто “Так”.

          1. Богдан Рубльов Автор запису

            4 – відповідь та арифметична помилка – за вашим тлумаченням означає “Ні” – це є арифметична помилка у відповіді “Так”, це для прикладу. Ви пропонуєте усі відповіді “Ні” оцінити в 4 бали?

          2. Оксана

            Може бути відповідь “так”, але із-за арифметичної помилки дитина не отримала правильну числову відповідь. Наприклад, вказала 10 1 4 4. За першою умовою все правильно, за другою помилилася в розрахунках. Чи навпаки. Це я фантазую.

            Якщо ж розглядати Ваш варіант, то я взагалі не розумію як дитина з арифметичною помилкою могла отримати правильну відповідь. Навіщо такий критерій?

          3. Богдан Рубльов Автор запису

            Тобто вже з’являється в Ваших міркуваннях “правильна числова відповідь”? Ось цитата: “Математика потребує точності. У питанні не запитували скільки, тому я вважаю відповідь 10, 4, 3, 2 не вірною. “

          4. Оксана

            Також не зрозуміло, чому деякі діти отримали 5 балів. Чому не 6? В критеріях оцінювання не вказано, що повинно бути на 5 балів.
            Деякі 2 бали. Це наполовину правильна відповідь? Як можна тлумачити бали, які не вказані в таблиці з критеріями?

          5. Оксана

            За вашими критеріями тільки 7 – правильна відповідь, повний розв’язок вимагають відповідь “Так” та правильну числову відповідь. Я не намагаюся Вам доказати, що неправильна числова відповідь повинна вважатися правильною. Якщо все ж таки відповідь не числова, то нарахування балів у дітей трохи зміниться.

  85. Юлія

    Добрий вечір! Перегляньте, будь ласка, задачу № 2 Потьомкіної Аліси, 6 клас. Дуже дякую!

  86. Андрій

    Добрий вечір!
    Будь-ласка, ще раз перегляньте задачу №5 учня 5-го класу Марченка Миколи! Відповідь чітко збігається з Вашою, обгрунтування розгорнуте, приклад наведений.
    Тому питання: чому у нього 6 балів, а не 7?
    Дякую!
    З повагою, Марченко Андрій.

  87. Віктор

    Вітаю всіх.
    Запитання:
    в критеріях оцінювання задач 5-го класу чітко визначені бали, а оцінки деколи не відповідають критеріям, як це пояснити?
    Наприклад, задача №3 має 2, 4 та 7 балів оцінювання, а в таблиці результатів зустрічаються відмітки 3 та 6 балів.
    Аналогічно задача №4 має 0, 1, 5, 7 балів оцінювання, а в таблиці результатів зустрічаються відмітки 4 бали.
    За якими критеріями проводилися такого роду оцінювання?

    1. Богдан Рубльов Автор запису

      Приношу вибачення за такі неточності. Молоде журі, воно також ще вчиться чітко прописувати критерії. Вони просто вважали, що якщо розв’язання відповідає певній оцінці, що прописана в критеріях, але є неточність чи ще якась помилка, то за це варто зняти 1 чи 2 бали. На жаль, в критеріях вони це не прописали. Ще раз прошу за це вибачити.

  88. Аліна

    5 клас, Любимий Мирослав.
    Перевірте, будь ласка:
    1. Задача 4 : розв’язав іншим способом, але у відповіді трохи помилився, визначивши кількість 4218 замість 4018
    2. Задача 3: знайшов та пояснив 1 відповідь.
    Дякую! З повагою.))

  89. Ірина

    Добрий день!
    Дякую за чудову організацію і цікаві завдання.
    Прошу переглянути роботу Гнатюк Анастасії, 5 клас, завдання #5
    Донька дала правильну відповідь і навела приклад. Стверджує, що конкретні цифри у прикладі були знайдені нею методом перебору.
    Вважаю, що за такого підходу завдання заслуговує більше ніж на 2 бали (відповідно до критеріїв оцінки 2 бали ставляться за наявність виключно відповіді)
    Дуже дякую за увагу і за час, що витрачаєте на нас!

  90. Ірина

    Добрий день!
    Дякуємо за математичне свято!

    Передивіться, будь ласка, 5-й клас Мартинюк Катерина задача №2. В чернетці вирішено правильно, хоча занадто детально описано. Графічне пояснення до задачі у вигляді набору чисел і як вони міняються місцями дитина забула написати одразу після опису рішення і написала трохи пізніше після іншої задачі – на четвертій сторінці (пронумерувала сама). Перехід від першого до другого рядочка написала в основному поясненні: так як всі числа діляться на 1, то міняємо одиницю місцями з кожним числом правіше, поки не стане з правого краю.
    http://www.picshare.ru/view/9735164/
    Дякую.

