Результати VІ міської олімпіади з математики для учнів 4 – 6 класів

Результати та критерії

Тут наводяться результати олімпіади (попередні), критерії оцінювання задач та умови з розв’язаннями. Шановні батьки, ви маєте поговорити з дітьми, уважно почитати розв’язання задач та критерії їх оцінювання. Якщо ви дійсно вважаєте, що робота вашої дитини оцінена неправильно, тобто не у відповідності до наведених критеріїв, то напишіть про це в коментарях до цього повідомлення до 24 грудня 2017 року (після 24-го грудня розгляд таких повідомлень припиняється).Треба вказати прізвище та ім’я дитини, клас, та задачі, які ви вважаєте оцінені неправильно.Якщо ви зробите формально (без уважного з’ясування з дитиною його розв’язань) – начебто треба переглянути усі задачі, то ми перевіряємо першу з них, якщо вона оцінена правильно, то далі і не дивимося.

Завантажити результати.
Критерії оцінювання 4-й клас.
Критерії оцінювання 5 клас.
Критерії оцінювання 6-й клас.
Умови та розв’язання.

Друга частина олімпіади

За результатами першого (сьогоднішнього) етапу олімпіади, будуть визначені переможці, тобто учні, яким будуть присуджені дипломи І, ІІ та ІІІ ступеня. В кожній паралелі їхня кількість буде приблизно від 60 до 70. Для цих призерів 1 етапу буде проведений другий етап, приблизно в середині березня у форматі усної олімпіади.

 

СЛАВА УКРАЇНІ!!!
ГЕРОЯМ СЛАВА!!!

63 коментарі до “Результати VІ міської олімпіади з математики для учнів 4 – 6 класів

  1. Елизавета

    Добрый вечер!
    Нет результата Глеба Никоненко, 4й класс.

  2. Вікторія

    Студентам, що перевіряли роботи у свій вихідний день окрема подяка. Як і обіцяли зробили в той же день. Молодці.

  3. Сергій

    Доброго часу доби!
    Дякую, пане Богдане, Вам та Вашій команді (помічникам) за проведений захід та оперативні результати!
    Син скористався пропозицією, яку висловлював нещодавно тут на сайті та сфотографував свою роботу, що дає змогу конкретизувати.
    Прошу Вас переглянути результати оцінювання задач № 3 та № 4 Агратіна Остапа (6 клас) з наступних міркувань.
    Задача № 3. Прошу застосувати такий критерій оцінювання: “5 б. – правильний розв’язок, арифметичні помилки”, оскільки саме через арифметичну помилку при визначенні часу Гея (t2) була отримана неправильна відповідь, хоча подальші розрахунки вірні та при правильному t2 дають вірну відповідь (перевірив).
    Задача № 4. Прошу розглянути можливість застосування критерію: “7 б – повний перебір, правильна відповідь”, оскільки у розв’язку наведений перебір найменших трицифрових та двоцифрових чисел, чотирицифрових та одноцифрових чисел (відсутня необхідність і доцільність перебору більших за значенням відповідних чисел при пошуку найменшого добутку, тому наведений перебір є достатньо повним). При цьому, у відповіді наведені правильні п”ять цифр. Умова задачи не вимагає наведення найменшого добутку у відповіді. Найменший добуток був зазначений у розв”язку із відповідною поміткою.
    Дякую та наперед прошу вибачення, що відволікаю на апеляцію!

  4. Олександра

    Доброго ранку!
    Відсутні результати Безрука Дмитра, 5 клас.

  5. Тарасенко Карен

    Доброго дня. Прошу переглянути задачу 3 Тарасенка Степана (6 клас)

  6. Ольга

    Доброе утро. Нет результата Малик Никита, 6 Б клас, ліцей “Інтелект”

  7. Віктор

    Доброго ранку!
    Дякую, пане Богдане, Вам та Вашій команді за проведений захід, що Ви, за рахунок вланого часу, організували для наших дітей.
    Прошу Вас переглянути, за можливості і при наявності часу, задачу №5 -5 клас, Самчишин Антон – на чорнетці 36
    Дякую.

