29 коментарів до “Критерії Київської міської олімпіади

  1. Член журі

    Майте терпіння.
    Апеляція лише у середу, у вас буде час на те, щоб вирішити, чи варто вам йти на апеляцію.
    А сьогодні неділя – кожна людина заслуговує на відпочинок.

  2. Дмитрий

    А можно узнать где было написано что балы двух туров будут прибавляться? И можно узнать каким образом выставляються места

    1. Член журі

      Існують правила проведення олімпіади з математики. Згідно з ними бали за два тури сумуються.
      Місця виставляються голосуванням журі по кожному класу і кожному місцю окремо.

  3. Володимир

    А ви остаточні результати 3-го туру з попереднього року подивітся на цьому сайті, то й самі все зрозумієте 😉

  4. Дмитрий

    А где я мог увидеть эти правила? Афишировали что 1 тур просто как фильтр. А про то что будут сумировать никто не говорил. И что означает на усмотрение жури? Должны быть четкие критерии и правила выставления мест. Минимум человеческого фактора.

    1. Ольга

      Где Вы видели “афиширование 1 тура просто как фильтр”? Если про суммирование никто не говорил, то кто-то из детей не стал записывать решенную задачу так как считал, что и так проходит, а потом лишние баллы будут не нужны? Если олимпиада проводится в 2 тура (а так не только математика, но и физика и информатика, например), то баллы всегда суммируются. А во второй тур физики так же проходят не все и баллы за оба тура суммируются. Правила, вообще-то, ребенку должны были рассказать в школе 🙂

    2. Наталя

      Олімпіади з математики проводяться за певними незмінними правилами багато років. Тому ніхто ні про які фільтри не мог афішувати. Якщо ваща дитина ( або ж то ви сам) приймаєте участь перший раз і ви підозрюєте оргкомітет в зраді, то читайте Положення.

      Три хвилини було потрібно мені, щоб знайти його для вас :

      Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності від 17 листопада 2011 р. за N 1318/20056

      дивіться п 5.6 і 6.5

      http://document.ua/pro-zatverdzhennja-polozhennja-pro-vseukrayinski-uchnivski-o-doc78682.html

    3. Член журі

      Бывают разные случаи суммы баллов у участников за два тура, если бы существовали четкие правила на строгое количество победителей каждого места, то это могло бы быть некорректно. Например, у первых трех человек сумма 62, 60 и 59 баллов соответственно, а у следующих участников 50, 49, 48. А по правилам бы получалось, что 1-е место должно быть у 4-х человек. И разве получилось бы честно в таком случае?
      Сверху был приведен просто “грубый” пример того, что может быть на олимпиаде.
      И для того, чтоб таких случаев избегать, голосует коллегия жюри и по большинству голосов выбирают победителей.
      Поэтому неправильно считать, что должно быть минимум человеческого фактора.

  5. Иван

    Почему так сильно отличаются критерии 9 и 11 класса по задаче про таблицу 3 на 3?

  6. василь

    Питання до Богдана Рубльова.
    Для чого в задачі 2 для 8 класу розглядати варіанти значень m та n , якщо можна вивести формулу кількості шарів цегли?
    4-1/n-1/m. Чому за довше розв’язання з розглядом зайвих варіантів, ставляться бали, а за раціональне знімаються?

    1. Данило Хілько

      Пане Василь, у вас кількість шарів за вашою формулою може бути дробовою. Здається, ви “Гаррі Поттера” перечитали, це там була платформа 9.75

    2. Учасник

      Пане Василь у мене та ж ситуація. (Давайте ніхто нікого не буде ображати.)і я ні з ким не хочу сваритися. В умові задачі чітко сказано’Яка найменша кількість шарів для міцного покриття?) Найменша кількість-2.Але в критеріях за розв’язок задачі (як питається в умові) дається лише…

      1. Данило Хілько

        Я не член журі і роботу, звичайно, не бачив, але прочитавши умову задачі і твої повідомлення тут на сайті, можу припустити таке: ти вважаєш m і n змінними, які сам можеш обирати. Насправді ж, m і n є параметрами – фіксованими числами, про які ми нічого не знаємо (вони можуть бути 100, 200, 201, 2018…). Тож і відповідь має деяким чином залежати від m і n.

    1. Profile photo of Богдан РубльовБогдан Рубльов

      Звичайно Ви абсолютно праві, завжди в геометрії розглядайте рівносторонній трикутник, коли мова про просте число, то завжди вважайте, що то число 2…

    1. Игорь

      Терпения членам жюри 🙂 … После олимпиады по физике стало понятно на сколько все прозрачно в математике, четко обозначенные критерии оценки информация на этом которая появляется как по взмаху волшебной палочки. Спасибо огромное организаторам олимпиады и людям которые администрируют этот сайт. Прозрачнее только в информатике, но там бездушная машина может проверить решение, в математике так не получится к сожалению или к счастью :).
      Математика – царица наук! 🙂

  7. Василь

    Вважаю Богдана Рубльова найкращим педагогом з математики, оскільки його задачі завжди про реальне життя. Дякую Вам, що показуєте, як можуть бути застосовані здобуті знання. Однак вважаю, задача простіша, за запропонований розв’язок. Формула, запропонована вище, працює.

    1. Игорь

      Формул выше должна содержать округление тогда бы она была верной, в противном случае получается 1.5 землекопа как в известном мультфильме. Если написать 4 – [1/n] – [1/m], тогда формула действительно будет верной, однако это уже совсем другая формула.
      Без округления 4 – 1/n – 1/m при m=2 и n=2 дает результат 3, а верный результат 2.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.