  91. Станіслав

    Добрий день! Перегляньте, будь ласка, розв’язок задачі №2 у Гацуца Богдана – 6 клас.

    Дуже вдячні Вам за організацію олімпіади, неймовірно потрібну ініціативу, усі Ваші зусилля, терпіння та цікаву добірку задач!

  92. Станіслав

    Добрий день! Перегляньте, будь ласка, розв’язок задачі №2 у Гацуца Богдана – 6 клас.

    Дуже вдячні Вам за організацію олімпіади, неймовірно потрібну ініціативу, усі Ваші зусилля, терпіння та цікаву добірку задач!

  93. Богдан Рубльов Автор запису

    Про Ваші коментарі тут та в інших постах. З моменту створення сайту було передбачення схвалення коментарів упорядниками сайту. Без того вони не з’являться. Тобто миттєво після Вашого допису вони не з’являються, тому треба просто дочекатися, щоб хтось їх прочитав та схвалив. І вони оприлюднюються на загал. Це дуже доречно, бо так ми не даємо ходу спаму, рекламі, відвертому бруду та образам. Повірте, що їх тут чимало. Як один з керманичів сайту я бачу, що з моменту його заснування було схвалено приблизно 5500 коментарів та відправлене в спам 3500. Тому просто чекайте на появу свого повідомлення, звичайно, якщо воно не містить бруду, не треба його дублювати, потроювати, тощо…

  94. Людмила

    Добрий день! Перегляньте, будь ласка, задачу №5 Вазінського Артура, 5 клас. Дякуємо!

  95. Елена

    Прочитав комментарии, можно сделать вывод что Ваши студенты проверяли закрытыми глазами работы

    1. Попов В.Е.

      Такой вывод никак нельзя делать на основании количества комментариев родителей. Только по результатам апелляции (отношение исправленных оценок к общему количеству)

  96. Дітвінов Дмитро

    Добрий день! Прошу переглянути 2 задачц Літвінова михайла у нього правильна відповідь и таке розвьязання
    12345678 меняется 1 та 8
    82345671 меняется 3 та 6
    82645371 меняется 1 та 2
    81645372 меняется 7 та 1
    87645312 меняется 1 та 2
    87645321 меняется 4 та 2
    87615324 меняется 1 та 2
    87651324 меняется 1 та 4
    87654321
    Воно не совпадае в вашим но по умовам відповідае дійсності

  97. Любов

    Доброго дня! Дякую за організацію та проведення олімпіади.
    Хотілось, щоб Ви перевірили завдання №1 Сокола Михайла 6 клас. Вирішувалась методом перебору варіантів. Дякую.

  98. Вікторія

    Доброго дня! Іванова Олександра 6 клас. Будь ласка зверніть увагу на 4 задачу. За неї поставили тільки 4 бали, я вважаю що це замало. Дякую.

  99. Татьяна

    Добрий вечір!
    Прошу переглянути роботу Кузьмова Максима, 5 клас, задача № 5, зараховано 6 з 7 балів.
    Але правильний приклад в роботі також наведений: 7, 4, 2 ( він так само вірний, як і вказаний в розв´язках 7, 3, 3 ).
    Прошу врахувати. Дякую!

  100. Катерина

    Добрий день! Дякуємо за організацію олімпіади, цікаві задачі і за швидкість перевірки!
    Просимо переглянути оцінку задачі №1 Щепанського Маскима, 4 клас. В нього невірна відповідь через арифметичну помилку, але, зі слів дитини, описаний хід рішення, а помилка – у визначенні першої купки (тобто виконуються вказані співвідношення, але в сумі не 19, звичайно).
    Дякуємо і перепрошуємо, якщо такі міркування недоречні.

  101. Вадим

    Доброго дня
    Чи можливо відсканувати роботу яка проводилася 16.12.2018р 4 – класника Олійника Ростислава. Вишліть на електрону адресу ( rostitrans@ukr.net) або на Viber за телефоном 0674026355. Каже що в нього друга задача вірна
    Дякую

    1. Богдан Рубльов Автор запису

      Якщо я зроблю то для Вас, то отримаю аналогічне прохання від усіх інших 650 учасників і тоді відмовити нікому не зможу. Ви можете приїхати та відсканувати самі, або сфотографувати. Ну й в доповнення. Ваше повідомлення я не вважаю заявою на апеляцію, оскільки в Васс є просто юажання відсканувати, тобто подивитися роботу дитини, особливо його другу задачку.

  102. Михайло Лемешко

    Доброго дня! Як дізнатися чи було переглянуто результат роботи дитини за коментарем вище?

  103. Максим

    Добрий вечір.
    Прошу переглянути роботу Корчана Максима, 5 клас. Задачу 4.
    Буду дуже вдячний.

