22 коментарі до “Київська міська олімпіада: розв’язання

  1. Михайло

    10 клас задача 5.1
    У числі В помилка певно. При множенні показники додаються 1+2+4+8+16+32+64+128= 255 а не 525 у відповіді буде все навпаки

  2. Анна

    Добрый вечер! Подскажите, пожалуйста, а что за задачи 3.1 и 4.1 в 7 классе? Сын говорит было 4 задачи, откуда эти 2 взялись? Спасибо

  3. Михайло

    Навіщо в задачі 8.3 є умова рівнобедреності трикутника АВС, без неї все одно твердження задачі справедливе?

  4. Олексій

    Навіщо таке складне розв’язання в 11.5? Доводимо для x=y=z ліва частина дорівнює 1. При збільшенні будь-якої змінної вираз вигляду ( х / (2+у) ) зменшується, значить стає меншим від 1/3 і вся ліва частина тоді вже менше одного

    1. Олександр Дашков

      Один вираз збільшиться, а один зменшиться. Тоді не зрозуміло, що вийде в результаті. Якби при збільшенні змінної завжди зменшувався вираз, то поступово збільшивши всі змінні на одиницю ви б отримали, що 1 < 1

  5. Сергій

    Доброго дня! Підкажіть, а що за завдання 3.1 і 4.1 наведені в умовах і відповідях для 7 класу? На олімпіаді їх не було.

    1. Учасник

      Ці задачі можуть обрати ті, хто проводять олімпіади в інших областях замість 3ої та 4ої відповідно, якщо це потрібно,щоб ускладнити, або спростити олімпіаду

    2. Нікіта Скибицький

      Доброго вечора. Це алетрнативний, простіший варіант завдань, спеціально розроблений для інших регіонів. Так, у простішому варіанті задача 3.1 заміняє задачу 3, а задача 4.1 – задачу 4. Школярі міста Києва традиційно пишуть олімпіаду за складним варіантом.

    3. Учасник

      Це завдання, які могли використовуватися на обласних олімпіадах в інших областях. Прочитайте методичні рекомендації і зрозумієте.

    4. Ольга

      Это для тех областей, которые посчитают 3 и (или) 4 задачу слишком сложной :))) Они могут заменить их на более легкий вариант.

  6. Учасник

    В задачі 11.3 а) Пропущено випадок квадрата 1х1, адже він покривається квадратиком 1х1 та якосюсь к-тю (0) квадратиків 1хн

    1. Нікіта Скибицький

      Дочекайтеся критеріїв і побачите, що журі вважає цей частковий випадок несуттєвим, тому за відсутність його бали не знімалися, як і не додавалися за його розгляд.

  7. Олексій

    Для початку покладемо всі змінні рівні мінімальноиу з них значенню. Потім поснемо по черзі збільшувати їх до початкового значення. Наприклад ч виразі x/2x+y збільшивши х знаменник збільшиться на більшу кількість бо там змінна ще й на 2 множиться. Збільшивши у матимемо збільшення знаменника а значить зменшення виразу в цілому. Таким чином збільшуємо змінні поки не отримаємо початкові для них значення. З кожним кроком зменшуватимуться вирази ів відповідно сума (у попередньому абзаці доведено). Головне покласти не x=y=z а x=y=z=min(x,y,z) і збільлувати по черзі змінні

    1. Олександр Дашков

      x/(2x+y)=0.5-0.5y/(2x+y), тому збільшуючи х, знаменник останнього дробу зменшується, а оскільки ми дріб віднімаємо, то весь вираз збільшиться. Знову ж таки, якби Ваше припущення про зменшення значення загального виразу при збільшенні значень змінних було вірним, то збільшивши по черзі х, у та z від одиниці до двійки ви б отримали , що значення виразу зменшилося з 1 до 1.

  8. Тарас

    Для восьмого класу третя задача має набагато простіше розв’язання за допомогою описаних кіл. Задача получається взагалі в 2 дії. Бо наваколо прямокутника завжди можна описати коло, а точка L дивиться на діаметр кола з кутом 90 градусів отже на колі. отже дивиться на інший діаметр під кутом 90 градусів -_-

  9. Альфа

    Доброго дня! Хочу звернутися до вас з запитанням! На олімпіаді для 7 класу 2 задача має набагато простіше рішення. При правильній відповіді та простішому, але наявному вирішенні, задача була оцінена лише в 1 бал. На мою думку, це не об‘єктивно. Адже присутнє власне розв‘язання учнем, та відповідь. Я вважаю, що кожна дитина мислить по – різному та результат шукає по – різному. І знижати 90% балу лише через відсутність бажаного пояснення нерозумно. Дякую за увагу.

    1. Богдан Рубльов

      І Вам дякую, саме внаслідок такої безапеляційності дорослі на апеляцію не допускаються. Діти набагато більш спокійно сприймають пояснення журі

      1. Ірина

        Вибачте, пане Богдан. Не зовсім зрозуміла. Ви теж вважаєте, що за інший метод дитина заслуговує лише 1 бал за правильну відповідь і все? А ще нам поставили 2 бали за альтернативний спосіб 1 завдання (7 клас), адже журі не мало критеріїв оцінювання саме цього методу і вказали на відсутність перебору.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.