Зміни щодо розподілу дітей по аудиторіях

До уваги батьків та інших зацікавлених осіб щодо розподілу дітей по аудиторіях.

Ще раз наголошую, сплатили ви своєчасно чи не сплатили взагалі, пройшла ваша платіжка чи не пройшла, є у вас квитанція чи немає – це все дрібниці. Приводьте своїх дітей та берiть участь в заході. Навіть, якщо ви її взагалі не зареєстрували з різних причин (забули, пізно дізналися, не знали, що є інтернет, тощо), все  одно дитина може брати участь в заході. Просто з’ясуйте в якій аудиторії пише ваша дитина, щоб не вчиняти в день олімпіади зайвої суєти та галасу! І повідомляти мені про проблеми з проплатою – телефоном, поштою, скайпом, тощо – зовсім не обов’язково. Якось все це вирішиться.

Я не вважав принциповим розсадку дітей по малих та великих аудиторіях, це нам було треба для ефективного розподілу членів оргкомітету, але батьки чомусь вирішили що то є поділ на учасників першого та другого сорту. Прикро, але якщо ви так це сприймаєте, то будемо вважати, що наведений розподіл втрачає чинність.

Ввечері п’ятниці ми наведемо остаточний розподіл з урахуванням усіх переказів. Нагадаю, що ці внески просто є певною гарантією, що дитина не залишиться вдома, а вiзьме участь в нашому заході, задля чого ми все це й проводимо. Знову таки, усі учасники, хто не знайде себе в списках, будуть писати в лекційних аудиторіях. Якщо ви вважаєте, що вони будуть “шумними”, то “шумітимуть” там саме ваші діти, а не члени оргкомітету.

Я просто вже втомився вислуховувати телефонні дзвінки з питаннями де буде олімпіада, о котрій початок, чи вичитувати як же так – наша дитина сидітиме в великій аудиторії. Вибачте за ці мої помилки, що зможемо – виправимо, а надалі, напевно, більше не будемо перейматися цими олімпіадами.

24 коментарі до “Зміни щодо розподілу дітей по аудиторіях

  1. Анна

    Богдан спасибо большое за то, что Вы делаете!
    Этот весь “шум” не стоит вашего времени, сил и нервов(

  2. Ольга

    Богдан, Ваши олимпиады – это большое и очень ценное движение. Конечно, после подобных заявлений могут опуститься руки, но, поверьте, людей, которые уважают Ваш труд, понимают, сколько времени и сил на это тратится, и ценят всё это, гораздо больше! Критиковать и проявлять недовольство всегда легче, чем что-то создавать.
    “Собаки лают – караван идет”. Надеюсь, наш “караван” продолжит свой путь.
    Спасибо Вам!

  3. Тетяна

    Уважаемые родители! Неужели так важно, в какой аудитории будет сидеть ребенок?! От этого, к сожалению (или к счастью), ничего не зависит. Мне кажется, что по таким вопросам не стоит беспокоить организаторов. Родитель.

  4. Тетяна

    Меня, например, беспокоит успеет ли мой ребенок на эту олимпиаду после Яцыка ;)), а уж в какой аудитории сидеть – вообще не интересует

  5. Оглядач математичного руху

    Вікторія, Жанна, за Ваш вагомий внесок у розвиток математичного олімпіадного руху України в розмірі 50 грн., за вас домовились.
    Ваші діти не будуть писати олімпіаду у великій, шумній та галасливій аудиторії, таких як ось ця:
    http://matholymp.com.ua/wp-content/uploads/2017/10/photo_2017-10-23_22-04-26.jpg
    Вашим дітям запропоновані віп-місця у супер-зручних новітніх аудиторіях, з розсадкою максимум 12 людей, ос таких як ця
    http://matholymp.com.ua/wp-content/uploads/2017/10/IMG_4743.jpg

  6. Сергій

    Так склалося, що після районної олімпіади 4-6 класи сидять дома. 5 клас немає навіть районної олімпіади.
    Богдан Владиславович організовує для НАШИХ дітей всіх класів цікаві олімпіади та математичні бої інші заходи. Так і олімпіада для дітей 4-6 класів, це захід організований добровільно професором Богданом Владиславовичем для НАШИХ дітей. Це дає розвиток дітям, можливість глянути на себе як зі сторони, порівняти свої оцінки в класі та тут. Подивитися, на що потрібно звернути увагу в подальшому.
    Да і просто – тусовка по інтересам для тих хто любить МАТЕМАТИКУ. Це чудово.

    Особисто я вдячний Богдану Владиславовичу, що майже кожен вихідний день він сам, та з групою однодумців опікується розвитком НАШИХ дітей.
    На мій погляд це важко і самому працювати і іще організувати, мотивувати інших. Домовлятися про аудиторії, про все інше.
    Хочеться інколи допомогти, але немає то часу то сил. Але одна із хороших допомог буває – не мішати. Тепер я зрозумів, що я ось так зможу допомогти Богдану Владиславовичу, не буду мішати. Буду просто слідкувати за тим – куди, коли і з чим привести дитину. Адже я добровільно іду на ці заходи, значить приймаю правила їх організації та проведення.

  7. Наталія

    Підкажіть, будь ласка, як подивитись розподіл – жодне посилання у тексті неактивне. навіть не можу подивитись той розподіл, який вже неактуальний. дуже вдячна.

