Київська міська олімпіада: результати

Апеляція 1 туру олімпіади відбудеться в середу 24 січня 2018 року о 15:00 у Гуманітарному Інституті Київського університету ім. Б.Д. Грінченка (вул. маршала Тимошенко, 13б)

Завантажити попереднi результати

Критерії оцінювання 7 клас;
Критерії оцінювання 8 клас;
Критерії оцінювання 9 клас;
Критерії оцінювання 10 клас;
Критерії оцінювання 11 клас;

67 коментарів до “Київська міська олімпіада: результати

  1. Таїсія Карасьова

    Доброго дня. Я – учениця 10 класу УФМЛ, Карасьова Таїсія Дмитрівна. У таблиці моє прізвище вказано як “Карасева”. У заявці від УФМЛ ця помилка також була допущена, але роботу я підписала правильно. Виправте, будь ласка. Дякую за розуміння.
    З повагою, Карасьова Таїсія.

  2. Олена

    Доброї ночі. Чи потрібна попередня заява на апеляцію, чи достатньо просто прийти 24 січня на 15 годину? Особисто я думаю, що апеляція нічого не дасть, але дитина вірить у справедливість і хоче бачити перевірену роботу!!! На сайті були викладені попередні розв’язки. Згідно з ними син вирішив три задачі вірно (відповіді зійшлися), але трішки по-своему. І тут справжній шок- ЛИШЕ 1 бал. Невже інші методи розв’язання не рахуються?! Не у всіх же ж школах викладають ті вчителі, які приймали участь у складанні завдань ціеї олімпіади!!!!!!!!!!!

    1. Олексій

      Прочитайте критерії оцінювання. Відповідь з неправильним доведенням це і є 1 бал.

      1. Игорь

        Как раз читая критерий оценок и появляется ощущение, что правильным считается только один способ решения задачи – установленный организаторами олимпиады, все остальные – не верны, даже если они приводят к правильному ответу: являются решением, доказательством (опровержением доказательства) согласно условию. По крайней мере в задачах для 7 класса.

    2. Михаил

      Это стандарт. В прошлом году было точно так же. Даже на апелляциях было – да, ответ верный, но решено не так, как сказано.
      Думать нужно по шаблону. 🙂
      В восьмом классе 1 задача вообще с явной опечаткой…

      Для пана Богдана: можете начинать хамить в ответ 🙂

      1. Олексій

        Є певна різниця між шаблоном, хибним доведенням та неповним доведенням.
        Мій син теж отримав доволі низькі бали за 3 правильні відповіді. Але таке буває.
        Насамперед ми перевіримо його розв’язки і лише потім – на апеляцію.

        1. Profile photo of Богдан РубльовБогдан Рубльов

          Звичайно, що на апеляції усім дітям пояснюють хибність їхнього “не шаблонного” розв’язання, або нараховують за нього відповідні бали. Просто бувають діти (а часто і їхні батьки), що налаштовані, що їхнє розв’язання однозначно вірне і не слухають жодної іншої думки. Отут наступає черга журі та експерта виставляти належні бали. Після того і починається розголос, що дитині “не зарахували не шаблонне розв’язання”.

  3. Калениченко Юрий

    Добрый день! В списке отсутствуют результаты моего сына, ученика 6 класса лицея Лидер 171 Калениченко Никиты Юрьевича.

  4. Андрей

    Здравствуйте, я, Карпенко Андрей, ученик 10-го класса УФМЛ на олимпиаде был, я писал за 11 на в заявке это было указано и когда я подписывал работу тоже это написал, тем не менее в результатах написано,что я не появлялся

  5. Олена

    Так все же таки. Чи потрібна попередня заява на апеляцію? А задач розв’язав все ж таки три, в інших помилився. Навіть, якщо й не так довів, то це три бали, до речі першу розв’язав так як і в запропонованих розв’язках. Я все розумію, що на жюрі було велике навантаження, складається враження, що роботу перевіряв студент, перед яким був аркуш з розв’язком і зрозуміти інший вірний спосіб він просто не міг або не хотів вникнути

    1. Profile photo of Богдан РубльовБогдан Рубльов

      Ви так зневажливо пишете про студентів (а тут найкращі і найдосвічені в олімпіадних задачах), начебто Ваша дитина через декілька років піде одразу працювати на будівництво чи водієм маршрутки…, а не ставати студентом. Стосовно заяв на апеляцію – читайте правові документи про олімпіади і шукайте

  6. Вадим

    Добрий день. Я учень із Запоріжжя. Нам на областному етапі сказали, що результати будуть на цьому сайті. Але тут тільки з Київа результати. Допоможіть, будь ласка, де знайти результати із Запоріжжя.