  8. Валерия

    Вітаю! Дуже вдячні за чудову організацію та блискавичні попередні результати!
    Звертаюсь з проханням про перегляд результатів учня Осокіна Родіона, 5 клас.
    Зокрема, задача #2, попер.бал – 4, критерій “правильний ход решения, ответ неверний”. Але його відповідь саме 2999 і 11999, як і наведено у файлі з правильними відповідями.
    Ну і на всякий випадок – #4, попередньо 2 бали “правильний ответ на 1 и 2 пункт”. Аргументації не було чи вона в корні невірна?
    Дуже чекаю на відповідь, особливо цікавить задача #2.
    З повагою, Валерія Осокіна.

  9. Олена

    Дуже дякуємо всім організаторам за чудову олімпіаду! Учень 5 класу Зьола Денис, просить перевірити задачу 3, так як відповідь була правильна. Дякуємо за перегляд.

  10. Катерина

    Доброго дня! Величезна подяка огранізаторам за їх нелегку роботу та оперативні результати!

  11. Жанна

    Добрий день!

    Дуже вдячні за проведену олімпіаду, чудову організацію та миттєве оголошення результатів при такій великій кількості учасників! Приємно вражені та дуже вдячні за час організаторів та студентів та вашу працю в вихідний день.

    Є прохання переглянути або ж прокоментувати задачу №2 для 4 класу Михайла Сидоренко. У сина виникло питання до формулювання умови цієї задачи, а саме, цитую: «при цьому вага тих, хто сидить на різних дошках не відрізняється більше ніж на кг». Під час олімпіади син не міг вирішити, як саме вірно розумти цю умову при перевезенні трьох гномів. Він вважає, що є два варіанти тлумачення цієї умови: 1) «при цьому СУМАРНА вага тих, хто сидить на різних дошках не відрізняється більше ніж на кг» – такий варіант наведено у відповіді, що викладена на сайті, або ж 2) «при цьому вага БУДЬ-ЯКИХ ДВОХ ГНОМІВ З тих, хто сидить на різних дошках не відрізняється більше ніж на кг» – саме так зрозумів умову син, оскільки в умові не було слова «сумарна». На жаль, син не перепитав спостерігача, як правильно розуміти умову (не наважився, бо вчиться ще в 3 класі), і розв”язав задачу при розумінні умови як наведено у варіанті 2, тобто, порівнюючи окремо кожну пару гномів, що сидить на різніх дошках (підіймав нагору спочатку гномів з вагою 10, 18 на одній дошці та 14 на іншій, порівнюючи пари гномів з вагою 10 та 14 окремо і 18 та 14 окремо – різніця кожної пари не більше 5 кг, потім залишав 18 кг і спускав 10 та 14 кг щоб забрати 12 кг). Якщо Ви припускаєте, що таке розуміння умови є також можливим, прошу переглянути розв’язок сина, оскільки при такому розумінні він має бути вірним (принаймні, вірний на чернетці, що я подивилась). Якщо ж Ви не припускаєте розуміння умови дитиною, як наведено вище, прошу роботу не переглядати, щоб не гаяти Ваш час.

    З повагою

  12. Ольга

    Добрий день. Можливо переглянути роботу Солод Дарії (4 клас), задача № 1 ? Вона поділила квадрат на три частини правильно, але не написала відповідь. Згідно з Критеріями оцінювання,, за це має бути 1 б. Дякую

  13. Людмила

    Доброго дня,

    Хочу висловити подяку за проведений захід та час, що Ви разом з оргкомітетом та залученими студентами витрачаєте на наших дітей! Чекатимемо на наступні заходи,

    З повагою,

  14. Алеся

    Искренняя благодарность всем, кто инициировал/проводил/проверял! Олимпиады в КНУ всегда очень дружелюбные и атмосферные!
    Вопрос: что случилось с задачей №4 для 6-х классов?
    Если судить по результатам, то практически никто с ней не справился. Со слов дочери, в кабинет (307м) даже специально приходил организатор условие уточнять: и оно было понято как «найти 5 чисел, для которых все комбинации будут меньше, чем при использовании других 5-ти чисел». Вот дети и посочиняли эссе на тему «о невозможности использования ноля». Хотя из печатного условия этого вовсе не следует…
    На апелляцию не рассчитываю, но буду благодарна за внимание к проблеме.