    1. Анна

      в тексте ж написано “Ввечері п’ятниці ми наведемо остаточний розподіл з урахуванням усіх переказів. “

      1. Наталія

        Дякую, я вмію читати і про п”ятницю прочитала.
        У тексті повідомлення написано, цитата: “Прикро, але якщо ви так це сприймаєте, то будемо вважати, що наведений розподіл втрачає чинність”. “наведений розподіл втрачає чинність” – це посилання. У мене воно неактивне і не було активним.

  8. Вікторія

    Розподілили за алфавітом. Про які преференції мова взагалі?
    Пану Богдану низький уклін за те, що він робить.

  9. Сергій

    Дякую, пане Богдане, за Вашу величезну роботу по організації всіляких математичних заходів та розвиток і популяризацію математики в Україні!

  10. Яна

    Пане Богдане, від усіх любителів математики вам величезне ДЯКУЄМО!!
    Можу спробувати взяти на себе відповіді на тупі та інші запитання з приводу олімпіади , якщо це вам допоможе та розрядить.
    Якщо потрібно, можемо обсудити емейлом яким чином це зробити.

    1. Profile photo of Богдан РубльовБогдан Рубльов

      Я Вам дуже вдячний за таку допомогу, бо вже насилу стримуюсь …, Щоб Ви ще на дзвінки по телефону відповідали, у вайбері, скайпі, фейсбуці…
      До зустрічі 17 грудня!!!

      1. яна

        приховайте так багато засобів зв”язку, залиште лише емейл, не свій приватний, а новий, створений саме для відповідей на питання по олімпіадам, дайте доступ декільком волонтерам, які згодні надавати відповіді.
        У тому ж вайбері /телеграмі/скайпі/fb можна зробити групу до якої можуть долучатися всі, та запитувати, а відповідати будуть інші батьки.
        Ви себе розгрузите, перевірено 😉

  11. Сергій

    Приєднуюсь до усіх слів підтримки та подяки за Ваші зусилля, пане Богдане!
    Дякую Вам!
    Дозвольте також висловити думку щодо надання можливості, наприклад, дітям при здачі роботи фотографувати свої розв’язки (майже у всіх є гаджети). Впевнений, що це може зняти не одне питання по оцінюванню та апеляції у подальшому.

    1. Profile photo of Богдан РубльовБогдан Рубльов

      Дякую за добрі слова.
      Стосовно фотографування робіт, то тут в мене є одразу декілька сумнівів.
      По-перше, то суттєво затягне процес, бо якщо це проголосити, то батьки КОЖНОЇ дитини скажуть своїй дитині сфотографувати свою роботу. Але деякі діти віддадуть телефон батькам, деякі вимкнуть, в когось буде не належна камера тощо…
      По-друге, з одного боку, якщо батьки матимуть роботу на руках, то усі пояснення дітей на словах “та я усе зробив, все обґрунтував, усі відповіді вірні…” спиратимуться на документ. І усі позитивні батьки, які налаштовані не на перемогу за будь-яку ціну, а за реальну оцінку роботи дитини, дійсно подивляться результати і критерії, що виробить журі, ну й далі будуть мінімальні питання по балах. Але Ви ж бачите, що є батьки, які кожний критерій почнуть тлумачити на свою користь, типу, “за таке, що написане в роботі моєї дитини, слід ставити не 1 бал, а 5 балів”, “тут мало пояснень, але відповідь правильна, ставте 7 балів” тощо … І почнуть долучати усіх своїх знайомих математиків та чиновників, що наш доброзичливий захід перетвориться в суцільну сварку. Роботи все одно будуть зберігатися, в кого будуть сумніви стосовно балів, що були виставлені, то ми знайдемо можливість її переглянути.
      У будь-якому випадку, коли ми проводимо наші заходи я завжди спираюся на думку провідних вчителів математики (так було цього разу при вирішенні питання конкурсу Яцика), тому я пораджуся знову з ними і з цього питання. але їх думка, думаю, збігатиметься з моєю.

  12. Ірина

    Наступного разу для не в міру турботливих батьків треба підключати факультет психології:))))
    Сама дещо організовую для дітей і прекрасно знаю про подібні проблеми з батьками. Це людський фактор, треба бути готовим до повних неадекватів і вміти їм відмовляти. Як на мене, взивати до їхнього здорового глузду і совісті – справа марна.
    Математична олімпіада – це свято! І не дамо нікому йому зіпсувати! Організаторам-ентузіастам велика подяка за таку можливість. Це потрібна справа.

  13. Елена Василевич

    Прошу прощения, но оплатила только сейчас, 15 декабря в 17-55 через Интеренет банкинг на счет, так как ссылка на приват не срабатывала. Может ли это быть припятствием для участия ребенка?

    1. Profile photo of Богдан РубльовБогдан Рубльов

      Якщо Ви намагалися платити так само уважно, як читаєте повідомлення на сайті, то я не здивований. Але яке відношення Ваша здійснена чи не здійснена оплата має до участі дитини в олімпіаді?

  14. Тетяна

    Добрий день. Як дізнатися в яку аудиторію приводити завтра дитину? Не можу з`ясувати . Ми 5 клас . Дякую

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.