  7. Леонид

    Теж вважаю несправедливим, коли задачі оцінюються лише по шаблонному розв’язку. Наприклад, в задачі 3 за 8 клас легко показати, що AB і HD паралельні, бо утворюють однакові кути BD.
    Оскільки CL перпендикулярно AB, то вона перпендикулярна і HD.
    Нехай HD перетинає пряму LC в точці К. Оскільки AH=HC (властивість висоти рівнобедреного трикутрика) за теоремою Фалеса LK=KC
    Трикутники LKD і CKD рівні (прямокутні, KD-спільна, LK=KC). Аналогічно рівні трикутники LKH і CKH. Отже кути DLK=куту DCК, кут HLK=HCK. Звідси кути DLH=DCH=90 градусів.
    Вважаю, що цей розв’язок дитини не гірше шаблонного, він дав вірну відповідь і заслуговує більше, ніж на 0 балів.

  8. чорноморець юрій павлович

    Мене цікавить таке питання. Ось тут пишуть: “Прочитайте критерії оцінювання. Відповідь з неправильним доведенням це і є 1 бал” Але які критерії розрізнення іншого можливого доведення і неправильного доведення?

  9. Ольга

    Люди, идите на аппеляцию. Никаких шаблонов решения нет. Решение бывает правильным и неправильным. И некорректное решение нередко приводит к правильному ответу. Если же решение действительно корректное, то ребенок получит свои баллы. Меня удивляет безаппеляционность некоторых родителей. Вы реально гуру в математике, что так уверены в правильности решения, о котором знаете со слов ребенка?

  10. Олена

    Так, на апіляцію звісно підемо. А на рахунок гуру зматематики: гуру не гуру, але маю 2 вищі освіти: технічну та економічну й в свій час була призером міських олімпіад з математики та фізики. Ми всі дорослі люди й розуміємо, що кількість робіт була дуже-дуже великою, а термін, відведений на перевірку занадто малий…. Можливий і фактор втоми та, звісно ж, не виключаю й некорректність рішення. Для мене головне – не відбити бажання у дитини прагнути розвитку та щоб його бажанням було жити в Україні, а не десь за кордоном.

    1. Ольга

      У меня красный диплом факультета кибернетики,. Моя старшая ренулярно занимала места на городе, когда училась в школе. Для средней это уже 4городская олимпиада с очень приличными результатами. Для младшей – первая. Регулярно бываем на апеляуиях. Всегда либо получаем дополнительные баллы либо внятные разьяснения того, что не так. Говорить о несправедливом оценивании не приходится.

        1. Ольга

          Дети приходят. Их всех собирают, рассказывают что и как. Они пишут заявления. Потом их выщывают в соответствующих кабинет и прек преподавателю, у которого уже есть его работа и они вместе разбирают решение. На каждую задачу отдельная апеляция. Родители на апеляции не присутствуют – могут ждать в коридоре. Времени занимает – как повещет. Иногда очень долго приходится ждать вызова. Время вызова со временем прихода не связано. Но опаздовать к началу нельзя – ребенок не услышит правила апеляции. Боятся ничего не надо. Как и настраивать ребенка, что там враги, которые по какой-то корыстной причине несправедливо недодали ему баллы. :))) Иногда потчерк такой, что … Но ща потчерк баллы не снижают. :)))

          1. Олексій

            дякую 🙂
            Ні, звісно, ми не налаштоуємо дитину проти оргів. Це взагалі безглуздо, як на мене.

  11. Елена

    Добрый день! Мы граждане другой страны и недавно проживаем в Украине, соответсвенно, ещё не очень хорошо ориентируемся в законодательстве. Прошу все-таки ответить на вопрос о необходимости подачи заявления об аппеляции либо подсказать правовые документы, где этот вопрос изложен. Спасибо!

    1. Наталя

      регистрироваться и подавать заявление заранее НЕ НУЖНО.
      обязательно приехать к началу апелляции , чтобы ребенок мог участвовать в собрании , где расскажут как и что нужно делать.

  12. Олена

    Ви ж розуміете, Ольга, що ж і наш далеко не перший раз на олімпіадах, а от на апеляціях не були. Прийдеться йти на апеляцію за роз’ясненнями, замість того, щоб готуватися до наступних олімпіад згідно графіку. Існуе також таке – непощастило!

  13. Oksana

    Доброго дня. Скажіть, будь-ласка, кодувалися лише роботи учнів 11-го класу?
    В попередніх результатах шифр кодування для учнів 8-10 класів не зазначений. Це дає підстави вважати, що кодування робіт не відбувалось.