  15. Олена

    Шановні організатори! Величезне спасибі за організацію, як попередню, так і в день проведення заходу. Завжди чітко все описано, умови, місце, час проведення (якщо батьки, звичайно, уважно читають). Тому прохання пояснити один момент, який пов’язаний з критеріями оцінювання, щоб згодом чітко розуміти і не писати непотрібні апеляції. Отже, задача № … описані критерії для балів: 0, 1, 4 і 7. Відповідно, при оцінюванні можуть бути виставлені тільки ці бали. У більшості випадків так і виставлені бали. Але, в таблиці результатів за деякі задачі у дітей поставлені бали, критерії до яких не описані (наприклад, 5 клас, завдання № 2). Можливо це технічна помилка перевіряючих. Прохання пояснити. Заздалегідь вдячна за пояснення.

  16. Константин

    Спасибо за мероприятие.
    Очень оперативно. Особенно на фоне других мероприятий.
    Хорошие задания (смотрел 5-6 классы). Сложные, судя по результатам. Но посильные.
    Жаль, что не получилось у дочки принять участие из-за конкурса по украинскому.

    Такой вопрос возник – а есть ли возможность увидеть результаты с данными о школах участников ?
    Или может быть остались ссылки на регистрационные списки (там школы были).
    Сейчас, похоже, убрали эту ссылку про регистрацию. Хотя, возможно, я просто не сумел ее найти.
    Товарищи родители, продублируйте, пожалуйста, кто видит эту ссылочку или знает как иным способом увидеть данные по школам.
    Интересно как в целом та или иная школы выступили.

    1. Богдан Рубльов

      По завершенні “апеляції”, при підведенні остаточних підсумків дані дітей будуть наведені разом з навчальними закладами

  17. Александр

    Здравствуйте, со слов дочки (Черевко Юлиана, 6 класс) в аудитории 41М на уточняющий вопрос по 4-й задаче для 6-го класса: “что значит “побудувавши з них два числа” был дан ответ: “сложить числа”. Из чего ребенок сделал вывод, что нужно выбрать 5 чисел и сложить их так, чтобы произведение полученных двух сумм чисел было минимально. На мой комментарий, что в задаче имелось ввиду сложить два числа составив из цифр числа, дочка сказала, что не поняла формулировку, переспросила и получила ответ про “сумму”. В общем-то пишу это не для пересмотра, а в качестве feedback’а, жаль, что дали неправильное уточнение.

  18. Сергій

    Поправте, будь ласка, 6-й клас Лаврентюк на Лавренюк. Дякую

  19. Марина

    Добрый день! Спасибо за олимпиаду! Прошу проверить задачу №4 Семесько Захара -5 класс

  20. Вікторія

    Доброго дня, перш за все дозвольте ще раз подякувати за чудову нагоду, що ви надаєте дітям, за можливість випробувати свої сили та поспілкуватися з однодумцями.
    Крім того, прошу комісію перевірити рішення 3ї задачи Т. Шишковцова, учня 5-го класу.
    Є думка, що ідея учня трактувати добуток двох чисел як площу прямокутника та користуватись тим фактом що вона тим більше чим прямокутник “ближче” до квадрата (тобто чим менша різниця між сторонами, при однаковій сумі сторін) є оригінальним та самобутнім, а пояснення достатнім і вичерпним для розуміння ідеї.
    Нажаль ми не маємо оригіналу рішення, і маємо лише чернетку. Якщо оригінал співпадає з чернеткою, розраховуємо на виправлення цієї прикрої помилки в оцінці рішення, і отримання максимального балу по 3му завданню.
    Просимо комісію звернути увагу, що рішення запропоноване Шишковцовим Тимофієм, є більш елегантним ніж те, що запропоновано комісією на сайті, та не потребує жодного перебору та навіть множення взагалі.
    Заздалегідь дякуємо.