  104. Тетяна

    Добрий день! Перегляньте, будь ласка, 5- ту задачу в роботі Ануфрієнко Владислава 6 клас. В нього відповідь 12, а стоїть 0 балів. Дякую

  105. Ольга

    Добрый вечер. Огромное спасибо за организацию математической олимпиады и оперативность проверки работ. Это огромный труд и прекрасная возможность для наших деток. Благодарю!
    Просьба пересмотреть 1 и 2 задания ученика 6 класса Воронсбехера Валентина. Говорит, что полностью привел все варианты решения. Заранее спасибо.

  106. Тетяна

    Добрий день! Перегляньте, будь ласка, задачу №2 Пономаренко Дарьи, 4 клас. Дякуємо!

  107. Светлана

    Добрый день!! Большое Спасибо за Ваш труд… Просьба пересмотреть 1 ( полность приведены все решения задачи) и 3 задачи в работе Козинец Софии 6 класс

  108. Сергій

    Доброго дня!
    Прошу переглянути задачі 1 і 4 Терещенка Дениса, 6 клас.
    Дякую!

  109. Тетяна

    Доброго вечора! Прошу переглянути роботу Бондарькової Анастасії, 6 клас – задачу 4( було вказано, скільки камінців у якій купці – не зарахували додаткові бали за цей критерій) та задачу 5 (вказала, що сторони a і b у прямокутнику діляться на 3 – це 1 бал, він не заоахований). Дякую!

    1. Богдан Рубльов Автор запису

      Не треба розповідати, що там в роботі є. Ми все передивимося уважно, інакше Ви можете наразитися, що захочеться виставити скан того шматочка роботи, про який Ви кажете. Те, що оприлюднено, так само було вказане батьками, як правильна відповідь, за які треба за критеріями нараховувати бали.

      1. Олена

        Доброго вечора!

        Враховуючи, що раніше встановлено кінцевий термін апеляції до 24.12, прошу , будь ласка, розглянути ще роботу Тетерятника Бориса, 4 клас.

        Задача 1. Знайдено правильний розв’язок задачі, який враховує всі умови задачі. Додатково зроблено перевірку, щоб у першій купці кількість була меншою, ніж половина добутку кількостей камінців у інших трьох купках.
        Вважаю, що відсутність запису очевидних відомостей 1 класу (3+3+3<10) не є обґрунтованим зняттям 1 балу, оскільки це було враховано при знаходженні розв’язку задачі.

        Задача 2. Знайдено правильний розв’язок. Обґрунтування побудовано на аналізі ймовірної достовірності двох останніх умов. Оскільки доведено, що обидві умови (3 та 4) не є правдивими та врахувавши, що умова 2 та умова 3 є взаємовиключаючими, то логічно випливає , хто є наймолодшим.
        Прошу переглянути оцінку в балах за цю задачу з огляду на викладене обґрунтування рішення.

        Задача 3. Розв’язок представлено одним із допустимих методів розв’язання математичних задач, а саме графічним, що відповідає критеріям оцінювання олімпіадних задач. Це підтверджується наведеним рішенням завдань минулих років (наприклад, VI олімпіада, 4 клас, задача №4).
        Вважаю, що викладене рішення повністю відповідає критеріям оцінки олімпіадних робіт.

        Заздалегідь дякую.

  110. Олена

    Доброго вечора!

    Враховуючи, що раніше встановлено кінцевий термін апеляції до 24.12, прошу , будь ласка, розглянути ще роботу Тетерятника Бориса, 4 клас.

    Задача 1. Знайдено правильний розв’язок задачі, який враховує всі умови задачі. Додатково зроблено перевірку, щоб у першій купці кількість була меншою, ніж половина добутку кількостей камінців у інших трьох купках.
    Вважаю, що відсутність запису очевидних відомостей 1 класу (3+3+3<10) не є обґрунтованим зняттям 1 балу, оскільки це було враховано при знаходженні розв’язку задачі.

    Задача 2. Знайдено правильний розв’язок. Обґрунтування побудовано на аналізі ймовірної достовірності двох останніх умов. Оскільки доведено, що обидві умови (3 та 4) не є правдивими та врахувавши, що умова 2 та умова 3 є взаємовиключаючими, то логічно випливає , хто є наймолодшим.
    Прошу переглянути оцінку в балах за цю задачу з огляду на викладене обґрунтування рішення.

    Задача 3. Розв’язок представлено одним із допустимих методів розв’язання математичних задач, а саме графічним, що відповідає критеріям оцінювання олімпіадних задач. Це підтверджується наведеним рішенням завдань минулих років (наприклад, VI олімпіада, 4 клас, задача №4).
    Вважаю, що викладене рішення повністю відповідає критеріям оцінки олімпіадних робіт.

    Заздалегідь дякую.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.