    1. Profile photo of Богдан РубльовБогдан Рубльов

      Ми намагалися швидше вам та вашим дітям видати результати, тому ексель-файли з результатами трохи сирі. Якщо ви вважаєте, що це дає Вам підстави звинуватити журі та оргкомітет в нечесності, то ми це врахуємо і усі наступні публікації результатів доведеться чекати дуже довго. ОЧЕВИДНО, що кодувалися усі роботи. Журі не бачило при перевірці прізвищ учасників.

  14. Марина

    Добрый день, уточните, пожалуйста, “апеляція 1 туру олімпіади відбудеться в середу 24 січня 2018 року о 15:00 у Гуманітарному Інституті Київського університету ім. Б.Д. Грінченка (вул. маршала Тимошенко, 13б)”, для всех классов по этому адресу? Дело в том, что у ребенка, 7 класс, на листочке с заданием указан адрес аппеляции Тычины, 17. Спасибо

    1. Катерина

      Так все ж таке питання про апеляцію для 7 класу, за якою адресою вона буде відбуватися, за адресою на сайті чи за адресою, яка була у дітей на завданнях.

  15. Елена

    Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, какой проходной бал во 2-й тур для 8 классов?

  16. Алла

    Добрий день! Скажіть будь-ласка, як і у багатьох у моєї дитини відповідь правильна, але розв’язання -своє. В підсумку 1 бал за задачу. Хочу процитувати ‘методичні рекомендації щодо проведення III етапу олімпіади з математикі’: ” Під час оцінювання олімпіадних робіт не враховується раціональність або нераціональність розв’язань, метод розв’язання, а також обсяг написанного”. Так поясніть будь-ласка, може у учня бути свій підхід до розв’язання задачі чи ні і чи варто в такому випадку іти на апеляцію? Дуже !Дякую !

    1. Олексій

      Фотмально ви зараз пропонуєте поставити однакові бали за відмінне доведення, часткове доведення та вгадування результату.

    2. Profile photo of Богдан РубльовБогдан Рубльов

      Якщо у Вас є сумніви в правильній оцінці роботи, то йти треба. Бо задля того ця апеляція і проводиться. Але не треба зациклюватися на правильній відповіді, бо то ж не ЗНО.

  17. Сергій

    Доброго Вечору! Я з Житомирської області. Про подальшу інформацію олімпіади сказали дивитися на цьому сайті. Чому нема результатів олімпіади?

  18. Роман

    Добрий день, скажіть, будь ласка, де буде апеляція, тому що на звороті умови завдань та на сайті вказані дві різні адреси, дякую

  19. Елена

    Нашла ответ на этом сайте на свой предыдущий вопрос. Извините, не дочитала раньше. Проходной бал будет известен после апелляции, когда определятся победители первого тура.

  20. Олена

    Для тих, хто читав моі попередні пости уточнюю. Першу розв’язав, як в запропонованних розв’язках і отримав 1 бал, дві задачі розв’язав трохи по-іншому з відповідями правильними та з поясненнями, але отримав нулі. Ще дві розв’язав не вірно. Як Ви думаете, чого б це я тут “кіпішувала”?! В попередні роки був згоден з результатами, тож і не ходив ні на які апеляції. А зараз таки піде, на жаль

    1. Ольга

      Вот не надо так нервничать. Ничего непоправимого не случилось :))) Уточните у ребенка, как четко он доказывал все утверждения, на которых основывал решение.. Фразы (как в авторских решениях) “Очевидно что” и “Легко заметить” обычно сильно сказываются на баллах за задачу. Все должно быть четко доказано. Моя старшая первый раз вышла с апелляции очень злая, когда узнала за что ей баллы сняли – типа ‘это же и так понятноэ:))) Зато потом больше таких ошибок не допускала :)))

  21. Алла

    Пробачте, я наразі нічого не пропоную, я хочу зрозуміти ваш підхід , і зовсім не проти йому слідувати. Тільки не можу до кінця зрозуміти, навіщо тоді “методичні рекомендації”? І я абсолютно проти ‘уравніловки’ , але це не може мені заборонити спроби з’ясувати те , що є незрозумілим!

  22. Колишній учасник

    Перечитав усі коментарі згори і хочу дещо сказати.
    1) Мене дуже вражає зневага до викладачів та студентів. Якщо комусь з батьків не подобається кількість балів у дитини, то одразу винні викладачі та студенти. Чи не закодували, чи не здатні розрізнити правильний розв’язок від неправильного, наче їх всіх з вулиці привели і посадили перевіряти роботи.
    2) Якщо ви все ж таки вважаєте, що розв’язок вашої дитини правильний – йдіть на апеляцію. Всі люди здатні помилитися, чи, навіть, просто не розібратися у почерку дитини.
    3) Читайте критерії оцінювання по кожній задачі. Критерії складаються не за авторським розв’язком, а саме за роботами учнів, тому зовсім некоректно казати, що “альтернативні” розв’язки члени журі вважають хибними.
    4) Ніхто не бажає знижувати вашій дитині бали — це нікому не треба, прохання мати це на увазі.