    1. Попов В. Є.

      Это очень крутое размышление для 5го! Молодец Тимофей!

      1. Оксана Масан

        Доброго дня, шановний Богдане Владиславовичу!
        Учні 5 класу не мають, ще достатьо знань, щоб довести, що найбільшу площу серед прямокутників має саме квадрат. Підросте, вивчить матаналіз і доведе!! Але, якщо він ЦЕ ЗНАЄ і поки що для саме не знайшов котрприклада, то це КРУТО. А ще крутіше те, що він може цей факт застосовувати для
        розв язання задач!!!
        Прошу Вас перегляти критірій оцінювання задачі № 3 саме цим способом.
        Дякую

        1. Богдан Рубльов

          Це “КРУТО”, якщо воно правильно застосовано без доведення. А от якщо просто застосовано, то тут, на відміну від ЗНО, перевіряється розв’язання, а не відповідь, а також обгрунтування. Якби хтось із дітей тут написав похідну, то це було не “КРУТО”, а недоречно.

  21. Сергій

    Доброго дня! Дякую Вам за організацію та проведення олімпіади.
    Прошу Вас переглянути роботу Мазніченка Андрія – завдання №2 та №4.
    Дякую заздалегідь.

  22. Юлія

    Доброго дня,прошу переглянути задачу 1 учениці 5 класу Маслової Лізи

  23. Галина

    Доброго дня, прохання переглянути задачу №2 учня 5 класу Чепака Артема

  24. Анна Рустамова

    Прошу переглянути розв’язання другої задачі учня 5 класу Рустамова Миколи.

  25. Євген

    Добрий день! Велике спасибі організаторам!
    Перевірте, будь ласка, ще раз розв’язок задачі 4 учениці 6 класу Козаровицької Олександри. Вона не зробила повний перебір варіантів, але навела, на мою думку, переконливі міркування, які дозволили отримати правильну відповідь без повного перебору.
    Дякую.

  26. Писарєва Тетяна

    Дякуємо за олімпіаду! Для моєї дитини це було свято! Прошу Вас переглянути розв’язання задач 2 та 3 в роботі Писарєва Лєвана 5 клас. В 2 задачі є одна правильна відповідь,а саме 2999 .В задачі 3 Лєван правильно підібрав добуток 98 х 76, але допустив автоматичну помилку в результаті, мабуть хвилювався. Дякуємо за розуміння!

  27. Людмила

    Доброго дня!
    Будь ласка, зверніть увагу на завдання N4 в роботі Вініченка Олексія (6 клас). В умові задачі не вказано, що необхідно отримати натуральні числа, а для дитини це може бути неочевидним. На мою думку, розв’язок Альоши заслуговує більш, ніж 0 балів.
    Дякую за увагу!

  28. Татьяна

    Добрый день. Благодарю Вас за интересную олимпиаду и такую быструю проверку работ.
    Прошу пересмотреть решение первой задачи Болгова Димы 5 класс. Решение 15-9=6. Возможно 6 было написано не в ту сторону.

  29. Юрій

    Добрий вечір, пане Богдане!
    Дякуюємо за проведений захід. Було цікаво.
    Прошу Вас переглянути оцінювання задачі №4 -6 клас, Онищенко Матвій. По критеріям оцінювання має бути 1б – оскільки дана правильна відповідь.
    Дякую.

  30. Дар'я

    Доброго дня! Дякую за чудове проведення олімпіади. Єрмолов Дмитрий, 6 клас, просить переглянути задачі 2 та особливо 4, аджесли у ній наявне і пояснення, і правильна відповідь, тож повинен бути найвищий бал. Заздалегідь дякую!