    1. Колишній учасник

      І ще хочу додати.
      Не в кожній задачі за правильну відповідь дають бали.
      І при правильній відповіді може бути абсолютно неправильний розв’язок.

  23. Val

    Задача 3 (8 клас).
    Чому в офіційному розв’язку не розглянуто випадок тупокутного трикутника?
    Рішення дещо змінюється.

  24. Олена

    Шановний Колишній учаснику, я б теж до сьогодні реагувала на коменти так само, як і Ви і, напевно, не вірила б їм, і була б розгініваною. І надіюсь, що сталася прикра помилка. Ми також були студентами й також нас іноді “просили” перевірити лабораторки та самостійки першокурсників

    1. Profile photo of Богдан РубльовБогдан Рубльов

      Цитата: “Якщо до Вас не притискуються в метро, то це не означає, що метро в Парижі не існує!” Якщо Ви, коли були студенткою, халтурили при таких перевірках, то не порівнюйте усіх з собою.

  25. Олена

    Як раз таки не халтурила, але й великого бажання ми, студенти, не мали (коли своїх завдань було повно) й відмовитися на старших курсах ніхто не смів. Добре розмірковувати тоді, коли це не стосуеться власних дітей…

  26. Олена

    Дуже добре, що у Вас гарне почуття гумору! Це класно, тому що робота у Вас складна (і я не шуткую й без сарказму). І людина, я думаю, Ви теж цікава! Вибачте, якщо образила, жіночі емоціі…На добраніч!

  27. Данило Хілько

    Цікаві в Україні люди живуть. Проводиш олімпіаду для сотні учасників – лаються “чого так мало, не дають дітям можливості взяти участь”. Проводиш для тисячі – лаються “чого так багато, хто ж встигне все це перевірити”. Викладаєш результати вночі після змагання – “так швидко перевірили, мабуть, не якісно”. Викладаєш результати через тиждень – “що ж так довго, підтасовували?” В журі тільки викладачі і вчителі – “то мабуть тільки їх учні призові місця отриматимуть”. Половина журі студенти – “так то вони за залік прийшли, звісно, погано перевірять”. На апеляції масово піднімали бали – “треба ж так неякісно перевірити!”. На апеляції не масово піднімали бали – “ну звичайно, це просто формальність, все вже вирішили без нас з вами”. І так далі. *Без ентузіазма дивиться на бурне море*

  28. Олена

    Дуже добре, що Ви за своїх студентів “горою стоїте”, це відчувається. Як би ж усі так!!! На все добре!

  29. Федір Юдін

    Щодо студентів, ось лише деякі студенти-члени журі:
    Дашков Олександр, призер RMM та IMC;
    Щеглов Микита, призер IMO, RMM та IMC;
    Яковлев Іван, призер RMM та IMC;
    Кучеренко Анастасія, призерка EGMO;
    Ківва Ярослав, призер RMM, IMO та IMC;
    Пушкін Денис, призер RMM, IMO та IMC;
    Скибицький Нікіта, призер IMO та IMC;
    Тригуб Антон, призер RMM та IMO;
    Усі наведені змагання – міжнародні, а якщо почати перераховувати призерів всеукраїнських олімпіад, то список не влізе на екран. А от студентів з вулиці “за залік” у журі ніхто не бере.

  30. Наталка

    Шановні дописувачі! Не розумію, навіщо ці всі коментарі з приводу невірного (апріорі) оцінювання ітп. Якщо є питання, якщо не згідні з оцінюванням, якщо хочете побачити, за що знято бали (в разі, коли учасник впевнений, що він все написав вірно) – велкам на апеляцію, яка існує і, власне, призначена для вирішення спірних питань і коригування в разі віднайдення консенсусу:) Не розумію, чому уже на цьому етапі агресивна налаштованість та/або недовіра до журі. Чому дехто дозволяє собі необгрунтовані звинувачення? Варто вчити своїх дітей коректно і конструктивно вирішувати проблемні питання, а також відстоювати власну позицію.

    1. Profile photo of Богдан РубльовБогдан Рубльов

      Те, що ЕГМО не досягнення ти доведеш, лише коли сам станеш призером цього заходу! А поки не слід так все принижувати. Треба було Катю перемагати свого часу

  31. Философ

    Родители, уважайте членов жюри, в т.ч. студентов. Нашим засранцам до них еще расти и расти, нЕчего на зеркало пенять.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.