  31. Ярослава Доленко

    Доброго вечера! Вибачте, але можете передивитися задачу #2 Доленко Ілля 5 клас. Він знайшов ще один варіант вирішення задачі. Написав 9992, а якщо додаємо +1= 9993. Якщо в кінці 3, це означає що кратне 3. Та якщо ми 9+9+9+3=30 а 3+0=3. От Вам і рішення. У Вашому варіанті там де 11999 також +1 =12000і 1+2=3.
    Дитина в чернетці написала і Ваш варіант, але вирішила по-своєму підійти до рішення.
    Будь ласка, передивіться роботу Доленка Іллі(5клас)

    1. Богдан Рубльов

      Боюся, скоро ми так далеко підемо, якщо будемо такі рішення позитивно оцінювати. Якщо бажаєте, я ще з десяток різних відповідей тут обгрунтую.

  32. Касьянов Павло

    Касьянов Володимир, задачі 2,3,4,5

  33. Вікторія

    Доброго вечора! Перевірте будь-ласка задачу №1, 3 та 4 учениці 5 класу Кононової Анастасії

  34. Олександр

    Доброго дня!
    Дуже вдячні організаторам за олімпіаду!
    Якщо ваша ласка, перевірте другу задачу Стегнюка Миколая (6-й клас). Зі слів сина, він зазначив у відповіді , що в кінці усі 9, але судячи з отриманих балів, цей критерій не враховано.
    Дякую!

  35. Олена

    Добрий вечір!
    Дякуємо за добре організовану і цікаву олімпіаду, дружню атмосферу. Діти завжди з нетерпінням чекають проведення математичних олімпіад та боїв у КНУ.
    Просимо переглянути розв’язання завдання N4 для 6 класу в роботі Музильової Альони.
    Дякуємо.

  36. Валентин

    Доброго дня!
    Перегляньте будьласка роботу Котика Богдана(6 клас). А саме:
    Задача 5: Розв’язок правильний, приклад наведено.
    Задача 4: Дитина запитала у журі, чи може стояти 0 перед числом. Отримавши ствердну відповідь, Богдан врахував цей випадок.

  37. Роксолана

    Доброго дня!
    Моя донька Посполітак Мар”яна брала участь в олімпіаді.
    Учениця 4 класу
    кабінет 204М.
    Вона вказує, що надала правильну відповідь на задачу №4.
    Згідно критеріїв, що оприлюднені, вона мала б отримати хоча б один бал.
    Прошу ще раз переглянути роботу.
    З повагою,
    Роксолана Ханик-Посполітак

  38. Калениченко Юрий

    Добрый день!
    Просим вас пересмотреть результаты олимпиады Калениченко Никиты из лицея № 171. Четвертая задача у него решена верно.
    В пятой задаче он отразил ход мысли в уравнении. Но не успел его решить. Прошу тоже на это обратить внимание.

  39. Касьянов Павло

    Касьянов Володимир (5 клас), задачі 2,3,4,5

  40. Юлія Руденко

    Доброго дня. Дуже дякеємо за прекрасно організовану олімпіаду та оперативну перевірку. В нас, як і в більшост,і є питання до оцінювання 4 задачі. Тарасенко Микола , 6 клас. Відповідь дана вірна та обгрунтовано, що саме цей результат є найменшим. Приклад з нулем теж розглянуто. Дитиною зазначено, що шукати всі інші можливі добутки не є доцільним, бо вони однозначно будуть більші, ніж наведений результат. Просимо передивитись оцінювання. Також , якщо можна, поясніть будь-ласка, чому за 2 задачу дитина отримала мінус бал. Всі чотири числа знайдені, є розвязок та обгрунтуапнная. В будь-якому разі щиро дякуємо . Маємо надію, що такі заходи будуть продовжуватися, бо вони дуже необхідня і цікаві.

  41. Олександр

    Дякую організаторам за олімпіаду! Будь ласка не припиняйте цю гарну традицію! Хотів би попросити переглянути розв’язок 3 задчі Устинова Андрія (5 клас). За словами сина, він зазначив, що перші цифри двох чисел мабть бути 9 та 8 і потім розглянув 2 варінти 97*86 та 96*87 і дав правильну відповідь 96*87=8352. Якщо це так, то, вважаю, всі варіанти розглянуто і розв’язок можна вважати повним.

  42. Андрій

    Прошу переглянути задачу 2 Кузьменка Олексія за 5 клас. Дякую

  43. Ольга

    Добрый день!

    Воронсбехер Валентин, 5 класс, задача 2,3

    Спасибо за замечательную Олимпиаду!

  44. Маша

    Добрый вечер! Не вижу результатов своего сына и его одноклассников:( 4-Б 286 школа: Комиссар Никита, Завадский Глеб, Буцко Ваня и Романюк Таня

  45. Світлана

    Доброго вечора!
    Прошу Вас переглянути задачу 2 учня 6-го класу Говядіна Кирила. Дякую заздалегідь.

  46. Алеся

    Ах уж это неуловимая задача №4 для 6-х…
    3 консультации у жури – и 3 трактовки разъяснений (в комментариях). Текст задания, по моему мнению, достаточно четко сформулирован: почему дети побежали консультироваться? Дочка – Чекаль Катя – тоже обращалась к организаторам, и была уверена в своей “интерпретации”. Итог – 0б. Прошу принять во внимание, что такая ситуация может быть обратной стороной использования легких задач на городском этапе: дети ищут подвох в каждой из них и находят там, где есть для этого хоть какой-то шанс.
    Но благодарность родителей и радость детей от этого ничуть не меньше! Олимпиада для младших – дело правое! Большое спасибо, что КНУ ее проводит!

  47. Давиденко Георгій

    Дякую За олімпіаду. Давиденко Егор 5 клас. У мене питання до роботи спостерігачів. Під час розвязання 1 задачі, я запитав у спостерігача, чи буде зарахована як правильна дзеркальна цифра 6. Почув відповідь ТАК . Але у таблиці я бачу, що задача не зарахована. Скажіть, в подальшому чи варто взагалі звертатися до спостерігачів з питаннями?

    1. Богдан Рубльов

      Для відповідей на запитання були запрошені досвідчені викладачі і вчителі. Я просив спостерігачів не відповідати самім на запитання, а звати саме цих уповноважених осіб. Але як ваші діти примудрялися ставити питання, що дзеркальна цифра 6 може бути зарахованою в якості правильної відповіді (так можна припустити, що буде зарахована і взагалі будь-яка композицію з сірників, що хоч трохи нагадує якусь цифру), так і наші студенти примудрилися давати такі відповіді. Дуже прикро, що так сталося. Прошу вибачення в усіх таким чином збитих з панталику дітей. Якщо можна, то напишіть в яких саме аудиторіях давали такі “дивні” відповіді.

  48. Валентина

    Доброго дня. Прошу переглянути задачі 2 та 3 Джоса Дмитра 5 клас.

  49. Давиденко Георгій

    Цю дивну відповідь я почув від студентів 303 уабінету. Сам здивувався але дорослому щоб не втрачати час повірив.

  50. Ірина

    Добрий вечір! А коли можна чекати остаточні результати з розподілом переможців по ступеням дипломів?

    1. Богдан Рубльов

      Сьогодні завершується подача апеляцій, у вівторок збереться апеляційна комісія і перегляне усі роботи. Після того вже будемо підводити остаточні підсумки, тобто – вівторок-середа напевно

  51. Вікторія

    Шановний Богдане Владиславовичу, зрозуміло, що вчителі вболівають за свого учня, я дуже пишаюся винахідливістю сина, але всі ми безмежно цінуємо ваш труд, все що ви робите для математичного олімпійського руху в нашій країні і ми дочекаємося та приймемо результати роботи апеляційної комісії. До того ж чекати зовсім недовго залишилося.

Коментарі закриті.